Skip to main content

Vietne pašlaik nav pieejama pilnā apmērā

Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.

BMW i7, xDrive60, uz asfalta priekšā tornim ar vītņu kāpnēm uz kalnu panorāmas fona.

BMW 7. SĒRIJA.

LUKSUSS UN DINAMIKA.

BMW i7 xDrive60[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,3–18,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 572–624

AKTUĀLĀ BMW 7. SĒRIJA.

Bezkompromisa sportiskuma, braukšanas dinamikas, luksusa un komforta apvienojums – tieši tas padara BMW 7. sēriju unikālu. Pateicoties šiem augstākās klases automobiļiem, BMW jau vairākas desmitgades saglabā savu vadošo pozīciju luksusa sedanu segmentā. Atklājiet izsmalcinātu pārākumu, ekskluzīvus materiālus un stilīgu dizainu.

Škirot pēc: noklusējums
Škirot pēc: Cena - no zemākās
Škirot pēc: Cena - no augstākās
Škirot pēc: Dzinēja jauda
BMW i7 M70 Limousine
BMW i7 M70 Limousine
  • Līdz 485 kW (650 ZS)
  • 0-100 km/h no 3.7 sek
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Sedan.

Cena no: 177.500 €

BMW i7 M70 xDrive[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,7–20,8; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 490–559

BMW i7 xDrive60 Limousine
  • Līdz 400 kW (536 ZS)
  • 0-100 km/h no 4.7 sek
BMW i

BMW i7 Sedan.

Cena no: 147.500 €

BMW M760e xDrive Sedanas
BMW M760e xDrive Sedanas
  • Līdz 420 kW (571 ZS)
  • 0-100 km/h no 4.3 sek
BMW M

BMW M760e xDrive Sedan.

Cena no: 154.000 €

BMW M760e xDrive[1] [2] [3] [4]: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 1,4–1,1; CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 31–25; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 26,0–23,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 70–78

BMW 740d xDrive Limousine
BMW 740d xDrive Limousine
  • Līdz 220 kW (295 ZS)
  • 0-100 km/h no 5.8 sek

BMW 740d xDrive Sedan.

Cena no: 123 214 €

BMW 740d xDrive[5]: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 6,8–6,1; CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 179–160

BMW 750e xDrive Limousine
BMW 750e xDrive Limousine
  • Līdz 360 kW (489 ZS)
  • 0-100 km/h no 4.8 sek

BMW 750e xDrive Sedan.

Cena no: 131 700 €

BMW 750e xDrive[1] [3] [4] [6]: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 1,4–1,0; CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 31–23; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 26,2–23,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 71–80

CITAS TĒMAS.

i sērija, centrs, ilgtspēja – tīrs, augšupejošs kalnu serpentīns, kas vijas cauri mežam gar piekrasti

BMW ILGTSPĒJA.

BMW i7, pievienots uzlādes stacijai uz biroja ēkas fona

BMW ELEKTROMOBILITĀTE.

BMW i5 novietots uz finanšu institūcijas fona

BMW FINANCIAL SERVICES.

BMW 7. SĒRIJAS PĀRSKATS.

BMW 7. sērija reprezentē tehnoloģijas inovācijas premium segmentā jau kopš pirmās paaudzes modeļa. 7. sērija nosaka standartu komforta, braukšanas dinamikas un drošības standartus jau gadiem. Pat pati pirmā BMW 7. sērija ir pieejama ar automātisko gaisa kondicionētāju, kruīza kontroli un bremžu pretbloķēšanas sistēmu (ABS). Kā īsts pionieris BMW 7. sērija standarta aprīkojumā ievieš pat tādas funkcijas kā ksenona gaismas un navigācijas sistēmu. Tā kā BMW 7. sērijas dzinēju iespējas ir optimizētas veiktspējai, auto ir pārliecinošs visos aspektos. Tādā veidā luksusa sedans nodrošina pieredzi, kas paliks atmiņā.

BMW 7. sērijas Sedan, E23, novietots pie jūras ar akmens piestātni fonā

PIRMĀ PAAUDZE (E23).

