DODIETIES CEĻĀ.

xDrive. BMW inteliģentā pilnpiedziņas sistēma.

DODIETIES CEĻĀ.

xDrive. BMW inteliģentā pilnpiedziņas sistēma.

DODIETIES CEĻĀ.xDrive. BMW inteliģentā pilnpiedziņas sistēma.

Braukšanas prieks, kas saglabājas neatkarīgi no laika un braukšanas apstākļiem. Ar BMW xDrive. Inteliģentā pilnpiedziņas sistēma pielāgojas jauniem apstākļiem sekundes desmitdaļu laikā un sadala virzītājspēku uz nepieciešamajām vietām. Rezultāts ir optimāla saķere un stabilitāte. Tādēļ vienkārši dodieties ceļā un izbaudiet prieku!

REVOLŪCIJAS EVOLŪCIJA.

Pilnpiedziņas celmlauzis.

1985: Kad Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē (IAA) tika prezentēts BMW 325i "Allrad", tā spējas uzreiz nebija saskatāmas. Taču izmēģinājumu trasē pilnpiedziņas jaunatnācējs visiem parādīja, kādu braukšanas prieku spēj piedāvāt. Tā optimizētā saķere un uzlabotā braukšanas dinamika līkumos atstāja patiesu iespaidu uz presi. "Auto Zeitung" spriedums tajā laikā: "BMW ir jaunais braukšanas snieguma meistars."

Elektronika lielākai drošībai.

1991: Nu arī BMW 5. sērija ir tikusi pie pilnpiedziņas modeļa: BMW 525iX jaudas sadale pirmo reizi tiek vadīta elektroniski. Rezultātā sistēmas reakcija ir īpaši ātra, precīza un garantē drošas braukšanas īpašības pat uz sniegotiem ceļiem. Izcila koncepcija, kas atstāj iespaidu jau no pirmā mirkļa.

Pašam sava jaunā klase.

1999: Īsi pirms nākamās tūkstošgades BMW iepazīstināja ar BMW X5. Tas atstāj iespaidu ar braukšanas dinamiku, kas ir vēl neredzēta starp apvidus automobiļiem. Un, pateicoties tādām inovatīvajām elektroniskās vadības sistēmām kā DSC (dinamiskā stabilitātes kontroles sistēma), atstāj konkurentus putekļos – gan uz ceļiem, gan apvidū.

Pilnpiedziņa kļūst gudrāka.

2003: BMW xDrive atklāšana: 2003. gadā jaunā piedziņas sistēma ar mainīgo griezes momenta sadali starp priekšējo un aizmugurējo asi debitēja jaunajā BMW X3 un BMW X5. Un tā dzima tas, ko mēs šodien pazīstam kā pasaulē vienīgo atjautīgo pilnpiedziņas sistēmu.

Sportiskums x pakāpē.

2008: Jau atkal BMW izdodas noteikt pilnīgi jaunu automobiļu kategoriju: 2008. gadā ar BMW X6 tirgū ierodas pasaulē pirmais Sports Activity Coupé (SAC) – BMW X visu laiku sportiskākais modelis. BMW X6 īpaši izstrādātā dinamiskā jaudas kontroles sistēma piešķir šim sportistam unikālu stabilitāti un precizitāti ikvienā braukšanas situācijā.

Braukšanas prieks kompaktā formā.

2009: Jaunais BMW X1, kas ilgu laiku ir vienīgais augstākās kvalitātes kompakto automobiļu segmenta pārstāvis, arī izmanto BMW xDrive. Inteliģento pilnpiedziņu nu iespējams kombinēt ar snieguma kontroli. Rezultātā iegūstam vēl lielāku stūrēšanas precizitāti un neredzētu vadāmību.

Luksuss, kas visur labi izskatās.

2015: 2015. gada septembrī Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē norisinās BMW 7. sērijas sestās paaudzes pasaules pirmizrāde. Jaunais BMW augstākā līmeņa modelis lepojas ar inovācijām – viena funkcija, kas pieejama uzreiz, ir BMW xDrive. Pirmo reizi pasaulē inteliģentā pilnpiedziņa tiek kombinēta ar aktīvo stūres vadību, kur stūrēšanā piedalās arī aizmugurējie riteņi.

DODIETIES CEĻĀ! JŪS IZLEMIET, KĀDĀ VEIDĀ.

Dinamiski, sportiski vai eleganti – ikviens no vairāk nekā 100 BMW xDrive modeļiem ļauj jums piedzīvot neierobežotu braukšanas prieku.

DODIETIES CEĻĀ! JŪS IZLEMIET, KĀDĀ VEIDĀ.

Dinamiski, sportiski vai eleganti – ikviens no vairāk nekā 100 BMW xDrive modeļiem ļauj jums piedzīvot neierobežotu braukšanas prieku.

PIEDZĪVOJIET JAUNU AUGSTĀKO SNIEGUMU. UN VĒL VAIRĀK.

Izpētiet skaistākos un aizraujošākos galamērķus Alpos ar BMW Mountains. Vienmēr uzticams sabiedrotais. BMW xDrive, gudrā pilnpiedziņas sistēma.

JŪSU IESPĒJA BŪT SABIEDRISKĀKAM?

Uzziniet, kas ir braukšanas prieks: pārbaudiet BMW xDrive izmēģinājuma braucienā jau tagad.

JŪSU IESPĒJA BŪT SABIEDRISKĀKAM?

Uzziniet, kas ir braukšanas prieks: pārbaudiet BMW xDrive izmēģinājuma braucienā jau tagad.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW 225i xDrive Active Tourer:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 8,3 līdz 8,1
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 152 – 148

    Degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības ir atkarīgas no izvēlētajiem riteņu un riepu izmēriem. Degvielas patēriņš noteikts atbilstoši ECE braukšanas ciklam. Redzamajos modeļos var būt daļēji iekļauts papildaprīkojums un piederumi, ko nepiedāvā standartaprīkojumā.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, "Deutsche Automobil Treuhand GmbH" (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija, vai vietnē http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Vērtības neattiecas uz kādu noteiktu automobili un nav daļa no produkta piedāvājuma, tās ir paredzētas tikai dažādu automobiļu tipu salīdzināšanai. Degvielas vai citu enerģijas avotu ražošanas un piegādes procesā radītie CO2 izmeši nav ņemti vērā, nosakot CO2 izmešus saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK.