BMW PERSONISKAIS STŪRMANIS: AUTONOMA BRAUKŠANA.

Vienmēr gatavs palīdzēt, kad vien to vēlaties.

BMW PERSONISKAIS STŪRMANIS: AUTONOMA BRAUKŠANA.

Vienmēr gatavs palīdzēt, kad vien to vēlaties.

BMW PERSONISKAIS STŪRMANIS: AUTONOMA BRAUKŠANA.Vienmēr gatavs palīdzēt, kad vien to vēlaties.

Nākotnē ikvienu braucienu savā BMW varēsiet izbaudīt vēl vairāk. Galu galā jums būs iespēja izvēlēties, vai vadīt automobili un saņemt vadītāja palīdzības sistēmu atbalstu vai arī ļaut automobilim braukt autonomi. Starp citu, visas BMW inovatīvās braukšanas tehnoloģijas tiek apvienotas autonomās braukšanas zonā: BMW personiskā stūrmaņa vadītāja palīdzības sistēmas ļauj izbaudīt nelielu daļiņu no gaidāmā. Nākotnē braukšana ar BMW kļūs drošāka, efektīvāka un aizraujošāka – tā, lai katrs mirklis sniegtu pilnīgu relaksāciju.

Read more
Trīs BMW, ko ietver virtuāla grafika, norādot uz to atrašanās vietu un braukšanas virzienu.

AUTONOMĀ BRAUKŠANA MAINĪS MŪSU DZĪVES.

BMW speciālists Elmārs Frikenšteins (Elmar Frickenstein) par individuālas mobilitātes nākotni.

AUTONOMĀ BRAUKŠANA MAINĪS MŪSU DZĪVES.

BMW speciālists Elmārs Frikenšteins (Elmar Frickenstein) par individuālas mobilitātes nākotni.

"Mēs sevi redzam celmlaužu lomā, izmantojot pilnīgi jaunu pieeju autobūves nozares revolūcijai."
Elmārs Frikenšteins, pilnībā automatizētas braukšanas un uzlabotu vadītāja palīdzības sistēmu nodaļas vecākais viceprezidents

AUTONOMA BRAUKŠANA – NEAIZMIRSTAMA PIEREDZE.

Drawing of the interior of an autonomous driving car in the future.

NĀKOTNES BEZPILOTA AUTOMOBIĻA SALONS.

Nākotne kļūs mājīgāka, jo autonoma braukšana ne tikai ievērojami mainīs mobilitāti, bet arī būtiski ietekmēs automobiļa salonu. Uzreiz pēc jūsu mājām un darbavietas automobilis kļūs par jūsu trešo lielāko dzīvojamo zonu, kas lutina visas piecas maņas.

BMW aptaujas dalībnieki ir radījuši sīki izstrādātas skices, lai parādītu, kāds varētu izskatīties nākotnes salons:iekāpjot automobilī, jūs varētu izvēlēties savu personisko profilu un tādējādi izvēlēties starp "Darba", "Relaksācijas" vai "Ģimenes un sociālo tīklu" iestatījumiem. Salons pielāgotos jūsu individuālajām vēlmēm ar visām funkcijām, ieskaitot apgaismojumu un skaņas atmosfēru, kā arī klimata kontroli.


Līdzās izsmalcinātam aprīkojumam un plašām ērtībām vienlīdz aicinoši atpūtai un darbam jūs gaidītu atjautīgs salons bez pogām vai vadības ierīcēm. Jo jūs varētu sazināties ar savu autonomas braukšanas BMW, vienkārši izmantojot runas, acu kustību vai žestu vadību. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties skatīt jaunākās ziņas, pārbaudīt veselību vai ar virtuālās realitātes palīdzību apciemot pilnīgi citu pasauli.

AUTONOMĀ BRAUKŠANA MŪSDIENĀS.

Pelēks BMW 5. sērijas Sedan ar BMW personiskā stūrmaņa zīmi brauc pa šoseju, skats no kreisās puses.

AUTONOMĀ BRAUKŠANA MŪSDIENĀS.

