BMW iX1 tehniskie dati.
|
Transmisijas veids |
Elektrisks |
|---|---|
|
Jauda kW (ZS) |
150 (204) |
|
Griezes moments Nm: |
250 |
|
Pārnesumkārba |
Vienpakāpes, automātiskā |
|
Transmisija |
Priekšējā tilta piedziņa |
|
(Nominālā) jauda / 30 minūšu jauda kW (ZS) |
150 (204) / 68 (92) |
|---|---|
|
Nominālais griezes moments Nm |
250 |
|
Paātrinājums 0–100 km/h (s) |
8,6 |
|---|---|
|
Maks. ātrums, km/h, braucot ar elektroenerģiju |
170 |
| 1 | |
|---|---|
|
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km |
0 |
|
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km |
17,1–15,4 |
|
Elektriskas darbības attālums, WLTP km 2 |
431–474 |
|
Garāmbraukšanas troksnis, dB(A) |
66 6 |
| 3 | |
|---|---|
|
Akumulatora ietilpība kWh |
64,8 |
|
Papildu iegūtais darbības attālums pēc 10 minūšu lieljaudas uzlādes (HPC), km 3 |
132 |
|
Maksimālā uzlādes jauda, maiņstrāva, kW |
11 / 22 |
|
Minimālais uzlādes laiks, maiņstrāva, 0-100% uzlādes līmenis, h |
6:30 / 3:45 |
|
Maksimālā uzlādes jauda, līdzstrāva, kW |
130 |
|
Minimālais uzlādes laiks, līdzstrāva, 10-80% uzlādes līmenis, h |
0:29 |
|
4 500 mm
|
|
|
1 845 mm
|
|
|
1 616 mm
|
|
|
Garums, mm |
4 500 |
|
Platums, mm |
1 845 |
|
Augstums, mm |
1 616 |
|
Platums ar spoguļiem (vadītāja / pasažiera pusē), mm |
2 104 |
|
Garenbāze mm |
2 692 |
|
Automobiļa masa, kg 4 |
1 940 |
|
Pieļaujamā bruto masa, kg |
2 435 |
|
Kravnesība, kg |
570 |
|
Jumta bagāžnieka stiprinājums bez jumta reliņiem, kg |
75 |
|
Papildus piegādā ar balstu piekabes kravai, bremzētai, līdz 12 % / sakabes āķa noslodze, kg 5 |
750 / 75 |
|
Bagāžas nodalījuma ietilpība, l |
490–1 495 |
|
Transmisijas veids |
Elektrisks |
|---|---|
|
Jauda kW (ZS) 7 |
230 (313) 7 |
|
Griezes moments Nm: |
494 |
|
Pārnesumkārba |
Vienpakāpes, automātiskā |
|
Transmisija |
Pilnpiedziņa |
|
(Nominālā) jauda / 30 minūšu jauda kW (ZS) |
225 (306) / 104 (141) |
|---|---|
|
Nominālais griezes moments Nm |
494 |
|
Paātrinājums 0–100 km/h (s) |
5,6 |
|---|---|
|
Maks. ātrums, km/h, braucot ar elektroenerģiju |
180 |
| 1 | |
|---|---|
|
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km |
0 |
|
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km |
18,1–17 |
|
Elektriskas darbības attālums, WLTP km 2 |
417–439 |
|
Garāmbraukšanas troksnis, dB(A) |
65 6 |
| 3 | |
|---|---|
|
Akumulatora ietilpība kWh |
64,8 |
|
Papildu iegūtais darbības attālums pēc 10 minūšu lieljaudas uzlādes (HPC), km 3 |
118 |
|
Maksimālā uzlādes jauda, maiņstrāva, kW |
11 / 22 |
|
Minimālais uzlādes laiks, maiņstrāva, 0-100% uzlādes līmenis, h |
6:30 / 3:45 |
|
Maksimālā uzlādes jauda, līdzstrāva, kW |
130 |
|
Minimālais uzlādes laiks, līdzstrāva, 10-80% uzlādes līmenis, h |
0:29 |
|
4 500 mm
|
|
|
1 845 mm
|
|
|
1 616 mm
|
|
|
Garums, mm |
4 500 |
|
Platums, mm |
1 845 |
|
Augstums, mm |
1 616 |
|
Platums ar spoguļiem (vadītāja / pasažiera pusē), mm |
2 104 |
|
Garenbāze mm |
2 692 |
|
Automobiļa masa, kg 4 |
2 085 |
|
Pieļaujamā bruto masa, kg |
2 580 |
|
Kravnesība, kg |
570 |
|
Jumta bagāžnieka stiprinājums bez jumta reliņiem, kg |
75 |
|
Papildus piegādā ar balstu piekabes kravai, bremzētai, līdz 12 % / sakabes āķa noslodze, kg 5 |
1 200 / 75 |
|
Bagāžas nodalījuma ietilpība, l |
490–1 495 |
BMW diski un riepas.
Savu automobiļu riepas pakļaujam visstingrākajām pārbaudēm, kurās izvirzīts līdz pat 50 kritērijiem – ievērojami vairāk nekā noteikts vienotajos riepu marķēšanas noteikumos, kas piemērojami visā Eiropā. Šeit atradīsiet visu informāciju par BMW izmantoto riepu īpašībām.
Patēriņš un CO2 izmeši.
BMW iX1 xDrive30: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP, kWh/100 km: 18,1–17; elektriskās darbības attālums, WLTP km¹: 417–439
¹ Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši: personiskā braukšanas stila, maršruta raksturlielumiem, āra temperatūras, apsildes/gaisa kondicionēšanas un iepriekšējās sagatavošanas.