UZTICAMS PARTNERIS, UZ KO VAR PAĻAUTIES ĀRKĀRTAS SITUĀCIJĀS.

BMW negadījumu un avāriju vadība.

Speciālistu rokās visu cauru diennakti: izbaudiet maksimālu braukšanas baudījumu, drošību un ērtību savā BMW. Mūsu BMW negadījumu un avāriju vadība nodrošinās to, ka par jums parūpēsies arī ārkārtas situācijās. 365 dienas gadā, 24 stundas dienā.
Ja jums nepieciešama palīdzība ceļā, jums tikai jāsazinās ar BMW mobilo servisu: mēs nekavējoties nosūtīsim BMW Servicemobile vai noorganizēsim palīdzību ceļā ar izvēlētu sadarbības partneru palīdzību. Ja nepieciešams, mēs parūpēsimies arī par taksometra izsaukšanu vai viesnīcas rezervēšanu.
Ja noticis negadījums, jums palīdzēs BMW negadījumu vadības speciālisti. Viņi zina, kas jādara, un jūs jau pavisam drīz varēsiet turpināt ceļu. Lai arī kur ceļš jūs vestu, BMW negadījumu un avāriju vadība jūs nekad neatstās nelaimē vienus.

BMW NEGADĪJUMU TĀLRUŅA LĪNIJA.

Notiekot negadījumam, jūsu pirmajam zvanam jābūt uz BMW negadījumu tālruņa līniju. Un mēs to domājam burtiskā nozīmē, jo varam sniegt padomu, tehnisko palīdzību un parūpēties par visām detaļām – vilcēja pakalpojumu noorganizēšanu, nomaiņas transportlīdzekļa piešķiršanu vai sākotnējā ziņojuma iesniegšanu apdrošināšanas sabiedrībā. BMW negadījumu vadība ļauj jums ātri un vienkārši izkļūt no vissarežģītākajām situācijām. Mūsu speciālisti jums ir pieejami visu diennakti.

  • Kā izmantot BMW negadījumu tālruņa līniju

    Ja mašīna salūzusi, vispirms vienmēr sazinieties ar Mobile Care servisu:
    Latvijā: 678 19 729
    Ārpus Latvijas: +371 678 19 729
     
    • Pirms zvanāt, sagatavojiet automašīnas dokumentus.
     
    • Norādiet precīzu savas atrašanās vietu un, ja zināms, salūšanas iemeslus vai pazīmes, kā arī tālruņa numuru, pa kuru jūs var sazvanīt.
     
    • Par visu turpmāko parūpēsies BMW Mobile Care serviss.

  • BMW negadījumu tālruņa līnijas pakalpojumi

    Viens zvans. Visas atbildes. Vilcēja pakalpojumi, nomaiņas transportlīdzeklis vai apdrošināšanas prasības: BMW negadījumu vadība parūpējas par visām svarīgajām detaļām ārkārtas situācijā.
    Pakalpojumu pārskats:
    • 24 stundu negadījumu bezmaksas tālruņa līnija visiem BMW klientiem jebkurā vietā Latvijā
    • Vilcēja pakalpojumu un nomaiņas transportlīdzekļa (nomas automobiļa) noorganizēšana remontdarbu laikā
    • Tuvākā BMW servisa partnera informēšana
    • BMW partnera palīdzība ziņojuma iesniegšanai apdrošināšanas sabiedrībā
    • Garantija, ka jūsu automobilis tiek salabots BMW apstiprinātā darbnīcā
    • BMW partnera rēķinu un prasību sagatavošana apdrošināšanas sabiedrībai
    • Vispārēji ieteikumi rīcībai pēc negadījuma
    • Ieteikumi attiecībā uz alternatīvām ceļošanas iespējām
    Saistītās izmaksas, tādas kā vilcēja pakalpojumi, remonta izmaksas, nomaiņas transportlīdzeklis u. c., nav iekļautas pakalpojumā.

  • Profesionāls remonts pēc negadījumiem

    Izcila kvalitāte, optimāla vērtības saglabāšana – pirmais zvans jūsu BMW: tehnoloģisko sasniegumu dēļ BMW automobiļu remonts ir kļuvis par visai izsmalcinātu procesu. Darbu atbilstoši nepieciešamajiem standartiem var veikt tikai jūsu BMW servisa partneris. Augsti kvalificēti speciālisti atjaunos jūsu BMW oriģinālajā tehniskajā un vizuālajā stāvoklī un nodrošinās tā atbilstību visām trieciendrošības testa specifikācijām. Kā jau sagaidāms, remontu veic, izmantojot oriģinālās BMW detaļas, kas ražotas, pievēršot lielu uzmanību detaļām, un ir rūpīgi pārbaudītas. Un, ja jūsu BMW nepieciešams pielabot krāsojumu, tas tiek veikts ar BMW ColorSystem videi draudzīgām krāsām.

BMW GLĀBŠANAS INFORMĀCIJA AUTOMOBILĪ ESOŠAJIEM.

Pēc nopietna negadījuma, kad glābšanas dienestiem jādodas palīgā ievainotiem cilvēkiem izkļūt no automobiļa, laiks ir īpaši svarīgs. Tādēļ tiem pēc iespējas drīzāk nepieciešama pilna informācija par konkrēto automobili. Kur atrodas akumulatori? Kur atrodas drošības spilveni? Kurās vietās automobili var ātri un droši atgriezt? Tādēļ mēs izveidojām BMW glābšanas informāciju ārkārtas dienestiem, BMW glābšanas tabulas un īpašu uzlīmi vējstiklā.

  • BMW glābšanas tabulas

    BMW glābšanas tabulas ārkārtas dienestiem sniedz svarīgu informāciju, kas palīdz tiem ātri un droši piekļūt cilvēkiem automobilī.
    Jūs varat izdrukāt PDF formāta BMW glābšanas tabulas un noglabāt tās aiz vadītāja saules aizsega. Šīs glābšanas tabulas ir krāsainas, lai būtu vieglāk saprotamas. Tādēļ mēs iesakām izdrukāt jūsu automobiļa glābšanas tabulas, izmantojot krāsaino printeri.
    Juridiskā atruna: glābšanas datu lapu saturs ir paredzēts tikai apmācītiem glābšanas dienestu darbiniekiem un tehniskai personu atbrīvošanai.

  • Vējstikla uzlīme

    Jūsu BMW partneris var piešķirt arī uzlīmi ar informāciju, ka automobilī atrodas glābšanas tabula. Lai glābēji uzreiz zinātu, ka automobilī ir glābšanas tabula, uzlīmi nepieciešams pielīmēt vējstikla apakšā, vadītāja pusē. Jūsu BMW partneris labprāt dos padomu.

BMW AVĀRIJU VADĪBA: MOBILE CARE.

Ar BMW Mobile Care jums pieejams visaptverošs mobilitātes pakalpojumu klāsts, kas noderēs avārijas gadījumā. Maksimālai mobilitātei, kad tas visvairāk nepieciešams. Neatkarīgi no dienas vai laika jums tikai jāsazinās ar BMW mobilo servisu, izmantojot iDrive izvēlni (tikai automobiļiem ar vadības displeju) vai jāzvana uz

678 19 729 Latvijā
+371 678 19 729 ārvalstīs.

Lielākajā daļā gadījumu mūsu speciālisti jūs vienkārši instruēs pa telefonu. Automobiļiem, kas aprīkoti ar BMW TeleServices, palīdzību iespējams sniegt arī ar BMW TeleServices diagnostikas un palīdzības funkcijām.
Ja jums nepieciešama palīdzība uz ceļa, mēs varam ātri un uzticami noorganizēt BMW Servicemobile un, ja vajadzīgs, pat vilcēja pakalpojumus, taksometru un viesnīcas rezervāciju. Ar BMW Mobile Care mūsu mobilitātes garantija visā Eiropā nodrošina, ka visas priekšrocības ir jums līdzi. Protams, jums BMW Mobile Care plašais pakalpojumu klāsts ir bezmaksas.

  • Palīdzība uz ceļa

    Lielākajā daļā gadījumu mēs varēsim jums palīdzēt pa telefonu. Ja jums būs nepieciešama palīdzība uz ceļa, mēs nekavējoties nosūtīsim BMW Servicemobile vai izvēlētu speciālistu BMW palīdzības brigādi. Šis ir maksas pakalpojums (līdz 100 eiro). Piezīme: palīdzība uz ceļa ir paredzēta tikai tam, lai atjaunotu jūsu automobiļa spēju piedalīties satiksmē.

