BMW e-mobilitāte, BMW hibrīdauto

BMW HIBRĪDAUTO.

BMW HIBRĪDAUTO.

Labākais no abām pasaulēm.

Apvienojot benzīna un elektrodzinēju, BMW hibrīdauto garantē maksimālu pielāgojamību un tāpēc ir ideāli piemēroti jūsu ikdienas individuālajām prasībām un vajadzībām. BMW i apakšzīmola BMW eDrive tehnoloģijas zinātība ļauj veikt vairāk nekā 70 km (atkarībā no modeļa) pilnībā elektriskā režīmā – ar piedziņas sistēmu, kas ir elektriska, nerada izmešus un ir ideāli piemērota pilsētas satiksmei, ikdienas braucieniem uz darbavietu vai visintensīvākajam iepirkšanās braucienam. Tālākos braucienos un arī uz automaģistrālēm varat turpināt baudīt ērto iekšdedzes dzinēja darbības attālumu. Pateicoties atjautīgajai enerģijas sadalei, BMW hibrīdauto automātiski pārslēdzas starp piedziņas veidiem atbilstoši vajadzībām un tādējādi vienmēr nodrošina maksimālu efektivitāti. Pastāvīgi pieaugošais BMW hibrīdauto parks ar pilniem 10 dažādiem 2., 3., 5., 7. un X sērijas modeļiem piedāvā maksimālu dažādību un individualitāti ikvienam dzīvesstilam. Pievienojieties mums, lai izpētītu BMW hibrīdauto pasauli un atrastu tieši to modeli, kas jums atbilst vislabāk!

Lasīt vairāk

BUJ: SVARĪGĀKIE JAUTĀJUMI UN ATBILDES PAR MŪSU HIBRĪDAUTOMOBIĻIEM.

  • Kas ir hibrīdauto?
    BMW e-mobilitāte, BMW hibrīdauto, BUJ

    Hibrīdauto (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) apvienots gan elektromotors, gan iekšdedzes dzinējs un augstsprieguma akumulators – tādējādi piedāvājot labāko no abām pasaulēm. Tā iespējams samazināt degvielas patēriņu, kā arī CO2 izmešus. Mijiedarbība starp abām sistēmām piedāvā papildu sniegumu un paātrinājuma jaudu.

    Kā norāda nosaukums, hibrīdauto var uzlādēt, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu, Wallbox vai publiskās uzlādes stacijā. Maksimālā hibrīdauto efektivitāte tiek panākta ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, kas nozīmē, ka uzlādes stacijai jābūt pieejamai mājās vai darbavietā.

    Elektriskās darbības attālums pilnībā elektriskai braukšanai ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, ja runājam par BMW 530e, ir, piemēram, 66 kilometri. Kā tas ir ar visu automobiļu gadījumā ar augstsprieguma akumulatoru, pateicoties tehnoloģiskajiem sasniegumiem, elektriskās darbības attālums tiks palielināts nākamajos gados. Rekuperācijas laikā, proti, ik reizi, kad atceļat kāju no akseleratora pedāļa, kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektriskajā enerģijā un novadīta uz akumulatoru, pievienojot elektriskās darbības attālumam vēl dažus kilometrus.

    BMW kā daļu no savas izvēles brīvības (“Power of Choice”) stratēģijas saviem klientiem piedāvā plašu hibrīdauto izvēli, kas ir apzināts lēmums par labu šai sevišķi efektīvajai piedziņas sistēmai.

    Hibrīdauto ir ideāli piemērots vadītājiem, kuri meklē iespējami lielāko daudzveidību: no vienas puses, tas nodrošina elektrisko piedziņu ikdienas lietojumam, piemēram, ilgtspējīgai un ekonomiskai braukšanai uz darbavietu. Optimāls izmantojums iet roku rokā ar regulāriem vidēji tāliem ikdienas braucieniem, kuros kilometri tiek mērotie lielākoties elektriskajā režīmā. No otras puses, automobiļi piedāvā maksimālu darbības attālumu un pielāgojamību lieliem attālumiem, piemēram, nedēļas nogalē dodoties ekskursijā ar ģimeni.

  • Kādas priekšrocības piedāvā hibrīdauto?

