
BMW
ELEKTROAUTOMOBIĻI.
100% elektrisks. 100% braukšanas baudījums. 100% BMW.
Vai zinājāt, ka toreiz, 1972. gada vasaras olimpiskajās spēlēs Minhenē, pilnībā elektriskais BMW 1602e brauca pa priekšu sportistiem visu pasākuma laiku, lai tos filmētu un nodrošinātu ar ūdeni, kad nepieciešams? Bez izmešiem un kluss – tas tolaik bija pilnīgi ideāls sabiedrotais, kas netraucēja sacensību dalībniekiem demonstrēt labāko sniegumu. Šodien, gandrīz piecas desmitgades vēlāk, esam pilnveidojuši šo spēju, kā arī mūsu zinātību elektrizētas mobilitātes jomā, pastāvīgi izstrādājot BMW eDrive tehnoloģiju un BMW i apakšzīmolu. Ar visiem mūsu pilnībā elektriskajiem modeļiem – BMW iX, BMW iX3, BMW i3 un BMW i3s – jūs piedzīvojat pavisam jaunu tīra braukšanas prieka sajūtu. Galu galā – nekas nelīdzinās sajūtai, kad gandrīz klusumā slīdat cauri pilsētas vai lauku satiksmei, tūlītējai elektrodzinēja reakcijai un unikālajam paātrinājumam, uzsākot braukšanu. Un tas viss ir bez izplūdes gāzēm un izmešiem. Pievienojieties mums, lai izpētītu BMW elektroautomobiļu pasauli.
MŪSU ELEKTROAUTOMOBIĻI: DZIMIS ELEKTRISKS.




BMW iX3.
BMW iX3 no jauna definē braukšanu bez izmešiem. Ar piektās paaudzes BMW eDrive tehnoloģiju pirmais pilnībā elektriskais apvidus automobilis apvieno uz nākotni vērstu elektromotora piedziņu ar BMW X saimes izcilo braukšanas dinamiku un komfortu, kā arī daudzveidīgo funkcionalitāti un plašumu. Tādi inovatīvi pasākumi kā adaptīvā rekuperācija vēl vairāk palielina efektivitāti, jo papildus reģenerē enerģiju bremzēšanas laikā, atjautīgi pielāgojot dažādu būtisku ietekmējošo faktoru bremzējošo ietekmi.
BMW i3.
BMW i3 neseko tendencēm; tas pauž pārliecinātu dzīvesstilu. Tā progresīvā dizaina valoda pauž skaidrību ārpusē, bet atpūtas telpas raksturu – iekšpusē. Aprīkots ar vieglumu, kas jūs pārliecina ar ilgtspējīgiem materiāliem un funkcionālām detaļām. Automobilis, kurā individualitāte kļūst par tendenci.
BMW Concept i4.
BMW Concept i4 ir pirmais pilnībā elektriskais BMW Gran Coupé – un fascinējošs piemērs tam, kā BMW izveidota elektriskās piedziņas sistēma Izpētiet pavisam jaunā BMW Concept i4 sportisko un eleganto dizainu un mūsdienīgo estētiku; tas ir pirmais pilnībā elektriskais sērijveidā ražotais modelis BMW augstākās klases vidēja izmēra segmentā, kura ražošana tiks uzsākta 2021. gadā.

VISA PAMATĀ – TEHNOLOĢIJA.
Atklājiet pilnībā elektrisko BMW eDrive elektrisko piedziņu.
BUJ: SVARĪGĀKIE JAUTĀJUMI UN ATBILDES PAR MŪSU ELEKTROAUTOMOBIĻIEM.
-
Kas ir elektroautomobilis?
Pilnībā elektrisks automobilis (akumulatora darbināts automobilis) darbojas tikai ar elektroenerģiju. Tāpēc tam nav iekšdedzes dzinēja, kas darbinātu automobili. Elektroenerģija glabājas akumulatorā. Tā jaudu nosaka elektroautomobiļa darbības attālums, proti, attālums, ko var mērot ar vienu akumulatora uzlādi.
Daudzi vadītāji raizējas par darbības attālumu – lielākoties šādas raizes ir nepamatotas. Galu galā lielākajai daļai mūsdienu akumulatora darbināto automobiļu darbības attālums pārsniedz 250 kilometrus. Un jebkurā gadījumā, piemēram, 90% vadītāju Vācijā nobrauc mazāk kā 100 kilometrus dienā.
Pilnībā elektriski automobiļi ir ideāli lietotājiem, kuri var uzlādēt savus elektroautomobiļus darbā vai mājās. Vienlaikus tiek intensīvi strādāts pie arvien pieaugošas publiskās uzlādes infrastruktūras. Tāpēc nemitīgi parādās jaunas uzlādes stacijas apdzīvotās vietās un gar automaģistrālēm. Tajā iekļauts arī liels skaits, piemēram, mūsu partnera IONITY, lieljaudas uzlādes staciju ultraātrai uzlādei braucienos pa Eiropu. Tā rezultātā tāli braucieni nākotnē kļūs arvien vieglāki un vieglāki.
-
Kādas ir elektroautomobiļa priekšrocības?
Elektroautomobilis piedāvā pavisam jaunu, emocionāli uzlādētu braukšanas sajūtu. Pateicoties griezes momentam, kas pieejams, uzsākot braukšanu, piedzīvojat fascinējošu elektrisku dinamiku un spontānu paātrinājumu. Vienlaikus klusais elektrodzinējs rada jaunu un mierīgu braukšanas sajūtu.
Braucot akumulatora darbinātais automobilis arī gandrīz nerada izmešus (tiek lietots termins “vietēji”) un tādējādi piedāvā maksimālu vides aizsardzību.
Akumulatora darbināto automobiļu papildu priekšrocības ir tās, ka tie atbilst augstākajai atbalsta un nodokļu atvieglojumu kategorijai, kādas konkrētajā valstī tiek piemērotas.
-
Kādi faktori ietekmē mana elektroautomobiļa augstsprieguma akumulatora sniegumu?
Viens būtisks ārējais faktors, kas ietekmē akumulatora sniegumu un jaudu, ir temperatūra. Kā jau, iespējams, zināt par savu mobilā tālruņa akumulatoru, sniegumu ietekmē zemas un augstas temperatūras. Taču jūsu automobilī šī temperatūras ietekme ir maksimāli samazināta, optimizējot darbības stratēģijas. Un vai zinājāt, ka uzglabāšanas sistēmas jauda sniedz informāciju par to, cik liels var būt automobiļa darbības attālums? Papildus temperatūrai citi darbības attālumu ietekmējoši faktori ir enerģijas patērētāji, piemēram, gaisa kondicionētājs, krava un jūsu braukšanas stils.
-
Kā mans braukšanas stils ietekmē elektroautomobiļa darbības attālumu?
Gluži tāpat kā ar tradicionālu iekšdedzes sistēmu – arī braukšanas stils ietekmē elektroautomobiļa darbības attālumu. Parasti – prognozējams, nesteidzīgs un vienmērīgs braukšanas stils optimizē darbības attālumu. Ja, piemēram, samazināt braukšanas ātrumu pa automaģistrāli, varat ievērojami palielināt darbības attālumu. Rekuperācijas laikā, proti, ik reizi, kad atceļat kāju no akseleratora pedāļa, kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektriskajā enerģijā un novadīta uz akumulatoru, pievienojot darbības attālumam vēl dažus kilometrus.
-
Ko vajadzētu iegaumēt, ja mans elektroautomobilis netiek kustināts vai tiek novietots stāvēšanai uz ilgāku laika periodu?
Ja atstājat savu automobili novietotu uz ilgāku laiku, kamēr esat brīvdienās, mēģiniet saglabāt uzlādes līmeni no 30% līdz 50% un vasarā atstāt savu automobili vēsā un ēnainā vietā, bet ziemā – garāžā. Turklāt ilgstošai stāvēšanai novietotu automobili nedrīkst atstāt, ilgstoši pievienotu uzlādei.
DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN CO2 IZMEŠI.
BMW iX(1):
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): mazāk par 21
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
BMW iX3:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 17,8–17,5
BMW i3:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,1
BMW i3s:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 14,6–14,0
Ar (1) atzīmēto automobiļu rādītāji ir plānotās vērtības.
Norādītā informācija par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem un enerģijas patēriņu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kādi pieejami konkrētajam modelim.
Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija, un vietnē https://www.dat.de/co2
Šīs vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. Nodokļu vai citu nodevu gadījumā, kas attiecināmi uz transportlīdzekļiem un kas balstīti (vismaz arī balstīti) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.
Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.
-
BMW iX(1):
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): mazāk par 21
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
BMW iX3:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 17,8–17,5
BMW i3:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,1
BMW i3s:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
Elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 14,6–14,0
Ar (1) atzīmēto automobiļu rādītāji ir plānotās vērtības.
Norādītā informācija par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem un enerģijas patēriņu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kādi pieejami konkrētajam modelim.
Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija, un vietnē https://www.dat.de/co2
Šīs vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. Nodokļu vai citu nodevu gadījumā, kas attiecināmi uz transportlīdzekļiem un kas balstīti (vismaz arī balstīti) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.