Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.

NĀKOTNE IR ELEKTRISKA, DIGITĀLA UN APRITĪGA.
Ilgtspēja ir BMW Group korporatīvās stratēģijas neatņemama sastāvdaļa. Vienlaikus tai ir arī senas tradīcijas attiecībā uz to, kā ilgtspējīgā pārvaldībā iespējams panākt turpmākus uzlabojumus. Izvirzītais mērķis ir visaptveroša pieeja, kam pamatā ir trīs pamatvirzieni visā pievienotās vērtības ķēdē: ekoloģiskais, sociālais un ekonomiskais, kā arī uzsvars uz aprites ekonomiku. Šajā struktūrā elektroautomobiļu izstrāde ir būtisks faktors – bet ne vienīgais: BMW Group ilgtspēja sākas no piegādes ķēdes, turpinās izstrādē un ražošanā un sniedzas līdz visu automobiļu izmantošanas posma beigām.
BMW AUTOMOBIĻA IETEKME UZ VIDI.

Pārmaiņas sākas ar caurskatāmību.
Kā varu uzzināt, kāda ir mana nākamā automobiļa ietekme uz vidi? Atbilde atrodama informācijā par BMW automobiļa ietekmi uz vidi. Četri galvenie ilgtspējas kritēriji – IETEKME UZ KLIMATU, EFEKTIVITĀTE, APRITĪBA, PIEGĀDES ĶĒDE – un plašs Vācijas tehniskās pārbaudes aģentūras apstiprināts dzīvescikla novērtējums (LCA) var radīt visaptverošu priekšstatu.
ILGTSPĒJA IR NEATŅEMAMA BMW GROUP STRATĒĢIJAS SASTĀVDAĻA.
MŪSU VISAPTVEROŠĀ TRĪS PĪLĀRU PIEEJA.

Ekoloģijas joma.
BMW Group ir apņēmusies ievērot Parīzes nolīgumu klimata pārmaiņu jomā un sasniegt neto nulles emisiju līmeni ne vēlāk kā līdz 2050. gadam. Šī apņemšanās ir neatņemama mūsu visaptverošās 360° ilgtspējas pieejas sastāvdaļa, kas iestrādāta mūsu korporatīvajā stratēģijā.
Ceļā uz neto nulles emisiju līmeni mēs esam izvirzījuši ambiciozus un zinātnē balstītus CO2 mērķus tuvākajai nākotnei. Mūsu mērķis ir līdz 2030. gadam samazināt kopējo CO2 emisiju uz vienu transportlīdzekli visā tā aprites ciklā par 40 % (salīdzinājumā ar 2019. gada rādītājiem).

Sociālā joma.
BMW Group redz sevi kā uzņēmumu un darba devēju ar sociālo atbildību pret saviem darbiniekiem un sabiedrību. Tāpēc īpašu vērtību piešķiram sava darbaspēka veselībai, daudzveidībai un attīstības iespējām. BMW Group kā pasaules mēroga uzņēmums arī apzinās savu atbildību sabiedrības priekšā.

Ekonomiskā joma.
BMW Group apzinās savu ekonomisko nozīmi un organizē savu korporatīvo pārvaldību atbilstoši attiecīgajiem principiem, kas noteikti attiecībā uz uzņēmuma vērtības palielināšanu, pamatojoties uz ilgtspēju. Viens no svarīgākajiem aspektiem ir atbilstība vadlīnijām, kuras uzskatām par ilgtermiņa panākumu stūrakmeni un kuras ir neatņemama mūsu korporatīvās kultūras sastāvdaļa. Izmantojot šo pieeju, jau no paša sākuma tiecamies izvairīties no finansiāla kaitējuma un uzticības zaudējuma. Attiecīgi tas, kā rīkojamies attiecībā uz iespējamiem riskiem, nekad nenovērš uzmanību no nākotnes aspektiem un sekām mūsu uzņēmumam.
BMW GROUP PĀRSKATS.
SASKAŅOTS PAŠREIZĒJĀ STĀVOKĻA PĀRSKATS.