    Hibrīdauto vadītājs var baudīt tādas priekšrocības kā teju pilnīgi klusa braukšana pilnībā elektriskas darbības režīmā un elektrodzinēja papildu paātrinājuma jauda.

    Daudzi hibrīdauto īpašnieki jau tagad lielāko daļu savu maršrutu mēro elektriskajā režīmā. Galu galā ikdienā mērojamie attālumi bieži nepārsniedz 50 kilometrus. Atkarībā no individuālā elektroenerģijas tarifa tas jau nodrošina būtisku ietaupījumu salīdzinājumā ar klasisko iekšdedzes dzinēja automobili. Un nav nepieciešamības ar hibrīdauto ziedot ērtības, kādas sniedz iekšdedzes dzinēja darbības attālums. Ja akumulatora uzlādes līmenis vai jauda ir nepietiekama, iekšdedzes dzinējs tiek ieslēgts automātiski, lai nodrošinātu vajadzību.

    Šai automobiļu kategorijai tiek piemērotas arī valstī noteiktās priekšrocības: tieši – ar dotācijām elektroautomobiļiem – un netieši – ar nodokļu atvieglojumiem, pateicoties zemākam CO2 izmešu līmenim.

  • Kādi faktori ietekmē mana hibrīdauto augstsprieguma akumulatora sniegumu?

    Viens būtisks ārējais faktors, kas ietekmē akumulatora sniegumu un jaudu, ir temperatūra. Kā jau, iespējams, zināt par savu mobilā tālruņa akumulatoru, sniegumu ietekmē zemas un augstas temperatūras. Tāpēc ļoti svarīgi, it sevišķi ziemā, veikt automobiļa iepriekšēju sagatavošanu uzlādes gaitā – citiem vārdiem sakot, uzsildīt akumulatoru un salonu. Vai arī vasarā tos atdzesēt. Tas ne tikai ietaupa enerģiju braucienam, bet nozīmē arī to, ka ar akumulatoru, kam optimāli uzturēta temperatūra, varat baudīt papildu efektivitātes devu jau no paša sākuma. Optimizētas vadības stratēģijas jūsu automobilī lielā mērā samazina arī temperatūras ietekmi. Un vai zinājāt, ka akumulatora jauda sniedz informāciju par jums pieejamo darbības attālumu? Papildus temperatūrai citi darbības attālumu ietekmējošie faktori ir ierīces, piemēram, gaisa kondicionētājs, krava un jūsu braukšanas stils.

  • Cik maksimāli varu izmantot savu hibrīdauto?

    Jūsu BMW hibrīdauto prognozējamā vadība ar aktīvo galamērķa vadību palīdz efektīvi nonākt galamērķī. Tāpēc izmantojiet aktīvās vadības funkciju pat tad, kad jau zināt ceļu. Pieejamās elektroenerģijas lietojumu var pārdomāti un optimāli sadalīt atbilstoši maršrutam, ļaujot jums braukt elektriski pilsētā un tuvojoties galamērķim. Hibrīdauto pazīstamos BMW braukšanas režīmus papildina HYBRID ECO PRO braukšanas režīms. Tas optimizē piedziņas, komforta, gaismas un gaisa kondicionēšanas funkcijas. Priekšskata asistents ir īpaša šī režīma funkcija. Head-Up displejā tas parāda konkrētus padomus efektīvākas braukšanas nolūkā vai instrumentu kombināciju jūsu redzes laukā – tas var, piemēram, ieteikt atcelt kāju no akseleratora, ja tuvojas ātruma ierobežojums. Vēl kāda noderīga funkcija ir braukšanas stila analīze, kura automobiļa izvēlnē pēta jūsu braukšanas stila efektivitāti un sniedz noderīgus padomus vēl efektīvākā braukšanā. Jaunākos BMW automobiļos ar mēreno hibrīdtehnoloģiju (piemēram, BMW X5 xDrive45e) darbojas adaptīvā rekuperācija, kad noceļat kāju no akseleratora pedāļa. Ar atjautīgās un situācijai pielāgojamās vadības sistēmas palīdzību automobilis neatkarīgi izlemj vai nu par labu braukšanai ar izslēgtu dzinēju, vai par labu rekuperācijai. Neatkarīgi no tā, vai priekšā ir automobiļi, ātruma ierobežojumi, apļveida krustojumi, nobrauktuves vai apdzīvotas zonas – sistēma ideāli pielāgo ātruma samazināšanas spēku konkrētajai satiksmes situācijai. Tāpēc var samazināt bremžu pedāļa lietojumu un palielināt komfortu – turklāt tas paveicams efektīvi.

