BMW hibrīdauto, zēns uz BMW hibrīdauto fona uzlādes stacijā

HIBRĪDAUTO.

HIBRĪDAUTO.

MŪSU HIBRĪDAUTO.

Hibrīdauto darbina gan elektromotors, gan iekšdedzes dzinējs, apvienojot labāko no abām pasaulēm. Šādi iekšdedzes dzinēju var lietot, braucot pa automaģistrālēm, bet apdzīvotās vietās stafeti pārņem elektromotors. Tas nodrošina, ka abas tehnoloģijas tiek izmantotas maksimāli efektīvi. Kā tas ir ar elektroautomobili – akumulatoram var nodrošināt elektroenerģiju un uzlādēt, izmantojot kontaktligzdu. BMW eDrive dzinējspēka koncepcijas saspēle iedvesmo ar savu iespaidīgo dinamiku. Pateicoties elektromotora, jaudīga litija jonu akumulatora un atjautīgas enerģijas pārvaldības apvienojumam, tas piedāvā dinamisku braukšanas pieredzi un elpu aizraujošu paātrinājumu. Braucot pilnībā elektriski, nav absolūti nekādu vietējo izmešu. Uzziniet vairāk par BMW hibrīdauto un ieskatieties jau nākotnes projektos.

Lasīt vairāk

DARBĪBAS ATTĀLUMA KALKULATORS HIBRĪDAUTO.

Aprēķiniet sava BMW elektroautomobiļa vai BMW hibrīdauto darbības attālumu, izmantojot savus maršrutus. Jums tikai jāievada vēlamais maršruts, jāatlasa modelis, un jūs saņemsiet būtisku informāciju par sava automobiļa darbības attālumu un uzlādes iespējām pa ceļam.
  • BMW i

  • i3 120Ah

    359 km
    • Degvielas patēriņš
    • Izmeši
    • Elektroenerģijas patēriņš 13.1 kWh/100km
    • Motora jauda 125 kW (170 PS)
    • Paātrinājums 7.3 s
    • Maks. ātrums 150 km/h
    • Sēdvietu skaits 4
    • Bagāžas nodalījuma ietilpība 260 - 1100 l
    • Cena EUR 41,550
    Konfigurators
  • i3s 120Ah

    345 km
    • Degvielas patēriņš
    • Izmeši
    • Elektroenerģijas patēriņš 14.0 kWh/100km
    • Motora jauda 135 kW (184 PS)
    • Paātrinājums 6.9 s
    • Maks. ātrums 160 km/h
    • Sēdvietu skaits 4
    • Bagāžas nodalījuma ietilpība 260 - 1100 l
    • Cena EUR 45,250
    Konfigurators
  • Hibrīdauto

  • 225xe iPerformance Active Tourer

    57 km +
    • Degvielas patēriņš 1.9 l/100 km
    • Izmeši 42.0 g/km
    • Elektroenerģijas patēriņš 13.5 kWh/100km
    • Motora jauda 165 kW (224 PS)
    • Paātrinājums 6.7 s
    • Maks. ātrums 202 km/h
    • Sēdvietu skaits 5
    • Bagāžas nodalījuma ietilpība 400 - 1350 l
    • Cena EUR 43,378
    Konfigurators
  • BMW 745e iPerformance Limousine

    55 - 58 km +
    • Degvielas patēriņš 2.1 l/100 km
    • Izmeši 48.0 g/km
    • Elektroenerģijas patēriņš 15.1 kWh/100km
    • Motora jauda 290 kW (394 PS)
    • Paātrinājums 5.2 s
    • Maks. ātrums 250 km/h
    • Sēdvietu skaits 5
    • Bagāžas nodalījuma ietilpība
    • Cena EUR 110,034
    Konfigurators
  • 745Le xDrive iPerformance Limousine

    51 - 54 km +
    • Degvielas patēriņš 2.3 l/100 km
    • Izmeši 52.0 g/km
    • Elektroenerģijas patēriņš 15.8 kWh/100km
    • Motora jauda 290 kW (394 PS)
    • Paātrinājums 5.1 s
    • Maks. ātrums 250 km/h
    • Sēdvietu skaits 5
    • Bagāžas nodalījuma ietilpība
    • Cena EUR 118,832
    Konfigurators
  • X5 xDrive45e iPerformance

    86 - 97 km +
    • Degvielas patēriņš 1.7 l/100 km
    • Izmeši 38.0 g/km
    • Elektroenerģijas patēriņš 21.3 kWh/100km
    • Motora jauda 290 kW (394 PS)
    • Paātrinājums 5.6 s
    • Maks. ātrums 235 km/h
    • Sēdvietu skaits 5
    • Bagāžas nodalījuma ietilpība 500 - 1720 l
    • Cena EUR 79,629
    Konfigurators

Izmantojot Google Maps, vietņu lietotāji tiek pakļauti Google Maps / Google Earth papildu pakalpojumu sniegšanas noteikumiem (ieskaitot Google konfidencialitātes politiku).
Skatiet Google Maps / Google Earth papildu pakalpojumu sniegšanas noteikumus un Google konfidencialitātes politiku .

