BMW 2. SĒRIJAS PĀRSKATS.

Nepiekāpīgi, pašpārliecināti un ekspresīvi: būdami BMW 1. sērijas Coupé pēcteči, BMW 2. sērijas Coupé, Convertible un Gran Coupé ir tā koncepcijas turpinātāji. BMW 2. sērija izceļas ar jaudīgiem, kompaktiem automobiļiem – labākajiem savā klasē. Protams, ka tas attiecas arī uz BMW 2. sērijas Active Tourer un BMW 2. sērijas Gran Tourer, kas sportiskumu un efektivitāti apvieno ar pielāgojamību un daudzpusību, lai jūsu ikdienu papildinātu ar aizrautību un komfortu.

Lasīt vairāk
BMW 2. sērija, BMW, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā pa ceļu, uz ainavas fona

BMW 2. SĒRIJAS MODEĻU ĪSA VĒSTURE.

Atklājiet BMW 2. sērijas modeļu un individuālu automobiļa variantu vēsturi – sportiski Coupé, mīkstā un cietā seguma jumti, kā arī pielāgojami un daudzpusīgi Tourer.

Lasīt vairāk

BMW 2. SĒRIJAS MODEĻU ĪSA VĒSTURE.

2. SĒRIJAS PIRMĀ PAAUDZE.

BMW 2. sērijas Coupé (F22).

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Coupé, F22, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā pa ielu

BMW 1. sērijas Coupé pēctecis 2013. gadā radīja pats savus vizuālos akcentus un vēl skaidrāk uzsvēra automobiļa sportisko raksturu ar izliektajām riteņu arkām, sportisko aizmuguri un satriecošo siluetu ar lēzeno jumta līniju. Pēc modeļa atjauninājuma 2017. gadā jaunie priekšējie un aizmugurējie lukturi nodrošināja vēl pārliecinošāku izskatu. Standartaprīkojuma priekšējiem lukturiem bija LED tehnoloģija.

Veiklie dzinēji radīja dinamisku dzinējspēku visā modeļu klāstā, neatkarīgi no tā, vai tas ir 1,5 litru trīscilindru benzīna dzinējs vai M modeļi, kuru CS variants radīja iespaidīgu 450 ZS (331 kW) jaudu. Šasija ātri parādīja, ka šiem kompaktajiem automobiļiem arī ir BMW DNS – ar precīzu, skaidri definētu stūrēšanu, – kas nodrošināja kontroli ikvienā situācijā.

Iekšpusē vadītājam sniedza atbalstu plašs palīdzības sistēmu klāsts, piemēram, aktīvā kruīzkontrole, kas reaģē uz automobilim priekšā esošās satiksmes ātrumu. Turklāt informācijas un izklaides sistēmas, kas spēj straumēt mūziku no vadošajām tiešsaistes bibliotēkām, solīja tīru izklaidi, esot ceļā.

Ražošanas periods: 2013.–2021. g.

Dzinēji: 1,5–3,0 litri (100–331 kW, 136–450 ZS), 3 un 6 cilindri

Garums/platums/augstums: 4 432–4 468 mm/1 774 mm/1 390–1 418 mm

BMW 2. sērijas Convertible (F23).

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Convertible, F23, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā pa ielu

BMW 2. sērijas Convertible 2015. gadā aizstāja savu priekšteci – BMW 1. sērijas Convertible. Kā jau Coupé – sportiskie akcenti bija daudz pamanāmāki, piemēram, Convertible plecu līnija, kas sniedzās no pārsega līdz sānu ielocei un automobiļa spēcīgajai aizmugurei. Auduma jumtu tagad varēja atvērt un aizvērt, braucot ar ātrumu līdz 50 km/h. Apvienojumā ar BMW 2. sērijas Convertible veiklo stūrēšanu tas nodrošināja vēl vairāk tieša savienojuma ar ceļu.

Tie paši dzinēji, kādi atrodami Coupé, ļāva šim kompaktajam automobilim ar mīkstā seguma jumtu, sniegt unikālu braukšanas prieku. Convertible nepieļāva nekādus kompromisus – ne attiecībā uz estētiku, ne attiecībā uz braukšanas sniegumu.

Ražošanas periods: 2015.–2021. g.

Dzinēji: 1,5–3,0 litri (100–331 kW, 136–450 ZS), 3 un 6 cilindri

Garums/platums/augstums: 4 432–4 468 mm/1 774 mm/1 390–1 418 mm

BMW 2. sērijas Gran Coupé (F44).

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Gran Coupé, F44, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā pa ielu

2020. gadā BMW 2. sērija savas rindas papildināja ar jaunu modeli bez tieša priekšteča: BMW 2. sērijas Gran Coupé. Būdams caurcaurēm izcils, tas vienkārši izstaro pārliecinātību līdz pat mazākajai detaļai – sākot ar BMW elipsveida režģi ar tīkla dizainu un izsmalcinātu trīsdimensiju struktūru un beidzot ar bezrāmja durvīm un sānu līniju, kas pacelta virzienā uz aizmuguri un rada satriecošu kontrastu ar lēzeno jumtu. Uz sniegumu orientēta estētika sastopas ar individualitāti un ekstravaganci!

Šī koncepcija turpināta BMW 2. sērijas Gran Coupé iekšpusē, kur papildaprīkojuma pilnībā digitālais BMW Live kokpits Professional ar diviem papildaprīkojuma 10,25 collu ekrāniem un Heads-up displejs ikvienā situācijā parāda vadītājam visu svarīgo informāciju.

Papildus trīs un četrcilindru turbopūtes dzinējiem, dažiem no kuriem ir pielāgojamas pūtes lāpstiņas, arī papildaprīkojuma septiņu vai astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbas nodrošina nepārspējamu braukšanas sniegumu.

Ražošanas periods: 2020. g. līdz šim

Dzinēji: 1,5–2,0 litri (85–225 kW, 116–306 ZS), 3 un 4 cilindri

Garums/platums/augstums: 4 526 mm/1 800 mm/1 420 mm

BMW 2. sērijas Active Tourer (F45).

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Active Tourer, F45, trīs ceturtdaļu sānskats, braucienā pa ielu

Kopš 2014. gada BMW 2. sērijas Active Tourer ir apvienojis mūsdienīgu stilu ar pilsētas šarmu, kļūdams par aktīva dzīvesstila ideālo sabiedroto. Cik daudzpusīgi, tik efektīvi – šis automobilis bez pūlēm tiek galā ar jebkādu izaicinājumu, kādu tam piedāvā pilsētas vide. Taču tas ir vienlīdz spožs garākos braucienos, esot ceļā uz neskartu dabu.

BMW 2. sērijas Active Tourer par savu sportisko izskatu jāpateicas arī horizontālajai ielocei, kas smalki salāgota ar skaidri konturētajiem sāna sliekšņiem. Arī salonā horizontālās līnijas apvienojas ar skaidri iezīmētajām virsmām, lai radītu komfortablu plašuma sajūtu.

Mūsdienīgie standartaprīkojuma trīs un četrcilindru dzinēji darbina priekšējos riteņus – papildaprīkojumā pieejama arī xDrive pilnpiedziņa. Starp citu, tā darbojas gluži kā hibrīdpiedziņa, proti, BMW eDrive darbina aizmugurējos riteņus. Tāpēc kopā ar iekšdedzes dzinēju vienīgais ierobežojums ir debesis – izbaudiet braucienu tuvākajā apkārtnē, neradot izmešus, braucot teju bez trokšņa, ar dinamisko paātrinājumu un apmēram 500 kilometru (300 jūdžu) kopējo darbības attālumu.

2018. gadā atjauninātais modelis ieguva vēl satriecošāku priekšpusi un aizmuguri, pateicoties pārstrādātajiem lukturiem, kā arī atjauninātajiem dzinējiem ar vēl mazāku izmešu daudzumu.

Ražošanas periods: 2014. g. līdz šim

Dzinēji: 1,5–2,0 litri (75–170 kW, 102–231 ZS), 3 un 4 cilindri

Garums/platums/augstums: 4 342–4 354 mm/1 800 mm/1 555 mm

BMW 2. sērijas Gran Tourer (F46).

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Gran Tourer, F46, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā pa ielu

Ideālais dinamikas, stila un daudzpusības apvienojums: BMW 2. sērijas Gran Tourer ar papildaprīkojuma trešo sēdekļu rindu var pārvadāt līdz septiņiem cilvēkiem. Taču, pateicoties trīs un četru cilindru TwinPower Turbo dzinējiem un raksturīgajai priekšdaļai ar iespaidīgo dubulto elipsveida režģi, tas saglabā savu sportiskumu tikpat lielā mērā kā tā mazākie biedri. Papildu praktiskumu nodrošina lielās durvis, gara garenbāze un īsa pārkare. Optimāla saķere ar ceļu tiek nodrošināta, pateicoties t. s. Makfersona balstiekārtai priekšpusē un vieglo un izturīgo materiālu lietojumam, kas apveltī BMW 2. sērijas Gran Tourer ar veiklu un precīzu stūrēšanu. Pieejams papildaprīkojumā: BMW xDrive pilnpiedziņa un dubultā sajūga Steptronic sporta pārnesumkārba vēl ātrākai un vienmērīgākai pārnesumu pārslēgšanai.

