JAUNAIS 5. SĒRIJAS BMW SEDANS.

    BMW 5. sērijas sedana septītā paaudze, izbraucot uz ceļa visā pasaulē 2017. gada februārī, radīs sportisku, elegantu un stilīgu tēlu. Vēl vairāk pasvītrotā dinamika, nepārspējams asistējošo sistēmu klāsts, nepieredzēts savienojamības līmenis un jauna, inovatīva operētājsistēma ir svarīgākās tā iezīmes.

    Tādējādi jaunajam 5. sērijas
    BMW sedanam ir viss nepieciešamais, lai atkārtotu savu ārkārtīgi veiksmīgo
    priekšgājēju vēsturi; vairāk nekā 7,6 miljoni 5. sērijas BMW automobiļu ir
    pārdoti tā sešās paaudzēs. “5. sērijas BMW septītā paaudze iezīmē jaunu ceļu
    nākotnē, kā esam to definējuši savā NUMUR VIENS > NĀKAMAJĀ stratēģijā. Mēs
    redzam tehnoloģisku pārākumu, emocionāli piesātinātus produktus un
    digitalizāciju kā svarīgākos veiksmes faktorus. Paplašinot mūsu modeļu portfeli
    pilnizmēra modeļu klasēs, mēs apmierinām daudzu klientu vajadzības. Es
    nešaubos, ka jaunais 5. sērijas BMW sedans uzstādīs jaunu tehnoloģisko latiņu,
    kā arī piesaistīs klientus emocionāli. Tas turpinās būt biznesa sedana
    iemiesojums,” saka Haralds Krēgers, BMW AG valdes priekšsēdētājs.

     

    Nepārspējams
    braukšanas baudījums un vēl nepieredzēta aerodinamika.

    Stingra pieturēšanās pie BMW
    EfficientLightweight vieglā dizaina koncepcijas ar palielinātu alumīnija un
    augstas izturības tērauda pielietošanu, samazina 5. sērijas sedana svaru par
    līdz pat 100 kilogramiem atšķirībā no priekšgājēja. Jaunais šasijas dizains,
    zems smaguma centrs, BMW izslavētais vienmērīgais svara sadalījums pa asīm un
    vieglā konstrukcija piešķir automobilim nepārspējamu vērpes stabilitāti
    apvienojumā ar lielisku dinamiku un braukšanas pieredzi, kā arī komfortu tālos
    braucienos, ar ko 5. sērijas BMW vienmēr ir varējis lepoties. Dažādi šasijas
    papildinājumi, piemēram integrālā aktīvā stūrēšana, kuru tagad iespējams
    apvienot ar xDrive inteliģento visu riteņu piedziņu, piešķir automobiļa kopējam
    dinamisko īpašību klāstam vēl vairāk spēju, nodrošinot to, ka 5. sērijas BMW kā
    allaž saglabās līderpozīciju savā klasē. Jaunā 4 935 milimetrus garā 5.
    sērijas BMW sedana pretestības koeficients (Cd = 0,22 visefektīvākajā
    versijā) uzstāda latiņu savā segmentā.



    Nākamais solis automatizētas braukšanas jomā.

    Asistējošo sistēmu plašais klāsts 5. sērijas BMW sedana salonā nodrošina
    nepārspējamu atbalstu vadītājam – ne tikai kritiskos brīžos, bet arī mazāk
    spraigās situācijās uz ceļa, piemēram, sastrēgumos, lēni braucošā satiksmes
    plūsmā vai monotonos lielceļa posmos. Šim nolūkam automobiļa standartaprīkojumā
    atrodama stereo kamera, kura apvienojumā ar papildaprīkojumā pieejamo radaru un
    ultraskaņas sensoriem uzrauga automobiļa apkārtni. 5. sērijas BMW jaunumu
    klāstā līdzās sadursmes izvairīšanās palīgam un satiksmes šķērsošanas
    brīdinājumam atrodami arī joslu maiņas asistents un braukšanas joslas
    saglabāšanas asistents ar aktīvo sānu sadursmes aizsardzību. Pēdējais uzrauga
    ceļa apzīmējumus apkārt automobilim, aktīvi palīdzot vadītājam izvairīties no
    gaidāmās sadursmes, piestūrējot.

