Skip to main content

Vietne pašlaik nav pieejama pilnā apmērā

Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.

BMW Sedan, BMW i5 Sedan, G60

BMW 5. sērija.

DIZAINS – LUKSUSS UN ELEGANCE.

BMW i5 eDrive40 Sedan[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,9–15,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 498–582

AKTUĀLĀ BMW 5. SĒRIJA.

BMW 5. sērija ir dinamiskas un sportiskas braukšanas iemiesojums. Kā biznesa klases Sedan, SUV vai Touring. Elegance ārpusē. Luksuss salonā. Aprīkots ar modernāko tehnoloģiju augstākai drošības un komforta pakāpei. Ar precīzi pielāgotu balstiekārtu un jaudīgiem motoriem.

Škirot pēc: noklusējums
Škirot pēc: Cena - no zemākās
Škirot pēc: Cena - no augstākās
Škirot pēc: Dzinēja jauda
BMW i5 M60 Sedan
BMW i5 M60 Sedan
  • 442 kW (601 ZS)
  • 0-100 km/h no 3.8 sek
BMW M

BMW i5 M60 xDrive Sedan.

Cena no: 103.000 €

BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,6 - 18,2; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 455 - 516

BMW i5 eDrive40
  • 250 kW (340 ZS)
  • 0-100 km/h no 6.0 sek
BMW i

BMW i5 Sedan.

Cena no: 78.600 €

BMW X5 xDrive40i
  • 280 kW (381 ZS)
  • 0-100 km/h no 5.4 sek

BMW X5.

Cena no: 83.832 €

BMW M5 ar M xDrive
  • 441 kW (600 ZS)
  • 0-100 km/h no 3,3 sek
BMW M

BMW 5. sērijas M modeļi.

[2] Modelis vairs nav pieejams, lai to pasūtītu kā jaunu automobili.

BMW 520i sDrive Limousine
  • 153 kW (208 ZS)
  • 0-100 km/h no 7.5 sek

BMW 5. sērijas Sedan.

Cena no: 64.390 €

BMW 530e Limousine
  • 220 kW (299 ZS)
  • 0-100 km/h no 6.4 sek

BMW 5. sērijas uzlādējams hibrīdauto.

Cena no: 66.800 €

BMW i5 M60 xDrive Touring
BMW i5 M60 xDrive Touring
  • 442 kW (601 ZS)
  • 0-100 km/h no 3.9 sek
BMW M

BMW i5 M60 xDrive Touring.

Cena no: 105.500 €

BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,8-18,3; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 445-506

BMW i5 eDrive40 Touring
  • 250 kW (340 ZS)
  • 0-100 km/h no 6.1 sek

BMW i5 Touring.

Cena no: 78.200 €

BMW 520d xDrive Touring
  • 145 kW (197 ZS)
  • 0-100 km/h no 7.5 sek

BMW 5. sērijas Touring

Cena no: 67.990 €

BMW 530e xDrive Touring
  • 220 kW (299 ZS)
  • 0-100 km/h no 6.4 sek

BMW 5. sērijas Touring uzlādējams hibrīdauto.

Cena no: 69.400 €

CITAS TĒMAS.

i sērija, centrs, ilgtspēja – tīrs, augšupejošs kalnu serpentīns, kas vijas cauri mežam gar piekrasti

BMW ILGTSPĒJA.

BMW i7, pievienots uzlādes stacijai uz biroja ēkas fona

BMW ELEKTROMOBILITĀTE.

BMW i5 novietots uz finanšu institūcijas fona

BMW FINANCIAL SERVICES.

BMW 5. SĒRIJAS PĀRSKATS.

BMW 5. sērija turpina “jaunās klases” koncepciju. Tā apvieno tehnoloģijas inovācijas, spēcīgus motorus un luksusa klases komforta funkcijas.

Pusi gadsimta tādi ikoniski elementi kā dubultais elipsveida režģis vai Hofmeistera izliekums aizmugurējā statnī kalpojuši kā atpazīstamības elementi. Turklāt BMW 5. sērija ir pirmais automobilis, ar kuru tika ieviesta pazīstamā modeļu sērijas nosaukumu sistēma. Pirmais cipars norāda modeļu sēriju. Pārējie divi cipari sniedz informāciju par dzinēju. Sākot ar BMW 5. sēriju, visas turpmākās modeļu sērijas nosauktas atbilstoši šai sistēmai.

BMW 5. sērija no paša sākuma ir savas klases pionieris un pārstāv biznesa klases sedanu iemiesojumu visā pasaulē. Uzziniet vairāk par BMW 5. sērijas vēsturi, kas ilgst vairāk par pusi gadsimta.

BMW 520 (E12), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, novietots automobilis

BMW 5. SĒRIJAS PIRMĀ PAAUDZE.

(BMW E12)

 

1972. gadā BMW laiž klajā vidējā izmēra augstākās klases sedanu. Tā radītājs bija dizaina leģenda Pols Braks [Paul Bracq]. Šis bija pirmais BMW 5. sērijas automobilis. Tam jau ir visas raksturīgās iezīmes, kas nākotnē kalpos kā tā atpazīšanas zīme. To skaitā ir satriecošais radiatora režģis ar dubultajiem priekšējiem lukturiem, pagarinātais siluets un BMW raksturīgā aizmugurējo riteņu piedziņa. Balstiekārta apvieno sportiskumu, drošību un komfortu. Kokpitā uzmanības centrā ir funkcionalitāte. Tā salons pārsteidz ar augstas kvalitātes materiāliem un ērtu funkciju klāstu.

 

Nākamajā gadā piedāvājumu papildina vairākas jaudīgu dzinēju versijas. Vispirms, BMW 525 ar 107 kW (145 ZS) un tad – BMW 528 ar 121 kW (165 ZS) dzinēju.

 

Kopš 1977. gada visu automobiļu silueta dzinēja pārsega daļa ir pacelta. Aizmugurējie lukturi kļūst lielāki. Sešcilindru modeļi – BMW 525 un 528 – tiek aprīkoti ar dubultiem karburatoriem. Attiecīgi, palielinot jaudu. Saražojot gandrīz 700 000 modeļu, ražošana turpinās, līdz tiek laists klajā tā pēctecis.

 

Ražošanas periods: 1972.–1981. g.
Dzinēji: 1,8–3,5 litri (66–160 kW, 90–218 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 620 mm / 1 690 mm / 1 425 mm

BMW 5. sērija (E28), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, novietots automobilis

BMW 5. SĒRIJAS OTRĀ PAAUDZE.

(BMW E28)

 

Tehniskā attīstība turpinās. Turklāt dizains kļūst daudz koncentrētāks, iegūstot tādas detaļas kā aerodinamiski pacelta aizmugure. Saglabājas raksturīgā priekšējā daļa ar dubultajiem priekšējiem lukturiem radiatora režģī. Iekšpusē kā papildaprīkojums kļūst pieejami tādi tehniski jaunievedumi kā ABS, gaisa spilveni, elektroniskā dzinēja vadība, izplūdes gāzu katalizators un borta dators. Gandrīz visiem dzinējiem tagad ir iesmidzināšana ieplūdes kolektorā.

 

1983. gadā pirmais BMW 5. sērijas modelis tiek aprīkots ar dīzeļdzinēju. BMW 524td rada 85 kW (115 ZS) jaudu un ir tolaik pasaulē ātrākais sedans ar dīzeļdzinēju.

 

1985. gadā, līdztekus BMW M535i, tiek laists klajā BMW M5. Tas liek pamatus plašam sportisku sedanu klāstam. Tie demonstrē, ka izcilas braukšanas īpašības nepiemīt tikai eksotiskiem sporta automobiļiem. BMW M5 ražošana tiek veikta tikai ar rokām. Tam ir tas pats 3,5 litru vienrindas sešcilindru dzinējs, kas ir BMW M635CSi modelī, un nodrošina iespaidīgu 210 kW (286 ZS) jaudu. Kaut arī tā jauda ir iespaidīga, tā izskats saglabājas izsmalcināts un elegants.

 

Jau 1974. gadā BMW M GmbH ražo BMW E12 M versijas automobiļus ierobežotā daudzumā. Akcents ir BMW M535i. Ar izteiksmīgo priekšējo spoileri un sešcilindru dzinēju ar 160 kW (218 ZS) jaudu tas nosaka standartus – gan vizuāli, gan sportiskā snieguma ziņā. Līdz 1987. gada beigām vairāk nekā 722 000 BMW 5. sērijas automobiļu noripo no ražošanas līnijas.

 

Ražošanas periods: 1981.–1987. g.
Dzinēji: 1,8–3,5 litri (66–210 kW, 90–286 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 620 mm / 1 700 mm / 1 415 mm

BMW M5 Sedan (E34), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, novietots automobilis

BMW 5. SĒRIJAS TREŠĀ PAAUDZE.

(BMW E34)

 

Šī BMW 5. sērija nāk klajā 1988. gadā. Tas ir ievērojami lielāks un platāks nekā tā priekštecis. Tomēr, neraugoties uz to – daudz aerodinamiskāks. Rezultātā visi BMW 5. sērijas automobiļi ar iekšdedzes dzinējiem uzņem paātrinājumu, kas pārsniedz 200 km/h. Pateicoties garajai garenbāzei, šis automobilis ir sportisks un dinamisks. Vēl kādu uzlabojumu sniedz gandrīz optimāls svara sadalījums 50:50 starp priekšējo un aizmugurējo asi. Sākot ar četrcilindru BMW 518i un beidzot ar jaudīgo BMW M5 ar 232 kW (315 ZS) jaudu, kas pieejams jau tajā gadā, kad tas tiek laists klajā.

 

1991. gadā uzmanību piesaista BMW 5. sērijas Touring. Pirmo reizi BMW iepazīstina ar vidēja izmēra biznesa klases segmenta universāli. Kāds īpašs akcents ir aizmugurējais logs. To var atvērt, neatverot bagāžas nodalījuma durvis. Tajā pašā gadā durvīs tiek iestrādāta papildu aizsardzība pret sānu triecieniem, lai uzlabotu drošību.

 

1992. gadā BMW 525iX tiek laists tirgū. Tas ir pirmais BMW 5. sērijas modelis ar pilnpiedziņu. Vienlaikus BMW 5. sērijas modeļos tiek uzstādīti V8 modeļi. BMW 530i un BMW 540i dzinēji ir sevišķi klusi un jaudīgi. BMW M5 saglabā savu vienrindas sešcilindru dzinēju. Taču tā darba tilpums tiek palielināts līdz 3,8 litriem. Tas palielina jaudu līdz 250 kW (340 ZS). Turklāt BMW M5 tagad pieejams arī kā Touring modelis. Sedan ražošana tiek pārtraukta 1995. gadā. BMW 5. sērijas Touring ir pieejams līdz 1996. gadam. Kopā saražoti 1,3 miljoni šo automobiļu.

 

Ražošanas periods: 1988.–1996. g.
Dzinēji: 1,8–4,0 litri (83–250 kW, 113–340 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 720 mm / 1 751 mm / 1 412–1 421 mm

BMW 5. sērijas Sedan (E39), trīs ceturtdaļu sānskats, novietots uz autostāvvietas jumta

BMW 5. SĒRIJAS CETURTĀ PAAUDZE.

(BMW E39)

 

BMW 5. sērijas jaunā paaudze ir lielāka par savu priekšteci. Taču, pateicoties vieglā alumīnija izmantošanai šasijā, svars saglabājas gandrīz nemainīgs. Tāpēc šis automobilis ir ievērojams veiklības, stabilitātes un braukšanas precizitātes ziņā. Turklāt BMW 5. sērijas automobiļiem, kas pieejami no 1995. gada, ir izcila aizsardzība pret rūsu, jo lielai daļai tā korpusa ir veikta karstā galvanizēšana. Arī aerodinamika ir iespaidīga. BMW 5. sērijai ir vislabākais vilces koeficients savā klasē. Desmit papildu drošības gaisa spilveni to padara sevišķi drošu.

 

No 1997. gada kļūst pieejams arī jaunais BMW 5. sērijas Touring. 1998. gadā pirmo reizi tas tiek piedāvāts ar dīzeļdzinēju – šis vienrindas sešu cilindru Common Rail spēka agregāts nosaka jaunus standartus visā pasaulē attiecībā uz sniegumu un efektivitāti. Mūsdienīgie dzinēji iedvesmo ar savu iespaidīgo sniegumu un vienmērīgo gaitu. Sākot ar četrcilindru dīzeļdzinēju un beidzot ar jaudīgo BMW M5 V8 dzinēju ar 294 kW (400 ZS) jaudu.

 

BMW 5. sērijas modeļu atjaunināšanas rezultātā 2000. gadā tiek iegūti ikoniskie braukšanas lukturi ar “gredzenu” ap priekšējiem lukturiem. Arī miglas lukturu forma tagad ir apaļa nevis taisnstūrveida kā iepriekš. BMW 5. sērija nosaka jaunu pārdošanas rekordu līdz pat ražošanas beigām 2004. gadā ar vairāk nekā 1,48 miljoniem saražotu automobiļu – ieskaitot 266 000 Touring modeļu.

 

Ražošanas periods: 1995.–2004. g.
Dzinēji: 2,0–5,0 litri (85–294 kW, 115–400 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 775–4 805 mm / 1 800 mm / 1 435–1 445 mm

BMW 5. sērijas Sedan, E60, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

BMW 5. SĒRIJAS PIEKTĀ PAAUDZE.

(BMW E60, E61)

 

Kriss Bengls [Chris Bangle] ir atbildīgs par raksturīgajām formām, kas piemīt BMW 5. sērijas Sedan kopš 2003. gada. Ieliekto un izliekto plakņu mija rada unikālu gaismas un ēnas saspēli. Vadības koncepcija tiek aizgūta no BMW luksusa klases sedaniem. Vadītājs vada BMW 5. sēriju, izmantojot iDrive, bet Head-Up displejs projicē vadītājiem vissvarīgāko informāciju tieši viņu redzes laukā uz vējstikla. Jaunais BMW 5. sērijas Sedan ir liels un daudz plašāks nekā tā priekšteči. Taču, pateicoties tā vieglajai konstrukcijai ar priekšējo daļu no alumīnija, tas īstenībā ir par 75 kg vieglāks. Adaptīvās pagriezienu gaismas un bremžu lukturi ir pieejami pēc pieprasījuma. Turklāt BMW 5. sērija ir aprīkota ar dinamiskās braukšanas aktīvo pretapgāšanās sistēmu un aktīvo kruīzkontroli (ACC). Vienrindas sešcilindru dzinēji atstāj iespaidu gan kā dīzeļdzinēji ar Common Rail tehnoloģiju, gan kā benzīna versijas – ar Bi-VANOS.


No 2004. gada šis automobilis tagad pieejams kā Touring. Gadu vēlāk BMW M5 nonāk tirgū kā Sedan un Touring. Tā varenais piecu litru V10 dzinējs ar 373 kW (507 ZS) jaudu padara to par vienu no ātrākajiem universāļiem pasaulē.


2007. gadā tam tiek veikta piesardzīga modernizācija. Šīs izmaiņas skar lukturus, buferus un pārstrādāto iDrive sistēmu.


Ražošanas periods: 2003.–2010. g.
Dzinēji: 2,0–5,0 litri (120–373 kW, 163–507 ZS), 4, 6, 8 un 10 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 841–4 855 mm / 1 846 mm / 1 468–1 512 mm

BMW 5. sērijas Gran Turismo (F07), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

BMW 5. SĒRIJAS GRAN TURISMO.

(BMW F07)

 

Paralēli BMW 5. sērijas izstrādei BMW rada pilnīgi jaunu automobiļu segmentu. BMW 5. sērijas Gran Turismo ir tikpat elegants kā Sedan. Tikpat pielāgojams kā luksusa klases apvidus automobilis (Sports Activity Vehicle). Un tikpat sportisks kā klasiskais Gran Turismo. Tas apvieno eleganci, dāsnu un plašu komforta pakāpi, kā arī BMW raksturīgu braukšanas dinamiku.

 

Coupé līdzīgā jumta līnija, pagarinātais sānskats un izteiksmīgais BMW elipsveida režģis atstāj harmonisku iespaidu. L veida aizmugurējie lukturi un horizontālās līnijas rada paplatinājuma iespaidu.

 

Dinamiskās braukšanas kontrole ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu standartaprīkojumā padara BMW 5. sērijas Gran Turismo sevišķi dinamisku un efektīvu. Tādas tehniskās inovācijas kā priekšējās ass dubultais ķīlis, integrētā aizmugurējā ass un papildaprīkojuma aktīvā stūres vadība uzlabo saķeri ar ceļu un pagriezienu izbraukšanu. Salons ir plašs un daudzpusīgs tā izmantošanas iespēju ziņā. Pacelts sēdekļu novietojums un lieli logi sniedz vadītājiem skaidrāku skatu. Augstas kvalitātes materiāli rada luksusa atmosfēru. BMW iDrive ļauj vadītājiem vieglu un intuitīvi vadīt tādas palīdzības sistēmas kā joslu maiņas atpazīšanas sistēma, BMW nakts redzamības iekārta un tālo gaismu asistents. Un pastāvīgais interneta pieslēgums savieno automobili ar BMW Online un BMW TeleServices.

 

Ražošanas periods: 2009.–2017. g.
Dzinēji: 2,0–4,4 litri (135–330 kW, 184–450 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 998 mm / 1 901 mm / 1 559 mm

BMW 518d Sedan (F10 LCI), trīs ceturtdaļu sānskats, braucienā

BMW 5. SĒRIJAS SESTĀ PAAUDZE.

(BMW F10, F11)

2010. gadā pirmo reizi dienasgaismu ierauga BMW 5. sērijas jaunā paaudze. Kopējais pārdošanas apjoms pārsniedz divus miljonus. Tas notiek, pateicoties sportiskajam un elegantajam dizainam, raksturīgajam braukšanas priekam un lielajam tehnoloģisko inovāciju skaitam. Atjautīgā BMW pilnpiedziņa BMW xDrive dzinējspēku riteņiem sadala atbilstoši situācijai. V8 ar BMW TwinPower Turbo un 300 kW (407 ZS) ir pieejams kā jaudīgākais benzīna dzinējs. Visjaudīgākais dīzeļdzinējs ir vienrindas sešcilindru spēka agregāts ar 200 kW (300 ZS). Automobilis ir pieejams gan kā Sedan, gan kā Touring.


No 2010. gada septembra M pakotne sniedz iespēju papildināt salonu un virsbūvi ar sportiskākiem uzlabojumiem. M sporta balstiekārta, M aerodinamikas pakotne un M vieglmetāla diski pārvērš šo veiklo sporta zvaigzni par izcilu sportistu. Ekskluzīvus akcentus salonā rada sporta sēdekļi ar M dizainu, M ādas stūre, M pārnesumu pārslēgs un M salona apdares elementi.


2013. gada atjauninājumā ir pārskatīts dizains. Papildu iespējas attiecībā uz dzinējiem paplašina piedāvājumu. Ksenona priekšējie lukturi un Bluetooth brīvroku ierīce tagad ir standartaprīkojumā. No 2016. gada BMW 530e tagad pieejams kā hibrīdauto. Uzlādējamā hibrīdauto piedziņa ļauj braukt, neradot izmešus. Braukšanas dinamika, komforts un efektivitāte saglabā augstāko līmeni.


Ražošanas periods: 2010.–2017. g.
Dzinēji: 2,0–4,4 litri (105–423 kW, 143–575 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 899–5 039 mm / 1 860 mm / 1 464–1 471 mm

BMW 530e Sedan (G30), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

BMW 5. SĒRIJAS SEPTĪTĀ PAAUDZE.

(BMW G30, G31)

 

2017. gadā BMW 5. sērija ir jauns akcents sportisko biznesa klases sedanu klāstā. Un tas ir acīmredzami ar BMW raksturīgajām proporcijām, garo garenbāzi, pagarināto dzinēja pārsegu un lēzeno jumta līniju. Skaidrās virsmas un precīzi veidotās kontūras akcentē BMW elipsveida režģi. Tas ir tieši savienots ar priekšējiem lukturiem un iespaidīgi uzsver automobiļa platumu. Tajā pašā gadā tirgū nonāk Touring ar praktisko bagāžas nodalījuma tilpumu.

 

Ir pieejams plašs mūsdienīgu dzinēju klāsts. To skaitā, protams, ir arī efektīva hibrīpiedziņa. Papildaprīkojuma adaptīvā balstiekārta un aktīvā stūres vadība uzlabo braukšanas dinamiku. Inovatīvās palīdzības sistēmas garantē drošību. Papildaprīkojumā pieejamā braukšanas palīgsistēma Professional nodrošina automātisku tādu funkciju atbalstu kā palikšana joslā, lai braukšana mazāk trauksmaini.

 

2020. gadā atjaunināts elipsveida režģis. Priekšējie lukturi ar papildaprīkojuma lāzera apgaismojumu kļūst plakanāki. Klāsts tiek papildināts ar jaunām krāsojuma iespējām. Iekšpusē pēc pieprasījuma pieejami jauni Comfort sēdekļi. Palīdzības sistēmu klāsts ir paplašināts, lai tajā iekļautu avārijas koridora asistentu un bremzēšanas pilsētā aktivizēšanu.

 

Ražošanas periods: 2017. g. līdz šim
Dzinēji: 1,6–4,4 litri (135–390 kW, 184–530 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 936–4 972 mm / 1 868 mm / 1 483–1 498 mm

BMW i5 M60 xDrive Sedan, G60

BMW 5. SĒRIJAS ASTOTĀ PAAUDZE.

(BMW G60, G61)

 

BMW 5. sērijas sportiskais dizains ar astoto paaudzi ir interpretēts no jauna. Tādi raksturīgie dizaina elementi kā BMW raksturīgās proporcijas, garā garenbāze, pagarinātais dzinēja pārsegs un lēzenā jumta līnija tiek īstenota īpaši elegantā veidā. Tādi ekskluzīvie akcenti kā izgaismotais BMW “Iconic Glow” elipsveida režģis, panorāmas jumta lūka ar dāsnajām proporcijām un kristāliskā mijiedarbības josla veido jaunās BMW 5. sērijas unikālo personību. 2024. gadā modelis tiek laists tirgū kā Touring versija ar komfortablu plašumu.

Plašais dzinēju klāsts ir ievērojams: jaunākā BMW 5. sērijas paaudze ir pieejama ar klasiskiem benzīna vai dīzeļdzinējiem. Tomēr piedāvājumā ir arī pilnīgi elektrisks BMW i5, uzlādējams hibrīdauto vai jaudīgs M automobilis.

Drošība un komforts ir neatņemami katra piedziņas varianta komponenti. Visaptverošās palīdzības un savienojamības tehnoloģijas ļauj veikt garus braucienus, bet BMW Live kokpits Professional piedāvā plašas visas braukšanai svarīgās informācijas pārskatāmības iespējas.

Ražošanas periods: no 2023. gada
Dzinēji: 2,0 litri, elektromotors (120–442 kW, 163–601 ZS), 4 cilindri
Garums / platums / augstums: 5 060 mm / 1 900 mm / 1 505–1 515 mm
BMW 5. sērijas Sedan: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 6,4–5,1 CO2 izmešu līmenis, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 157–130
BMW i5 Sedan[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,6–15,9; elektriskās darbības attālums km: 455–582

BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:

Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,6–18,2:

Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 455–516

 

BMW i5 Sedan[1]:

 Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km: 20,6–15,9:

Elektriskās darbības attālums, km: 455–582

 

BMW 5. sērijas Sedan[3]:

Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP l/100 km: 6,4–0,6:

CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 157–13

 

BMW 5. sērijas Sedan uzlādējamais hibrīdauto[1][3]:

Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP l/100 km: 1,0–0,6:

CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 23–13:

Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,2–19,9:

Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 83–103

 

BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:

Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km: 20,8–18,3:

Elektriskās darbības attālums, km: 455–506

 

BMW i5 Touring[1]:

Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km: 20,8–16,5:

Elektriskās darbības attālums, km: 455–560

 

BMW 5. sērijas Touring:

Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP l/100 km: 6,2–5,3:

CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 163–140 



[1] Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši šādiem: personiskais braukšanas stils, maršruta īpašības, āra temperatūra, apsilde/gaisa kondicionēšana un iepriekšējā sagatavošana.

[2] Modelis vairs nav pieejams, lai to pasūtītu kā jaunu automobili.


[3] Uzlādējamie hibrīdauto: svērtā vidējā vērtība, kombinētajā ciklā (ES maiņstrāvas uzlādes svērtā vidējā vērtība)


Jaudas, snieguma, patēriņa un CO2 izmešu rādītāji attiecas uz automobiļiem ar standarta transmisiju.

Oficiālie dati attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 aktuālajā versijā. Datos attiecībā uz darbības attālumiem saskaņā ar WLTP ņemts vērā papildaprīkojums (šajā gadījumā – Vācijas tirgū). Automobiļiem, kuru tips kopš 2021. gada 1. janvāra apstiprināts no jauna, pastāv tikai oficiālie WLTP dati. Turklāt saskaņā ar EK Īstenošanas regulu 2022/195 NEDC vērtības no atbilstības sertifikātiem tiek dzēstas no 2023. gada 1. janvāra. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas procedūrām skatiet www.bmw.com/wltp


Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu nominālo degvielas patēriņu, nominālo elektrības patēriņu un nominālajiem specifiskajiem CO2 izmešiem var iegūt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektrības patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vācija un https://www.dat.de/co2/.

Benzīna dzinēju snieguma dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto RON 98 degvielu. Degvielas patēriņa dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto standarta degvielu saskaņā ar EK regulu 715/2007. Var izmantot arī RON 91 un augstākas vērtības degvielu ar 10 % maksimālo etanola daudzumu (E10). BMW iesaka RON 95 degvielu. Lieljaudas automobiļiem BMW iesaka RON 98 degvielu.