JAUNAIS 5. SĒRIJAS BMW SEDANS.

BMW 5. sērijas sedana septītā paaudze, izbraucot uz ceļa visā pasaulē 2017. gada februārī, radīs sportisku, elegantu un stilīgu tēlu. Vēl vairāk pasvītrotā dinamika, nepārspējams asistējošo sistēmu klāsts, nepieredzēts savienojamības līmenis un jauna, inovatīva operētājsistēma ir svarīgākās tā iezīmes.

Tādējādi jaunajam 5. sērijas
BMW sedanam ir viss nepieciešamais, lai atkārtotu savu ārkārtīgi veiksmīgo
priekšgājēju vēsturi; vairāk nekā 7,6 miljoni 5. sērijas BMW automobiļu ir
pārdoti tā sešās paaudzēs. “5. sērijas BMW septītā paaudze iezīmē jaunu ceļu
nākotnē, kā esam to definējuši savā NUMUR VIENS > NĀKAMAJĀ stratēģijā. Mēs
redzam tehnoloģisku pārākumu, emocionāli piesātinātus produktus un
digitalizāciju kā svarīgākos veiksmes faktorus. Paplašinot mūsu modeļu portfeli
pilnizmēra modeļu klasēs, mēs apmierinām daudzu klientu vajadzības. Es
nešaubos, ka jaunais 5. sērijas BMW sedans uzstādīs jaunu tehnoloģisko latiņu,
kā arī piesaistīs klientus emocionāli. Tas turpinās būt biznesa sedana
iemiesojums,” saka Haralds Krēgers, BMW AG valdes priekšsēdētājs.

 

Nepārspējams
braukšanas baudījums un vēl nepieredzēta aerodinamika.

Stingra pieturēšanās pie BMW
EfficientLightweight vieglā dizaina koncepcijas ar palielinātu alumīnija un
augstas izturības tērauda pielietošanu, samazina 5. sērijas sedana svaru par
līdz pat 100 kilogramiem atšķirībā no priekšgājēja. Jaunais šasijas dizains,
zems smaguma centrs, BMW izslavētais vienmērīgais svara sadalījums pa asīm un
vieglā konstrukcija piešķir automobilim nepārspējamu vērpes stabilitāti
apvienojumā ar lielisku dinamiku un braukšanas pieredzi, kā arī komfortu tālos
braucienos, ar ko 5. sērijas BMW vienmēr ir varējis lepoties. Dažādi šasijas
papildinājumi, piemēram integrālā aktīvā stūrēšana, kuru tagad iespējams
apvienot ar xDrive inteliģento visu riteņu piedziņu, piešķir automobiļa kopējam
dinamisko īpašību klāstam vēl vairāk spēju, nodrošinot to, ka 5. sērijas BMW kā
allaž saglabās līderpozīciju savā klasē. Jaunā 4 935 milimetrus garā 5.
sērijas BMW sedana pretestības koeficients (Cd = 0,22 visefektīvākajā
versijā) uzstāda latiņu savā segmentā.



Nākamais solis automatizētas braukšanas jomā.

Asistējošo sistēmu plašais klāsts 5. sērijas BMW sedana salonā nodrošina
nepārspējamu atbalstu vadītājam – ne tikai kritiskos brīžos, bet arī mazāk
spraigās situācijās uz ceļa, piemēram, sastrēgumos, lēni braucošā satiksmes
plūsmā vai monotonos lielceļa posmos. Šim nolūkam automobiļa standartaprīkojumā
atrodama stereo kamera, kura apvienojumā ar papildaprīkojumā pieejamo radaru un
ultraskaņas sensoriem uzrauga automobiļa apkārtni. 5. sērijas BMW jaunumu
klāstā līdzās sadursmes izvairīšanās palīgam un satiksmes šķērsošanas
brīdinājumam atrodami arī joslu maiņas asistents un braukšanas joslas
saglabāšanas asistents ar aktīvo sānu sadursmes aizsardzību. Pēdējais uzrauga
ceļa apzīmējumus apkārt automobilim, aktīvi palīdzot vadītājam izvairīties no
gaidāmās sadursmes, piestūrējot.

