AKTUĀLĀ BMW i SĒRIJA.
Aicinām kopā doties ceļojumā cauri BMW elektroautomobiļu vēsturei. Kopš 2010. gada BMW i strādā pie automobiļiem ar pilnībā elektrisku un daļēji elektrisku piedziņu. Vienlaikus tika izstrādāta jauna holistiska pieeja attiecībā uz transportlīdzekļu ražošanu un ilgtspēju. Atklājiet BMW i sērijas modeļus.
- 485 kW (650 ZS)
- 0-100 km/h no 3.7 sek
BMW i7 M70 xDrive Sedan.
Cena no: 177.500 €
BMW i7 M70 xDrive[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,7 - 20,8; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 490 - 559
- 400 kW (536 ZS)
- 0-100 km/h no 4.7 sek
BMW i7 Sedan.
Cena no: 147.500 €
- 442 kW (601 ZS)
- 0-100 km/h no 3.8 sek
BMW i5 M60 xDrive Sedan.
Cena no: 103.000 €
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,5–18,2; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 457–516
- 250 kW (340 ZS)
- 0-100 km/h no 6.0 sek
BMW i5 Sedan.
Cena no: 78.600 €
- 442 kW (601 ZS)
- 0-100 km/h no 3.9 sek
BMW i5 M60 xDrive Touring.
Cena no: 105.500 €
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,9–18,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 441–503
- 250 kW (340 ZS)
- 0-100 km/h no 6.1 sek
BMW i5 Touring.
Cena no: 78.200 €
- 250 kW (340 ZS)
- 0-100 km/h no 5.6 sek
BMW i4.
Cena no: 62.800 €
- 455 kW (619 ZS)
- 0-100 km/h no 3.8 sek
BMW iX, M60, luksusa klases apvidus automobilis
Cena no: 135.000 €
BMW iX M60[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7 - 21,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 501 - 564
- 210 kW (286 ZS)
- 0-100 km/h no 6.8 sek
BMW iX3.
Cena no: 74.060 €
- 230 kW (313 ZS)[3]
- 0-100 km/h no 5.6 sek
BMW iX1.
Cena no: 55.400 €
CITAS TĒMAS.
BMW ELEKTROMOBILITĀTE.
BMW FINANCIAL SERVICES.
PĀRSKATS: BMW i MODEĻU VĒSTURE.
Atklājiet mobilitātes nākotni tagad. Sportisks vai jaudīgs, luksusa sedans vai ērts SUV: mums ir BMW i modeļi katrai situācijai.
BMW i5.
BMW i5 ir pilnībā elektriska biznesa klases sedana versija. Braukšanas dinamika apvienojas ar sportisku dizainu un atjautīgām vadītāja palīdzības sistēmām.
PIRMĀ PAAUDZE (G61).
Jaunais BMW i5 Touring, būdams pilnībā elektrisks un iespējām pārbagāts, piedāvā pārpārēm vietas visiem jūsu plāniem. Lepodamies ar 570 - 1 700 litru bagāžas tilpumu un 483-560 km[1] pilnībā elektriskas darbības attālumu, tas ir gana daudzpusīgs, lai to izmantotu ikdienas braukšanai pilsētā un garākiem braucieniem. Tas rada iespaidīgi sportisku 250 kW (340 ZS) jaudu un iegūst paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 6,1 sekundēs. BMW i5 Touring iekļautas atjautīgas vadītāja palīdzības sistēmas, lai sniegtu vadītājam atbalstu izaicinošās automobiļa novietošanas vai braukšanas situācijās.
Un papildus tā lielajam bagāžas nodalījuma tilpumam, BMW i5 Touring dizains pauž sportiskumu un stilu. Tā izskatu veido precīzas kontūras un pagarinātas līnijas. Tā izgaismotais BMW Iconic Glow elipsveida režģis iespaidīgi akcentē automobiļa priekšdaļu, īpaši – naktī. Apvienojumā ar jauno un izteiksmīgo priekšējo lukturu dizainu tas definē BMW raksturīgo seju ar četrām acīm.
