PILNĪGA KONCENTRĒŠANĀS UZ BRAUKŠANAS PRIEKU.

BMW serviss.

Kvalitāte, efektivitāte un inovācijas: BMW servisa īpašo zināšanu trīs stūrakmeņi šodien un nākotnē. Pat vēl pirms BMW modeļa ražošanas uzsākšanas mūsu inženieri izstrādā inovatīvas servisa funkcijas un koncepcijas. Mēs esam apņēmušies sniegt augstākās klases servisu jūsu BMW un nodrošināt jums neierobežotu braukšanas pieredzi.

BMW AUTOMOBIĻU TEHNOLOĢIJAS.

Servisa pieeja: jūs varat noskaidrot servisa statusu, kas balstīts uz nepieciešamajiem apkopes darbiem, atrodoties sava automobiļa ērtībās. Lai optimizētu servisa procesu, tiek lietišķi izmantota borta sistēmu savienojamība ar jūsu BMW servisa partneri un BMW galveno biroju. Tas atvieglo savlaicīgu servisa apmeklējumu plānošanu un palīdz izvairīties no maksas par darbu, kāds nemaz nav nepieciešams.

BMW SERVISA PARTNERI.

Vienmēr jūsu rīcībā: pateicoties mūsu vispasaules tīklam, BMW servisa partneri vienmēr ir netālu. Lai kur arī jūs dotos, savienojamība ar BMW galveno biroju un nepārtrauktā informācijas pārnese atvieglo piekļuvi optimālam servisam. Ļaujot vietējam BMW servisa partnerim parūpēties par jūsu automobili, jūs varat droši paļauties uz augstas kvalitātes apkopi, vispusīgi apmācītu speciālistu veiktu remontu un padomiem, izmantojot datorizētas informatīvās ierīces un diagnostikas aprīkojumu.

BORTA DIAGNOSTIKA.

Augsto tehnoloģiju serviss: automobiļa iebūvētā borta diagnostika identificē un iepriekš brīdina par potenciālām kļūdām automobiļa elektriskajās un elektronikas sistēmās. Balstoties uz šo diagnostiku, datorizētā sistēma veic ātru un precīzu traucējumu meklēšanu. Turklāt, lai nodrošinātu pastāvīgi augstus servisa standartus, starp BMW servisa partneri un speciālistiem BMW galvenajā birojā notiek interaktīva, tieša un abpusēja komunikācija.

VIENMĒR LIETAS KURSĀ AR NOSACĪJUMBALSTĪTO APKOPI.

1982. gadā BMW kļuva par pirmo automobiļu ražotāju, kas atteicās no stingriem apkopju intervāliem un pieņēma uz reālajām vajadzībām balstītu pieeju apkopēm. Atkarībā no modeļa mūsdienās dilstošo detaļu un darba šķidrumu stāvokli nosaka, izmantojot sensorus un algoritmus vai pamatojoties uz tādiem parametriem, kā nobraukums vai braukšanas ieradumi.
Pārslēdzoties uz dzinēju, displejā parādās automobiļa statuss un nākamās apkopes termiņš ar mudinājumu veikt automobiļa apkopi tikai tad, kad tas tiešām nepieciešams.

ATSLĒGAS LASĪTĀJS.

Inovatīvi, ātri un uzticami: BMW modeļiem, kas ražoti no 2000. gada, svarīgie automobiļa dati, tādi kā automobiļa identifikācijas numurs, nobraukums un drīza nepieciešamība veikt apkopi, tiek saglabāti atslēgā. Kad automobilis ir aizvests uz apkopi, jūsu BMW servisa partneris var iegūt šo informāciju, izmantojot elektronisku ierīci – atslēgas lasītāju. Tas palīdz izvairīties no neskaidrības un neprecīzas informācijas nodošanas, un jums atliek vairāk laika noteiktu lietu apspriešanai ar BMW servisa konsultantu.