BMW 7. sērija nonāca tirdzniecībā 1977. gadā. Automobilis, kas iemieso sportiskumu, tehnisku inovāciju un luksusu visaugstākajā pakāpē. Kā BMW E3 modeļu sērijas pēctecim tam ir sešcilindru dzinējs. Dzinējs ar nesalīdzināmi vienmērīgu gaitu un sniegumu demonstrē savu pārākumu ikvienā jaudas līmenī, padarot šo automobili par sportiskāko sedanu luksusa automobiļu segmentā. Virsbūves dizaina pamatā ir Pola Braka [Paul Bracq] radītā skice. Lēzenā priekšējā un aizmugurējā daļa un viduslīnija uzsver luksusa sedanu sportisko raksturu.

 

Jau 1978. gadā šim modelim ir pieejams moderns aprīkojums, piemēram, elektroniska automātiskā gaisa kondicionēšana un kruīzkontrole. No 1979. gada pieejama bremžu pretbloķēšanas sistēma (ABS) un dzinēja digitālā elektroniskā sistēma. Tajā pašā gadā notiek visu dzinēju pāreja uz benzīna iesmidzināšanu.

 

BMW 745i 1980. gadā tiek ieviests kā labākais modelis. Tam ir 185 kW (252 ZS) jauda un tas sasniedz maksimālo ātrumu 227 km/h. Ar 1982. gada modeļa atjauninājumu tā priekšdaļa iegūst vēl dinamiskāku izskatu. BMW 7. sērija tiek atjaunināta, lai iekļautu četrpakāpju automātisko pārnesumkārbu un tā iegūtu pārveidotu šasiju. Deviņos gados vairāk nekā 270 000 vissekmīgākās sērijas automobiļu noripo no ražošanas līnijām. Tie palīdz BMW saglabāt savu vadošo pozīciju mūsdienīgo luksusa sedanu segmentā.


Ražošanas periods: 1977.–1986. g.
Dzinēji: 2,5–3,4 litri (110–185 kW, 150–252 ZS), 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 860 mm/1 800 mm/1 430 mm.

BMW 7. sērijas Sedan, E32, lauku vidē, lauku un ēku ieskauts

OTRĀ PAAUDZE (E32).

BMW 7. sērijas otrās paaudzes dizains tiek atjaunināts Klausa Lūta [Claus Luthe] vadībā. To raksturo harmoniskas līnijas un dinamiski, pārliecinoši stila elementi. To skaitā ir platais elipsveida radiatora režģis priekšpusē un L formas lukturi iespaidīgajā aizmugurē. Automobiļa standartaprīkojumā ir ABS. Papildaprīkojumā pieejams automobiļa novietošanas distances sensors, kā arī dubultais aizsargstiklojums, kas ievērojami samazina troksni automobiļa salonā un kuram pateicoties neaizsvīst logi.

No 1987. gada šis luksusa sedans ir pieejams ar 5,0 litru V12 dzinēju. Šis ir pirmais tāda veida dzinējs, kas vācu automobiļu ražošanā izmantots kopš 1945. gada un nodrošina 220 kW (300 ZS) jaudu. Lai baudītu optimālu komfortu, šis modelis ir pieejams kā garā versija. Jaunais High Line aprīkojuma klāsts ar savu ekskluzīvo aprīkojumu, piemēram, ledusskapi un telefonu automobilī, 1989. gadā nosaka jaunu luksusa pakāpi.

Kopš 1991. gada pirmo reizi sērijveidā ražotam automobilim papildaprīkojumā pieejami ksenona lukturi. Ar ievērojamu modeļa atjauninājumu gadu vēlāk divi astoņcilindru dzinēji ar trīs un četru litru tilpumu noslēdz pieejamo dzinēju portfolio. Līdz 1994. gadam tika saražoti apmēram 310 000 automobiļu.

Ražošanas periods: 1986.–1994. g.
Dzinēji: 3,0–5,0 litri (135–220 kW, 184–300 ZS), 6, 8 un 12 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 910–5 024 mm/1 845 mm/1 400–1 411 mm

BMW 7. sērijas Sedan, E38, alejā laukos vasarā ar mazu pilsētiņu fonā

TREŠĀ PAAUDZE (E38).

BMW 7. sērijas jaunā paaudze tiek prezentēta 1994. gadā. Šī sērija iekaro autovadītāju sirdis ar tehnoloģiskām inovācijām, un tas ir pats pirmais automobilis Eiropā, kas aprīkots ar navigācijas sistēmu. No 1997. gada sānu drošības gaisa spilveni vadītājam un priekšējam pasažierim kļūst daļa no standartaprīkojuma un gadu vēlāk galvas drošības gaisa spilveni tiek uzstādīti, lai aizsargātu pasažierus. Konstrukcija kļūst platāka un sportiskāka, taču vienlaikus arī daudz elegantāka.

