BMW 1. SĒRIJAS PĀRSKATS.

Ar BMW 1. sēriju tiek apliecināts tas, kā tehnoloģiskas inovācijas, stilīgs izskats un precīza braukšanas dinamika izvirzījuši BMW kompaktklases priekšgalā. Automobilis apvieno nepārspējami efektīvu dizainu un spēcīgus, ekonomiskus dzinējus. BMW 3. sērijas Compact (E36, E46) kvazipēctecis mūsdienīgu, progresīvu tehnoloģiju un sniegumu apvieno ar tādām luksusa klases funkcijām kā pārdomātās braukšanas palīdzības sistēmas un savā klasē nepārspēts komforts.

Lasīt vairāk

BMW 5. SĒRIJAS 1 ĪPAŠĪBAS.

  • 01 Izcila braukšanas dinamika un veiklība.
  • 02 Stilīgs, sportisks dizains.
  • 03 Efektīvi, jaudīgi dzinēji.
  • 04 Individuāla aprīkojuma izvēles iespējas.
  • 05 BMW ConnectedDrive nodrošināts izcils savienojums ar visiem pakalpojumiem.
BMW 1. sērija (F20), Sport un Urban Line, stāvošs automobilis

BMW 1. SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

Uzziniet vairāk par BMW 1. sērijas vēsturi un evolūciju, kas iezīmē BMW ienākšanu kompaktklasē. Atklājiet iemeslus, kāpēc BMW 1. sērija nosaka savas klases standartus.

Lasīt vairāk

BMW 1. SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

BMW 1. SĒRIJAS PIRMĀ PAAUDZE.

BMW 1. sērija (E87), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā, uz pakalna fona

(BMW E81, E82, E87, E88)

Kad 2004. gadā tiek laista klajā BMW 1. sērija, šis kompaktklases automobilis kļūst par līderi tik daudzos aspektos. Automobilis lepojas ar BMW raksturīgajām īpašībām, piemēram, braukšanas prieku, kvalitatīviem dzinējiem un precīzu braukšanas dinamiku, kā arī ar iespēju to papildināt ar tādām luksusa klases iespējām kā iDrive sistēma.

Taču BMW 1. sērija latiņu paceļ vēl augstāk. Tai ir savā klasē visgarākā garenbāze ar īsu pārkari priekšpusē un aizmugurē, kā arī tas ir pats pirmais automobilis savā segmentā, kam ir divpakāpju bremžu lukturi. Tas ir ievērojams, pateicoties sevišķi harmoniskam sportisku braukšanas īpašību un braukšanas komforta apvienojumam, mērojot lielus attālumus. Veiklība un stūrēšanas precizitāte padara braukšanu par patiesu baudu – ne tikai uz vijīgiem lauku ceļiem, bet arī pilsētā.

2007. gadā BMW 1. sērijai tiek veikta atjaunināšana ar lukturu gredzeniem kā dienas gaitas gaismas lukturiem, ar vēl dinamiskāku priekšpuses un aizmugures dizainu un EfficientDynamics, kurā iekļauta automātiska Start/Stop funkcija. 2007. gada beigās BMW 1. sērijas Coupé tika laists klajā īsi pēc BMW 1. sērijas Convertible. To ražošana turpinās līdz 2013. gada beigām, kad 2014. gadā tie tiek aizstāti ar BMW 2. sēriju.

Ražošanas periods: 2004–2013
Dzinēji: 1,6–3,0 litri (85–250 kW, 116–340 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 227–4 380 mm/1 748–1 803 mm/1 411–1 430 mm

BMW 1. SĒRIJAS OTRĀ PAAUDZE.

BMW M135i (F21), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā, uz ezera un kalnu fona

(BMW F20, F21)

2011. gadā BMW 1. sērijas jaunais izlaidums rada jaunas dvesmas kompakto automobiļu segmentā. Pagarināto sānu sliekšņu līnijas uzsver dinamiku, izstiepto siluetu, savukārt spēkpilnās sānmalu kontūras izceļ aizmugurējo riteņu arkas. Harmonisks svara sadalījums un kvalitatīvā balstiekārtas tehnoloģija veicina sportiskas braukšanas dinamiku un precīzu vadāmību.