Autonomo BMW izmēģinājuma autoparks darbojas visā pasaulē.

Kopīgs mērķis: novatoriskas pārmaiņas. BMW Group jau kādu laiku veiksmīgi strādā pie autonomas braukšanas izstrādes. Izpētes un izstrādes centrā atrodas izmēģinājuma autoparks ar 40 BMW 7. sērijas izmēģinājuma automobiļiem, kas kopā mērojuši tūkstošiem izmēģinājuma kilometru dažādās vietās visā pasaulē, lai apgūtu ārkārtīgi sarežģītās prasības ceļā uz sagatavošanos ražošanai.

Mūsu izmēģinājuma automobiļi šobrīd spēj pārvietoties sevišķi un pilnībā automatizēti – tas nozīmē pārņemt pilnīgu vadību pār automobili, kamēr vadītāji var pievērst uzmanību kam citam.

BMW mērķis ir iespējot autonomu braukšanu, izmantojot pilota autoparku 2021. gadā, un izlaist pirmo sevišķi automatizēto BMW sērijveida automobili: BMW iNext Šis automobilis varēs pārvietoties pilnībā autonomi.

GATAVOŠANĀS AUTONOMAI BRAUKŠANAI.

Pelēks BMW 5. sērijas Sedan ar BMW personiskā stūrmaņa zīmi brauc pa šoseju, skats no labās puses.

GATAVOŠANĀS AUTONOMAI BRAUKŠANAI.

Līdera pozīcijā ar mākslīgo intelektu.

Neko neturot rokās, bet pilnībā kontrolējot it visu – jūsu BMW jebkurā situācijā spēs droši, uzticami un saprotami reaģēt uz citiem vadītājiem. Ar mākslīgā intelekta palīdzību, izmantojot ārkārtīgi modernu aparatūru un programmatūru, tam būs iespējams neatkarīgi un meistarīgi tikt galā ar satiksmes situācijām. Paredzamā braukšana nozīmē to, ka ikviens BMW, kas pārvietojas autonomi, ievērojami samazinās negadījumu iespēju, ideālajā gadījumā no tiem izvairoties pilnībā. Jo jūsu BMW spēs mācīties un ļoti mierīgi izvedīs jūs no sastrēgumiem un lēnas satiksmes, patērējot ievērojami mazāk enerģijas.

Balta BMW 5. sērijas Sedan trīs ceturtdaļu skats no priekšpuses.

IZBAUDIET RĪTDIENAS BRĪVĪBU JAU ŠODIEN.

IZBAUDIET RĪTDIENAS BRĪVĪBU JAU ŠODIEN.

Daudzos BMW modeļos jūs jau tagad varat izbaudīt nākotnes brīvību. Jau šobrīd pieejamas dažādas inovatīvas daļēji automatizētas palīdzības sistēmas, kas piedāvā lielāku drošību un padara jūsu dzīvi ērtāku. Un ne tikai brauciena laikā, bet arī novietojot automobili. Izpētiet šo atjautīgo palīdzības sistēmu priekšrocības un uzziniet, cik daudz nākotnes tehnoloģiju jau tagad iespējams atrast BMW.

Read more

BMW VADĪTĀJA PALĪDZĪBAS SISTĒMAS.

Ikvienā braucienā varat pilnībā paļauties uz vadītāja palīdzības sistēmām. Tās padara jūsu BMW vēl gudrāku. Izbaudiet vairāk relaksācijas un drošības – ikvienā braukšanas situācijā, manevru un automobiļa novietošanas laikā. Izbaudiet sajūtu, ka atrodaties visdrošākajās rokās: ar BMW personiskā stūrmaņa vadītāja palīdzības sistēmu.

Read more
Vīrietis vada BMW, skatoties uz BMW personiskā stūrmaņa vadītāja palīdzības sistēmu.

Atjautīga braukšana.

