BMW iX1 tehniskie dati.
Transmisijas veids |
Elektrisks |
---|---|
Jauda kW (ZS) |
150 (204) |
Griezes moments Nm: |
250 |
Pārnesumkārba |
Vienpakāpes, automātiskā |
Transmisija |
Priekšējā tilta piedziņa |
(Nominālā) jauda / 30 minūšu jauda kW (ZS) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
Nominālais griezes moments Nm |
250 |
Paātrinājums 0–100 km/h (s) |
8,6 |
---|---|
Maks. ātrums, km/h, braucot ar elektroenerģiju |
170 |
1 | |
---|---|
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km |
0 |
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km |
17,1–15,5 |
Elektriskas darbības attālums, WLTP km 2 |
430–473 |
Garāmbraukšanas troksnis, dB(A) |
66 6 |
3 | |
---|---|
Akumulatora ietilpība kWh |
64,8 |
Papildu iegūtais darbības attālums pēc 10 minūšu lieljaudas uzlādes (HPC), km 3 |
132 - 152 |
Maksimālā uzlādes jauda, maiņstrāva, kW |
11 |
Minimālais uzlādes laiks, maiņstrāva, 0-100% uzlādes līmenis, h |
6:30 / 3:45 |
Maksimālā uzlādes jauda, līdzstrāva, kW |
130 |
Minimālais uzlādes laiks, līdzstrāva, 10-80% uzlādes līmenis, min |
0:29 |
4 500 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 616 mm
|
|
Garums, mm |
4 500 |
Platums, mm |
1 845 |
Augstums, mm |
1 616 |
Platums ar spoguļiem (vadītāja / pasažiera pusē), mm |
2 104 |
Garenbāze mm |
2 692 |
Automobiļa masa, kg 4 |
1 940 |
Pieļaujamā bruto masa, kg |
2 435 |
Kravnesība, kg |
570 |
Jumta bagāžnieka stiprinājums bez jumta reliņiem, kg |
75 |
Papildus piegādā ar balstu piekabes kravai, bremzētai, līdz 12 % / sakabes āķa noslodze, kg 5 |
750 / 75 |
Bagāžas nodalījuma ietilpība, l |
490–1 495 |
Transmisijas veids |
Elektrisks |
---|---|
Jauda kW (ZS) |
230 (313) 7 |
Griezes moments Nm: |
494 |
Pārnesumkārba |
Vienpakāpes, automātiskā |
Transmisija |
Pilnpiedziņa |
(Nominālā) jauda / 30 minūšu jauda kW (ZS) |
230 (313) / 94 (128) |
---|---|
Nominālais griezes moments Nm |
494 |
Paātrinājums 0–100 km/h (s) |
5,6 |
---|---|
Maks. ātrums, km/h, braucot ar elektroenerģiju |
180 |
1 | |
---|---|
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km |
0 |
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km |
18,1–17 |
Elektriskas darbības attālums, WLTP km 2 |
417–438 |
Garāmbraukšanas troksnis, dB(A) |
65 6 |
3 | |
---|---|
Akumulatora ietilpība kWh |
64,8 |
Papildu iegūtais darbības attālums pēc 10 minūšu lieljaudas uzlādes (HPC), km 3 |
118 - 135 |
Maksimālā uzlādes jauda, maiņstrāva, kW |
11 |
Minimālais uzlādes laiks, maiņstrāva, 0-100% uzlādes līmenis, h |
6:30 / 3:45 |
Maksimālā uzlādes jauda, līdzstrāva, kW |
130 |
Minimālais uzlādes laiks, līdzstrāva, 10-80% uzlādes līmenis, min |
0:29 |
4 500 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 616 mm
|
|
Garums, mm |
4 500 |
Platums, mm |
1 845 |
Augstums, mm |
1 616 |
Platums ar spoguļiem (vadītāja / pasažiera pusē), mm |
2 104 |
Garenbāze mm |
2 692 |
Automobiļa masa, kg 4 |
2 085 |
Pieļaujamā bruto masa, kg |
2 580 |
Kravnesība, kg |
570 |
Jumta bagāžnieka stiprinājums bez jumta reliņiem, kg |
75 |
Papildus piegādā ar balstu piekabes kravai, bremzētai, līdz 12 % / sakabes āķa noslodze, kg 5 |
1 200 / 75 |
Bagāžas nodalījuma ietilpība, l |
490–1 495 |
BMW diski un riepas.
Savu automobiļu riepas pakļaujam visstingrākajām pārbaudēm, kurās izvirzīts līdz pat 50 kritērijiem – ievērojami vairāk nekā noteikts vienotajos riepu marķēšanas noteikumos, kas piemērojami visā Eiropā. Šeit atradīsiet visu informāciju par BMW izmantoto riepu īpašībām.
Patēriņš un CO2 izmeši.
BMW iX1 xDrive30: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP, kWh/100 km: 18,1–17; elektriskās darbības attālums, WLTP km¹: 417–438
¹ Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši: personiskā braukšanas stila, maršruta raksturlielumiem, āra temperatūras, apsildes/gaisa kondicionēšanas un iepriekšējās sagatavošanas.