Tas ir pirmais BMW 7. sērijas modelis, kam iespējams izvēlēties dīzeļdzinēju, kas ar trīs litriem un sešiem cilindriem rada 135 kW (184 ZS), izmantojot Common Rail tehnoloģiju. No 1996. gada sešcilindru dīzeļdzinējs ar 2,5 litru darba tilpumu un 105 kW (143 ZS) papildina mazākā darba tilpuma dīzeļdzinēju klāstu. Ar V8 dīzeļdzinēju un 180 kW (245 ZS) jaudu šis luksusa sedans 1999. gadā nosaka jaunus rekordus. Tas šo automobili padara par līdz šim jaudīgāko automobili ar dīzeļdzinēju.

Snieguma ziņā BMW 750i/750iL ir visjaudīgākais modelis. Tā dzinējs ar 12 cilindriem ar 5,4 litru tilpumu rada 240 kW (326 ZS) jaudu. Modeļa atjauninājums 1998. gadā piedzīvo jaunu dizainu ar dinamiskākiem priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem. Tam ir arī pārstrādāti sānu sliekšņi un nedaudz platāks radiatora režģis. Pārskatīts arī pieejamo dzinēju klāsts, proti, tie kļuvuši daudz efektīvāki, piedāvājot augstāku snieguma pakāpi. No 2000. gada BMW 7. sērijai ir jauna dzinēju tehnoloģija: BMW 750hL tiek ražots mazākā skaitā un kā degvielu izmanto ūdeņradi. Papildus tradicionālajai garajai versijai apmēram 900 automobiļu tiek saražoti ar L7 uzrakstu. Tie ir par 39 centimetriem garāki nekā pamata versija. Kopumā saražoti apmēram 327 000 šo BMW 7. sērijas modeļu.

Ražošanas periods: 1994.–2001. g.
Dzinēji: 2,5–5,4 litri (105–240 kW, 143–326 ZS), 6, 8 un 12 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 984–5 374 mm / 1 862 mm / 1 425–1 435 mm

BMW 7. sērijas Sedan, E65, E66, E67, E68, novietoti uz mūsdienīgas augstceltnes ar tumši tonēta stikla fasādi fona

CETURTĀ PAAUDZE (E65, E67 un E68).

2001. gadā jaunā BMW 7. sērija tiek prezentēta kā pilnīgi jauns automobilis. Kriss Bengls [Chris Bangle] un viņa komanda ir atbildīgi par dizainu. Tam ir pilnībā pārstrādāti priekšējie lukturi un raksturīgi nodalītajām bagāžas nodalījuma durvīm. Salonā vadītāji ar iDrive sistēmu var piedzīvot vadības koncepciju, kas nekad iepriekš nav redzēta. Tāpēc vadības ierīču skaits ir samazināts. Tagad vadītāji, izmantojot vienu pogu, var piekļūt apmēram 700 visaptverošo automobiļa sistēmu funkcijām. Šo pogu var grozīt, pārvietot astoņos dažādos virzienos un nospiest. Borta datoram ir arī piekļuve internetam. Sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba ar pārnesumu pārslēgu uz stūres ir pasaulē pirmā šāda pārnesumkārba. Klāsta labākajam dzinējam ir 327 kW (445 ZS) jauda, ko rada 12 cilindri ar sešu litru darba tilpumu.

No 2003. gada BMW 7. sērija ir pieejama ar adaptīviem priekšējiem lukturiem. Divus gadus vēlāk tam tiek veikts vērienīgs atjauninājums. Estētikas ziņā aizmugure kļūst platāka un radiatora režģis ir padarīts lielāks. Priekšējiem biksenona lukturiem ir vēl dinamiskāks dizains, un tie ir iekļauti standartaprīkojumā. iDrive sistēma ir atjaunināta, un vadība kļūst vēl daudz efektīvāka. Tajā pašā gadā tiek ieviests tālo gaismu asistents un BMW nakts redzamības iekārta, kas piedāvā palielinātu drošību tumsā.

