BMW X sērija, BMW X automobiļi atklātā stāvvietā uz ēku fona

BMW X SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

BMW X sērija ir unikāla savā apņēmībā un vēlmē izcelties citu vidū – ar individuāliem automobiļiem, kam raksturīgi X gēni: nepārspējama ar sportisku, robustu izskatu un sniegumu. Un tas viss kopā ar braukšanas dinamiku un veiklību, kas vienmēr bijušas BMW iezīmes.

Lasīt vairāk

BMW X SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

BMW X1.

Vai tā ir pilsēta, kalni vai pludmale – BMW X1 it visur jūtas kā mājās un ir uzticams un nepārspējams sabiedrotais ikvienā gadījumā. To apliecina, piemēram, fakts, ka 2018. gadā kompaktais SUV bija pieprasītākais BMW pasaulē.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X Series BMW X1 E84 first generation three-quarter front view on the street

(BMW E84)

Kad 2009. gadā BMW X1 tika izlaists, tas ātri kļuva par vadošo kompakto SUV augstākās klases segmentā. Automobiļa atšķirības iezīme ir tā noturīgā daudzveidība – sporta automobiļa ieregulējums nodrošina dinamiku un veiklību visos apstākļos. Un ar atjautīgo BMW xDrive pilnpiedziņu saķere un braukšanas dinamika sasniedz aizraujošu pakāpi, jo piedziņas spēks tiek nepārtraukti novadīts uz priekšējiem riteņiem un aizmugurējo asi. Tas vienmēr nodrošina braukšanas prieku. Pievilcīgo dizainu raksturo varens, sportisks izskats. Savukārt kvalitatīvo salonu akcentē apdare saskaņotās krāsās un nerūsošā tērauda ieliktņi.

 

X1 kompaktā SUV apvieno klasiskās BMW vērtības, tādas kā dinamika, veiklība un pārākums.

 

Ražošanas periods: 2009–2015
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (85–225 kW, 116–306 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 454 mm/1 798 mm/1 545 mm

OTRĀ PAAUDZE.

BMW X Series BMW X1 F48 second generation three-quarter side view standing in front of a city

(BMW F48)

Otrās paaudzes BMW X1 (F48) ir dinamiskāks un sportiskāks izskats nekā tā priekštecim, pateicoties arīdzan padziļinājumiem, kas paaugstinās virzienā uz aizmuguri, un lēzenajai jumta līnijai. Otrā paaudze atšķiras ar inovatīvām tehnoloģijām, piemēram, ar Head-Up displeju vai papildaprīkojuma LED priekšējiem lukturiem ar gaismas regulēšanas funkciju. Jauns benzīna un turbopūtes dīzeļdzinēju klāsts veido izcilu efektivitātes un sportiskuma kombināciju. Kopš 2020. gada marta BMW X1 ir pieejams arī kā hibrīdauto.  Papildus veiklajai BMW xDrive tas tagad pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu.

 

2019. gada atjauninājums piešķir otrajai paaudzei vēl pārliecinošāku izskatu, galvenokārt pateicoties daudz izteiksmīgākajam elipsveida režģim un platākiem gaisa savācējiem priekšējā spoilera sānos.

 

Ražošanas periods: 2015–mūsdienas
Dzinēji: 1,5–2,0 litri (85–170 kW, 116–231 ZS), 3 un 4 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 439–4 447 mm/1 821 mm/1 582–1 612 mm

BMW X2.

Coupé un SUV apvienojums galvenokārt ir šāds: Unikāls. BMW X2 sportiskais, izteiksmīgais raksturs un veiklais sniegums ir iespaidīgs. Kvalitatīvais salons un daudzās smalki izplānotās tehniskās detaļas uzsver savu stilīgo izskatu.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X2, F39, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats uz ielas

(BMW F39)

Pirmo reizi prezentēts 2016. gadā kā konceptauto, kura pamatā ir X1, – automobiļa iespaidīgais dizains un tehnoloģiskā izcilība ir iedvesmojoša. Gandrīz četrkantīgās priekšējās riteņu arkas, kā arī borti un sānu sliekšņi kopā ar līdzeno jumta līniju izceļ to kā neparastu ekstravertu. Elipsveida režģis paplatinās virzienā uz leju, un gaisa atveres harmoniski iekļaujas priekšdaļā un liecina par unikālu pašpārliecību. 