BMW Group savu atbildību saskata pārskatu ilgtspējā, mērāmībā un caurskatāmībā.
- Lai radītu saskaņotu pārskatu, kopš 2020. gada savu gada pārskatu apvienojam ar ilgtspējas pārskatu.
- 2022. gadā BMW Group saņēma Building Public Trust Award godalgu par labāko ilgtspējas pārskatu veidošanu starp DAX 40 uzņēmumiem.
- Šāds apvienots pārskats sniedz precīzu mūsu mērķu pārskatu ilgtspējas jomā un parāda sasniegtos gada mērķus.
BMW ILGTSPĒJAS RĀDĪTĀJI.
BMW GROUP DALĪBA ORGANIZĀCIJĀS, PIEMĒRAM, ECOVADIS.

BMW Group ārēji noteikti rādītāji ir ļoti svarīgs veids, kā partneriem un klientiem sniegt objektīvu novērtējumu. Tāpēc vienmēr lūdzam, lai ārēju novērtējumu pieprasījumi tiktu novirzīti BMW Group nodaļai, kas sniedz ziņojumus presei, un BMW Group galvenajiem kontu pārvaldītājiem, lai iegūtu galīgu priekšstatu par konkrētām tēmām vai jautājumiem.
PAKALPOJUMI.
BMW Group ir plašs līdzekļu un pakalpojumu klāsts, lai sniegtu atbalstu B2B klientiem, nodrošinot viņu ilgtspējas mērķu sasniegšanu un viņi varētu organizēt savus automobiļus vēl efektīvākā un ilgtspējīgākā veidā. Tool Fleet Data (autoparka datu rīks) ir viens no piemēriem. Šis rīks nodrošina lielu skaitu pakalpojumu un sniedz dažādus automobiļa datus BMW un MINI autoparku īpašniekiem. Autoparka dati tiek piedāvāti piecos moduļos un aptver vairāk nekā desmit atbilstošus izmantošanas gadījumus autoparka pārvaldībai. Tie aptver visu, sākot ar nobraukuma un līgumu pārvaldību un beidzot ar automobiļa statusu un GPS koordinātu nodrošināšanu. Papildus var iekļaut servisu, apkopi un patēriņu. No 2023. gada piedāvājumā tiks iekļauti trīs jauni ilgtspējas pakalpojumu bloki. Datiem iespējams piekļūt vai nu tieši no tīmekļa vietnes, vai nu ar lietojumprogrammas saskarnes palīdzību.
BUJ.
Kā BMW Group iekļauta ilgtspēja?
Konkrēti BMW Group mērķi tiek noteikti attiecībā uz CO2 izmešu samazināšanu, resursu efektivitātes palielināšanu un turpmāku sociālo un vides standartu uzlabošanu. Tāpēc 2020. gada jūlijā tika skaidri definēti konkrēti mērķi, kuri jāīsteno līdz 2030. gadam. Iekļauti jautājumi, sākot ar CO2 samazinājumu, elektromobilitāti, aprites ekonomiku, vides un sociālajiem standartiem un beidzot ar sociālo atbildību.
BMW Group ļoti nopietni uztver savu visaptverošo pieeju ilgtspējas jautājumiem. Tāpēc visām trīs ilgtspējas šķautnēm (vides, sociālo jautājumu un atbildīgas korporatīvās pārvaldības jomā) ir būtiska loma visu projektu lēmumu pieņemšanas procesā. Visā uzņēmumā īstenojam uz ilgtspēju vērstus pasākumus, proti, sākot ar dizainu, izstrādi un ražošanu un beidzot ar pārdošanu. Turklāt izmantojam mērķētus pasākumus, lai savas tirdzniecības nodaļas motivētu kļūt vēl ilgtspējīgākām dažādās darbības jomās.
Vai BMW Group ir EcoVadis dalībniece? Kāds ir tās starptautiskais novērtējums nozares mērogā?
BMW Group ir EcoVadis dalībniece un ierindojas starp 2 % no labākajiem uzņēmumiem sektorā: EcoVadis vērtējums (2022. gada novembrī) ir 75/100, salīdzinājumā ar vidējo rezultātu nozarē – 45/100.