Tiek izmantoti dažāda veida uzraksti, lai aprakstītu šādas automobiļa versijas: Sedan (E65), garā versija ar par 14 centimetriem garāku garenbāzi (E66), īpaša bruņota versija (E67) un versija ar ūdeņraža piedziņu (E68).

Ražošanas periods: 2001.–2008. g.
Dzinēji: 3,0–6,0 litri (160–327 kW, 218–445 ZS), 6, 8 un 12 cilindri
Garums / platums / augstums: 5 039–5 179 mm /1 902 mm / 1 491 mm

BMW 7. sērijas Sedan, F01, F02, uz stāvvietas jumta saules gaismu un zilām debesīm fonā

PIEKTĀ PAAUDZE (F01-F02).

Pārliecināta braukšanas dinamika. Izcila klātbūtne. Neparasts komforts. BMW 7. sērija savā prezentācijā Minhenē demonstrē to, kā tā nosaka jaunus standartus attiecībā uz šīm īpašībām. Dizains ir vienlīdz elegants un sportisks. Pateicoties garajam pārsegam, zemajā jumta līnijai un dinamiskajām proporcijām. Hromēta josla šķērso visu aizmuguri. Tā kopā ar aizmugurējiem lukturiem uzsver automobiļa platumu.

Automobiļa salonā izmantoti ekskluzīvi, kvalitatīvi materiāli, kā arī virkne mūsdienīgu vadītāja palīdzības sistēmu. Šajā virknē iekļautas sistēmas, sākot ar adaptīvo kruīzkontroli, palikšanas joslā palīgu un beidzot ar BMW Head-Up displeju. Papildu drošībai ir arī kameras, kas attēlo aizmugurē notiekošo un pat apkārtskatu. Šī funkcija izveido automobiļa attēlu perspektīvā no augšas, nodrošinot vislabāko iespējamo vispārīgo situācijas pārskatu.

Sportisko sniegumu nodrošina piedāvājumā esošais benzīna un dīzeļdzinēju klāsts. Tajā iekļauti dzinēji, sākot ar Twin turbopūtes dzinējiem un beidzot ar BMW 760i, kuram ir spēcīgs V12 dzinējs ar 400 kW (544 ZS) jaudu. Pirmo reizi pieejami arī BMW 7. sērijas modeļi ar hibrīdpiedziņas sistēmu. Papildaprīkojuma pilnpiedziņa, adaptīvā pretapgāšanās stabilizācija un elektroniskā amortizatoru vadība (EDC) – tās visas veicina BMW raksturīgo braukšanas dinamiku. Tās nodrošina drošāku un precīzāku braukšanu.

2012. gada modeļa atjauninājumā ir jauns centrālais vadības displejs ar trīsdimensiju attēlojumu, atjauninātas palīdzības sistēmas, piemēram, LED tālo gaismu asistents, un pārstrādāti, dzinēji, piedāvājot lielāku efektivitāti.

Ražošanas periods: 2008.–2015. g.
Dzinēji: 3,0–6,0 litri (180–400 kW, 245–544 ZS), 6, 8 un 12 cilindri
Garums / platums / augstums: 5 072–5 212 mm / 1 902 mm / 1 479 mm

BMW 7. sērijas Sedan, G11, G12, novietots ātrijā vēlā vakarā ar siltām gaismām fonā

SESTĀ PAAUDZE (G11, G12).

BMW 7. sērija (G11), kas ražota no 2015. gada, apvieno atjautīgu dinamiku un precizitāti ar neparastu klātbūtni un ekskluzīvu luksusu. Tas ir noprotams jau no izsmalcinātā krāsojuma ar mirdzošiem efektiem. Kā arī no satriecošā aizmugures dizaina. No 2019. gada plakanie LED lukturi ir savstarpēji savienoti ar šauru gaismas joslu. Apvienojumā ar trapecveida izpūtēja dekoratīvajām caurulēm, kas izvietotas sānos, tiek radīta estētika, kas sevišķi izstaro pārliecību. Korpuss izgatavots, kombinējot CFRP (ar oglekļa šķiedru stiprinātu plastmasu), tēraudu un alumīniju. Šādi tiek panākts ievērojams svara samazinājums. Garā versija (G12) ir pieejama ar panorāmas jumta lūku, kas nodrošina pārpārēm ventilēšanu, pateicoties iespējai to sasvērt un bīdīt. Sky Lounge funkcija piedāvā krāsainu grafiku. Šīs iespējas nevainojami harmonizē ar gaismas akcentiem uz vidusstatņa. Un, tuvojoties BMW 7. sērijas automobilim, tas sagaida vadītāju ar “Welcome” sagaidīšanas apgaismojuma efektiem.