 

Mūsdienīgi turbodzinēji apvienojumā ar Steptronic pārnesumkārbām nodrošina dzīvīgu vilci visos apstākļos. Ar papildaprīkojuma BMW xDrive pilnpiedziņu Coupé SUV rada māju sajūtu tālu prom no pilsētas vides. Raksturīgā BMW braukšanas dinamika nodrošina braukšanas prieku uz jebkuras virsmas. BMW logotips uz aizmugurējā statņa atgādina par tādiem leģendārajiem BMW modeļiem, piemēram, 2000 CS un 3.0 CSL.

 

Ražošanas periods: 2018–mūsdienas
Dzinēji: 1,5–2,0 litri (100–170 kW, 136–231 ZS), 3 un 4 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 360 mm/1 824 mm/1 512–1 526 mm

BMW X3.

SUV, kas ir gluži kā mājās gan apvidū, gan pilsētā, gan uz šosejas: kopš 2003. gada BMW X3 ir demonstrējis, ka tam, kā sasniedzat savu mērķus, ir svarīga nozīme. Un braukšanas dinamikai un kvalitatīvam salonam ir izšķiroša nozīme.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X3, E83, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā uz ielas

(BMW E83)

Burtiski nepārspēts – BMW X3 tika prezentēts 60. Starptautiskajā autoizstādē (IAA) Vācijā 2003. gadā. Jaunā atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņa tika laista klajā šeit, nodrošinot nepārtrauktu variējamu jaudas sadali starp priekšējo un aizmugurējo asi. Vēl kāda jauna iezīme ir spēcīgs un sportisks dizains ar satriecošu priekšdaļu ar biksenona lukturiem, kas balstās pret elipsveida režģi. Tiem ir raksturīgie gabarītlukturu gredzeni, kas padara šī perioda BMW automobiļus skaidri atpazīstamus jau pa gabalu – pat tumsā.

 

Atjaunināšana notiek 2006. gadā, papildinot radiatora režģi, aizmugurējos lukturus un priekšējo spoileri. Arī lielākā daļa dzinēju ir pārveidoti, radot ievērojami lielāku jaudu ar lielāku efektivitāti.

 

Ražošanas periods: 2003–2010
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (105–210 kW, 143–286 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 565 mm/1 853 mm/1 674 mm

OTRĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X3, F25, otrā paaudze, trīs ceturtdaļu aizmugures skats, braucienā uz ielas

(BMW F25)

Pēc sešiem sekmīgiem gadiem tagad ir pieejams pilnībā pārstrādāts šī modeļa pēctecis. Pašapzinīgs, pašpārliecināts un līdzsvarots – šis SUV lepojas ar plašu inovāciju klāstu. Piemēram, ar elektroniski vadītiem amortizācijas elementiem, kas aktīvi pielāgojas ceļa virsmai. Vai ar braukšanas dinamikas kontroli, kas pielāgo amortizācijas elementus, dzinēja reakciju, pārnesumkārbas pārslēgšanās dinamiku, kā arī stūres sistēmu un elektronisko stabilitātes programmu ESP atbilstoši vadītāja vēlmēm. Pilnīgs vadītāja palīdzības sistēmu klāsts, piemēram, joslu atdalošo līniju atpazīšanas brīdinājuma sistēma vai Head-Up displejs, nodrošina pavisam jaunu braukšanas pieredzi, saglabājot ierastās BMW vērtības.

 

2014. gada modeļa jauninājumā iekļauts jauns priekšējo lukturu dizains un pagriezienu rādītāji ārējos atpakaļskata spoguļos. Salonu akcentē vairāk hroma, standarta ādas stūre un ievērojami vairāk iespēju BMW X3 pielāgošanai individuālām vēlmēm.