2018. gadā leģendārais BMW elipsveida režģis kļuva vēl lielāks, pateicoties modeļa atjauninājumam, – un to ieskauj pilnīgi jauni LED priekšējie lukturi. Arī jaunais priekšējais spoileris piešķir visam automobilim vēl harizmātiskāku izskatu.

Ražošanas periods: 2015. g. līdz šim

Dzinēji: 1,5–2,0 litri (75–141 kW, 102–192 ZS), 3 un 4 cilindri

Garums/platums/augstums: 4 556–4 568 mm/1 800 mm/1 641 mm

2. SĒRIJAS OTRĀ PAAUDZE.

BMW 2. SĒRIJAS COUPÉ (G42)*.

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Coupé, G42, priekšpuses skats, stāvošs automobilis

BMW 2. sērijas Coupé, laists klajā 2021. gadā, turpina sportisko, kompakto, taču jaudīgo automobiļu tradīciju: emocionāla braukšanas pieredze, pateicoties aizmugures piedziņas sistēmai un dinamiskai vadāmībai. Ārkārtīgi efektīvie un jaudīgie dzinēji nodrošina spēcīgu paātrinājumu visos braukšanas apstākļos. Un papildaprīkojuma regulējamā sporta stūres iekārta nodrošina tūlītēju reakciju, minimālu piepūli stūrējot un precizitāti – vadot automobili. Ar šķērsbāzi, kas par 31 mm platāka nekā priekštecim, automobilis lepojas ar nepārspējamu vizuālo izskatu. Tāpat jaunais dubultais elipsveida režģis ar viendaļīgu rāmi, kurā stieņu vietā ir aizvari, kas atveras un aizveras atbilstoši nepieciešamajai dzesēšanas pakāpei. Bi-LED atsevišķie priekšējie lukturi atgādina par tādām Coupé leģendām kā BMW 2002, un trijstūrveida gaisa savācēji zem lukturiem rada sportisku izskatu. Trijstūri bieži atkārtoti BMW 2. sērijas Coupé dizainā – piemēram, kā gravējums iekšējos durvju paneļos.

Ar BMW digitālo atslēgu savā viedtālrunī varēsiet atslēgt un aizslēgt automobili vai pat iedarbināt dzinēju. Un, ja kādā brīdī šaubīsieties par to, vai aizslēdzāt savu automobili, – varat to jebkurā laikā izdarīt, kamēr atrodaties ceļā, izmantojot MyBMW lietojumprogrammu.

Ražošanas periods: 2021–mūsdienas

Dzinēji: 2,0–3,0 litri (135–275 kW, 184–374 ZS), 4 un 6 cilindri

Garums/platums/augstums: 4537 mm/1838 mm/1390 mm

* BMW 2. sērijas Coupé (G42) nav pieejams Baltijas tirgum.

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Gran Coupé, F44, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis uz ielas

BMW 2. SĒRIJAS GRAN COUPÉ.

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Gran Coupé, M automobilis, F44 MP, trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis uz ielas

BMW 2. SĒRIJAS GRAN COUPÉ M AUTOMOBILIS.

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Active Tourer, F45, trīs ceturtdaļu sānskats, braucienā pa ielu

BMW 2. SĒRIJAS ACTIVE TOURER.

BMW 2. sērija, BMW 2. sērijas Gran Tourer, F46, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā pa ielu

BMW 2. SĒRIJAS GRAN TOURER.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW 2. sērijas Coupé:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 8,8–4,6
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 200–120

    BMW 2. sērijas Coupé M automobilis:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 8,8–8,1
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 200–185

    BMW 2. sērijas Gran Coupé:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 7,8–4,5
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 177–118

    BMW 2. sērijas Gran Coupé M automobilis:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 7,8–7,1
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 117–162

    BMW 2. sērijas Active Tourer:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 7,5–1,5
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 171–35

    BMW 2. sērijas Active Tourer hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 1,9–1,5
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 44–35

    BMW 2. sērijas Gran Tourer:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 7,0–4,8
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 160–126

    Oficiālie dati par degvielas patēriņu un CO2 izmešiem tika noteikti atbilstoši obligātajai mērīšanas procedūrai un atbilst regulai (ES) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Darbības attāluma gadījumā WLTP rādītājos ņemts vērā arī viss papildaprīkojums. To automobiļu gadījumā, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas vairs nav norādītas arī saskaņā ar NEDC, bet tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC mērīšanas procedūrām skatiet www.bmw.de/wltp.

    Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņu un nominālajām konkrētajām CO2 izmešu vērtībām skatīt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektroenerģijas patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas pieejamas visās tirdzniecības vietās no Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern- Scharnhausen un vietnē https://www.dat.de/co2/.