Salonā jūs sagaida augstākā līmeņa izklaide. Neatkarīgi no tā, vai jūs interesē straumēšana, patīk spēlēt spēles vai atskaņot mūziku, izmantojot izcilo skaņas sistēmu – varat izvēlēties no plaša iespēju klāsta, katru braucienu pārvēršot multivides pieredzē. Tieši mūzika ar Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistēmu skan kristālskaidri. Surround Sound sistēma ar 16 skaļruņiem un zemfrekvences reproduktoru nodrošina 655 vatu jaudu absolūti grandiozai aptverošai audio pieredzei.
BMW i5 eDrive40 Touring[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 19,3-16,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 483-560
BMW i5 M60 xDRIVE TOURING (G61).
Pilnībā elektriskais BMW i5 M60 xDrive Touring braukšanas laikā nerada izmešus. Taču tā sportiskais braukšanas stils un dinamiskais dizains apvienojas, lai atstātu paliekošu iespaidu visur, kurp tas dodas.
Tas ar savu 442 kW (601 ZS) jaudu var sasniegt maksimālo ātrumu 230 km/h un uzņem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 3,9 sekundēs. Un, pateicoties savai BMW M sporta bremžu sistēmai, tas apstājas tikpat ātri, cik uzņem paātrinājumu. Tā adaptīvā M balstiekārta Professional tikpat zibenīgi reaģē uz jebkuru situāciju un kopā ar aktīvo stūres vadību nodrošina pilnīgu kontroli un komfortu.
Šis sniegums iespaidīgi demonstrē savu autosporta ciltsrakstus, vienlaikus nodrošinot 441–503 km[1] lielu pilnībā elektriskas braukšanas attālumu.
Šis elektroautomobilis ar 570-1 700 litru bagāžas nodalījumu nodrošina pārpārēm vietas ikdienas braukšanai pilsētā un garākos braucienos – un joprojām izstarojot sportiskumu. M aizmugurējais spoileris tāpat kā M oglekļa atpakaļskata spoguļu korpusi rada dinamisku izskatu. Citi M High-gloss Shadow Line virsbūves apdare ekskluzīvie dizaina elementi papildina automobiļa virsbūvi. Izgaismotais BMW Iconic Glow elipsveida režģis naktī ir patiesi pievilcīgs, un tas arī automobiļa virsbūvē ar savu iestrādāto M logotipu vēl vairāk uzsver tīro autosporta izcelsmi.
Taču arī salonā šis automobilis apliecina piederību M mantojumam. M sporta sēdekļi piedāvā ideālu atbalstu, īpaši dinamiskās braukšanas situācijās, bet M raksturīgie rādītāji instrumentu panelī vēl vairāk uzsver automobiļa sportisko braukšanas stilu. BMW i5 M60 xDrive Touring var izvēlēties arī ar vegānisko salona aprīkojumu.
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,9–18,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 441–503
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,9–18,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 441–503
PIRMĀ PAAUDZE (G60).
2023. gadā BMW i5 Sedan vēsta par jaunu laikmetu. Tas ir pats pirmais BMW 5. sērijas modelis ar pilnībā elektriskas piedziņas sistēmu. Braukšana ar BMW i5 eDrive40 Sedan ar 250 kW (340 ZS) jaudu ir aizraujoša un sportiska. Tā 477 - 582 km[1] darbības attālums padara to praktisku ikdienas lietošanā un nodrošina sirdsmieru, mērojot lielus attālumus. Plašais palīdzības sistēmu klāsts, piemēram, braukšanas palīgsistēma Professional un BMW Live kokpits Professional, nodrošina augstāku drošības un komforta pakāpi.
Vizuāli BMW i5 Sedan seko BMW 5. sērijas panākumiem pa pēdām, to papildinot ar funkcionālām dizaina detaļām. Tam ir BMW raksturīgās proporcijas, gara garenbāze, pagarināts dzinēja pārsegs un lēzena jumta līnija. Luksusa klase raksturīgi akcenti, piemēram, izgaismotais BMW Iconic Glow elipsveida režģis, lielā panorāmas jumta lūka un kristāliskā mijiedarbības josla.
BMW i5[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,6–15,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 455–582
BMW i5 M60 xDRIVE SEDAN (G60).