    5. sērijas BMW sper nākamo soli
    automatizētās braukšanas virzienā ar paplašinātām funkcijām papildaprīkojumā
    pieejamajā aktīvās kruīza kontroles (ACC) sistēmā un stūrēšanas un joslu
    saglabāšanas asistentā. Te klāt nākusi pielāgošanās ātruma ierobežojumiem,
    kurus inteliģentais ātruma asistents nodod kruīza kontrolei (vadītājs var
    pielāgot šo skaitli par +/- 15 km/h / 9 mph). Ja vēlaties, no 0 līdz 210 km/h
    (130 mph) automobilis var atbrīvot vadītāju no pienākuma paātrināties, bremzēt
    un stūrēt. Inteliģentā automātiskā Start Stop funkcija tagad pielāgo savu
    darbību maršrutam un satiksmes situācijai, tādējādi piedāvājot vēl lielāku
    braukšanas komfortu.

     


     

    Intuitīva
    vadība un paplašināts komforts.
    Arvien draudzīgāka vide lietotājam ir jaunā 5. sērijas BMW mērķis, tāpēc tas
    aprīkots ar jaunākās paaudzes iDrive sistēmu. Visaugstākajā aprīkojuma versijā,
    tā attēlo navigācijas, telefona un izklaides informāciju, kā arī automobiļa
    funkcijas uz augstas izšķirtspējas 10,25 collu ekrāna. Sistēmu var viegli
    vadīt, izmantojot iDrive vadības pogu, ar balss komandām vai žestiem, vai
    pieskaroties vadības apzīmējumiem tieši uz ekrāna, kā vien vēlas vadītājs.
    Lielie paneļi ekrānā var tikt izvietoti pēc saviem ieskatiem, un tie attēlo to
    sadaļās atrodamo saturu nepārtraukti atjaunotā formā. Jaunākās paaudzes
    krāsainajam BMW Head-Up displejam ir projicēšanas virsma, kas ir par 70
    procentiem lielāka nekā iepriekš, turklāt tagad tā attēlo arī ceļa zīmes,
    kontaktus no telefona, radio stacijas, mūzikas celiņa nosaukumu, navigācijas
    norādes un asistējošo sistēmu brīdinājumus.

    Maksimālu salona komforta
    līmeni nodrošina paplašinātās uzglabāšanas nodalījumu sniegtās iespējas,
    plašāka vieta kājām aizmugurējiem pasažieriem un komforta sēdekļi ar masāžas
    funkciju, kā arī inovatīva sēdpozīcijas pielāgošanas vadība ar skārienjutīgiem
    sensoriem un četru zonu klimata kontrole, kas papildināta ar gaisa jonizēšanu
    un diskrētu gaisa atsvaidzināšanu. Īpašās, sinerģiskās termoakustiskās kapsulas
    (SYNTAK) dzinēja iekapsulēšanas tehnoloģija, akustiskais vējstikla stiklojums
    un akustiskā izolācija piešķir automobilim ievērojamu skaņas izolāciju. Visi
    priekšējo lukturu varianti, ar kuriem aprīkots 5. sērijas BMW sedans
    standartaprīkojumā pieejami ar LED tehnoloģiju. Papildaprīkojumā pieejami arī
    adaptīvie LED priekšējie starmeši ar mainīgu gaismas izkliedi, ieskaitot
    pielāgojamās apļveida krustojuma gaismas un BMW Selective Beam pretapžilbinošās
    tālās gaismas ar līdz pat 500 metru darbības distanci.

     


    Progresīvā
    saikne starp cilvēku, mašīnu un vidi.
    Jaunajam 5. sērijas BMW ir pārliecinošs piedāvājums savienojamības jomā.
    Paplašinātās BMW ConnectedDrive iespējas ir papildinātas ar jauniem
    pakalpojumiem, kas dāsni apdāvina biznesa klases ceļotājus ar papildu ērtībām
    un ietaupa viņu laiku. To vidū ir jaunā ParkNow tehnoloģija digitālai
    parkošanās vietu rezervēšanai un apmaksai, On- Street parkošanās informācijas
    inteliģentā stāvvietu meklēšanas funkcija un papildaprīkojumā pieejamais
    parkošanās asistents, kas atrod vietu un novieto tajā automobili automātiski.
    Papildu tam, Microsoft Exchange pakalpojums tagad ļauj Microsoft Office 365
    lietotājiem sinhronizēt e‑pastus, kalendāra ierakstus un kontaktus, kā arī
    rediģēt informāciju, atrodoties automobilī. Tikmēr papildaprīkojumā pieejamā
    attālinātas parkošanās sistēma ļauj manevrēt 5. sērijas BMW sedanu pat
    visšaurākajā stāvvietā attālināti, izmantojot automobiļa atslēgu. Uzlabota ir
    arī viedtālruņa integrācija – no Apple CarPlay (kas pirmo reizi automobilī
    izmanto pilnībā bezvadu funkciju) līdz induktīvajai telefona uzlādei un WiFi
    tīklājam līdz desmit ierīcēm.

