Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
BMW HIBRĪDAUTO.
Labākais no abām pasaulēm.
Pievienojieties mums, lai izpētītu BMW elektroautomobiļus un hibrīdauto.
- Maksimāla pielāgojamība, kombinējot benzīna dzinēju un elektromotoru
- Ideāli piemērots jūsu individuālajām prasībām un ikdienas vajadzībām
- Maksimāla efektivitāte, pateicoties atjautīgai enerģijas sadalei un automātiskai piedziņas veidu pārslēgšanai
BMW HIBRĪDAUTO IDEĀLI ATBILST JŪSU DZĪVESSTILAM.

- Maksimāla pielāgojamība – ideāli vadītājiem, kuri meklē iespējami plašāko daudzveidību
- Ideāls individuālām prasībām un ikdienas vajadzībām, pateicoties benzīna dzinēja un elektromotora apvienojumam
- Augošais BMW hibrīdauto autoparks piedāvā maksimālu daudzveidību un individualitāti ikvienam dzīvesstilam
MŪSU HIBRĪDAUTO PARKS: ATRODIET SAVU.










BMW X5 xDRIVE50e.
BMW X5 xDrive50e hibrīdauto atstāj iespaidu ar pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 110 km un enerģijas patēriņu 27,0–22,9 kWh/100 km (WLTP).
BMW XM.
BMW X1 xDRIVE30e.
BMW M760e xDRIVE.
BMW M760e xDrive hibrīdauto atstāj iespaidu ar pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 77–85 km un enerģijas patēriņu 1,3–1,0 l/100 km (WLTP).
BMW 750e xDRIVE.
BMW 750e xDrive hibrīdauto atstāj iespaidu ar pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 83–87 km un degvielas patēriņu 1,1-1,0 l/100 km (WLTP).
BMW 2. SĒRIJAS ACTIVE TOURER HIBRĪDAUTO.
BMW 2. sērijas Active Tourer hibrīdauto BMW 225e xDrive un 230e xDrive atstāj iespaidu ar pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 93 km un enerģijas patēriņu 15,9–14,2 kWh/100 km (WLTP).
BMW 5. SĒRIJAS SEDAN HIBRĪDAUTO.
BMW 5. sērijas Sedan hibrīdauto BMW 520e, BMW 530e, BMW 530e xDrive un BMW 545e xDrive atstāj iespaidu ar pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 61 km un enerģijas patēriņu 19,3–16,2 kWh/100 km (WLTP).
BMW 5. SĒRIJAS TOURING HIBRĪDAUTO.
BMW 5. sērijas Touring hibrīdauto BMW 520e, BMW 530e un BMW 530e xDrive atstāj iespaidu ar pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 57 km un enerģijas patēriņu 20,0–17,1 kWh/100 km (WLTP).
BMW X2 xDRIVE25e.
BMW X2 xDrive25e hibrīdauto atstāj iespaidu ar pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 53 km un enerģijas patēriņu 15,6–15,0 kWh/100 km (WLTP).
BUJ: SVARĪGĀKIE JAUTĀJUMI UN ATBILDES PAR MŪSU BMW HIBRĪDAUTOMOBIĻIEM.
Kas ir hibrīdauto?
Hibrīdauto (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) apvienots gan elektromotors, gan iekšdedzes dzinējs un augstsprieguma akumulators – tādējādi piedāvājot labāko no abām pasaulēm. Tā iespējams samazināt degvielas patēriņu, kā arī CO2 izmešus. Mijiedarbība starp abām sistēmām piedāvā papildu sniegumu un paātrinājuma jaudu.
Kā norāda nosaukums, hibrīdauto var uzlādēt, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu, Wallbox vai publiskās uzlādes stacijā. Maksimālā hibrīdauto efektivitāte tiek panākta ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, kas nozīmē, ka uzlādes stacijai jābūt pieejamai mājās vai darbavietā.