BMW i5 M60 xDrive Sedan nodrošina BMW M jaudu. Dzīvīgi 442 kW (601 ZS) rada maksimālo ātrumu 230 km/h. Tas var uzņemt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 3.8 sekundēs. Tas arī ātri apstājas, pateicoties BMW M Sport bremžu sistēmai. Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma zibenīgi pielāgojas jauniem apstākļiem. Rezultātā tiek panākta optimāla saķere un stabilitāte. Aktīvā stūres vadība ir tikpat pielāgojama – dzīvīga automobiļa novietošanas laikā un stabila – braucot lielā ātrumā. Ar pilnībā elektriskas darbības attālumu 457–516 km[1], tas ir ideāli aprīkots gan ikdienas, gan tālākiem braucieniem.
BMW i5 M60 xDrive Sedan sniegumu vizuāli atspoguļo tā izskats. Piemēram, naktī, sevišķi pievilcīgs ir izgaismotais radiatora režģis ar BMW Iconic Glow elipsveida režģi. Ja nepieciešams, virsbūvi var papildināt ar oglekļa šķiedras detaļām, piemēram, ārējiem atpakaļskata spoguļiem, kas pedantiski izgatavoti ar rokām. Vai M aizmugurējo spoileri, kas padara automobili vēl stabilāku, braucot ar lielāku ātrumu.
Arī salons ir sportisks. Elpojoša materiāla sporta sēdekļi piedāvā optimālu atbalstu. Ikoniskie M sērijai raksturīgā stila virzienrādītāji piešķir instrumentu panelim aizraujošu un dinamisku izskatu. Ja nepieciešams, kokpitu var pārveidot koncertzālē ar papildaprīkojuma Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistēmu. 17 skaļruņi un 655 vati ļauj izbaudīt pilnīgu emociju klāstu, ko izraisa jūsu iecienītākās dziesmas.
BMW i5 M60 xDrive[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,5–18,2; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 457–516
BMW i7.
BMW i7 ir pirmais pilnībā elektriskais biznesa klases sedans. Tas apvieno elektriskas darbības sniegumu un aizraujošu izklaidi, lai radītu neaizmirstamu braukšanas pieredzi.
PIRMĀ PAAUDZE (G70).
BMW i7 ir jaunās luksusa klases seja. Kopš 2022. gada tas demonstrējis izcilas braukšanas īpašības un ilgtspēju, sniedzot daudz vairāk nekā tikai tā detaļu summu.
Virsbūves dizaina valoda ir monolīta, taču uzmanību piesaista ikoniskā priekšdaļa. Izgaismotie elipsveida režģi patiešām atstāj iespaidu. Divdaļīgie plūdlīniju LED priekšējie lukturi pauž eleganci. Ja nepieciešams, pieejama arī augstākās klases versija: BMW Iconic Glow kristāla priekšējie lukturi ar izgaismotiem Swarovski kristāliem. Apvienojumā ar iespaidīgajiem gaismas efektiem “Lieliski ierašanās mirkļi” vadītāja sagaidīšana kļūst par neaizmirstamu pieredzi.
Salonā izmantoti kvalitatīvi materiāli. Merino āda, kašmira vilna un Swarovski kristāli pauž luksusa noskaņu. BMW mijiedarbības joslas daudzfunkciju kristāla elements apvieno gan vizuālu, gan skārienvadību. Apvienojot ar augstās izšķirtspējas 14,9 collu BMW izliekto displeju, tiek radīts unikāls multimediju kokpits.
Pasažierus jaunajā BMW i7 gaida pilnīgs komforts. Plašais 31,3 collu BMW teātra ekrāns rada lielformāta kinoteātra noskaņu. Ar Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistēmas kristāldzidro četrdimensiju skaņu aizmugurē sēdošo acīm un ausīm tiek sniegta visaptveroša unikāla pieredze.
Meistarīga 400 kW (544 ZS) jauda ļauj BMW i7 xDrive60 panākt pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 624 km[1], brauciena laikā neradot izmešus un gandrīz nekādu skaņu. Tā vietā skaņas atmosfēru nodrošina BMW IconicSounds Electric. Šo unikālo skaņu celiņu atbilstoši katram režīmam sakomponēja Hanss Cimmers [Hans Zimmer].
Ražošanas periods: kopš 2022. gada
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): elektromotors, 335–485 kW (455–659 ZS)
Garums / platums / augstums mm 5 391 / 1 950 / 1 544
BMW i7[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,7–18,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 490–624
BMW i7 M70 xDRIVE (G70).