    Personalizēts
    saturs ar BMW Connected Onboard.
    BMW Connected, personiskais digitālās mobilitātes asistents no BMW ir pilnībā
    pieejams Eiropā sākot ar 2016. gada jūliju. Nākamais sistēmas attīstības solis,
    papildināts ar dažādiem pakalpojumiem, tiks atklāts ar jauno 5. sērijas BMW.
    BMW Connected Onboard sniedz vadītājam ar mobilitāti saistītas informācijas
    pārskatu. Saistītais saturs, kā gaidāmā galamērķa sasniegšanas laiks, tiek
    ierakstīts personiskajā mobilitātes dienasgrāmatā un nemanāmi pārsūtīts
    automobilim no viedtālruņa, un attēlots personalizētajā ekrānā. Attālinātais 3D
    skats ļauj vadītājam pārlūkot trīsdimensionālu skatu apkārt automobilim savā
    viedtālrunī braukšanas laikā. Tas nozīmē, ka vadītājs nekad nezaudē iespēju
    apskatīt savu automobili.

     

    BMW
    530i un BMW 540i: jaunie benzīna dzinēji.
    Visu 5. sērijas sedana dzinēju klāsts pieder pie jaunizstrādātās modulārās BMW
    EfficientDunamics spēka agregātu saimes. BMW TwinPower Turbo tehnoloģija
    iekrāso visu ģimenes locekļu ikdienu ar pārsteidzošu veiktspēju apvienojumā ar
    nepārspējamu efektivitāti, divas dīzeļdzinēju un divu benzīna dzinēju versijas
    būs pieejamas jau no atklāšanas brīža, un tās visas darbosies tandēmā ar
    aizmugurējo riteņu piedziņu vai BMW xDrive inteliģento visu riteņu piedziņu.

    Jaunais divu litru četru
    cilindru vienrindas dzinējs BMW 530i attīsta 350 Nm (258 lb-ft) griezes momentu
    un maksimālo jaudu 185 kW/252 ZS. Tā degvielas patēriņš kombinētā ciklā ir
    5,4 litri/100 km, kas nozīmē, ka CO2 izmešu daudzums ir 126 g/km
    – par 11 procentiem mazāks nekā priekšgājējam. BMW 530i paātrinās no 0-100 km/h
    (62 mph) 6,2 sekundēs un sasniedz maksimālo ātrumu 250 km/h (155 mph).

    Flagmaņa dzinējs modeļa
    atklāšanā būs 250 kW/340 ZS agregāts zem BMW 540i dzinēja pārsega. Šis trīs
    litru vienrindas sešu cilindru dzinējs rada 450 Nm (332 lb-ft) griezes momentu.
    Neskatoties uz papildu jaudu un asāku dinamisko līkni, vidējais degvielas
    patēriņšir tikai 6,5 l/100 km (43,5 mpg imp) un CO2 izmešu līmenis ir
    tikai 150 g/km*. xDrive maskā BMW 540i paātrinās no 0-100 km/h (62 mph) tikai
    4,8 sekundēs.

     

    BMW
    520d un BMW 530d: jaunie dīzeļdzinēji.
    Četru cilindru dīzeļdzinēji, kas darbina BMW 520d attīsta
    140 kW/190 ZS jaudu un maksimālo griezes momentu400 Nm (295
    lb-ft). Degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums ir 4,1 l/100 km
    (68,9 mpg imp)* un 108 g/km ar manuālo pārnesumkārbu vai 4,0 l/100 km
    (70,6 mpg imp)* un 107 g/km ar astoņu pakāpju Steptronic transmisiju.
    Sedans paātrinās no 0 ‑ 100 km/h (62 mph) 7,6 sekundēs
    (Steptronic). Maksimālais ātrums ir 237 km/h (147 mph).