Elektriskās darbības attālums pilnībā elektriskai braukšanai ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, ja runājam par BMW 530e, ir, piemēram, 66 kilometri. Kā tas ir ar visu automobiļu gadījumā ar augstsprieguma akumulatoru, pateicoties tehnoloģiskajiem sasniegumiem, elektriskās darbības attālums tiks palielināts nākamajos gados. Rekuperācijas laikā, proti, ik reizi, kad atceļat kāju no akseleratora pedāļa, kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektriskajā enerģijā un novadīta uz akumulatoru, pievienojot elektriskās darbības attālumam vēl dažus kilometrus.
BMW kā daļu no savas izvēles brīvības (“Power of Choice”) stratēģijas saviem klientiem piedāvā plašu hibrīdauto izvēli, kas ir apzināts lēmums par labu šai sevišķi efektīvajai piedziņas sistēmai.
Hibrīdauto ir ideāli piemērots vadītājiem, kuri meklē iespējami lielāko daudzveidību: no vienas puses, tas nodrošina elektrisko piedziņu ikdienas lietojumam, piemēram, ilgtspējīgai un ekonomiskai braukšanai uz darbavietu. Optimāls izmantojums iet roku rokā ar regulāriem vidēji tāliem ikdienas braucieniem, kuros kilometri tiek mērotie lielākoties elektriskajā režīmā. No otras puses, automobiļi piedāvā maksimālu darbības attālumu un pielāgojamību lieliem attālumiem, piemēram, nedēļas nogalē dodoties ekskursijā ar ģimeni.Kādas priekšrocības piedāvā hibrīdauto?
Hibrīdauto vadītājs var baudīt tādas priekšrocības kā teju pilnīgi klusa braukšana pilnībā elektriskas darbības režīmā un elektrodzinēja papildu paātrinājuma jauda.
Daudzi hibrīdauto īpašnieki jau tagad lielāko daļu savu maršrutu mēro elektriskajā režīmā. Galu galā ikdienā mērojamie attālumi bieži nepārsniedz 50 kilometrus. Atkarībā no individuālā elektroenerģijas tarifa tas jau nodrošina būtisku ietaupījumu salīdzinājumā ar klasisko iekšdedzes dzinēja automobili. Un nav nepieciešamības ar hibrīdauto ziedot ērtības, kādas sniedz iekšdedzes dzinēja darbības attālums. Ja akumulatora uzlādes līmenis vai jauda ir nepietiekama, iekšdedzes dzinējs tiek ieslēgts automātiski, lai nodrošinātu vajadzību.
Šai automobiļu kategorijai tiek piemērotas arī valstī noteiktās priekšrocības: tieši – ar dotācijām elektroautomobiļiem – un netieši – ar nodokļu atvieglojumiem, pateicoties zemākam CO2 izmešu līmenim.No kā vajadzētu izvairīties, uzlādējot savu hibrīdauto?
Kā norāda nosaukums, hibrīdauto var uzlādēt, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu, Wallbox vai publiskās uzlādes stacijā. Kad atrodaties ceļā, jums nepieciešams publiskās uzlādes kabelis (3. režīms), kas Eiropā ir iekļauts piegādes komplektā. Maksimālā hibrīdauto efektivitāte tiek panākta ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, kas nozīmē, ka uzlādes stacijai jābūt pieejamai mājās vai darbavietā. Uzlādējiet savu BMW hibrīdauto pēc iespējas biežāk, lai vienmēr varētu maksimāli izmantot papildu elektriskās piedziņas priekšrocības.
Kādi faktori ietekmē mana hibrīdauto augstsprieguma akumulatora sniegumu?