2023. gadā jaunais luksusa klases BMW i7 sastopas ar jaudīgo BMW M sniegumu. Rezultāts – BMW i7 M70. Tā jaudīgais BMW M eDrive elektromotors ar 485 kW (650 ZS) jaudu uzņem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 3,7 sekundēs. Standartaprīkojumā iekļautā Executive Drive Pro ar aktīvo stūres vadību un adaptīvo divasu balstiekārtu vēl vairāk uzlabo braukšanas dinamiku. Vienlaikus efektivitāti uzlabo vieglā struktūra un aerodinamiskā konstrukcija, nodrošinot BMW i7 M70 darbības attālumu 490 - 559 km[1]. Šādi jebkurā ikdienas galamērķī nonāksiet, izmantojot tikai elektromotoru, brauciena laikā neradot izmešus un gandrīz nekādu skaņu.
Virsbūve acīmredzami atspoguļo šīs iespaidīgās īpašības. Paplašinātā M High-gloss Shadow Line virsbūves apdare pauž ekskluzivitātes gaisotni spīdīgā Black krāsā. Aerodinamiski uzlabotais M aizmugurējais spoileris un melnā M Sport bremžu sistēma demonstrē, ka šis automobilis ir gatavs darbībai. Priekšpusē redzamais satriecošais elipsveida režģis pauž spēcīgu personīgu, īpaši kombinācijā ar Iconic Glow elipsveida režģa izgaismojumu – īpaši pievilcīgi naktī. Dienā papildaprīkojuma BMW Individual divtoņu krāsojums ir unikāla iezīme, kas piesaista ikviena uzmanību.
Sportiskums un elegance ārpusē, komforts un luksuss – salonā. Atmosfēru paspilgtina tādi kvalitatīvi materiāli kā kašmirs un Swarovski kristāli. To papildina inovatīvas tehnoloģijas, piemēram, BMW mijiedarbības josla un BMW izliektais displejs. Aizmugurējā sēdeklī 31,3 collu BMW teātra ekrāns pasažieriem ļauj doties vizuālā kinemātiskā ceļojumā, ko dabiski papildina papildaprīkojuma Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistēmas četrdimensiju skaņa.
Ražošanas periods: kopš 2023. gada
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): elektromotors, 485 kW (650 ZS)
Garums / platums / augstums mm 5 391 / 1 950 / 1 544
BMW i7 M70 xDrive[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,7 - 20,8; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 490 - 559
BMW iX.
Jaunas paaudzes automobilis. Pilnībā elektriskais BMW iX piedāvā ilgtspējīgu luksusu. Elegants minimālisms. Mūsdienīga piedziņas tehnoloģija. Šeit maksimāls komforts sastopas ar monolītu dizainu un unikālu plašuma sajūtu.
PIRMĀ PAAUDZE (i20).
BMW iX celmlauža gars ir pamanāms jau no ārpuses. Nedaudzās raksturīgās līnijas akcentē tā minimālistisko formu. Nevainojami iestrādātas detaļas vēl vairāk paspilgtina šo efektu. Dubultie priekšējie lukturi ir šaurākie, kādi jebkad iepriekš bijuši BMW automobilī. Izteiksmīgs vertikālais elipsveida režģis papildina T formu priekšpusē. Durvju rokturi vienā līmenī ar automobiļa virsmu, bezrāmja durvis un taisnstūra riteņu arkas pauž ekstravaganci arī, raugoties no sāna.
Taču BMW iX lepojas arī ar iespaidīgu tehnoloģiju. Divi spēcīgi elektromotori un BMW xDrive elektriskā pilnpiedziņa apvieno BMW X DNS ar elektrisku piedziņas sistēmu. BMW iX xDrive40 versijas nodrošinātais sniegums šī automobiļa darbības attālumā līdz 435 km[1] ir 240 kW (326 ZS). Taču BMW iX xDrive50 ir vēl jaudīgāks – ar 385 kW (523 ZS) tā darbības attālumā līdz 633 km[1]. Ātrās uzlādes stacijās abu automobiļu akumulatorus varat uzlādēt no 10 % līdz 80 % tikai 40 minūtēs[2]. Un abos automobiļos ir arī tādas inovatīvas tehnoloģijas kā BMW iDrive un visaptverošas palīdzības un izklaides sistēmas.