BUJ PAR HIBRĪDAUTO.

  • Kas ir hibrīdauto (PHEV)?

    Hibrīdauto (PHEV) ir iekšdedzes dzinējs un elektromotors. Abi spēj darbināt automobili neatkarīgi viens no otra. Hibrīdauto enerģiju iegūst, uzlādējot akumulatoru, izmantojot kontaktligzdu vai uzlādes staciju. Otra enerģijas ieguves iespēja ir rekuperācija. Hibrīdauto automātiski izmanto optimālo piedziņas sistēmu ikvienā braukšanas situācijā. Piemēram, automobilis noteiktos maršrutos var pārvietoties tikai elektriski vai – piemēram, apdzenot – dinamiski izmantot papildu jaudu.

  • Kā darbojas hibrīdauto?

    Hibrīdauto apvieno tradicionālo benzīna dzinēju ar elektrisku piedziņu. Pateicoties atjautīgai saspēlei starp šiem abiem, iespējams ievērojami ietaupīt degvielu, būtiski samazināt izmešus un nodrošināt nepārspējamu braukšanas prieku. Līdz apmēram 50 km/h garos braucienos hibrīdauto parasti darbojas tikai elektriski, ja tas ir pamatoti, piemēram, apdzīvotās vietās. Maksimāla efektivitāte dažādās braukšanas situācijās, piemēram, ātros braucienos vai, strauji paātrinot gaitu, tas izmanto kombinēto elektromotora un iekšdedzes dzinēja jaudu.

  • Kāds ir hibrīdauto (elektriskās) darbības attālums?

    Hibrīdauto elektriskās darbības attālums atkarīgs no akumulatora lieluma. BMW maksimālais elektriskās darbības attālums atkarībā no modeļa ir no 40 līdz 95 kilometriem. Elektriskās darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši šādiem: personiskais braukšanas stils, ceļa apstākļi, āra temperatūra, apsilde/gaisa kondicionēšana un priekšapsilde. Kopējais darbības attālums, kombinējot ar iekšdedzes dzinēju, protams, ir ievērojami lielāks.

  • Vai hibrīdauto ir pieejama “E reģistrācijas zīme”?

    Automobiļi, kas zināmi kā hibrīdauto, proti, hibrīdauto ar ārēju uzlādes savienojumu, var iegūt E reģistrācijas zīmi. Tās iegūšanas nosacījums ir tāds, ka automobiļa maksimālais izmešu daudzums ir 50 grami CO2 uz kilometru vai tas spēj mērot vismaz 40 kilometru attālumu, darbojoties tikai elektriski. Tas attiecas uz visiem BMW hibrīdauto.

  • Vai hibrīdauto var uzlādēt bez kontaktligzdas?

    Jā, var. Hibrīdauto varat uzlādēt arī uzlādes stacijā vai Wallbox. Taču dažādās uzlādes stacijās nepieciešami dažādi kabeļi vai kontaktspraudņu veidi. Tradicionālo kontaktligzdu gadījumā: standarta uzlādes kabelis ir iekļauts piegādes komplektā. BMW Wallbox ir aprīkots ar savu kabeli. Publisko uzlādes staciju gadījumā: nepieciešams tas, ko dēvē par “maiņstrāvas publiskās uzlādes kabeli” ar “2. tipa” kontaktspraudni abos galos. Taču pašlaik ir arī viens izņēmums attiecībā uz lieljaudas uzlādes (HPC) stacijām, piemēram, IONITY: pašlaik šīs stacijas saderīgas tikai ar CCS kontaktspraudņiem, kas zināmi kā CCS kontaktspraudņi, kas varētu attiekties uz hibrīdauto nākotnē. Turklāt hibrīdauto var daļēji to uzlādēt, izmantojot rekuperāciju.

  • Vai hibrīdauto var uzlādēt brauciena laikā?

    Jā, var. Bremzējot hibrīdauto var atgūt daļu savas enerģijas (rekuperācija).

BMW koncepcija 2023. g., BMW Concept iX3 un BMW Vision iNEXT uz ēkas fona

KONCEPCIJA 2023. G.

KONCEPCIJA 2023. G.

BMW VISION M NEXT.

BMW Vision M NEXT, uz meža fona, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats

BMW VISION M NEXT.

Elektrizētā BMW M nākotne sākas tagad – ar BMW Vision M Next. Šis revolucionārais hibrīdauto ir pierādījums tam, ka digitāla atjautība padara no jauna definēto braukšanas pieredzi vēl tīrāku un emocionālāku. Automobiļa virsbūve akcentē šos centienus ar sporta automobiļa proporcijām, bet salonā vadītājs nemainīgi ir uzmanības centrā. Un pati braukšanas pieredze ir tikpat iespaidīga kā izskats: BMW Vision M NEXT Power-PHEV piedziņa nodrošina iespējas braukt ar elektrisku pilnpiedziņu vai pūrisma stilā – ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Vēl vairāk pieejams, pieskaroties pogai ar tā dēvēto BOOST+ režīmu. Tikai elektriskas braukšanas režīms paplašina darbības attālumu līdz 100 km – lielākajā daļā gadījumu tas ir pietiekami, lai veiktu vairumu braucienu tikai elektriski. Attiecīgi BMW Vision M NEXT ir arī nākotnes prasībām atbilstošs sporta automobilis braukšanai pilsētā ar iespējamām nulles izmešu zonām, un tas paver jaunus sportiska braukšanas prieka apvāršņus.

CONNECTED DRIVE PAKALPOJUMI.

Atklājiet BMW ConnectedDrive pakalpojumus un lietojumprogrammas.

  • BMW uzlādes pakalpojumi

    Ar BMW uzlādes pakalpojumiem varat atslābināties. Varat rezervēt vietu tuvākajā uzlādes stacijā 20 minūšu brauciena attālumā, baudot komfortu savā automobilī, vai jau iepriekš pārbaudīt iespējamību, ka jūsu vēlamajā uzlādes stacijā vēlāk būs pieejama vieta, un rezervēt to. Turklāt jums tiks piedāvātas iespējas uzlādes stacijas tuvumā, lai padarītu gaidīšanu mazliet patīkamāku.

  • Digitālais uzlādes pakalpojums

    Vai dienas laikā varu nodrošināt savam automobilim elektrības padevi un vai mans BMW būs uzlādēts laikus pirms tam, kad jādodas ceļā? Ar digitālās uzlādes pakalpojumiem šādi jautājumi būs lieki. Jo atjautīgā uzlādes palīgsistēma rūpējas par akumulatora uzlādi uzlādes stacijā jūsu mājoklī, kā arī gan tieši no kontaktligzdas, pilnībā automātiski, efektīvi un, galvenais, videi draudzīgā veidā. Ievadiet savu elektrības tarifu, plānoto izbraukšanas laiku un vēlamo uzlādes režīmu (atjautīgā uzlāde vai tūlītējā uzlāde) BMW Connected lietojumprogrammā. Izmantojot šo informāciju, digitālās uzlādes pakalpojumi nodrošinās, ka jūsu BMW tiek piegādāta elektrība ekonomiski visizdevīgāko tarifu piemērošanas periodos un ka tas tiek uzlādēts tieši laikā, pirms dodaties ceļā. Tas nozīmē, ka tiks izmantota tikai tā enerģija, kas jūsu mājoklī attiecīgajā brīdī netiek izmantota.*

    * Iespējams tikai izmantojot kopā ar BMW Wallbox.

  • eDrive attālie pakalpojumi

    Vai automobilis ir pietiekami uzlādēts, lai veiktu braucienu pa pilsētu, un vai tur ir kādi uzlādes punkti? Ar eDrive attālajiem pakalpojumiem ērti atrodiet atbildes uz šādiem jautājumiem, izmantojot BMW Connected lietojumprogrammu savā viedtālrunī. Varat kontrolēt temperatūru, aizslēgt savu automobili vai aktivizēt īslaicīgu priekšējo lukturu ieslēgšanu, lai, piemēram, to atrastu stāvvietā.

BMW elektroautomobiļi BMW i3, uz ceļa, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats

Elektro-automobiļi.

BMW uzlāde, BMW i3s, vīrietis uzlādes stacijā

Elektro-automobiļu un hibrīdauto uzlāde.

BMW klāsts, BMW i3 uz pilsētas fona ar sievieti un bērnu

Mūsu elektro-automobiļu un hibrīdauto klāsts.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW 225xe Active Tourer:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,5–2,3
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 57–52
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,7–13,4

    BMW 330e Sedan:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9–1,6
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 43–37
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,4–14,8

    BMW 330e Touring(2):
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,3–1,8
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 15,4–14,8
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,4–14,8

    BMW 530e Sedan:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,8–1,6
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 40–36
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 14,5–13,8

    BMW 745e Sedan:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,2–2,1
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 51–48
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,5–15,1

    BMW X1 xDrive25e(2):
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): no 2,0
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): no 43
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 15,4–14,8

    BMW X3 xDrive30e:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,4–2,1
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 54–49
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 17,2–16,4

    BMW X5 xDrive45e:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,0–1,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 47–39
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 23,5–21,5

    BMW i8 Coupé:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,8
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 42
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 14,0

    BMW i8 Roadster:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 2,0
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 46
    Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 14,5

    Ar (2) atzīmēto automobiļu rādītāji ir plānotās vērtības.

    Norādītā informācija par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem un enerģijas patēriņu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija, un vietnē https://www.dat.de/co2

    Šīs vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. Attiecībā uz nodokļiem vai citām nodevām, kas attiecināmas uz transportlīdzekļiem un kas balstītas (vismaz arī balstītas) uz CO2 izmešu rādītājiem, – CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.