Automobiļa salona izskats ir īpaši pielāgots, pateicoties ekskluzīvu kvalitatīvu materiālu izmantošanai, piemēram, Nappa ādas apdarei ar Cognac krāsas stepējumu un pielāgojamai salona un griestu apdarei. Aizmugurējo pasažieru izklaides sistēma aizrauj pasažierus ar HD skārienekrāniem. Executive Lounge versijā aizmugurējie pasažieri var baudīt augstākās pakāpes komfortu, pateicoties luksusa sēdekļiem. Tie ir aprīkoti ar masāžas funkcijām, piedāvājot iestatījumu daudzveidību. Salona aizmugurē pasažieri var baudīt ideālu panorāmas skatu, un aizmugurē sēdošo kāju balsts ir piestiprināts priekšā esošajam sēdeklim.

Pateicoties iestrādātajai SIM kartei, BMW personiskajam asistentam ir neierobežota mobilā piekļuve lietojumprogrammām un pakalpojumiem. Piemēram, pastāvīgi atjauninātajam Connected navigācijas pakalpojumam un iespējai veikt attālo programmatūras jaunināšanu. Pateicoties BMW Connected, automobilis vienmēr saglabā savienojumu ar viedtālruni. Daļēji automatizētas vadīšanas funkcija izbraukšanai no stāvvietām ļauj vadītājiem automobili vadīt attālināti. Tas nozīmē, ka BMW 7. sērijas automobilis vadītāja pārraudzībā var patstāvīgi izbraukt no garāžas.

2019. gada modeļa atjauninājuma dizains vēl vairāk uzsver luksusa sedana klātbūtni un platumu. Tas tiek panākts ar ievērojami lielāku radiatora režģi un pielāgotiem priekšējiem lukturiem.

Ražošanas periods: 2015.–2022. g.
Dzinēji: 2,0–6,6 litri (183–448 kW, 249–610 ZS), 4, 6, 8 un 12 cilindri
Garums / platums / augstums: 5 098–5 260 mm / 1 902 mm / 1 467–1 479 mm

BMW 7. sērijas Sedan, G70, braucienā pa futūristisku šoseju ar lielpilsētas panorāmu fonā

SEPTĪTĀ PAAUDZE (G70).

Jaunās BMW 7. sērijas laišana klajā vēsta par jaunu luksusa klases veidolu. Tajā apvienota tīra elegance ar izcilām braukšanas īpašībām un piedāvāta unikāla izklaide visām maņām.

Ikoniskā un monolītā dizaina valoda nozīmē, ka šis modelis ir patiesi pievilcīgs. Pateicoties apveida apgaismojumam radiatora režģī un divdaļīgajiem šaurajiem LED priekšējiem lukturiem automobilim ir sevišķi elegants izskats. Pēc pieprasījuma pieejams vēl izsmalcinātāks priekšējo lukturu dizains ar BMW kristāla Iconic Glow ar izgaismotiem Swarovski elementiem. Apvienojumā ar iespaidīgo apgaismojuma sagaidīšanas scenāriju “Lieliski ierašanās mirkļi” tas rada priekšstatu par izcilu un ekskluzīvu personību.

Automobiļa salonu raksturo unikāla elegances, komforta un inovāciju mijiedarbība. Kvalitatīvi materiāli, piemēram, Merino āda, kašmirs un Swarovski kristāli pauž luksusa noskaņu. Moderna tehnoloģija automobiļa kokpitā ir ergonomiski pielāgota vadītājam. Piemēram, BMW mijiedarbības joslas daudzfunkciju vadības elementi rada satriecošu akcentu ar savu kristālisko izskatu, apvienojot gan vizuālu, gan haptisko vadību. Tas – kopā ar augstās izšķirtspējas 14,9 collu BMW izliekto displeju – rada unikālu multimediju pieredzi automobiļa kokpitā.