Viens būtisks ārējais faktors, kas ietekmē akumulatora sniegumu un jaudu, ir temperatūra. Kā jau, iespējams, zināt par savu mobilā tālruņa akumulatoru, sniegumu ietekmē zemas un augstas temperatūras. Tāpēc ļoti svarīgi, it sevišķi ziemā, veikt automobiļa iepriekšēju sagatavošanu uzlādes gaitā – citiem vārdiem sakot, uzsildīt akumulatoru un salonu. Vai arī vasarā tos atdzesēt. Tas ne tikai ietaupa enerģiju braucienam, bet nozīmē arī to, ka ar akumulatoru, kam optimāli uzturēta temperatūra, varat baudīt papildu efektivitātes devu jau no paša sākuma. Optimizētas vadības stratēģijas jūsu automobilī lielā mērā samazina arī temperatūras ietekmi. Un vai zinājāt, ka akumulatora jauda sniedz informāciju par jums pieejamo darbības attālumu? Papildus temperatūrai citi darbības attālumu ietekmējošie faktori ir ierīces, piemēram, gaisa kondicionētājs, krava un jūsu braukšanas stils.
No kā vajadzētu izvairīties, ja hibrīdauto netiek kustināts vai tiek novietots stāvēšanai uz ilgāku laika periodu?
Ja plānojat neizmantot savu automobili ilgāku laiku, piemēram, brīvdienās, ir vairāki veidi, kā pozitīvi ietekmēt akumulatora kalpošanas ilgumu. Kad vien iespējams, raugiet, lai uzlādes līmenis būtu starp 50 un 30 procentiem, un novietojiet savu automobili vēsā vietā vai – vasaras mēnešos – ēnā, bet ziemā – garāžā. Turklāt ilgstošai stāvēšanai novietotu automobili nedrīkst atstāt, pievienotu uzlādei.
Cik maksimāli varu izmantot savu hibrīdauto?
Jūsu BMW hibrīdauto prognozējamā vadība ar aktīvo galamērķa vadību palīdz efektīvi nonākt galamērķī. Tāpēc izmantojiet aktīvās vadības funkciju pat tad, kad jau zināt ceļu. Tāpēc izmantojiet aktīvās vadības funkciju pat tad, kad jau zināt ceļu. Pieejamās elektroenerģijas lietojumu var pārdomāti un optimāli sadalīt atbilstoši maršrutam, ļaujot jums braukt elektriski pilsētā un tuvojoties galamērķim. Hibrīdauto pazīstamos BMW braukšanas režīmus papildina HYBRID ECO PRO braukšanas režīms. Tas optimizē piedziņas, komforta, gaismas un gaisa kondicionēšanas funkcijas. Priekšskata asistents ir īpaša šī režīma funkcija. Head-Up displejā tas parāda konkrētus padomus efektīvākas braukšanas nolūkā vai instrumentu kombināciju jūsu redzes laukā – tas var, piemēram, ieteikt atcelt kāju no akseleratora, ja tuvojas ātruma ierobežojums. Vēl kāda noderīga funkcija ir braukšanas stila analīze, kura automobiļa izvēlnē pēta jūsu braukšanas stila efektivitāti un sniedz noderīgus padomus vēl efektīvākā braukšanā. Jaunākos BMW automobiļos ar mēreno hibrīdtehnoloģiju (piemēram, BMW X5 xDrive45e) darbojas adaptīvā rekuperācija, kad noceļat kāju no akseleratora pedāļa. Ar atjautīgās un situācijai pielāgojamās vadības sistēmas palīdzību automobilis neatkarīgi izlemj vai nu par labu braukšanai ar izslēgtu dzinēju, vai par labu rekuperācijai. Neatkarīgi no tā, vai priekšā ir automobiļi, ātruma ierobežojumi, apļveida krustojumi, pagriezieni vai apdzīvotas zonas – sistēma optimāli pielāgo ātruma samazināšanas spēku konkrētajai satiksmes situācijai. Tāpēc var samazināt bremžu pedāļa izmantošanas biežumu un palielināt komfortu – tas viss paveicams efektīvi.
IZPĒTIET BMW HIBRĪDAUTO PRIEKŠROCĪBAS ŠAJOS VIDEO.





