LIELĀKS IESPAIDS. MAZĀKA PIEPŪLE.

Atjautīga enerģijas pārvaldība.

LIELĀKS IESPAIDS. MAZĀKA PIEPŪLE.

Atjautīga enerģijas pārvaldība.

Visu BMW standartaprīkojumā ir tādas BMW EfficientDynamics tehnoloģijas kā automātiskā Start/Stop funkcija, bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma un elektromehāniskais stūres pastiprinātājs. Apvienojoties, lai nodrošinātu atjautīgu enerģijas pārvaldību, šīs tehnoloģijas jau šodien piedāvā ilgtspējīgu mobilitāti.

LIELĀKS IESPAIDS. MAZĀKA PIEPŪLE.Atjautīga enerģijas pārvaldība.

Visu BMW standartaprīkojumā ir tādas BMW EfficientDynamics tehnoloģijas kā automātiskā Start/Stop funkcija, bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma un elektromehāniskais stūres pastiprinātājs. Apvienojoties, lai nodrošinātu atjautīgu enerģijas pārvaldību, šīs tehnoloģijas jau šodien piedāvā ilgtspējīgu mobilitāti.

Read more

BRAUKŠANAS BAUDĪJUMS ČETROS VARIANTOS.

Braukšanas pieredzes kontrole ar ECO PRO režīmu.

Neatkarīgi no tā, vai dodaties garos braucienos, atrodaties lēnā satiksmē vai braucat pilsētā, braukšanas pieredzes kontrole nodrošina dažādu braukšanas baudījuma līmeni atbilstoši jūsu personiskajām vēlmēm. Vadītāji var izvēlēties kādu no četriem dažādiem režīmiem COMFORT, SPORT, ADAPTIVE apvienojumā ar adaptīvās balstiekārtas papildaprīkojuma izvēles iespēju un ECO PRO. Turpinājumā sniegta detalizēta informācija par ECO PRO un tā atjautīgo tehnoloģiju pakotni, kas ļauj vadītājiem samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 25 procentiem.

Read more
BMW braukšanas pieredzes kontroles ar ECO PRO režīmu tuvplāns BMW X5.

Braukšanas režīms katrai situācijai.

Standarta noklusējuma iestatījumā – COMFORT režīms – šasijas komponenti garantē sevišķi komfortablu braukšanas pieredzi. Maksimālai efektivitātei, kā arī komfortam šajā režīmā piedāvāta vienmērīgas braukšanas iespēja.

Režīmos SPORT un – papildaprīkojumā M modeļiem – SPORT+, visi piedziņas un balstiekārtas iestatījumi pielāgoti sportiskākam braukšanas stilam. Dzinējs reaģē spontānāk, automātiskās pārnesumkārbas pārnesumi pārslēdzas, esot lielākam apgriezienu skaitam, un manuālās pārnesumkārbas pārslēgšanas punkti tiek norādīti vēlāk. Kopumā automobiļa reakcija ir stingrāka un tiešāka.

Interaktīvais režīms ADAPTIVE nepārtraukti pielāgo dinamisko amortizatoru vadību, stūrēšanu un Steptronic pārnesumkārbu atbilstoši reāllaika navigācijai, lai ņemtu vērā braukšanas situāciju un stilu.

ECO PRO ir režīms, kas optimizē braukšanas pieredzes kontroles braukšanas režīmu. Kā galvenā BMW EfficientDynamics daļa ECO PRO iekļauta atjautīgo tehnoloģiju pakotne, kas ļauj vadītājiem samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 25 procentiem.

Read more
Mainītie akseleratora pedāļa un Steptronic pārnesumkārbas parametri BMW X5 ECO PRO režīmā.

Piedziņas sistēma ar optimizētu patēriņu.

ECO PRO režīmā akseleratora pedāļa un Steptronic pārnesumkārbas parametri mainās. Lēzenāka ECO akseleratora pedāļa līkne samazina iesmidzināšanas apjoma attiecību pret akseleratora pedāļa leņķi. Tajā pašā laikā pārslēgšanas punktu pielāgošana izraisa agrāku pārnesumu pārslēgšanu uz augstāku pārnesumu un samazina pārslēgšanu uz zemāku pārnesumu. Šīs funkcijas veicina nosvērtu braukšanas stilu ar lielāku degvielas ekonomiju. Kad nepieciešams, vadītāji joprojām var piekļūt pilnvērtīgai jaudai un pārnesumu samazināšanas īpašībām, nospiežot akseleratora pedāli līdz grīdai.