Taču prieku, ko sagādā braukšana ar jauno BMW 7. sēriju, var sajust ne tikai automobiļa vadītājs. Arī pasažieri izbauda izcilo komforta līmeni. Papildaprīkojuma 31,3 collu BMW teātra ekrāns rada lielformāta kinoteātra noskaņu. Kopā ar Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistēmas kristāldzidro skaņu aizmugurē sēdošo acīm un ausīm tiek sniegta neparasta visaptveroša pieredze.

Luksusa sedans ir pieejams ar lieljaudas dīzeļdzinēju, kā arī efektīvu uzlādējamu hibrīdpiedziņu. Kopš 2022. gada tas pieejams kā pilnībā elektrisks revolucionārā BMW i7 modelis. Tam ir 400 kW (544 ZS) jauda un vairāk nekā 600 km pilnībā elektriskas darbības attālums. Tāpēc varat baudīt ilgtspējīgu mobilitāti bez izmešiem maksimāli dinamiskā un pielāgojamā veidā. Hansa Cimmera [Hans Zimmer] sakomponētās BMW IconicSounds Electric pavada katru braukšanas režīmu, lai padarītu braukšanas pieredzi vēl aptverošāku un iespaidīgāku.

Ražošanas periods: kopš 2022. gada
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (220–485 kW, 299–659 ZS), 6 un 8 cilindri, elektromotors (BMW i7)
Garums / platums / augstums: 5 391 mm / 1 950 mm / 1 544 mm

BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,7–20,8:
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 490–559

BMW i7 xDrive60[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,3-18,5;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 572–624

BMW i7 eDrive50[1]:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 20,3–19,1:
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 574–611

BMW X7 M60i xDrive:
degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 12,9–12,1:
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 292–273

BMW M760e xDrive[1] [4]:
degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 1,4–1,1:
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 31–25:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 26,0–23,4:
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 70–78

BMW 750e xDrive[1] [4]:
degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 1,4–1,0:
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 31–23:
enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 26,2–23,4:
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 71–80

BMW 740d xDrive:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 6,8–6,1:
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 179–160

[1] Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši personiskā braukšanas stila, maršruta, āra temperatūras, apsildes/gaisa kondicionēšanas un iepriekšējās sagatavošanās.

[2] Veido iekšdedzes dzinēja 280 kW (381 ZS) piedziņa un elektriskā 145 kW (197 ZS) piedziņa. elektriskā piedziņa atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa.

[3] Uzlādējams hibrīdauto: elektriskā piedziņa atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa.

[4] Uzlādējamiem hibrīdauto: svērtā vidējā vērtība, kombinētajā ciklā (ES maiņstrāvas uzlādes svērtā vidējā vērtība).

[5] Veido iekšdedzes dzinēja 210 kW (286 ZS) piedziņa un elektriskā 13 kW (18 ZS) piedziņa.

[6] Veido iekšdedzes dzinēja 230 kW (313 ZS) piedziņa un elektriskā 145 kW (197 ZS) piedziņa. elektriskā piedziņa atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa.

Jaudas, snieguma, patēriņa un CO2 izmešu rādītāji attiecas uz automobiļiem ar standarta transmisiju.

Oficiālie dati attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 aktuālajā versijā. Datos attiecībā uz darbības attālumiem saskaņā ar WLTP ņemts vērā papildaprīkojums (šajā gadījumā – Vācijas tirgū). Automobiļiem, kuru tips kopš 2021. gada 1. janvāra apstiprināts no jauna, pastāv tikai oficiālie WLTP dati. Turklāt saskaņā ar EK Īstenošanas regulu 2022/195 NEDC vērtības no atbilstības sertifikātiem tiek dzēstas no 2023. gada 1. janvāra.  Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas procedūrām skatiet www.bmw.com/wltp

Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu nominālo degvielas patēriņu, nominālo elektrības patēriņu un nominālajiem specifiskajiem CO2 izmešiem var iegūt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektrības patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vācija un https://www.dat.de/co2/.

Benzīna dzinēju snieguma dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto RON 98 degvielu. Degvielas patēriņa dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto standarta degvielu saskaņā ar EK regulu 715/2007. Var izmantot arī RON 91 un augstākas vērtības degvielu ar 10 % maksimālo etanola daudzumu (E10). BMW iesaka RON 95 degvielu. Lieljaudas automobiļiem BMW iesaka RON 98 degvielu.