  • Palīdzība riepu caurduršanas un ķibeļu gadījumā

    Tāpat mēs varam piedāvāt uzticamu palīdzību riepu caurduršanas gadījumā. Ja jūsu BMW ir aprīkots ar Runflat riepām un tās nav iespējams nomainīt tuvāko četru stundu laikā, tiek atlīdzinātas papildu pakalpojumu izmaksas – neskaitot pašu riepu cenu.
    Ja jums gadījusies neliela ķibele, piemēram, atslēgas ir ieslēgtas automobilī, ielieta nepareizā degviela vai tā beigusies, mēs labprāt noorganizēsim palīdzību. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neuzņemamies nekādu atbildību par palīdzības uz ceļa vai mobilitātes pakalpojumu izmaksām ārpus iepriekš norādītajiem pakalpojumiem.

  • Vilcēja pakalpojumi līdz tuvākajam BMW servisa partnerim

    Ja problēmu nav iespējams atrisināt uz vietas, mēs apmaksāsim izdevumus par jūsu automobiļa aizvilkšanu līdz tuvākajam BMW servisa partnerim.

  • Taksometrs pakalpojumi

    Ja jūsu automobilis ir salūzis un jums ceļš jāturpina ar taksometru, mēs segsim viena vai vairāku taksometra braucienu izmaksas līdz 65 eiro.

  • Izmitināšana viesnīcā

    Ja automobiļa bojājumu dēļ jums nepieciešams nakti pavadīt viesnīcā, mēs segsim viesnīcas izmaksas visiem, kas atradās automobilī, līdz brīdim, kad automobilis tiks salabots, bet ne ilgāk kā četras naktis (viesnīcu kategorijā līdz četrām zvaigznēm). Tas attiecas uz gadījumiem, kad avārijas vieta atrodas vairāk nekā 50 km no jūsu dzīvesvietas.

  • Ceļa turpināšana ar nomaiņas transportlīdzekli

    Mēs segsim nomaiņas transportlīdzekļa izmaksas līdz remontdarbu pabeigšanai, bet ne vairāk kā trīs darba dienas un nedēļas nogali jūsu valstī vai piecas darba dienas un nedēļas nogali ārvalstīs.
    Lūdzu, ņemiet vērā, ka nomaiņas transportlīdzekļu pieejamība var mainīties. Vispārīgie automobiļu nomas pakalpojumu noteikumi un nosacījumi var noteikt ģeogrāfiskus ierobežojumus transportlīdzekļu lietojumā.

  • Citi pakalpojumi pilnīgas mobilitātes labad

    Bez iepriekš minētajiem pakalpojumiem mēs jūsu mobilitātes nodrošināšanas nolūkā segsim šādu pakalpojumu kopējās izmaksas līdz 500 eiro katrā avārijas gadījumā.
    Nepieciešamības gadījumā mēs apmaksāsim arī izdevumus, lai jūs atgrieztos mājās ar vilcienu vai lidmašīnu – līdz iepriekš norādītajai maksimālajai summai.
    Ja jums radušās izmaksas automobiļa saņemšanā, mēs tās segsim līdz iepriekš norādītajai maksimālajai summai. Ja nepieciešams, mēs noorganizēsim automobiļa atvešanu mājās jūsu vietā, ja remonts aizņems vairāk nekā trīs dienas no automobiļa ierašanās darbnīcā līdz paredzamajam remontdarbu nobeigumam. Šajā gadījumā jūsu dzīvesvietai jāatrodas vairāk nekā 100 km attālumā no avārijas vietas. Automobiļu atgādāšana no ārvalstīm var ilgt līdz desmit dienām (konsolidēta transportēšana).*
    * Piezīme par šo pakalpojumu: kopējās izmaksas par vairākiem atsevišķiem pakalpojumiem jūsu nepārtrauktas mobilitātes nodrošināšanas nolūkā iespējams atmaksāt apjomā līdz 500 eiro katrā avārijas gadījumā.

IZDEVUMU ATLĪDZINĀŠANA.