  • No kā vajadzētu izvairīties, ja mans hibrīdauto netiek kustināts vai tiek novietots stāvēšanai uz ilgāku laika periodu?

    Ja atstājat savu automobili novietotu uz ilgāku laiku, piemēram, kamēr esat brīvdienās, mēģiniet saglabāt uzlādes līmeni no 30% līdz 50%. Turklāt ilgstošai stāvēšanai novietotu automobili nedrīkst atstāt savienotu ar uzlādes staciju.

  • No kā vajadzētu izvairīties, uzlādējot savu hibrīdauto?

    Kā norāda nosaukums, hibrīdauto var uzlādēt, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu, Wallbox vai publiskās uzlādes stacijā. Maksimālā hibrīdauto efektivitāte tiek panākta ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, kas nozīmē, ka uzlādes stacijai jābūt pieejamai mājās vai darbavietā. Uzlādējiet savu hibrīdauto pēc iespējas biežāk, lai vienmēr varētu maksimāli izmantot papildu elektriskās piedziņas priekšrocības.

BMW e-mobilitāte, BMW uzlāde

Vēlos izpētīt informāciju par uzlādes tēmu.

BMW e-mobilitāte, BMW darbības attālums

Vēlos izpētīt informāciju par darbības attāluma tēmu.

BMW e-mobilitāte, BMW hibrīdauto, subsīdija

BMW hibrīdauto nodokļu atvieglojumi un priekšrocību programmas.

Vēlos izpētīt BMW biznesa klientu programmu uzņēmumiem.

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN CO2 IZMEŠI.

BMW 3. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,0–1,5
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 45–35
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,9–13,9

 

BMW 3. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,7
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 49–38
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,8–14,5

 

BMW 5. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,6
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 50–36
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,6–13,8

 

BMW 5. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,4–1,8
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 54–42
Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 16,7–15,4

 

BMW X5 xDrive45e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,0–1,7
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 46–38
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 23,5–21,3

 

BMW X3 xDrive30e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,4–2,1
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 54–48
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 17,1–16,4

 

BMW 2. sērijas Active Tourer 225xe:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 42
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,5

 

BMW 7. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,5–2,1
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 57–48
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 16,2–15,1

 

BMW X1 xDrive25e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 43
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,8

 

BMW X2 xDrive25e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,1–1,9
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 47–43
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 14,2–13,7

 

Norādītā informācija par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem un enerģijas patēriņu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.

 

Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija, un vietnē https://www.dat.de/co2

 

Šīs vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. Nodokļu vai citu nodevu gadījumā, kas attiecināmi uz transportlīdzekļiem un kas balstīti (vismaz arī balstīti) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.

 

Lasīt vairāk

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW 3. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,0–1,5
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 45–35
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,9–13,9
     

    BMW 3. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–1,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 49–38
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,8–14,5
     

    BMW 5. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,3–1,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 53–39
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 16,3–13,8
     

    BMW 5. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,4–1,8
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 54–42
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 16,7–15,4
     

    BMW X5 xDrive45e:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,0–1,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 46–38
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 23,5–21,3
     

    BMW X3 xDrive30e:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,4–2,1
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 54–48
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 17,1–16,4
     

    BMW 2. sērijas Active Tourer 225xe:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 42
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,5
     

    BMW 7. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,5–2,1
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 57–48
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 16,2–15,1
     

    BMW X1 xDrive25e:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 43
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,8
     

    BMW X2 xDrive25e:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,1–1,9
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 47–43
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 14,2–13,7
     

    Norādītā informācija par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem un enerģijas patēriņu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.
     

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija, un vietnē https://www.dat.de/co2
     

    Šīs vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. Nodokļu vai citu nodevu gadījumā, kas attiecināmi uz transportlīdzekļiem un kas balstīti (vismaz arī balstīti) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.