Ražošanas periods: kopš 2021. gada
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): elektromotors, 240–455 kW (326–619 ZS)[3]
Garums / platums / augstums mm 4 953 / 1 967 / 1 695–1 696
BMW iX[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7–19,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 403–633
BMW iX M60 (i20).
BMW iX M60 ir pirmais elektroautomobilis M SUV segmentā. Ikdienas braukšanā tas nodrošina jaudīgu un bezemisiju sniegumu.
Divi pilnībā elektriski BMW eDrive motori nodrošina meistarīgus 455 kW (619 ZS)[3]. 1 015 Nm griezes moments[3] ir pastāvīgi gatavs sprintam. Ar BMW IconicSounds Electric pat skaņa ir patiesi izcils baudījums. Darbības attālums 501 - 564 kilometriem[1] ļauj bez raizēm nonākt jebkurā ikdienas galamērķī.
Ārpusē dominē progresīvā dizaina valoda: monolīta, sportiska un mūsdienīga. Un dinamiskā priekšdaļa ar vertikālu elipsveida režģi, šauriem dubultajiem priekšējiem lukturiem un trīsdaļīgu priekšējo spoileri ir garantēti piesaista apkārtējo uzmanību. Raugoties no sāniem, 22 collu M aerodinamiskie diski Titanium Bronze krāsā noteikti atstāj iespaidu. Aizmugure ar Shadowline aizmugurējiem lukturiem ir tikpat satriecoša. Un no augšpuses papildaprīkojuma panorāmas Sky Lounge jumta lūka pielej salonu ar gaismu.
Salons ir skaidrs un minimālistisks. Tehnoloģija ir arvien klātesoša, taču atjautīgi apslēpta. Visa būtībā ir Shy Tech: mūsdienīgākā tehnoloģija ir eleganti iestrādāta dizainā. Piemēram, salonā neredzami iestrādāti skaļruņi. Maksimāli samazināts pogu daudzums. Tāpēc uzstādītā tehnoloģija ir gan stilīga, gan inovatīva. BMW Live kokpita Professional atjautīgās funkcijas BMW izliektajā displejā, izmantojot intuitīvu balss vai skārienvadību, ļauj jums ērti un eleganti nonākt savā galamērķī.
BMW iX M60[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7 - 21,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 501 - 564
BMW i4.
BMW i4 ir pirmais BMW ražotais pilnībā elektriskais Gran Coupé. Ar to tiek no jauna definēta izcila, elektriski darbināta braukšanas dinamika, komforts un ikdienas praktiskums. Tas – kā jaudīgs BMW i4 M50 – iemieso BMW M saimes DNS.
PIRMĀ PAAUDZE (G26).
Pilnībā elektriskais BMW i4 Gran Coupé rada iespaidīgu un pašpārliecinātu gaisotni. Tā dizains ārpasaulei demonstrē savu inovatīvo dabu. Elipsveida režģis ir vertikāls, priekšējie lukturi izvietoti dinamiskā ieslīpā leņķī, un aizmugurējo riteņu arkas izteiksmīgi akcentē automobiļa platumu.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé rada 250 kW (340 ZS) jaudu un nekavējoties pieejamais maksimālais griezes moments sola sportiskas braukšanas pieredzi. Tā inovatīvā piedziņas koncepcija nodrošina, ka tas ir pastāvīgi efektīvs. Arī komforts ir ideāls, kamēr BMW i4 Gran Coupé gandrīz pilnīgi klusi aizslīd pa ielām.
Turklāt ar optimizēto svara sadalījumu un saskaņotajiem šasijas un piedziņas komponentiem, vadība ir izcili patīkama un precīza. Darbības attālums ir līdz 590 kilometriem[1], ļaujot bez raizēm nonākt visos ierastajos ikdienas galamērķos.
Ražošanas periods: kopš 2021. gada
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): elektromotors, 210–400 (286–544)
Garums / platums / augstums mm 4 783 / 1 852 / 1 448
BMW i4[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 22,5–15,8; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 406–590
BMW i4 M50 (G26).