To pamatprincips ir tikai tādu izdevumu atlīdzināšana, kādus nosaka vienošanās ar mobilo servisu. Vispārīgi runājot, mēs parūpēsimies par visām tiešajām jūsu BMW Mobile Care pakalpojumu izmaksām. Ja ārkārtas gadījumā jums par tiem jāsamaksā pašam, mēs jums to nekavējoties atlīdzināsim. Lai to izdarītu, mums nepieciešami izmantoto pakalpojumu oriģinālie rēķini (no, piemēram, automobiļu atgūšanas uzņēmumiem) kopā ar remontdarbu rēķina kopiju un aizpildītu avārijas ziņojumu.

DIAPAZONS.

BMW Mobile Care pakalpojumus avāriju gadījumā atbalsta šādas Eiropas valstis:
Albānija, Andora, Austrija, Beļģija, Bosnija un Hercegovina, Bulgārija, Horvātija, Kipra, Čehija, Dānija, Igaunija, Somija, Francija, Vācija, Lielbritānija, Grieķija, Ungārija, Īrija, Itālija, Latvija, Lihtenšteina, Lietuva, Luksemburga, Maķedonija, Malta, Monako, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Rumānija, Serbija un Melnkalne, Zviedrija, Šveice, Slovākija, Slovēnija, Spānija (iesk. Kanāriju salas) un Turcija.

Ja jums radušies jautājumi saistībā ar BMW Mobile Care, varat ar mums sazināties, zvanot uz 0800-21 53 99 Austrijā vai +49-89-58 80 99 556 visās pārējās valstīs, kas atbalsta BMW Mobile Care.

BMW MOBILITĀTES PAKALPOJUMU DERĪGUMS.

Ar BMW Mobile Care BMW piedāvā jums mobilitātes garantiju visā Eiropā desmit gadus no automobiļa pirmreizējās reģistrācijas datuma.

  • Visaptveroši mobilitātes pakalpojumi divu gadu ilgumā

    Šis piedāvājums nozīmē visaptverošu mobilitātes pakalpojumu klāstu saskaņā ar spēkā esošajiem BMW Mobile Care noteikumiem un nosacījumiem, garantējot to divu gadu ilgumā visiem jaunajiem BMW automobiļiem, kas pirmo reizi reģistrēti 2011. gada 1. janvārī vai vēlāk.

  • Mobilitātes garantijas atjaunošana

    Pēc tam, kad beidzies 24 mēnešu garantijas periods, jūs varat izlemt, vai vēlaties atjaunot BMW Mobile Care mobilitātes garantiju savam BMW. Veicot ieplānoto eļļas maiņu pilnvarotā BMW darbnīcā, BMW Mobile Care mobilitātes garantija tiek automātiski atjaunota uz vēl 24 mēnešiem līdz pat desmitajam gadam pēc pirmreizējās reģistrācijas. Nākamais eļļas maiņas apkopes datums parādās jūsu borta datorā un tiek noteikts atbilstoši jūsu individuālajam braukšanas stilam. Par pierādījumu kalpo ieraksts jūsu automobiļa servisa grāmatiņā vai servisa rēķins.
    Pat ja kādu eļļas maiņas apkopi neesat veicis pilnvarotā BMW darbnīcā, jūs tāpat varat atjaunot mobilitātes garantiju. Ja nākamo eļļas maiņas apkopi ieplānojat pilnvarotā BMW darbnīcā, BMW Mobile Care mobilitātes garantija automātiski tiks atjaunota uz nākamajiem 24 mēnešiem, bet tikai līdz desmit gadiem pēc automobiļa pirmreizējās reģistrācijas. Lūdzu, ņemiet vērā: BMW Mobile Care mobilitātes garantija jebkurā gadījumā beidzas desmitā gada beigās pēc automobiļa pirmreizējās reģistrācijas datuma.

  • Mobilitātes garantijas izņēmumi

    BMW Mobile Care mobilitātes garantijas nodrošinātie servisa pakalpojumi netiek ierobežoti, ja cita veida serviss vai remonts, ieskaitot nepieciešamu papildu eļļas maiņu, veikts nepilnvarotās darbnīcās. Taču BMW Mobile Care mobilitātes garantijas pakalpojumi netiek nodrošināti, ja automobiļa mobilitātes zaudējums radies tādēļ, ka nav ievēroti ražotāja noteiktie pārbaužu vai apkopes intervāli vai nepilnvarotu darbnīcu veiktās pārbaudes, apkopes un citi remontdarbi neatbilst ražotāja prasībām.