 

Ražošanas periods: 2010–2017
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (105–230 kW, 143–313 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 648 mm/1 881 mm/1 661 mm

TREŠĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X3, G01, trešās paaudze, sānskats, stāvošs automobilis

(BMW G01)

SUV trešā paaudze tika laista klajā 2017. gadā. Kaut arī tā izmēri ir lielāki, izstrādātājiem izdevies ievērojami samazināt automobiļa svaru, kas uzlabo veiklību. Priekšējie lukturi, radiatora režģis un aizmugurējie lukturi uzsver automobiļa platumu aizmugurē un priekšpusē. Ar platāku elipsveida režģi salīdzinājumā ar tā priekšteci un gaisa atverēm BMW X3 pauž sportisku pārliecību. Spēcīgā virsbūve liecina par jaudu, kas tā vien vēlas izpausties. Vadītāja palīdzības sistēmas ir ar baudu izmantojamas mūsdienīgajā, animētajā kokpitā ar žestu vadību. Modelis atbilst augstākās klases standartiem – piemēram, automobilis var pabraukt garām automātiski. Sportiskā šasijas, pārnesumkārbas un dzinēja konstrukcija nodrošina, ka braukšanas prieks vienmēr ir galvenais faktors. Protams, X3 ir pieejams ar BMW xDrive – atjautīgo pilnpiedziņu. Un, pateicoties tam, šis automobilis ir īstā izvēle – gan pilsētas vidē, gan apvidū.

 

Ražošanas periods: 2017–mūsdienas
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (110–210 kW, 150–286 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 708–4 734 mm/1 891–1 897 mm/1 667–1 676 mm

BMW X4.

X gēni sastopas ar Coupé raksturīgajām līnijām – tādējādi BMW X4 apburoši apvieno estētiku un jaudu. Dzinēji ar tilpumu līdz 3,0 l nodrošina tieši to, ko sola automobiļa virsbūves izskats.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X4, F26, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

(BMW F26)

2014. gadā bija pienācis laiks: BMW ieviesa vidējā izmēra klases SUV Coupé. Šis automobilis, kura tehniskais pamats ir BMW X3, izceļas, pateicoties savai liektajai jumta līnijai, kas kopā ar dubultajām apmalēm uzsver automobiļa sportisko izskatu pat no sāna. Arī priekšdaļa un aizmugure izceļ automobiļa platumu: platais elipsveida režģis priekšpusē un uz sāniem pagarinātie priekšējie un aizmugurējie lukturi rada atbilstošos akcentus. 

 

Plašais efektīvo un jaudīgo dzinēju klāsts nozīmē, ka BWM X4 jebkurā situācijā nodrošina veiklu un dinamisku sniegumu. Standarta pilnpiedziņa nodrošina unikālu braukšanas dinamiku neatkarīgi no tā, kāda ir ceļa virsma. 

 

Ražošanas periods: 2014–2018
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (135–225 kW, 184–306 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 671 mm/1 881 mm/1 624 mm

OTRĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X4, G02, otrā paaudze, trīs ceturtdaļu sānskats, braucienā uz ielas

(BMW G02)

BMW X4 sportiskā elegance vēl vairāk redzama otrajā paaudzē. Izturīgās arkas un platā šķērsbāze apvienojumā ar Coupé raksturīgo jumta līniju uzsver X modelim tipiskas īpašības: jaudu, pārākumu un sportiskumu. Šaurie LED aizmugurējie lukturi vizuāli paplatina aizmuguri, tāpat kā līnija, kas pacelta virs aizmugurējiem spārniem. Priekšdaļā dominē divdaļīgs elipsveida režģis ar šauriem LED priekšējiem lukturiem, kuri piešķir šim SUV Coupé sportisku, dinamisku izskatu.

 

Standarta atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma nodrošina nepārspējamu braukšanas dinamiku apvienojumā ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas arī pieejama visos BMW X4 automobiļos. Iekšpusē automobilī iekļauti lielāki skārienekrāni, žestu vadība un mūsdienīgas vadītāja palīdzības sistēmas.

 

Ražošanas periods: 2018–mūsdienas
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (135–210 kW, 184–286 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 733–4 758 mm/1 918–1 938 mm/1 618–1 621 mm

BMW X5.

Ar visu segumu X5 BMW iekaroja jaunu teritoriju 1999. gadā – burtiskākajā nozīmē. Jau no paša sākuma SUV pārliecinoši apvieno grandiozumu, eleganci un sportiskumu – un kopš tā laika tas turpina savu uzvaras gājienu.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X5, E53, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā uz ielas

(BMW E53)

1999. gada nogalē BMW laiž klajā neko mazāku kā revolucionāru inovāciju: šī ražotāja pašu pirmo apvidus automobili. Sporta apvidus automobilis (SUV) ar standarta pilnpiedziņu apvieno ekskluzivitāti, sportiskumu un komfortu. Augstākās klases SUV ar tipiska BMW veiklību – pateicoties arī nepārspējamajam šasijas ieregulējumam un jaudīgajiem sešu vai astoņu cilindru dzinējiem.

 

2003. gada atjauninājumi rada vēl satriecošāku izskatu, pateicoties pārveidotajam elipsveida režģim un skaidrajiem tehniskajiem uzlabojumiem jaunās BMW xDrive veidolā. Ievērojami uzlabota saķere un ātrāka reakcija nozīmē skaidras priekšrocības attiecībā uz vadāmību un dinamiku. Kopš 2004. gada BMW X5 4.8is ir jaudīgākais pieejamais astoņcilindru dzinējs – to raksturo 4,8 l dzinēja tilpums un jauda 265 kW (360 ZS). Tiek saražots vairāk nekā 500 000 modeļa E53 vienību.

 

Ražošanas periods: 1999–2006
Dzinēji: 3,0–4,8 litri (135–265 kW, 184–360 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 667 mm/1 872–1 925 mm/1 707–1 715 mm

OTRĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X5, E70, otrā paaudze, sānskats, braucienā uz ielas

(BMW E70)

2006. gadā BMW demonstrēja, kā veiksmīgu koncepciju var padarīt vēl labāku. BMW X5 pēctecis lepojas ar tādām tehniskām inovācijām kā Adaptive Drive, kas nodrošina pretapgāšanās stabilizāciju un aktīvi ietekmē amortizatorus. Pateicoties mainītajam dizainam, piemēram, arkās, automobilis šķiet sportiskāks un daudz veiklāks. Priekšējos lukturos ir iestrādāti gredzenveida gabarītlukturi un tuvās priekšējās gaismas, padarot automobili nekavējoties atpazīstamu kā BMW pat krēslā un naktī. Papildu trešā sēdekļu rinda ļauj pārvadāt līdz sešiem pasažieriem, ja tas nepieciešams. 

 

2010. gada modeļa atjauninājumā X5 ieguva LED izskata priekšējos lukturus un pilnībā pārstrādātu dzinēju klāstu. Vadītāja palīdzības sistēmās tagad iekļauta ātruma ierobežojumu informācija, aktīvā kruīzkontroles sistēma un sānskata kameras: tās atrodas automobiļa sānos un nodrošina vēl labāku redzamību.  

 

Ražošanas periods: 2006–2013
Dzinēji: 3,0–4,8 litri (173–300 kW, 235–408 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 854 mm/1 933 mm/1 739 mm

TREŠĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X5, F15, trešā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

(BMW F15)

Sekmīgā SUV pēcteča trešās paaudzes uzlabojumi uzreiz piesaista skatienus. Izsmalcinātā gaisa savācēju sistēma priekšējā spoilerī un ventilācija aiz priekšējiem riteņiem samazina turbulenci priekšējo riteņu arkās. Tas ne tikai samazina pretestību, bet arī piešķir BMW X5 sportisku garu. Harmoniskās proporcijas pauž izsmalcinātību, pārākumu un veiklību.

 

Salons izstaro eleganci ar fona apgaismojumu un tādiem bagātīgi veidotiem un kvalitatīviem materiāliem kā āda ar dubultu šuvumu. Pārstrādāts iDrive Touch kontrolleris – padara plašo vadītāja palīdzības sistēmu vadību par īstu baudu. Starp tām ir kruīzkontrole ar sastrēgumu asistentu, kā arī LED prožektors, kas naktī izgaismo cilvēkus un dzīvniekus, padarot tos tumsā pamanāmus nakts redzamības sistēmai. 

 

Ražošanas periods: 2013–2018
Dzinēji: 2,0–4,4 litri (160–330 kW, 218–450 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 880–4 886 mm/1 938–1 985 mm/1 717–1 762 mm

CETURTĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X5, G05, ceturtā paaudze, trīs ceturtdaļu aizmugures skats, stāvošs automobilis uz ēkas fona

(BMW G05)

Ievērojami palielinātie izmēri un tagad viendaļīgais elipsveida režģis ar saviem iespaidīgajiem izmēriem apliecina to, ka BMW X5 atkal ir paspilgtinājis savu pārākumu un klātbūtni. LED priekšējie lukturi vairs nesniedzas līdz radiatora režģim. Tos iespējams aprīkot tā, lai tie izgaismotu ceļu ar lāzera apgaismojumu. Pilnībā digitālais Live kokpits Professional apsteidz tradicionālo spidometru un tahometru – padarot to pielāgojamu. Komandas iespējams dot ar žestiem un balss vadību. Uz nākotni vērstās vadītāja palīdzības sistēmas sniedz atbalstu vadītājam bīstamās situācijās, piemēram, bremzējot.

 

BMW X5 apvidus pakotne piedāvā četrus braukšanas režīmus dažādiem ceļa segumiem. Tas vienmēr nodrošina perfektu braukšanas pieredzi. Efektīvi, dzīvīgi dzinēji un regulējama šasija nodrošina veiklību un dinamiku.

 

Ražošanas periods: 2018–mūsdienas
Dzinēji: 2,0–4,4 litri (170–340 kW, 231–462 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 922–4 938 mm/2 004–2 015 mm/1 745–1 747 mm

BMW X6.

Nepielaidība un sniegums automobilī, kura salons izstaro izcilu eleganci un luksusu: tas ir BMW X6, pirmais BMW SUV Coupé. Dizains atstāj iespaidu ar spēcīgu braukšanas dinamiku, kas lepni ierindojas konkurentu vidū.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X6, E71, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis uz ēkas fona

(BMW E71)

2008. gadā ielās parādījās automobilis, kas nebija klasificējams. Vai tas ir Coupé? Vai tas ir SUV? Tas nav ne viens, ne otrs, kaut arī tajā apvienotas labākās īpašības no automobiļa abām klasēm. Tas ir automobilis individuālistiem, kuri novērtē sniegumu katrā aspektā: BMW X6 ar 6 un 8 cilindru dzinējiem nodrošina pārpārēm jaudas, ko ideāli sadala dinamiskā jaudas kontrole (DPC). DPC apvienojumā ar atjautīgo xDrive pilnpiedziņu uzlabo stūrēšanas precizitāti, virziena stabilitāti un saķeri, jo griezes momentu tagad var pastāvīgi dalīt katram ritenim atsevišķi.

 

Coupé raksturīgā sānu līnija rada automobiļa lēzenu izskatu, savukārt šaurie priekšējie lukturi kopā ar elipsveida režģi vizuāli paplatina priekšpusi: BMW X6 ir spēka agregāts arī dizaina izteiksmē – automobilis, kas nelīdzinās nevienam citam.

 

2012. gadā modeļa modernizēšanas ietvaros tika nemanāmi mainīts automobiļa izskats. Gabarītlukturu gredzeni tagad pieejami ar LED izskatu. Pieejams daudz lielāks aprīkojuma iespēju klāsts. Piemēram, dzinēja pārsegs ar Powerdome konstrukciju.

 

Ražošanas periods: 2008–2014
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (173–300 kW, 235–408 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 876–4 877 mm/1 983 mm/1 684–1 690 mm

OTRĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X6, F16, otrā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā

(BMW F16)

E71 pēctecis ievērojami paspilgtina savu neatkarīgo raksturu. Priekšējie lukturi, kas pietuvināti elipsveida režģim, pastiprina platuma iespaidu, un priekšdaļa kļuvusi vēl stāvāka. Aizmuguri tagad rotā platāki aizmugurējie lukturi. Dubultie borti sānos piesaista skatienus. Iekšpusē automobilis piesaista ar kvalitatīviem materiāliem, pilnībā pārplānotiem instrumentiem un fona apgaismojumu, kam iespējams mainīt krāsu. Straumēšana ļauj teju neierobežoti izvēlēties mūziku un saturu. 

 

Pārprojektētie dzinēji rada lielāku jaudu, palielinot arī efektivitāti. Kopā ar standarta xDrive pilnpiedziņu un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu tie sola dinamisku un veiklu braukšanu. 

 

Ražošanas periods: 2014–2019
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (190–330 kW, 258–450 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 909 mm/1 989 mm/1 689–1 702 mm

TREŠĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X6, G06, trešā paaudze, trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

(BMW G06)

Iespaidīgas proporcijas un izteiksmīgs dizains ir 2019. gada BMW X6 trešās paaudzes iezīmes. Lukturi ir ļoti šauri un ļoti plati gan priekšpusē, gan aizmugurē. Tie tāpat kā lielās gaisa atveres sānos un zem elipsveida režģa paspilgtina automobiļa ekstraverto izskatu. Ar savu apgaismojumu un priekšējo lukturu papildaprīkojuma lāzera apgaismojumu automobilis nodrošina, ka Coupé SUV individualitāte saglabā atpazīstamību pat tumsā. Dzinēji, vadītāja palīdzības sistēmas un standarta xDrive pilnpiedziņa nodrošina nepārspējamu braukšanas dinamiku.

 

Luksusa aprīkojumā iekļauti krūzīšu turētāji ar temperatūras regulēšanas iespēju gan karstiem, gan aukstiem dzērieniem vai 20 skaļruņu Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistēma. Vadot BMW X6 ne tikai nonākat savā galamērķī ātri un droši, bet arī ērti.

 

Ražošanas periods: 2019–mūsdienas
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (195–250 kW, 265–340 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 935–4 948 mm/2 004–2 019 mm/1 693–1 697 mm

BMW X7.

Luksuss un grandiozums apvienojumā ar dinamisku braukšanas pieredzi – BMW X7 kā luksusa SUV nosaka vēl augstākus standartus. Septiņvietīgs automobilis ar veiklu braukšanas kultūru un aprīkojuma iespējām, kas nodrošina pilnīgi visu: sākot ar vadītāja palīdzības sistēmām un beidzot ar materiāliem un komforta iespējām.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW X7, G07, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis

(BMW G07)

Lielākajam SUV, kādu BMW jebkad uzbūvējis, ir viegls un veiklību izstarojošs izskats, pateicoties minimālisma stila dizainam un stilam. Sportisks, atlētisks un pārliecināts – tam piemīt BMW raksturīgās īpašības, ko tas definē no jauna. Pateicoties dubultajiem ķīļiem priekšpusē un piecu posmu tiltam aizmugurē, kā arī xDrive pilnpiedziņai un astoņpakāpju automātiskajai pārnesumkārbai, braukšanas komforts un jaudīgā braukšanas dinamika šajā klasē ir izcila.

 

Iekšpusē vadītājs saņem visu vajadzīgo informāciju un vada dažādās funkcijas un augstākās klases vadītāja palīdzības sistēmas, izmantojot divus 12,3 collu ekrānus, savukārt divi ekrāni aizmugurē nodrošina izklaidi salonā. Ja pasažieri paskatās augšup, viņu skatieni sastopas ar standarta panorāmas jumta lūku, kurā ir 15 000 krāsainu gaismas punktu, kad ir tumšs. 