5. sērijas BMW sper nākamo soli
automatizētās braukšanas virzienā ar paplašinātām funkcijām papildaprīkojumā
pieejamajā aktīvās kruīza kontroles (ACC) sistēmā un stūrēšanas un joslu
saglabāšanas asistentā. Te klāt nākusi pielāgošanās ātruma ierobežojumiem,
kurus inteliģentais ātruma asistents nodod kruīza kontrolei (vadītājs var
pielāgot šo skaitli par +/- 15 km/h / 9 mph). Ja vēlaties, no 0 līdz 210 km/h
(130 mph) automobilis var atbrīvot vadītāju no pienākuma paātrināties, bremzēt
un stūrēt. Inteliģentā automātiskā Start Stop funkcija tagad pielāgo savu
darbību maršrutam un satiksmes situācijai, tādējādi piedāvājot vēl lielāku
braukšanas komfortu.

 


 

Intuitīva
vadība un paplašināts komforts.
Arvien draudzīgāka vide lietotājam ir jaunā 5. sērijas BMW mērķis, tāpēc tas
aprīkots ar jaunākās paaudzes iDrive sistēmu. Visaugstākajā aprīkojuma versijā,
tā attēlo navigācijas, telefona un izklaides informāciju, kā arī automobiļa
funkcijas uz augstas izšķirtspējas 10,25 collu ekrāna. Sistēmu var viegli
vadīt, izmantojot iDrive vadības pogu, ar balss komandām vai žestiem, vai
pieskaroties vadības apzīmējumiem tieši uz ekrāna, kā vien vēlas vadītājs.
Lielie paneļi ekrānā var tikt izvietoti pēc saviem ieskatiem, un tie attēlo to
sadaļās atrodamo saturu nepārtraukti atjaunotā formā. Jaunākās paaudzes
krāsainajam BMW Head-Up displejam ir projicēšanas virsma, kas ir par 70
procentiem lielāka nekā iepriekš, turklāt tagad tā attēlo arī ceļa zīmes,
kontaktus no telefona, radio stacijas, mūzikas celiņa nosaukumu, navigācijas
norādes un asistējošo sistēmu brīdinājumus.

Maksimālu salona komforta
līmeni nodrošina paplašinātās uzglabāšanas nodalījumu sniegtās iespējas,
plašāka vieta kājām aizmugurējiem pasažieriem un komforta sēdekļi ar masāžas
funkciju, kā arī inovatīva sēdpozīcijas pielāgošanas vadība ar skārienjutīgiem
sensoriem un četru zonu klimata kontrole, kas papildināta ar gaisa jonizēšanu
un diskrētu gaisa atsvaidzināšanu. Īpašās, sinerģiskās termoakustiskās kapsulas
(SYNTAK) dzinēja iekapsulēšanas tehnoloģija, akustiskais vējstikla stiklojums
un akustiskā izolācija piešķir automobilim ievērojamu skaņas izolāciju. Visi
priekšējo lukturu varianti, ar kuriem aprīkots 5. sērijas BMW sedans
standartaprīkojumā pieejami ar LED tehnoloģiju. Papildaprīkojumā pieejami arī
adaptīvie LED priekšējie starmeši ar mainīgu gaismas izkliedi, ieskaitot
pielāgojamās apļveida krustojuma gaismas un BMW Selective Beam pretapžilbinošās
tālās gaismas ar līdz pat 500 metru darbības distanci.

 


Progresīvā
saikne starp cilvēku, mašīnu un vidi.
Jaunajam 5. sērijas BMW ir pārliecinošs piedāvājums savienojamības jomā.
Paplašinātās BMW ConnectedDrive iespējas ir papildinātas ar jauniem
pakalpojumiem, kas dāsni apdāvina biznesa klases ceļotājus ar papildu ērtībām
un ietaupa viņu laiku. To vidū ir jaunā ParkNow tehnoloģija digitālai
parkošanās vietu rezervēšanai un apmaksai, On- Street parkošanās informācijas
inteliģentā stāvvietu meklēšanas funkcija un papildaprīkojumā pieejamais
parkošanās asistents, kas atrod vietu un novieto tajā automobili automātiski.
Papildu tam, Microsoft Exchange pakalpojums tagad ļauj Microsoft Office 365
lietotājiem sinhronizēt e‑pastus, kalendāra ierakstus un kontaktus, kā arī
rediģēt informāciju, atrodoties automobilī. Tikmēr papildaprīkojumā pieejamā
attālinātas parkošanās sistēma ļauj manevrēt 5. sērijas BMW sedanu pat
visšaurākajā stāvvietā attālināti, izmantojot automobiļa atslēgu. Uzlabota ir
arī viedtālruņa integrācija – no Apple CarPlay (kas pirmo reizi automobilī
izmanto pilnībā bezvadu funkciju) līdz induktīvajai telefona uzlādei un WiFi
tīklājam līdz desmit ierīcēm.