Read more
Komforta, apgaismojuma un klimata funkciju efektivitātes optimizēšana BMW X5 ECO PRO režīmā.

Komforta, gaismas un klimata funkciju efektivitātes optimizēšana.

Lai saglabātu mazu patēriņu, ECO PRO režīms atjautīgā veidā regulē salona klimata un komforta funkcijas. Šajā nolūkā gandrīz nemanāmi jāsamazina tādu enerģijas patērētāju darbība kā gaisa kondicionēšanas sistēma vai pasažieru sēdekļu apsilde. Kopā ar citiem ECO PRO līdzekļiem tas ietaupa degvielu par līdz pat 25 procentiem.

Read more
Vienmērīgas braukšanas funkcija ar turpmākā maršruta palīgsistēmu BMW X5 ECO PRO režīmā.

Efektīva vienmērīgas braukšanas funkcija, atjautīga vadība.

Turpmākā maršruta palīgsistēma regulē vienmērīgas braukšanas posmus, lai samazinātu degvielas patēriņu atkarībā no ceļa un vēl neredzamiem notikumiem. Lai to izdarītu, sistēma novērtē navigācijas sistēmas datus un tālāk esošo automobiļu atpazīšanu, un attiecīgās situācijās sniedz padomu samazināt ātrumu. Kad vadītājs atlaiž akseleratora pedāli, savienojums Steptronic pārnesumkārbā tiek izslēgts, un automobilis efektīvi brauc vienmērīgi. Tā kā vienīgā degviela, ko patērē, braucot ar vienmērīgas braukšanas funkciju, tiek izlietota dzinēja darbībai brīvgaitā, vadītāji ar turpmākā maršruta palīgsistēmu var ieekonomēt līdz pieciem procentiem degvielas.

Read more
Visi ar patēriņu saistītie dati īsumā ar ECO PRO braukšanas datu analīzi BMW X5.

Visi ar patēriņu saistītie dati īsumā.

Papildus tādām ECO PRO funkcijām kā turpmākā maršruta palīgsistēma vai transmisijas mainītajām īpašībām vadītāji saņem arī braukšanas stila ar optimizētu patēriņu atbalstu, izmantojot displejus un informatīvas grafikas. Šis atbalsts tiek nodrošināts ar svarīgiem braukšanas datiem, piemēram, par vidējo un aktuālo degvielas patēriņu, patēriņa vēsturi, bonusa diapazonu vai mēroto vienmērīgas braukšanas attālumu kilometros un to vizuāli attēlo vadības displejā un instrumentu panelī. Tas nodrošina vadītājiem tiešu atgriezenisko saiti un papildus motivē viņus pieņemt paredzamu un energotaupīgu braukšanas stilu.

Read more

ECO PRO REŽĪMS.

Pievērsieties braukšanas priekam. Efektivitāte, nospiežot pogu. Braukšanas pieredzes vadības ECO PRO režīms ļauj jums bez piepūles ietaupīt līdz 20 % degvielas. Papildu funkcijas ļauj ietaupīt aptuveni 5% degvielas. Kopējais ietaupījums tiek pārrēķināts kilometros, un jūs borta datora displejā redzat bonusa diapazonu. Tādējādi vienmēr ir zināms, kādu attālumu vēl var nobraukt.

BREMŽU ENERĢIJAS REĢENERĀCIJAS SISTĒMA.

Jūs nospiežat bremzes. Vienlaikus rodas enerģija. Vērtīga kinētiskā enerģija, kuru var izmantot. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma pārvērš to elektroenerģijā un izmanto, lai uzlādētu akumulatoru, – nekas neiet zudumā. Vienlaikus akumulatora uzlādē tiek patērēts mazāk dzinēja jaudas, samazinot degvielas patēriņu un CO2 izmešus.

ELEKTRISKAIS STŪRES PASTIPRINĀTĀJS.

