BMW i sērija, BMW elektroautomobiļi, trīs ceturtdaļu sānskats uz smilšu fona, skats no putna lidojuma

BMW I SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

Kopā ar mums dodieties ceļā pa BMW i elektroautomobiļu vēsturi un iepazīstiet daudzveidīgos BMW i modeļus. Šeit tiek izstrādātas jaunas idejas par piedziņu un jaunas tehnoloģijas, un nākotne kļūst par realitāti jau šodien.

Lasīt vairāk

BMW I SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

BMW i3.

Elektroautomobilis ar izcilu braukšanas dinamiku un jaunākajām tehnoloģijām. BMW i3 ir automobilis cilvēkiem, kuri zina, ko vēlas, un tas pauž celmlaužu dzīvesstilu. Tajā emocijas apvienotas ar ilgtspēju, pārdomātu efektivitāti un sportisku braukšanu. Tieši tāda ir patiesa braukšanas baudījuma sajūta.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE (I01).

BMW I sērija, BMW i3, I01, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats braukšanas joslā

BMW i3 pārstāvniecībās tiek laists tirdzniecībā 2013. gadā. Tas ir ne tikai pirmais BMW ar elektromotoru, bet arī pats pirmais masveidā ražotais automobilis ar pasažieru zonu, kas izgatavota no ar oglekļa šķiedru stiprinātas plastmasas (CFRP). Pilnībā aprīkota automobiļa masa ir līdzīga parasta kompaktā automobiļa masai pat ar akumulatoru. Daudzi BMW i3 komponenti ir izgatavoti no atjaunojamiem izejmateriāliem.

Elektromotors rada 170 ZS (125 kW) jaudu ar griezes momentu, kas nekavējoties tiek izmantots ar pilnu jaudu. BMW i3S, kas ieviests 2017. gadā, braukšanas ātrums ir par 10 km/h lielāks, izmantojot 184 ZS (135 kW). No 2016. gada akumulatoram ir 94 Ah jauda. Ieviešot BMW i3 ar 120 Ah elementu, papildaprīkojuma darbības attāluma paplašinātājs (benzīna dzinējs akumulatora uzlādei) nav bijis pieejams Vācijas modeļos kopš 2018. gada. Darbības attālums sasniedz 307 km (WLTP*), un ātrās uzlādes stacijā akumulatoru līdz 80% var uzlādēt 42 minūtēs. Līdz šim uzbūvēts krietni vairāk nekā 200 000 automobiļu.

Ražošanas periods: 2013–mūsdienas

Dzinēji: Elektromotors (125–134 kW, 170–184 ZS), papildaprīkojuma darbības attāluma palielinātājs pieejams līdz 2018. gadam (0,65 l benzīna dzinējs, 28 kW, 38 ZS)

Garums/platums/augstums: 3 999–4 011 mm/1 775 mm/1 578 mm

Darbības attālums (elektriskas darbības): 307 km (WLTP*)*

Brīvprātīgi sniegta papildu informācija. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC pārbaudes procedūrām var atrast www.bmw.de/wltp. 

BMW i4.

Pirmais pilnībā elektriskais BMW 4. sērijas Gran Coupé izvirza jaunus standartus. Neparastu sniegumu apvieno ar izcilu komfortu un braukšanu, neradot izmešus."

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE (G26 BEV).

BMW i sērija, BMW i4, G26, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

Pārsteidzoši un ievērojami: tādi ir pilnībā elektriskie Gran Coupé BMW i4 eDrive40 un BMW i4 M50 modeļi. Dinamiskie ieslīpie priekšējie lukturi papildina četrdurvju automobiļa izteiksmīgo raksturu tāpat kā aizmugurējo riteņu arkas un aizmugurējie sānu logi, kas tiecas uz aizmuguri.

Nodrošinot jaudu līdz 544 ZS** (400 kW**) ar elektrisko piedziņu, tiek radīta nepārspējama braukšanas dinamika, pateicoties maksimālam griezes momentam, neatkarīgi no tā, kāds ir attālums. BMW i4 vienmērīgi slīd uz priekšu, kamēr pasažieri un vadītājs bauda teju pilnīgi klusas braukšanas komfortu. Un pedantiskā, precīzā šasijas un stūres iekārtas konstrukcija vienmēr nodrošina labāko iespējamo vadību. Sarežģītais svara dalījums un balstiekārtas un piedziņas komponentu mijiedarbība – tam visam ir izšķiroša nozīme. Darbības attālums līdz 590* kilometriem (BMW i4 eDrive40 WLTP*) padara šo elektroautomobili ārkārtīgi daudzveidīgu un ideāli piemērotu ikdienas lietojumam.

Ražošanas periods: no 2021. gada nogales.

Dzinēji**: elektromotors (250–400 kW, 340–544 ZS)

Darbības attālums: 416–590 kilometri (WLTP*)

* Brīvprātīgi sniegta papildu informācija. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC pārbaudes procedūrām var atrast www.bmw.de/wltp.

** Šie rādītāji ir paredzamās vērtības un vēl nav apstiprināti."

BMW i8.

Demonstrēts 2009. gada Starptautiskajā autoizstādē (IAA) Vācijā kā BMW Vision Efficient Dynamic konceptauto – BMW i8 ir pirmais sērijveidā ražotais sporta hibrīdauto. Tas apvieno ilgtspēju ar unikālu, pārliecinošu dizainu un izcilu braukšanas sniegumu. "

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE (I12, I15).

