Jaudīgs un kluss.
Pateicoties papildu elektromotoram, jaudīgs paātrinājums un teju pilnīgi klusa braukšana pilnībā elektriskajā režīmā. Maksimāla efektivitāte, pateicoties atjautīgai mijiedarbībai starp iekšdedzes dzinēju un elektrisko piedziņu.
Jaudīgs un kluss.
Pateicoties papildu elektromotoram, jaudīgs paātrinājums un teju pilnīgi klusa braukšana pilnībā elektriskajā režīmā. Maksimāla efektivitāte, pateicoties atjautīgai mijiedarbībai starp iekšdedzes dzinēju un elektrisko piedziņu.
Īsiem un lieliem attālumiem.
Uzlādējamie hibrīdauto pielāgojas jūsu ikdienas dzīvei. Mērojiet īsus attālumus un brauciet pa pilsētu, neradot izmešus. Vai pilnībā izmantojiet benzīna dzinēja nodrošināto darbības attālumu garākiem braucieniem.
Degvielas uzpildes stacija jūsu mājās.
Ērti uzlādējiet savu BMW mājās, izmantojot lokano ātrās uzlādes kabeli vai BMW Wallbox. Pieslēdzot automobili tīklam, aiztaupāt sev braucienu uz degvielas uzpildes staciju, kā arī laiku.
Uzlādējamā hibrīdauto (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) apvienots gan elektromotors, gan iekšdedzes dzinējs un augstsprieguma akumulators – tādējādi piedāvājot labāko no abām pasaulēm. Tā iespējams samazināt degvielas patēriņu, kā arī CO2 izmešus. Mijiedarbība starp abām sistēmām piedāvā papildu sniegumu un paātrinājuma jaudu.
Kā norāda nosaukums, uzlādējamu hibrīdauto var uzlādēt, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu, Wallbox vai publiskās uzlādes stacijā. Maksimālā uzlādējamā hibrīdauto efektivitāte tiek panākta ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, kas nozīmē, ka uzlādes stacijai jābūt pieejamai mājās vai darbavietā.
Piemēram, BMW 2. sērijas Active Tourer 230e xDrive elektriskās darbības attālums tikai elektriskā režīmā ar pilnībā uzlādētu akumulatoru ir pat 93 kilometri. Attiecībā uz visiem automobiļiem ar augstsprieguma akumulatoru, pateicoties tehnoloģiskajiem sasniegumiem, nākamajos gados elektriskās darbības attālums tiks palielināts. Rekuperācijas laikā, proti, ik reizi, kad atceļat kāju no akseleratora pedāļa, kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektriskajā enerģijā un novadīta uz akumulatoru, pievienojot elektriskās darbības attālumam vēl dažus kilometrus.
BMW izvēles brīvības stratēģijas (“Power of Choice”) ietvaros saviem klientiem piedāvā plašu uzlādējamu hibrīdauto izvēli, kas ir apzināts lēmums par labu šai sevišķi efektīvajai piedziņas sistēmai.
Uzlādējams hibrīdauto ir ideāli piemērots vadītājiem, kuri meklē iespējami lielāko daudzveidību: no vienas puses, tas nodrošina elektrisko piedziņu ikdienas lietojumam, piemēram, ilgtspējīgam un ekonomiskam braucienam uz darbu. Optimāls izmantojums iet roku rokā ar regulāriem vidēji tāliem ikdienas braucieniem, kuros kilometri tiek mēroti lielākoties elektriskajā režīmā. No otras puses, automobiļi piedāvā maksimālu darbības attālumu un pielāgojamību lieliem attālumiem, piemēram, nedēļas nogalē dodoties ekskursijā ar ģimeni.
Uzlādējama hibrīdauto priekšrocības – teju pilnīgi klusa braukšana pilnībā elektriskas darbības režīmā un elektrodzinēja papildu paātrinājuma jauda.
Daudzi uzlādējamu hibrīdauto īpašnieki jau tagad lielāko daļu savu maršrutu mēro elektriskajā režīmā. Galu galā ikdienā mērojamie attālumi bieži nepārsniedz 50 kilometrus. Atkarībā no individuālā elektroenerģijas tarifa tas jau nodrošina būtisku izmaksu ietaupījumu salīdzinājumā ar klasisko iekšdedzes dzinēja automobili. Turklāt uzlādējams hibrīdauto ļauj baudīt ērtības, kādas sniedz iekšdedzes dzinēja darbības attālums. Ja akumulatora uzlādes līmenis vai jauda ir nepietiekama, pēc vajadzības automātiski tiek ieslēgts iekšdedzes dzinējs.
Šai automobiļu kategorijai tiek piemērotas arī valstī noteiktās priekšrocības: tieši – ar dotācijām elektroautomobiļiem – un netieši – ar nodokļu atvieglojumiem, pateicoties zemākam CO2 izmešu līmenim.
Kā norāda nosaukums, uzlādējamu hibrīdauto var uzlādēt, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu, Wallbox vai publiskās uzlādes stacijā. Kad atrodaties ceļā, jums nepieciešams publiskās uzlādes kabelis (3. režīms), kas Eiropā ir iekļauts piegādes komplektā. Maksimālā uzlādējamā hibrīdauto efektivitāte tiek panākta ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, kas nozīmē, ka uzlādes stacijai jābūt pieejamai mājās vai darbavietā. Uzlādējiet savu uzlādējamo BMW hibrīdauto pēc iespējas biežāk, lai vienmēr varētu maksimāli izmantot papildu elektriskās piedziņas priekšrocības.
Viens būtisks ārējais faktors, kas ietekmē akumulatora sniegumu un jaudu, ir temperatūra. Kā jau, iespējams, zināt par savu mobilā tālruņa akumulatoru, sniegumu ietekmē zemas un augstas temperatūras. Tāpēc ļoti svarīgi, it sevišķi ziemā, veikt automobiļa iepriekšēju sagatavošanu uzlādes gaitā – citiem vārdiem sakot, uzsildīt akumulatoru un salonu. Vai arī vasarā tos atdzesēt. Tas ne tikai ietaupa enerģiju braucienam, bet nozīmē arī to, ka ar akumulatoru, kam optimāli uzturēta temperatūra, varat baudīt papildu efektivitātes devu jau no paša sākuma. Optimizētas vadības stratēģijas jūsu automobilī lielā mērā samazina arī temperatūras ietekmi. Un vai zinājāt, ka akumulatora jauda sniedz informāciju par jums pieejamo darbības attālumu? Papildus temperatūrai citi darbības attālumu ietekmējošie faktori ir ierīces, piemēram, gaisa kondicionētājs, krava un jūsu braukšanas stils.
Ja plānojat neizmantot savu automobili ilgāku laiku, piemēram, brīvdienās, ir vairāki veidi, kā pozitīvi ietekmēt akumulatora kalpošanas ilgumu. Kad vien iespējams, raugiet, lai uzlādes līmenis būtu no 50 līdz 30 procentiem, un novietojiet savu automobili vēsā vietā vai – vasaras mēnešos – ēnā, bet ziemā – garāžā. Turklāt ilgstošai stāvēšanai novietotu automobili nedrīkst atstāt, pievienotu uzlādei.
Jūsu uzlādējamajā BMW hibrīdauto prognozējamā vadība ar aktīvo galamērķa vadību palīdz efektīvi nonākt galamērķī. Tāpēc izmantojiet aktīvās vadības funkciju pat tad, kad jau zināt ceļu. Pieejamās elektroenerģijas lietojumu var pārdomāti un optimāli sadalīt atbilstoši maršrutam, ļaujot jums braukt elektriskajā režīmā pilsētā un tuvojoties galamērķim. Uzlādējamajā hibrīdauto pazīstamos BMW braukšanas režīmus papildina HYBRID ECO PRO braukšanas režīms. Tas optimizē piedziņas, komforta, gaismas un gaisa kondicionēšanas funkcijas. Priekšskata asistents ir īpaša šī režīma funkcija. Head-Up displejā tas parāda konkrētus padomus efektīvākas braukšanas nolūkā vai instrumentu kombināciju jūsu redzes laukā – tas var, piemēram, ieteikt atcelt kāju no akseleratora, ja tuvojas ātruma ierobežojums. Vēl kāda noderīga funkcija ir braukšanas stila analīze, kura automobiļa izvēlnē pēta jūsu braukšanas stila efektivitāti un sniedz noderīgus padomus vēl efektīvākā braukšanā. Jaunākos BMW automobiļos ar hibrīdtehnoloģiju (piemēram, BMW X5 xDrive50e) darbojas adaptīvā rekuperācija, kad atceļat kāju no akseleratora pedāļa. Ar atjautīgās un situācijai pielāgojamās vadības sistēmas palīdzību automobilis neatkarīgi izlemj vai nu par labu braukšanai ar izslēgtu dzinēju, vai par labu rekuperācijai. Neatkarīgi no tā, vai priekšā ir automobiļi, ātruma ierobežojumi, apļveida krustojumi, pagriezieni vai apdzīvotas zonas – sistēma optimāli pielāgo ātruma samazināšanas spēku konkrētajai satiksmes situācijai. Tāpēc var samazināt bremžu pedāļa izmantošanas biežumu un palielināt komfortu – tas viss paveicams efektīvi.
Degvielas patēriņš, enerģijas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW 2. sērijas Active Tourer:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 0,8-0,6
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 15,9-14,2
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 82-93
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 18-14
BMW 3. sērijas Sedan uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 2,0-1,3
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 18,7-15,8
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 52-62
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 45-29
BMW 3. sērijas Touring uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 2,1-1,4
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 19,2-16,1
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 47-61
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 48-31
BMW 530e Sedan[5]:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 0,8–0,6[6]
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 21,4–18,9[6]
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 87–102[6]
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 19–14[6]
BMW 750e xDrive:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 1,4-1,0
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 26,1-23,3
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 72-80
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 31-23
BMW M760e xDrive:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 1,4-1,1
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 25,9-23,4
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 71-78
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 31–25
BMW X1 uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 1,0-0,7
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 16,9-14,6
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 76-91
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 23-15
BMW X2 xDrive25e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 2,6-2,0
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 16,1–15,0
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 49–54
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 44–37
BMW X3 xDrive30e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 2,6–2,0
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 20,5-18,9
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 42-50
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 59-45
BMW X5 xDrive50e:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 1,1-0,8
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 27,0-22,9
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 94–110
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 26-18
BMW XM uzlādējami hibrīdauto:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 1,7-1,4
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā)[1][4]: 33,6-32,5
Elektriskās darbības attālums km (kombinētajā ciklā)[1][3]: 76–83
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā)[1][2][4]: 45–35
Outdated browser version
You are using an outdated version of your Browser.Oficiālie dati attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulas (EK) 715/2007 aktuālajā versijā. Datos attiecībā uz darbības attālumiem saskaņā ar WLTP ņemts vērā papildaprīkojums (šajā gadījumā – Vācijas tirgū). Automobiļiem, kuru tips kopš 2021. gada 1. janvāra apstiprināts no jauna, pastāv tikai oficiālie WLTP dati. Turklāt saskaņā ar EK Īstenošanas regulu 2022/195 NEDC vērtības no atbilstības sertifikātiem tiek dzēstas no 2023. gada 1. janvāra. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas procedūrām skatiet www.bmw.com/wltp
Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu nominālo degvielas patēriņu, nominālo elektrības patēriņu un nominālajiem specifiskajiem CO2 izmešiem var iegūt “Degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektrības patēriņa vadlīnijās”, kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vācija un https://www.dat.de/co2/.
Benzīna dzinēju snieguma dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto RON 98 degvielu. Degvielas patēriņa dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto standarta degvielu saskaņā ar EK regulu 715/2007. Var izmantot arī RON 91 un augstākas vērtības degvielu ar 10 procentu maksimālo etanola daudzumu (E10). BMW iesaka RON 95 degvielu. Lieljaudas automobiļiem BMW iesaka RON 98 degvielu.
Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši šādiem: personiskais braukšanas stils, maršruta īpašības, āra temperatūra, apsilde/gaisa kondicionēšana un iepriekšējā sagatavošana.
Uzlādējamais hibrīdauto: svērtā vidējā vērtība, kombinētajā ciklā (ES maiņstrāvas uzlādes svērtā vidējā vērtība).
Gaidāms no 2023. gada novembra.
Plānotie rādītāji; visi trūkstošie rādītāji publiskošanas brīdī nebija pieejami.
Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.