BMW i4 M50 piedāvā BMW M sportisko sniegumu – pilnībā elektriski. To darbina divi piektās paaudzes BMW M eDrive motori. Sport Boost režīmā tas rada spēcīgu 400 kW (544 ZS) jaudu, nevainojami uzņemot paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 3.9 sekundēs, un tam pavadījumu nodrošina izteiksmīgais BMW M IconicSounds Electric skaņu celiņš. Augstas veiktspējas M Sport bremzēšanas sistēma to apstādina ne mazāk iespaidīgi. Adaptīvā M balstiekārta, kas uzstādīta standartaprīkojumā, nodrošina maksimālu precizitāti, kā arī sirdsmieru, pateicoties pilnībā elektriskas darbības attālumam līdz 520 kilometriem[1], kas, savukārt, nozīmē, ka lieli attālumi vairs nav problēma.
BMW M un BMW i kombinācija ārpusē ir acīmredzama ne tikai detaļās, piemēram, M logotips elipsveida režģī vai ikoniskais BMW i zilais gredzens ap BMW logotipu – visa konstrukcija ir aerodinamiski uzlabota, sākot ar iekļauto M elipsveida režģi un beidzot ar izteiksmīgajiem difuzora elementiem un M aizmugurējo spoileri.
Ieskats salonā atklāj nemainīgi uz vadītāju vērsto kokpitu. BMW izliektais displejs ir pilnībā vērsts uz vadītāju. Apvienojumā ar plūdlīniju instrumentu paneli tas rada skaidru, mūsdienīgu izskatu. M stūrei ar kontrastējošām šuvēm M krāsās ir sportisks izskats, taču to satvert ir arī patīkami. Elpojoša materiāla M Sport sēdekļi nodrošina komfortu vadītājam un visiem pasažieriem. Pat tad, kad pulss strauji paātrinās!
Ražošanas periods: kopš 2021. gada
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): 400 (544)
Garums / platums / augstums mm 4 783 / 1 852 / 1 448
BMW i4 M50[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 21,8 - 17,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 416–522
BMW iX3.
BMW iX3 kā pirmais pilnībā elektriskais SUV apvieno ilgtspējīgas tehnoloģijas ar pārbaudītām SUV īpašībām, lai rezultātā iegūtu komfortablu, izturīgu un spēcīgu automobili. Atjautīgi uzlādes risinājumi kombinācijā ar maksimālu braukšanas dinamiku. Skaidrās, spēcīgās kontūras noslēdz kopainu.
PIRMĀ PAAUDZE (G08).
BMW iX3 ar elektrisko piedziņu pirmo reizi tiek laists klajā 2021. gadā. Jau pirmajā acumirklī ikoniskie BMW i elipsveida režģi pārliecinoši pauž elektroautomobiļa elektrisko dabu. Iekšpusē fona apgaismojums, kas standartaprīkojumā iestatīts BMW i Blue krāsā, rada ilgtspējas noskaņu. Inovatīvo piedziņu iedarbina zilais Start/Stop slēdzis. Tā atbildīgā pieeja sniedzas daudz dziļāk par šo: BMW iX3 elektriskajai piedziņai vispār nav nepieciešams izmantot retzemju metālus, bet ar 210 kW (286 ZS) tas ir arī izcili jaudīgs. Enerģijas reģenerācijas jutīgumu bremzēšanas gaitā var iestatīt četrās dažādās pakāpes atbilstoši jūsu vēlamajam braukšanas stilam. Šādi BMW iX3 var mērot līdz 471 km[1] attālumu. Un pa ceļam ātrās uzlādes stacijā to var vienkārši uzlādēt no 10 līdz 80 procentiem[2] tikai 31 minūtē.
Ražošanas periods: kopš 2020. gada
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): elektromotors, 210 (286)
Garums / platums / augstums mm 4 734 / 1 891 / 1 668
BMW iX3[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,0–17,6; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 461–471
BMW iX1.
BMW iX1 ir pirmais BMW ražotais kompaktais SUV. Tā dizains ir gan mūsdienīgs, gan pašpārliecināts. Satriecošas proporcijas sastopas ar monolītu dizaina valodu. Pateicoties BMW eDrive, braukšanas dinamika ir spēkpilna un efektīva.
PIRMĀ PAAUDZE (U11).