Tradicionālas sistēmas, lai hidrauliski atbalstītu vadītāja stūrēšanas jaudu. Tās darbojas nepārtraukti, pat ja vadītājs nemaz nepagriež stūri. Un tām nepieciešama enerģija. Ar elektrisko stūres pastiprinātāju hidrauliku aizvieto elektromotors, kas tiek aktivizēts tikai tad, kad vadītājs tiešām pagriež stūri. Taisnos ceļa posmos vai ar nemainīgu stūrēšanas leņķi pagriezienos sistēma neiejaucas un neizmanto enerģiju. Rezultātā tiek samazināts degvielas patēriņš, neietekmējot BMW raksturīgo dinamisko braukšanas pieredzi.

BONUSA DIAPAZONS.

ECO PRO režīms, kas optimizē patēriņu, nodrošina, ka pārdomāti tiek pielāgoti akseleratora pedāļa un transmisijas parametri līdz ar apsildīšanas/klimata kontroles stratēģiju. ECO PRO padomi palīdz jums optimizēt savu braukšanas stilu, un bonusa diapazons informē par to, cik papildu kilometri iegūti, braucot ar optimizētu patēriņu ECO PRO režīmā.

ENERGOTAUPĪGAS TEHNOLOĢIJAS EFEKTĪVAS BRAUKŠANAS PRIEKAM.

Dažādās situācijās nepieciešama atšķirīga rīcība. Tādas energotaupīgas tehnoloģijas kā optimālas pārslēgšanas indikators un automātiskā Stop/Start funkcija palīdz vadītājam braukt efektīvāk.

  • pārnesumu pārslēgšanas indikators

    Efektivitātes pamatā ir zināšanas, kad tieši jāmaina pārnesums. Atbilstoši braukšanas situācijai ik mirkli tiek aprēķināts efektīvākais pārnesums un dzinēja ātrums, ko var redzēt informācijas displejā.

    Sistēma arī nosaka, kad jūs strauji uzņemat paātrinājumu, un atbilstoši aizkavē ieteikumu, līdz dzinēja ātrums ir vienmērīgs. Salīdzinošās pārbaudes parāda, ka automobiļi ar optimālas pārslēgšanas indikatoru izmanto par aptuveni četriem procentiem mazāk degvielas.

  • Automātiska Start/Stop funkcija

    Efektīva degvielas ekonomija: automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Transportlīdzeklim uz laiku apstājoties, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā, automātiskā Start/Stop funkcija ietaupa degvielu, vienkārši apturot dzinēju. Nospiežot sajūgu (ar manuālo pārnesumkārbu) vai atlaižot bremzes (ar Steptronic pārnesumkārbu), dzinējs atkal tiek iedarbināts sekundes desmitdaļā.

  • Vienmērīgas braukšanas funkcija

    Kad vadītājs nebremzējot noņem kāju no akseleratora, vienmērīgas braukšanas funkcija pārtrauc jaudas pārnesi no dzinēja uz piedziņu automobiļos ar automātisko pārnesumkārbu. Tas ietilpst ECO PRO režīmā. Automobilis dodas uz priekšu bez dzinēja pretestības, kamēr dzinējs darbojas tukšgaitā ar minimālu patēriņu un zemu izmešu līmeni.

  • Turpmākā maršruta palīgsistēma

    Turpmākā maršruta palīgsistēma ir ECO PRO režīma funkcija, kas palīdz vadītājam ieviest ārkārtīgi efektīvu braukšanas veidu. Kopā ar navigācijas sistēmu Professional tā atpazīst ātruma ierobežojumus, pilsētu robežas, līkumus, apļveida krustojumus un nobrauktuves izvēlētā maršruta garumā, kā arī sniedz padomus, kad labāk samazināt ātrumu.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • Norādītās degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības tika noteiktas atbilstoši Eiropas regulai (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.

    (1) Rādītāji piemērojami līdz 15.04.2018. Lūdzu, pārbaudiet pieejamību pie BMW pārstāvja.

    Automobiļu, kas atzīmēti ar (3), vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. [Attiecībā uz šiem transportlīdzekļiem, uz transportlīdzekli attiecināmiem nodokļiem vai citām nodevām, kas balstītas (vismaz cita starpā) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.]

    The CO2 efficiency specifications are determined according to Directive 1999/94/EC and the European Regulation in its current version applicable. The values shown are based on the fuel consumption, CO2 values and energy consumptions according to the NEDC cycle for the classification.

    For further information about the official fuel consumption and the specific CO2 emission of new passenger cars can be taken out of the „handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, which is available at all selling points and at https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.