Atjautīga braukšana – gandrīz neatkarīgi. Palīdzības sistēmas, izmantojot modernākās tehnoloģijas, nogādā jūs mērķi droši un ērti. Braukšanas palīgsistēmas Plus funkcijas, piemēram stūrēšanas un joslu vadības palīgs, iesk. sastrēgumu asistentu, joslu maiņas brīdinājumu un ātruma ierobežojumu palīgs, pilda nozīmīgas stabilitātes funkcijas un atvieglo jūsu ceļojumu. Arī BMW nakts redzamības iekārta palīdz atvieglot braukšanu tumsā.

Read more
Vīrietis sēž BMW, kas tiek novietots, izmantojot BMW personiskā stūrmaņa automobiļa novietošanas palīgu.

Atjautīga automobiļa novietošana.

Vairs nekāda stresa automobiļa novietošanas laikā. Ar tālvadības automobiļa novietošanas palīdzības sistēmu varat ļaut automobilim izdarīt visu pašam. Pēc izkāpšanas no BMW tas pilnībā automātiski pats sevi novietos šaurās stāvvietās. Atrodoties ārpus automobiļa, vienkārši piespiediet BMW displeja taustiņu, lai uzsāktu automobiļa novietošanas manevru. Ar automobiļa novietošanas palīgu BMW spēj sevi novietot vietās, kas atrodas arī paralēli vai perpendikulāri ceļam. Manevra laikā maksimālu redzamību displejā nodrošina apkārtskats ar 3D skatu.

Read more
Vīrietis vada BMW pa šoseju, izmantojot aktīvo kruīzkontroli ar Stop&Go funkciju.

Atjautīga drošība.

Drošība pirmajā vietā – braukšanas laikā palikšanas joslā palīgs ar aktīvo sānu sadursmes aizsardzību neļauj jums nejauši pamest joslu. Jūs BMW arī pārbauda priekšā esošo situāciju: gan krustojumu brīdinājums, gan personas un tuvošanās kontroles brīdinājums ar bremžu aktivizāciju palīdzēs izvairīties no sadursmēm. Aktīvā PDC pasargā jūs un jūsu BMW no bojājumiem automobiļa novietošanas laikā.

Read more

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW i3 (94 Ah) enerģijas patēriņš un CO2 izmeši(3):
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 0
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km: 13,6 – 13,1
    Elektriskās darbības attālums, km (kombinētajā ciklā): 300 – 290
    Uz klientu vērstais elektriskās darbības attālums, km: līdz 200

    BMW i3 (94 Ah) ar darbības attāluma palielinājumu enerģijas patēriņš un CO2 izmeši(3):
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 14 – 13
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 11,9 – 11,5
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0,6
    Elektriskās darbības attālums, km (kombinētajā ciklā): 235 – 225
    Uz klientu vērstais kopējais elektriskās darbības attālums, km: līdz 330

    BMW i3s (94 Ah) enerģijas patēriņš un CO2 izmeši(3):
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 0
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km: 14,3
    Elektriskās darbības attālums, km (kombinētajā ciklā): 280
    Uz klientu vērstais elektriskās darbības attālums, km: līdz 200

    BMW i3s (94 Ah) ar darbības attāluma palielinājumu enerģijas patēriņš un CO2 izmeši(3):
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 0,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 14
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 12,5
    Elektriskās darbības attālums, km (kombinētajā ciklā): 220
    Uz klientu vērstais kopējais elektriskās darbības attālums, km: līdz 330

    Norādītās degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības tika noteiktas atbilstoši Eiropas regulai (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.

    Automobiļu, kas atzīmēti ar (3), vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. [Attiecībā uz šiem transportlīdzekļiem, uz transportlīdzekli attiecināmiem nodokļiem vai citām nodevām, kas balstītas (vismaz cita starpā) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.]

    CO2 efektivitātes specifikācijas ir noteiktas saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK un Eiropas regulu konkrētajā piemērojamajā versijā. Attēlotās vērtības ir balstītas uz degvielas patēriņu, CO2 vērtībām un enerģijas patēriņu saskaņā ar NEDC cikla klasifikāciju.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un specifiskajām CO2 emisijām jaunajiem pasažieru automobiļiem var iegūt izdevumā “Jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa rokasgrāmata”, kas bez maksas pieejams visās tirdzniecības vietās un https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.