BMW iX1 nonāk tirgū 2022. gadā. Kā pirmais pilnībā elektriskais kompaktais SAV, tas ir BMW X sērijas sākotnējais elektriskais modelis.
No vienas puses – tas gatavs spēcīgi mesties BMW X raksturīgajā darbībā. No otras puses – tas lepojas ar BMW eDrive tehnoloģijas efektivitāti. Tam ir sevišķi izturīgs plakans augstsprieguma akumulators, kas uzstādīts balstrāmī. Un efektīva rekuperācijas sistēma, kas atgūst bremzēšanas gaitā radīto enerģiju.
No ārpuses BMW iX1 izstaro sportiskumu ar spēcīgām stāvām proporcijām un izvirzītu priekšdaļu. Laižot klajā modeli, zilie akcenti atspoguļo inovatīvo piedziņas tehnoloģiju, kas slēpjas zem pārsega. Mūsdienīgajā salonā pat ilgāki braucieni sagādā prieku. Pasažieri var baudīt aktīvos sēdekļus, kas ir atsevišķi elektriski regulējami. Elegantais BMW izliektais displejs bez rāmja nodrošina intuitīvu vadību ar balsi vai pieskārienu. Tā ir arī jaudīgās BMW iDrive saskarne.
Ražošanas periods: kopš 2022. gada
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): elektromotors, 150-230 kW (204-313 ZS)[3]
Garums / platums / augstums mm 4 500 / 1 845 / 1 616
BMW iX1[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,1–15,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 417–474
BMW i3.
BMW i3 ir pionieris. Kopš laišanas klajā tas apvienojis izcilo braukšanas dinamiku ar uz nākotni vērstu tehnoloģiju. Atjautīgā pārstrādāto materiālu izmantošana ilgtspēju izvirza priekšplānā.
PIRMĀ PAAUDZE (i01).
2013. gadā tirgū nonāk BMW i3. Tas ir ne tikai pirmais standarta ražošanā esošais elektriskais BMW – tas ir arī pirmais sērijveidā ražotais automobilis, kas apvieno no oglekļa šķiedras plastmasas izgatavoto pasažieru salonu ar alumīnija šasiju. Tas nozīmē, ka tas sver tikpat, cik tradicionālais kompaktauto ar iekšdedzes dzinēju – kaut arī tam ir akumulators. Turklāt daudzi tā komponenti ir izgatavoti no atjaunojamiem izejmateriāliem.
Tā elektromotora jauda sasniedz 125 kW (170 ZS). Griezes moments demonstrē pilnīgu elektriskās piedziņas jaudu, tiklīdz pieskaraties pedālim. 2017. gadā tiek izlaists BMW i3s, kura jauda ir par 10 kW (14 ZS) lielāka. Proti, tas uzņem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 6,9 sekundēs – par 0,4 sekundēm ātrāk nekā BMW i3.
2016. gadā automobilis tiek papildināts ar 33,2 kWh. Un 2018. gadā tā jauda palielināta līdz pat 42,2 kWh. Tagad BMW i3 sasniedz 307 km (WLTP)[1] darbības attālumu. Ātrās uzlādes stacijā ar vairāk nekā 50 kW tas pilnībā uzlādē akumulatoru tikai 1 stundā un 24 minūtēs. Ražošanas līniju atstāj vairāk nekā 250 000 BMW i3 un BMW i3s automobiļu un dodas ceļā pa visu pasauli.
Ražošanas periods: 2013.–2022. g.
Vispārēja automobiļa piedziņa, veiktspēja kW (ZS): elektromotors, 125–135 (170–184), līdz 2018. gadam papildaprīkojumā pieejams darbības attāluma paplašinātājs (0,65 litru benzīna dzinējs, 28 kW (38 ZS))
Garums / platums / augstums mm 3 999–4 011 / 1 775 / 1 578
BMW i3[1][4]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 16,6–15,3; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 278–307
BMW i8.
BMW i8 ir pirmais sērijveidā ražotais sporta automobilis ar uzlādējamu hibrīdpiedziņu. 2009. gada Starptautiskajā autoizstādē pirmo reizi apvienota pastāvīgi ilgtspējīga pieeja vienā koncepcijā ar izcilām braukšanas īpašībām un futūristisku un pārliecinātu dizainu.
PIRMĀ PAAUDZE (i12, i15).