 

BMW X7 var pielāgot dažnedažādos veidos. Sākot ar Merino ādu ar kontrastējošu šuvumu un beidzot ar ekskluzīvu metālisku krāsu apdari – tiek piepildītas visas vēlmes.

 

Ražošanas periods: 2019–mūsdienas
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (195–340 kW, 265–462 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 5 151–5 165 mm/2 000 mm/1 805 mm

BMW iX3.

Pats pirmais pilnībā elektriskais BMW SUV apvieno jau pazīstamās X3 stiprās puses, proti, maksimālu braukšanas dinamiku un augstākās klases kvalitāti, ar BMW eDrive priekšrocībām: sniegumu un efektivitāti. Turklāt mūsdienīgais minimālisma stila izskats ir ļoti pievilcīgs.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW iX3, G08, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

(BMW G08 BEV)

2021. gada sākumā pārstāvniecībās ierodas elektriskā BMW X3 versija, kas 2018. gada aprīlī tika prezentēts kā konceptauto. BMW eDrive tehnoloģijas piektajā paaudzē 286 ZS un 400 Nm jauda tagad pieejama jau no paša sākuma. Kopā ar ģeniāli pielāgoto šasiju tiek nodrošināta ne ar ko nesalīdzināma braukšanas dinamika pat garākos braucienos: pateicoties arī rekuperācijas sistēmai, darbības attālums (WLTP) ir iedvesmojoši 450 kilometri / 280 jūdzes. 

 

Tāpat iespaidīgs ir SUV salons: mūsdienīgs, elegants noskaņojums sastopas ar animētu BMW Live kokpitu un tādām detaļām kā zilu Start pogu. BMW iX3 jūtas kā mājās gan pilsētas vidē, gan apvidū.

 

Ražošanas periods: 2021–mūsdienas
Dzinēji: elektromotors (210 kW, 286 ZS)
Garums/platums/augstums: 4 734 mm/1 891 mm/1 668 mm

BMW iX.

Pirmais pilnībā elektriskais BMW SUV ar pilnpiedziņu – BMW iX piedāvā luksusu un izsmalcinātu minimālismu, kas apvienots ar mūsdienīgāko dzinēja tehnoloģiju. Maksimāls komforts sastopas ar monolītu dizainu un unikālu plašuma sajūtu: jaunas paaudzes automobilis.

Lasīt vairāk

PIRMĀ PAAUDZE.

BMW X sērija, BMW iX, I20, pirmā paaudze, trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

(BMW i20)

Pat BMW iX priekšdaļa garantē izteiksmīgu izskatu: ārkārtīgi šaurie priekšējie lukturi kontrastē ar vertikāli novietoto plašo elipsveida režģi, aiz kura ietilpināta vesela sensoru kaskāde. Turklāt arī dizains ir tīrs un nemainīgi aerodinamisks ar iedziļinātiem durvju rokturiem un skaidru dizaina valodu. 

 

Ar iespaidīgu 600* km / 370* jūdžu (WLTP) darbības attālumu un kopējo 370* kW (500* ZS) jaudu, pateicoties piektās paaudzes BMW eDrive tehnoloģijai, automobilis izceļas ar tehnisku precizitāti, progresu un ikdienas praktiskumu.

 

Iekšpuse iX turpina pazīstamās BMW īpašības, proti, komfortu, sportiskumu un inovācijas, pārvēršot tās pilnīgi jaunā salona pieredzē. Pilnībā pārstrādātā iDrive ir loģiska vienkāršas un dabiskas vadības evolūcija. Informācija parādās displejos, kas izliekti pret vadītāju, vai tiek projicēta uz vējstikla, izmantojot Head-Up displeju. Plašais vadītāja palīdzības sistēmu klāsts nodrošina ērtu un drošu automobiļa vadīšanas pieredzi. BMW iX ir uz nākotni vērsts, pilnībā elektrisks SUV augstākajā klasē.