Personalizēts
saturs ar BMW Connected Onboard.
BMW Connected, personiskais digitālās mobilitātes asistents no BMW ir pilnībā
pieejams Eiropā sākot ar 2016. gada jūliju. Nākamais sistēmas attīstības solis,
papildināts ar dažādiem pakalpojumiem, tiks atklāts ar jauno 5. sērijas BMW.
BMW Connected Onboard sniedz vadītājam ar mobilitāti saistītas informācijas
pārskatu. Saistītais saturs, kā gaidāmā galamērķa sasniegšanas laiks, tiek
ierakstīts personiskajā mobilitātes dienasgrāmatā un nemanāmi pārsūtīts
automobilim no viedtālruņa, un attēlots personalizētajā ekrānā. Attālinātais 3D
skats ļauj vadītājam pārlūkot trīsdimensionālu skatu apkārt automobilim savā
viedtālrunī braukšanas laikā. Tas nozīmē, ka vadītājs nekad nezaudē iespēju
apskatīt savu automobili.

 

BMW
530i un BMW 540i: jaunie benzīna dzinēji.
Visu 5. sērijas sedana dzinēju klāsts pieder pie jaunizstrādātās modulārās BMW
EfficientDunamics spēka agregātu saimes. BMW TwinPower Turbo tehnoloģija
iekrāso visu ģimenes locekļu ikdienu ar pārsteidzošu veiktspēju apvienojumā ar
nepārspējamu efektivitāti, divas dīzeļdzinēju un divu benzīna dzinēju versijas
būs pieejamas jau no atklāšanas brīža, un tās visas darbosies tandēmā ar
aizmugurējo riteņu piedziņu vai BMW xDrive inteliģento visu riteņu piedziņu.

Jaunais divu litru četru
cilindru vienrindas dzinējs BMW 530i attīsta 350 Nm (258 lb-ft) griezes momentu
un maksimālo jaudu 185 kW/252 ZS. Tā degvielas patēriņš kombinētā ciklā ir
5,4 litri/100 km, kas nozīmē, ka CO2 izmešu daudzums ir 126 g/km
– par 11 procentiem mazāks nekā priekšgājējam. BMW 530i paātrinās no 0-100 km/h
(62 mph) 6,2 sekundēs un sasniedz maksimālo ātrumu 250 km/h (155 mph).

Flagmaņa dzinējs modeļa
atklāšanā būs 250 kW/340 ZS agregāts zem BMW 540i dzinēja pārsega. Šis trīs
litru vienrindas sešu cilindru dzinējs rada 450 Nm (332 lb-ft) griezes momentu.
Neskatoties uz papildu jaudu un asāku dinamisko līkni, vidējais degvielas
patēriņšir tikai 6,5 l/100 km (43,5 mpg imp) un CO2 izmešu līmenis ir
tikai 150 g/km*. xDrive maskā BMW 540i paātrinās no 0-100 km/h (62 mph) tikai
4,8 sekundēs.

 

BMW
520d un BMW 530d: jaunie dīzeļdzinēji.
Četru cilindru dīzeļdzinēji, kas darbina BMW 520d attīsta
140 kW/190 ZS jaudu un maksimālo griezes momentu400 Nm (295
lb-ft). Degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums ir 4,1 l/100 km
(68,9 mpg imp)* un 108 g/km ar manuālo pārnesumkārbu vai 4,0 l/100 km
(70,6 mpg imp)* un 107 g/km ar astoņu pakāpju Steptronic transmisiju.
Sedans paātrinās no 0 ‑ 100 km/h (62 mph) 7,6 sekundēs
(Steptronic). Maksimālais ātrums ir 237 km/h (147 mph).