    * Degvielas patēriņš ir
    aprēķināts atbilstoši ES testa ciklam un var atšķirties atkarībā no riepām.
    Daži skaitļi ir provizoriski.

    Līdzīgi jaunais BMW 530d
    apvieno patīkamu dinamiku un efektivitāti. Attīstot 195 kW/265 ZS jaudu un
    maksimālo griezes momentu 620 Nm (457 lb-ft), sešu cilindru vienrindas
    dzinējs ir neapstrīdami pārāks par ekvivalentu modeli iepriekšējā paaudzē.
    Tomēr BMW 530d arī uzrāda nepārspējamu vidējo degvielas patēriņu, kas ir
    4,5 l/100 km (62,8 mpg imp)* un CO2 izmešu daudzumu 118 g/km –
    kas ir pat aptuveni 13 procentiem labāks rādītājs nekā priekšgājējam. Jaunais
    BMW 530d ieskrienas no 0 – 100 km/h (62 mph) tikai 5,7 sekundēs,
    sasniedzot maksimālo ātrumu 250 km/h (155 mph).

     

    CO2
    čempions, plug-in hibrīds un astoņu cilindru sporta zvaigzne.
    Neilgi pēc jaunās 5. sērijas sedana atklāšanas, BMW savam modeļu klāstam
    pievienos vēl trīs dzinēju variantus. 140 kW/190 ZS četru cilindru
    dīzeļdzinējs, kas tiks atklāts visefektīvākajā BMW 520d EfficientDynamics
    Edition formā ar astoņu pārnesumu Steptronic. Tā CO2 izmešu daudzums ir tikai
    102 g/km ir zemākais rādītājs sedanu klasē (vidējais degvielas patēriņš:
    3,9 l/100 km [72,4 mpg imp]*).

    2017. gada martā tiks
    atklāts 5. sērijas BMW ar plug-in hibrīda piedziņas sistēmu BMW 530e
    iPerformance formā. BMW eDrive elektropiedziņas koncepcijas kombinācija ar
    četru cilindru benzīna dzinēju nodrošina pārsteidzoši zemu CO2 izmešu līmeni,
    kas ir tikai 46 g/km (2,0 l/100 km)*. Sistēmas jauda ir 185 kW/252
    ZS.

    2017. gada martā BMW M550i
    xDrive pārņems stafeti kā sportiskākais 5. sērijas BMW modeļu klāsta pārstāvis,
    vismaz, uz šo brīdi. Tā V8 dzinējs – kas attīsta 340 kW/462 ZS jaudu
    un 650 Nm (479 lb-ft) griezes momentu – pārsteidz ne tikai ar satriecošo
    veiktspēju, bet arī ar efektivitāti (degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 8,9
    l/100 km [31,7 mpg imp], CO2 izmešu daudzums 204 g/km*). BMW M550i xDrive
    katapultē no 0 – 100 km/h (62 mph) 4,0 sekundēs.

    * Degvielas patēriņa rādītāji
    ir aprēķināti atbilstoši ES testa ciklam un var atšķirties atkarībā no riepām.
    Daži skaitļi ir provizoriski.

     

    2017.
    gada 11. februārī tirgū pieejamās versijas.

    BMW 530i/BMW
    530i xDrive: Četru cilindru benzīna dzinējs,
    astoņu pārnesumu Steptronic transmisija.
    Darba tilpums: 1 998cc.
    Jauda: 185 kW/252 ZS pie 5 200 – 6 500 apgr./min.
    Maksimālais griezes moments: 350 Nm (258 lb-ft) pie 1 450 – 4
    800 apgr./min.
    Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 6,2 s (6,0 s).
    Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 5,4 l/100 km [52,3 mpg imp] (5,7 l/100 km
    [49,6 mpg imp])*.
    CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 126 g/km (133 g/km).

    BMW 540i/BMW
    540i xDrive: Sešu cilindru benzīna dzinējs, astoņu
    pārnesumu Steptronic transmisija.
    Darba tilpums: 2 998cc.
    Jauda: 250 kW/340 ZS pie 5 500 – 6 500 apgr./min.
    Maksimāls griezes moments: 450 Nm (332 lb-ft) pie 1 380 – 5 200 apgr./min.
    Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 5,1 s (4,8 s).
    Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 6,5 l/100 km [43,5 mpg imp] (6,7 l/100 km
    [42,2 mpg imp])*.
    CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 150 g/km (156 g/km).