BMW i8 piedziņu nodrošina inovatīvs hibrīddzinējs ar elektrisku priekšējo riteņu piedziņu un BMW TwinPower Turbo trīscilindru benzīna dzinēju, kas nodrošina aizmugurējo riteņu piedziņu. Tāpēc tā degvielas patēriņš ir līdzvērtīgs maza automobiļa patēriņam, taču sniegums atbilst sporta automobilim. Coupé nodrošina maksimālo ātrumu 120 km/h tikai ar elektromotoru. Līdz 2019. gadam apvienotā jauda ir 266 kW (362 ZS) un pēc tam tā sasniedz pat 275 kW (374 ZS).
Arī vizuāli BMW i8 nosaka jaunus standartus. Pirmais sērijveidā ražotais automobilis ar lāzera apgaismojumu, kas no 2018. gada pieejams arī kā Roadster. Kopumā uzbūvēti 20 500 šo nozīmīgo automobiļu.
Ražošanas periods: 2013.–2020. g.
Vispārēja automobiļa piedziņa, sniegums kW (ZS): uzlādējams benzīna hibrīddzinējs, 266–275 (362–374)
Garums / platums / augstums mm 4 689 / 1 942 / 1 289–1 291
Elektriskās darbības attālums, NEDC, km[1][4]: līdz 55 kilometriem
BMW i5[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,9–15,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 497–582
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI.
Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW i7 M70 xDrive Sedan[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,7–20,8
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 490–559
BMW i7 Sedan[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km:23,7–18,5
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 490–624
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,6–18,2
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 455–516
BMW i5 Sedan[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,6–15,9
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 455–582
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,8–18,3
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 445–506
BMW i5 Touring[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,8–16,5
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 445–560
BMW i4 M50 Gran Coupé[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 22,5–18,0
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 415–520
BMW i4[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 19,1–16,1
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 406–590
BMW iX M60[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7–22,0
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 500–563
BMW iX[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7–19,4
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 406–633
BMW iX3[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,0–17,6
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 461-471
BMW iX1[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,1–15,4
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 417–474
[1] Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši šādiem: personiskais braukšanas stils, maršruta īpašības, āra temperatūra, apsilde/gaisa kondicionēšana un iepriekšējā sagatavošana.
[2] Uzlādes jauda atkarīga no uzlādes līmeņa, vides temperatūras, individuālā uzlādes profila un ārējo patērētāju izmantošanas. Darbības attālumi norādīti, pamatojoties uz WLTP labāko gadījumu. Uzlādes laiki attiecas uz vides temperatūru 23 grādi pēc Celsija pēc veikta brauciena un var atšķirties atkarībā no lietošanas uzvedības.
[3] Īslaicīga pastiprināta darbība, <10 sekundes pārsniedzot norādītās nominālās vērtības.
[4] Modelis vairs nav pieejams, lai to pasūtītu kā jaunu automobili.
Jaudas, snieguma, patēriņa un CO2 izmešu rādītāji attiecas uz automobiļiem ar standarta transmisiju.
Oficiālie dati attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 aktuālajā versijā. Datos attiecībā uz darbības attālumiem saskaņā ar WLTP ņemts vērā papildaprīkojums (šajā gadījumā – Vācijas tirgū). Automobiļiem, kuru tips kopš 2021. gada 1. janvāra apstiprināts no jauna, pastāv tikai oficiālie WLTP dati. Turklāt saskaņā ar EK Īstenošanas regulu 2022/195 NEDC vērtības no atbilstības sertifikātiem tiek dzēstas no 2023. gada 1. janvāra. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas procedūrām skatiet www.bmw.com/wltp
Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu nominālo degvielas patēriņu, nominālo elektrības patēriņu un nominālajiem specifiskajiem CO2 izmešiem var iegūt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektrības patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vācija un https://www.dat.de/co2/.
Benzīna dzinēju snieguma dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto RON 98 degvielu. Degvielas patēriņa dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto standarta degvielu saskaņā ar EK regulu 715/2007. Var izmantot arī RON 91 un augstākas vērtības degvielu ar 10 % maksimālo etanola daudzumu (E10). BMW iesaka RON 95 degvielu. Lieljaudas automobiļiem BMW iesaka RON 98 degvielu.