Iekšpusē – viss radīts braukšanas priekam. Sākot ar dažādām apdares iespējām un beidzot ar BMW raksturīgo apdares kvalitāti. Dažādajās braukšanas palīdzības sistēmās novietošanas palīgs, atpakaļgaitas kamera un adaptīvās pagriezienu gaismas. Un vadītāji gūst labumu no tiešsaistes mobilitātes pakalpojumiem, kas tiek nodrošināti ar BMW ConnectedDrive.

2021. gada sākumā pārstāvniecībās ierodas klāsta labākais automobilis: BMW M135i. Tas piesaista uzmanību ar 235 kW (320 ZS) jaudu un piedziņas un šasijas tehnoloģijas līdzsvaru, kas raksturīgs M modeļiem.

2015. gadā modeļa priekšpuses un aizmugures konstrukcija tika pārstrādāta, kas tagad izskatās vēl iespaidīgāk. Dzinēji lepojas ar vēl lielāku jaudu, mazāku degvielas patēriņu un izmešiem.

Ražošanas periods: 2011–2019
Dzinēji: 1,5–3,0 litri (75–250 kW, 102–544 ZS), 3, 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 324–4 329 mm/1 765 mm/1 421–1 440 mm

BMW 1. SĒRIJAS TREŠĀ PAAUDZE.

BMW 1. sērija (F40), trīs ceturtdaļu sānskats, braucienā, uz pilsētas ainavas fona

(BMW F40)

BMW 1. sērijas modelis, kas pieejams no 2019. gada, šajā sērijā pārstāvētās idejas paceļ jaunā līmenī. Sākot ar savu progresīvo stilu, mūsdienīgo siluetu un beidzot ar satriecošo priekšdaļu, kas piešķir automobilim skaidru pārākumu savā klasē. Skaidrās līnijas piesaista skatienus, sākot ar dinamisko dubulto elipsveida režģi priekšpusē un beidzot ar sportisko aizmuguri.

Veiklie un efektīvie dzinēji un sportiskā balstiekārta, ko iespējams izvēlēties arī adaptīvu, regulējot amortizācijas īpašības, garantē sportiskas braukšanas dinamiku. Un, visbeidzot, tam ir Steptronic sporta pārnesumkārba ar astoņiem pārnesumiem, kas pieejama BMW 1. sērijā.

Kā jau sagaidāms no BMW, kokpits ir vērsts uz vadītāju. Pasažieri salonā bauda satriecoši pievilcīgu noskaņu. Vadītāja palīdzības sistēmās tagad papildus iekļauts frontālās sadursmes brīdinājums ar automātisku bremzēšanu, kā arī novietošanas un atpakaļgaitas asistenti lielākas drošības labad.

Dzinēji vēlreiz tiek optimizēti 2020. gada beigās. Tagad ir pieejams četrcilindru dzinējs ar 2 litru darba tilpumu, ar 131 kW (178 ZS) BMW 120i automobilim un 195 kW (265 ZS) BMW 128ti automobilim.

Ražošanas periods: 2019–mūsdienas
Dzinēji: 1,5–2,0 litri (80–225 kW, 109–306 ZS), 3 un 4 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 319 mm/1 799 mm/1 434 mm

BMW lietotie automobiļi uz BMW pārstāvniecības fona

BMW LIETOTIE AUTOMOBIĻI.

BMW 1. sērija (F40), priekšpuses skats, braucienā, pilsētā

BMW 1. SĒRIJA.

BMW M135i xDrive (F40), trīs ceturtdaļu sānskats, braucienā, pilsētā

BMW 1. SĒRIJAS M AUTOMOBILIS.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

BMW 1. sērija:

Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 8,0–4,6

CO2 izmeši g/km (kombinētie): 180–120

 

BMW 1. sērijas M automobilis:

Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 8,0–7,4

CO2 izmeši g/km (kombinētie): 180–167

 

Oficiālie rādītāji attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, elektroenerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. WLTP rādītājos, kas attiecas uz darbības attālumu, tiek ņemts vērā jebkāds papildaprīkojums. Automobiļiem, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas pastāv tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas paņēmieniem var atrast www.bmw.de/wltp

Lasīt vairāk

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW 1. sērija:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 7,9–4,5
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 178–118

    BMW 1. sērijas M automobilis:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 7,9–7,4
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 178–168

    Oficiālie rādītāji attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, elektroenerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. WLTP rādītājos, kas attiecas uz darbības attālumu, tiek ņemts vērā jebkāds papildaprīkojums. Automobiļiem, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas pastāv tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas paņēmieniem var atrast www.bmw.de/wltp