* Degvielas patēriņš ir
aprēķināts atbilstoši ES testa ciklam un var atšķirties atkarībā no riepām.
Daži skaitļi ir provizoriski.

Līdzīgi jaunais BMW 530d
apvieno patīkamu dinamiku un efektivitāti. Attīstot 195 kW/265 ZS jaudu un
maksimālo griezes momentu 620 Nm (457 lb-ft), sešu cilindru vienrindas
dzinējs ir neapstrīdami pārāks par ekvivalentu modeli iepriekšējā paaudzē.
Tomēr BMW 530d arī uzrāda nepārspējamu vidējo degvielas patēriņu, kas ir
4,5 l/100 km (62,8 mpg imp)* un CO2 izmešu daudzumu 118 g/km –
kas ir pat aptuveni 13 procentiem labāks rādītājs nekā priekšgājējam. Jaunais
BMW 530d ieskrienas no 0 – 100 km/h (62 mph) tikai 5,7 sekundēs,
sasniedzot maksimālo ātrumu 250 km/h (155 mph).

 

CO2
čempions, plug-in hibrīds un astoņu cilindru sporta zvaigzne.
Neilgi pēc jaunās 5. sērijas sedana atklāšanas, BMW savam modeļu klāstam
pievienos vēl trīs dzinēju variantus. 140 kW/190 ZS četru cilindru
dīzeļdzinējs, kas tiks atklāts visefektīvākajā BMW 520d EfficientDynamics
Edition formā ar astoņu pārnesumu Steptronic. Tā CO2 izmešu daudzums ir tikai
102 g/km ir zemākais rādītājs sedanu klasē (vidējais degvielas patēriņš:
3,9 l/100 km [72,4 mpg imp]*).

2017. gada martā tiks
atklāts 5. sērijas BMW ar plug-in hibrīda piedziņas sistēmu BMW 530e
iPerformance formā. BMW eDrive elektropiedziņas koncepcijas kombinācija ar
četru cilindru benzīna dzinēju nodrošina pārsteidzoši zemu CO2 izmešu līmeni,
kas ir tikai 46 g/km (2,0 l/100 km)*. Sistēmas jauda ir 185 kW/252
ZS.

2017. gada martā BMW M550i
xDrive pārņems stafeti kā sportiskākais 5. sērijas BMW modeļu klāsta pārstāvis,
vismaz, uz šo brīdi. Tā V8 dzinējs – kas attīsta 340 kW/462 ZS jaudu
un 650 Nm (479 lb-ft) griezes momentu – pārsteidz ne tikai ar satriecošo
veiktspēju, bet arī ar efektivitāti (degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 8,9
l/100 km [31,7 mpg imp], CO2 izmešu daudzums 204 g/km*). BMW M550i xDrive
katapultē no 0 – 100 km/h (62 mph) 4,0 sekundēs.

* Degvielas patēriņa rādītāji
ir aprēķināti atbilstoši ES testa ciklam un var atšķirties atkarībā no riepām.
Daži skaitļi ir provizoriski.

 

2017.
gada 11. februārī tirgū pieejamās versijas.

BMW 530i/BMW
530i xDrive: Četru cilindru benzīna dzinējs,
astoņu pārnesumu Steptronic transmisija.
Darba tilpums: 1 998cc.
Jauda: 185 kW/252 ZS pie 5 200 – 6 500 apgr./min.
Maksimālais griezes moments: 350 Nm (258 lb-ft) pie 1 450 – 4
800 apgr./min.
Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 6,2 s (6,0 s).
Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 5,4 l/100 km [52,3 mpg imp] (5,7 l/100 km
[49,6 mpg imp])*.
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 126 g/km (133 g/km).

BMW 540i/BMW
540i xDrive: Sešu cilindru benzīna dzinējs, astoņu
pārnesumu Steptronic transmisija.
Darba tilpums: 2 998cc.
Jauda: 250 kW/340 ZS pie 5 500 – 6 500 apgr./min.
Maksimāls griezes moments: 450 Nm (332 lb-ft) pie 1 380 – 5 200 apgr./min.
Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 5,1 s (4,8 s).
Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 6,5 l/100 km [43,5 mpg imp] (6,7 l/100 km
[42,2 mpg imp])*.
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 150 g/km (156 g/km).