BMW i sērija, BMW i8, I12, I15, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu sānskats uz ielas

Degvielas patēriņš kā mazam automobilim, bet sniegums kā sporta automobilim – BMW i8 tas ir iespējams, pateicoties hibrīddzinējam. Ar elektrisku priekšējo riteņu piedziņu Coupé brauc ar ātrumu līdz 120 km/h, bet aizmugurējo asi darbina trīscilindru TwinPower Turbo dzinējs. Sistēma nodrošina 362 ZS (266 kW), bet kopš 2018. gada – 374 ZS (275 kW), nodrošinot braukšanas dinamiku, kas apvieno labāko no abām pasaulēm. Šis inovatīvais automobilis ir arī pirmais sērijveidā ražotais automobilis, kurā piedāvāti papildaprīkojuma priekšējie lukturi ar lāzera gaismu. No 2018. gada BMW i8 pieejams arī kā rodsters, un uzbūvēts vairāk nekā 20 500 vienību.

Ražošanas periods: 2013.–2020. g.

Dzinēji: 1,5 litru hibrīdpiedziņa (170 kW, 231 ZS), trīscilindru + elektromotors (131–143 ZS, 96–105 kW), apvienotais sniegums 362–374 ZS, 266–275 kW

Garums/platums/augstums: 4 689 mm/1 942 mm/1 289–1 291 mm

Darbības attālums (elektriskas darbības): 37–55 kilometri (NEDC*)

* Brīvprātīgi sniegta papildu informācija. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC pārbaudes procedūrām var atrast www.bmw.de/wltp. "

BMW iX3.

BMW ar pašu pirmo pilnībā elektrisko BMW SAV apvieno nākotnes tehnoloģiju ar pārbaudītām mūsdienu autobūves koncepcijām. Intelektiskās uzlādes iespējas apvienotas ar augstākajiem braukšanas dinamikas standartiem un dizainu ar skaidrām, spēcīgām kontūrām."

Lasīt vairāk

PIRMĀ PILNĪBĀ ELEKTRISKĀ PAAUDZE (G08 BEV).

BMW i sērija, BMW iX3, G08, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

2021. gads piedzīvo elektriskās piedziņas BMW X3. Elektroautomobilis ir uzreiz atpazīstams no ārpuses, pateicoties unikālajam BMW i elipsveida režģim. Salons lepojas ar savām dizaina iezīmē, piemēram, ar zilo iedarbināšanas pogu un standarta fona apgaismojumu, kas pirmsiestatīts BMW i zilajā krāsā.

Automobiļa tehnoloģija ir tikpat inovatīva, cik mūsdienīga. 286 ZS (210 kW) dzinējs nodrošina BMW raksturīgu dinamisko vadāmību. Papildu ilgtspēju nodrošina piedziņas sistēmas ražošana, neizmantojot retzemju elementus. Rekuperācijas pakāpi var pielāgot, izmantojot vienu no četriem iestatījumiem, atkarībā no nepieciešamās komforta pakāpes, un tā sniedz ieguldījumu līdz 461 km darbības attālumā (WLTP*). Esot ceļā, akumulatoru lieljaudas uzlādes stacijās var uzlādēt līdz 80 procentiem apmēram 34 minūtēs.

Ražošanas periods: 2020–mūsdienas

Dzinēji: elektromotors (210 kW, 286 ZS)

Garums/platums/augstums: 4 734 mm/1 891 mm/1 668 mm

Darbības attālums: 461 kilometri (WLTP*)

* Brīvprātīgi sniegta papildu informācija. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC pārbaudes procedūrām var atrast www.bmw.de/wltp.

BMW IX.

Pirmais pilnībā elektriskais BMW SAV ar pilnpiedziņu – BMW iX piedāvā luksusu un izsmalcinātu minimālismu, kas apvienots ar mūsdienīgāko dzinēja tehnoloģiju. Maksimāls komforts sastopas ar monolītu dizainu un unikālu plašuma sajūtu: Šis ir jaunas paaudzes automobilis.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE (I20).

BMW i sērija, BMW iX, I20, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

BMW iX pūrisma stila forma ar minimālām, bet raksturīgām līnijām un nevainojami iekļautām detaļām lepojas ar celmlauža garu. Turklāt tam apvienojumā ar izteiksmīgo, vertikālo dubulto elipsveida režģi ir priekšējā T veida forma ar šaurākajām priekšējo lukturu joslām, kādas jebkad uzbūvējis BMW. Iedziļinātie durvju rokturi, bezrāmja durvis un dāsnās riteņu arku taisnstūra kontūras apvienojas, radot pārliecinātu, mūsdienīgu auru.

Taču BMW iX ir arī tehniski iespaidīgs ar diviem jaudīgiem elektromotoriem un BMW xDrive elektrisko pilnpiedziņu. BMW iX xDrive40 laidiens rada vairāk nekā 326 ZS (240 kW) jaudu ar darbības attālumu no 372 līdz 425 km (WLTP*). Braukšanas pieredze vēl vairāk paspilgtināta BMW iX xDrive 50 modelī ar vairāk nekā 523 ZS (385 kW) un plānoto darbības attālumu līdz 630 km (WLTP*). Izmantojot ātrās uzlādes stacijas (IONITY lieljaudas uzlādes stacijas), pilnu darbības attālumu var atjaunot mazāk kā 40 minūtēs.

Jaunā iDrive un visaptverošās palīdzības sistēmas apvienojas ar šasiju un piedziņu, lai radītu neparastu braukšanas pieredzi, kas liecina par nākotni: tehnisko progresu, precizitāti un luksusu, kas apvienots šajā augstākā līmeņa SAV.

Ražošanas periods: no 2021. gada nogales.

Dzinēji: Elektromotors (326–523 ZS, 240–385 kW)

Darbības attālums: 372–630 kilometri (WLTP*)

* Brīvprātīgi sniegta papildu informācija. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC pārbaudes procedūrām var atrast www.bmw.de/wltp.

Enerģijas patēriņš un elektriskās darbības attālums.

  • Disclaimer reference invalid