Uzlādes stacija.
BMW Wallbox
Lokanais ātrās uzlādes kabelis.
BMW uzlādes karte.
My BMW lietojumprogramma un BMW punkti.





DEGVIELAS PATĒRIŅŠ, ENERĢIJAS PATĒRIŅŠ UN CO2 IZMEŠI.
BMW XM*:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 1,6–1,5
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 36–33
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 30,1–28,9
* Norādītas plānotās vērtības
BMW M760e xDrive:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā; WLTP): 1,3–1,0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā; WLTP): 29–23
BMW 750e xDrive:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā; WLTP): 1,1–1,0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā; WLTP): 25–22
BMW 230e xDrive Active Tourer:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0,8–0,6
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 18–14
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,9–14,4
BMW 3. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9–1,3
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 44–30
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 18,7–16,1
BMW 3. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,4
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 49–31
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 19,5–16,2
BMW 5. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,3
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 51–30
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 19,3–16,2
BMW 5. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,5
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 51–35
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 20,0–17,1
BMW X1 xDrive25e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,1–1,7
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 47–39
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,7–15,0
BMW X2 xDrive25e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,8–1,6
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 41–37
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,6–15,0
BMW X3 xDrive30e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,6–2,0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 59–44
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 30,3–25,7
BMW X5 xDrive50e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,1–0,8
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 26–18
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 27,0–22,9
Oficiālie dati par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši obligātajai mērīšanas procedūrai un atbilst regulai (ES) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Darbības attāluma gadījumā WLTP rādītājos ņemts vērā arī viss papildaprīkojums. To automobiļu gadījumā, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas vairs nav norādītas arī saskaņā ar NEDC, bet tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC mērīšanas procedūrām skatiet https://www.bmw.lv/lv/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/bmw-emissions.html.
Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņu un nominālajām konkrētajām CO2 izmešu vērtībām skatīt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektroenerģijas patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas pieejamas visās tirdzniecības vietās no Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern- Scharnhausen, un vietnē www.dat.de/co2
Degvielas patēriņš, enerģijas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW XM*:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 1,6–1,5
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 36–33
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 30,1–28,9* Norādītas plānotās vērtības
BMW M760e xDrive*:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā; WLTP): 1,3–1,0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā; WLTP): 29–23
* Norādītas plānotās vērtības
BMW 750e xDrive*:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā; WLTP): 1,2–1,0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā; WLTP): 28–22* Norādītas plānotās vērtības
BMW 230e xDrive Active Tourer
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,4–1,1
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 30–22
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 20,0–17,9BMW 3. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9–1,3
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 44–30
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 18,7–16,1BMW 3. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,4
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 49–31
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 19,5–16,2BMW 5. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,3
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 51–30
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 19,4–16,2BMW 5. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,3–1,5
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 52–35
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 20,1–17,0BMW 7. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,5–1,8
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 57–41
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 20,1–17,9BMW X1 xDrive25e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,1–1,7
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 47–39
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,7–15,0BMW X2 xDrive25e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,0–1,7
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 44–38
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,4–14,9BMW X3 xDrive30e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,6–2,0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 59–44
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 30,3–25,7BMW X5 xDrive45e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,7–1,2
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 40–27
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 27,7–24,3Oficiālie dati par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši obligātajai mērīšanas procedūrai un atbilst regulai (ES) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Darbības attāluma gadījumā WLTP rādītājos ņemts vērā arī viss papildaprīkojums. To automobiļu gadījumā, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas vairs nav norādītas arī saskaņā ar NEDC, bet tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC mērīšanas procedūrām skatiet https://www.bmw.lv/lv/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/bmw-emissions.html.
Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņu un nominālajām konkrētajām CO2 izmešu vērtībām skatīt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektroenerģijas patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas pieejamas visās tirdzniecības vietās no Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern- Scharnhausen, un vietnē www.dat.de/co2