 

Ražošanas periods: no 2021. gada nogales.
Dzinēji*: elektromotors (vairāk nekā 370 kW, 500 ZS)

* paredzamās vērtības

BMW X sērija, BMW automobiļi uz BMW pārstāvniecības fona

BMW ONLINE STORE.

BMW X sērija, BMW X3, G01, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā uz ielas

BMW X3.

BMW X sērija, BMW X5, G05, trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

BMW X5.

BMW X sērija, BMW X7, G07, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis

BMW X7.

BMW X sērija, BMW X1, F48, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, braucienā uz ielas

BMW X1.

BMW X sērija, BMW X3 M automobiļi, G01, MP, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis

BMW X3 M AUTOMOBIĻI

BMW X sērija, BMW X5 M automobilis, G05, MP, sānskats, stāvošs automobilis

BMW X5 M AUTOMOBILIS.

BMW X sērija, BMW X7, M automobilis, G07, MP, trīs ceturtdaļu aizmugures skats, braucienā uz ielas

BMW X7 M AUTOMOBILIS.

BMW X sērija, BMW X2 M automobilis, F39, MP, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis

BMW X2 M AUTOMOBILIS.

BMW X sērija, BMW X4 M automobiļi, G02, MP, trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis ar modeli

BMW X4 M AUTOMOBIĻI

BMW X sērija, BMW X6 M automobilis, G06, MP, sānskats, stāvošs automobilis

BMW X6 M AUTOMOBILIS.

BMW X sērija, BMW iX, I20, trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis ar modeli

BMW iX.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW X1:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 7,7–1,8
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 175–40

    BMW X1 hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 1,9-1,8
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 43-40

    BMW X2:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 8,1–1,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 185–40

    BMW X2 hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 1,8-1,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 42-40

    BMW X2 M35i:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 8,1-7,6
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 185-174

    BMW X3:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 9,7–1,9
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 222–44

    BMW X3 hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 2,5-1,9
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 58-44

    BMW X3 M automobiļi:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 11,5–11,6
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 260–265

    BMW X4:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 9,7–5,9
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 221–153

    BMW X4 M automobiļi:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 11,5–11,3
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 263–258

    BMW X5:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 12,4–1,2
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 282–27

    BMW X5 hibrīdauto:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 1,7-1,2
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 40-27

    BMW X5 M automobilis:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 13,7–13,2
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 309–301

    BMW X6:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais):12,1-6,6
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 276-173

    BMW X6 M automobilis:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 13,5–13,0
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 306–297

    BMW X7:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 12,8–7,7
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 293–202

    BMW X7 M50i:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 12,8-12,3
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 293-280

    BMW iX3⁽¹⁾:
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km: –
    Elektriskas darbības attālums km: –

    BMW iX⁽¹⁾:
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km: –
    Elektriskas darbības attālums km: –

    ⁽¹⁾ Dati vēl nav pieejami.

    Norādītais CO2 izmešu daudzums, degvielas/elektroenerģijas patēriņš un visi elektroenerģijas rādītāji tika notikti, pielietojot WLTP (Pasaulē saskaņotā vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūra) testēšanas metodi. Šie rādītāji var atšķirties no tiem, kas iegūti reālos darba apstākļos, jo šādus rezultātus ietekmē daudzi faktori, piemēram, uzstādītie papildu piederumi, riepas, pārvadātā krava, braukšanas paradumi, laikapstākļi, apkārtējā temperatūra, ceļa segums un infrastruktūra, reljefa ietekme, akumulatora uzlādes līmenis utt.

    Lai varētu salīdzināt citu transportlīdzekļu CO2 izmešu daudzumu, degvielas/elektroenerģijas patēriņu un visus elektroenerģijas rādītājus, izmantojiet datus, kas iegūti, pielietojot to pašu testēšanas metodi.

    Uzziniet vairāk par WLTP, degvielas patēriņu un izmešiem: https://www.bmw.lv/lv/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/bmw-emissions.html.
    Uzziniet vairāk par degvielas taupīšanu un efektīvu braukšanu: https://www.bmw.lv/lv/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/bmw-efficient-technologies.html.