    BMW 520d/BMW
    520d xDrive: Četru cilindru dīzeļdzinējs, sešu
    pārnesumu manuāla transmisija/ astoņu pārnesumu Steptronic transmisija (xDrive:
    astoņu pārnesumu Steptronic transmisija).
    Darba tilpums: 1 995cc.
    Jauda: 140 kW/190 ZS pie 4 000 apgr./min.
    Maksimālais griezes moments: 400 Nm (295 lb-ft) pie 1 750 – 2 500 apgr./min.
    Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 7,7 s/7,6 s (7,6 s).
    Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 4,1 l/100 km [68,9 mpg imp] / 4,0 l/100 km
    [70,6 mpg imp] (4,2 l/100 km [67,3 mpg imp])*.
    CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 108 g/km / 107 g/km (112 g/km).

    * Degvielas patēriņš aprēķināts
    atbilstoši ES testa ciklam un var atšķirties atkarībā no riepām. BMW xDrive
    automobiļu skaitļi pieejami iekavās.

     

    Modeļu
    versijas, kas pieejamas no 2017. gada marta:

     

    BMW 530d/BMW
    530d xDrive: Sešu cilindru dīzeļdzinējs, astoņu
    pārnesumu Steptronic transmisija.
    Darba tilpums: 2 993cc.
    Jauda: 195 kW/265 ZS pie 4 000 apgr./min.
    Maksimālais griezes moments: 620 Nm (457 lb-ft) pie 2 000 – 2 500 apgr./min.
    Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 5,7 s (5,4 s).
    Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 4,5 l/100 km [62,8 mpg imp] (4,7 l/100 km
    [60,1 mpg imp])*.
    CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 118 g/km (125 g/km).
    Modeļu versijas no 2017. gada marta.

     

    BMW 530e
    iPerformance: Četru cilindru benzīna dzinējs ar BMW
    eDrive elektropiedziņas sistēmu (plug-in hibrīds), astoņu pārnesumu Steptronic
    transmisija.
    Darba tilpums: 1 998cc.
    Jauda: 185 kW/252 ZS pie 4 460 – 6 500 apgr./min.
    Maksimālais griezes moments: 420 Nm (310 lb-ft) pie 1 450 – 4
    000 apgr./min.
    Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 6,2 s.
    Darbības rezerve ar elektrību: 45 km*.
    Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 2,0 l/100 km (141,2 mpg imp)*.
    CO2 daudzums kombinētā ciklā: 46 g/km.

     

    BMW 520d
    EfficientDynamics Edition: Četru cilindru dīzeļdzinējs,
    astoņu pārnesumu Steptronic transmisija.
    Darba tilpums: 1 995cc.
    Jauda: 140 kW/190 ZS pie 4 000 apgr./min.
    Maksimālais griezes moments: 400 Nm (295 lb-ft) from 1 750 apgr./min.
    Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 7,5 s.
    Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 3,9 l/100 km (72,4 mpg imp)*.
    CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 102 g/km.

     

    BMW M550i
    xDrive: astoņu cilindru benzīna dzinējs, astoņu pārnesumu
    Steptronic transmisija.
    Darba tilpums: 4 395cc.
    Jauda: 340 kW/462 ZS pie 5 500 apgr./min.
    Maksimālais griezes moments: 650 Nm (479 lb-ft) from 1 800 apgr./min.
    Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 4,0 s.
    Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 8,9 l/100 km (31,7 mpg imp).
    CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 204 g/km.

    * Degvielas patēriņa rādītāji
    ir provizoriski un aprēķināti atbilstoši ES testu ciklam. Skaitļi var
    atšķirties atkarībā no riepām.

     

    Vairāk informācijas par oficiālo degvielas patēriņu,
    precīziem CO2 izmešu rādītājiem jauno automobiļu elektroenerģijas patēriņu
    pieejami norādījumos: “Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen
    und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” (Norādījumi par degvielas
    patēriņu, CO2 izmešiem un jauno automobiļu elektroenerģijas patēriņu), ko var
    iegūt pie visiem dīleriem un pie Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT),
    Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen un
    http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.
    LeitfadenCO2 (GuidelineCO2) 

    Lasīt vairāk