BMW 520d/BMW
520d xDrive: Četru cilindru dīzeļdzinējs, sešu
pārnesumu manuāla transmisija/ astoņu pārnesumu Steptronic transmisija (xDrive:
astoņu pārnesumu Steptronic transmisija).
Darba tilpums: 1 995cc.
Jauda: 140 kW/190 ZS pie 4 000 apgr./min.
Maksimālais griezes moments: 400 Nm (295 lb-ft) pie 1 750 – 2 500 apgr./min.
Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 7,7 s/7,6 s (7,6 s).
Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 4,1 l/100 km [68,9 mpg imp] / 4,0 l/100 km
[70,6 mpg imp] (4,2 l/100 km [67,3 mpg imp])*.
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 108 g/km / 107 g/km (112 g/km).

* Degvielas patēriņš aprēķināts
atbilstoši ES testa ciklam un var atšķirties atkarībā no riepām. BMW xDrive
automobiļu skaitļi pieejami iekavās.

 

Modeļu
versijas, kas pieejamas no 2017. gada marta:

 

BMW 530d/BMW
530d xDrive: Sešu cilindru dīzeļdzinējs, astoņu
pārnesumu Steptronic transmisija.
Darba tilpums: 2 993cc.
Jauda: 195 kW/265 ZS pie 4 000 apgr./min.
Maksimālais griezes moments: 620 Nm (457 lb-ft) pie 2 000 – 2 500 apgr./min.
Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 5,7 s (5,4 s).
Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 4,5 l/100 km [62,8 mpg imp] (4,7 l/100 km
[60,1 mpg imp])*.
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 118 g/km (125 g/km).
Modeļu versijas no 2017. gada marta.

 

BMW 530e
iPerformance: Četru cilindru benzīna dzinējs ar BMW
eDrive elektropiedziņas sistēmu (plug-in hibrīds), astoņu pārnesumu Steptronic
transmisija.
Darba tilpums: 1 998cc.
Jauda: 185 kW/252 ZS pie 4 460 – 6 500 apgr./min.
Maksimālais griezes moments: 420 Nm (310 lb-ft) pie 1 450 – 4
000 apgr./min.
Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 6,2 s.
Darbības rezerve ar elektrību: 45 km*.
Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 2,0 l/100 km (141,2 mpg imp)*.
CO2 daudzums kombinētā ciklā: 46 g/km.

 

BMW 520d
EfficientDynamics Edition: Četru cilindru dīzeļdzinējs,
astoņu pārnesumu Steptronic transmisija.
Darba tilpums: 1 995cc.
Jauda: 140 kW/190 ZS pie 4 000 apgr./min.
Maksimālais griezes moments: 400 Nm (295 lb-ft) from 1 750 apgr./min.
Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 7,5 s.
Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 3,9 l/100 km (72,4 mpg imp)*.
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 102 g/km.

 

BMW M550i
xDrive: astoņu cilindru benzīna dzinējs, astoņu pārnesumu
Steptronic transmisija.
Darba tilpums: 4 395cc.
Jauda: 340 kW/462 ZS pie 5 500 apgr./min.
Maksimālais griezes moments: 650 Nm (479 lb-ft) from 1 800 apgr./min.
Paātrinājums (0–100 km/h [62 mph]): 4,0 s.
Degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 8,9 l/100 km (31,7 mpg imp).
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 204 g/km.

* Degvielas patēriņa rādītāji
ir provizoriski un aprēķināti atbilstoši ES testu ciklam. Skaitļi var
atšķirties atkarībā no riepām.

 

Vairāk informācijas par oficiālo degvielas patēriņu,
precīziem CO2 izmešu rādītājiem jauno automobiļu elektroenerģijas patēriņu
pieejami norādījumos: “Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen
und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” (Norādījumi par degvielas
patēriņu, CO2 izmešiem un jauno automobiļu elektroenerģijas patēriņu), ko var
iegūt pie visiem dīleriem un pie Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT),
Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen un
http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.
LeitfadenCO2 (GuidelineCO2)