VAIRĀK DINAMIKAS. MAZĀKA PRETESTĪBA.

Aerodinamika

VAIRĀK DINAMIKAS. MAZĀKA PRETESTĪBA.

Aerodinamika

Labām idejām nav jābūt sarežģītām: pateicoties tādiem pārdomātiem aerodinamiskajiem līdzekļiem, kā gaisa vārstu vadība, aktīvais aizmugurējais spoileris vai gaisa aizkars, BMW ir uzlabots frontālās pretestības koeficients. Tas pozitīvi ietekmē efektivitāti un braukšanas stabilitāti, kā arī samazina troksni salonā. Skatieties pats.

VAIRĀK DINAMIKAS. MAZĀKA PRETESTĪBA.Aerodinamika

Labām idejām nav jābūt sarežģītām: pateicoties tādiem pārdomātiem aerodinamiskajiem līdzekļiem, kā gaisa vārstu vadība, aktīvais aizmugurējais spoileris vai gaisa aizkars, BMW ir uzlabots frontālās pretestības koeficients. Tas pozitīvi ietekmē efektivitāti un braukšanas stabilitāti, kā arī samazina troksni salonā. Skatieties pats.

ELIPSVEIDA REŽĢIS AR AKTĪVAS GAISA PLŪSMAS FUNKCIJU.

Gaisa vārstu kontrole aktīvās gaisa plūsmas elipsveida režģis zina, kad dzinējam, bremzēm un citiem komponentiem ir nepieciešams gaiss, un automātiski atver gaisa vārstus. Ja gaisa ieplūde vairs nav nepieciešama, tā atkal aizver vārstus. Tādējādi tiek uzlabota aerodinamika un samazināts degvielas patēriņš.

GAISA AIZKARS.

Jūs kontrolējat savu transportlīdzekli, bet gaisa aizkars – gaisa plūsmu. Jo tas samazina virsbūves gaisa pretestību neticami vienkāršā un īpaši efektīvā veidā. Tā sašaurinātie kanāli paātrina gaisa plūsmu un vada to gar riteņa arkām. Tādējādi tiek samazināta turbulence riteņu arkās, frontālās pretestības koeficients, degvielas patēriņš un CO2 izmešu līmenis.

GAISA SAVĀCĒJS.

Jūs uzņemat paātrinājumu. Jūs braucat arvien ātrāk. Bet joprojām nejūtat gaisa pretestību. Jo gaisa savācēji bremzēm novada gaisa plūsmu uz priekšējiem riteņiem. Tas samazina turbulenci riteņu arkās un samazina gaisa vērpi. Samazināts degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

AKTĪVS AIZMUGURĒJAIS SPOILERIS.

Palielinoties ātrumam, palielinās ārējo spēku ietekme uz transportlīdzekļa virsbūvi. Braucot ar ātrumu 110 km/h, aizmugurējais spoileris automātiski paceļas. Tiek samazināts frontālās pretestības koeficients, uzlabota saķere ar ceļu, samazināts spiediens augšup uz aizmugurējo asi. Turklāt tas nozīmē mazāku degvielas patēriņu un zemāku CO2 izmešu līmeni. Braucot ar ātrumu 70 km/h, aizmugurējais spoileris automātiski ievelkas.

GAISA ŠĶĒLĒJS.

Gaisa šķēlējs ir aizmugurējā statņa pagarinājums ar asām malām, kas sadala gaisu, lai mazinātu aiz automobiļa paliekošās gaisa plūsmas stiprumu. Tas samazina aerodinamisko pretestību aizmugurē, kas savukārt nozīmē mazāku degvielas patēriņu un zemāku CO2 izmešu līmeni.

AERODINAMISKIE RITEŅU DISKI.

Gatavs stāties pretim vējam: aerodinamiskie Turbine stila diski optimāli novada gaisa plūsmu gar transportlīdzekļa sāniem, uzlabojot tā aerodinamiku.

BMW i8 AERODINAMIKA.

BMW i8 sporta automobiļa DNS nav apšaubāms: plūdlīniju virsbūve, pievilcīga koniska forma, mazs svars. Dažādas aerodinamiski uzlabotas funkcijas nodrošina vienlaikus maksimālu dinamiku un optimālu efektivitāti. Viens piemērs ir LED aizmugurējie lukturi ar vairākslāņu dizainu, kas izstrādāti kā gaisa plūsmas kanāli.

 

Kombinētais degvielas patēriņš l/100 km: 2,1
Kombinētajā ciklā CO2 izmeši g/km: 49
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km: 11,9

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās, kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un “DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH”, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija.