VAIRĀK DINAMIKAS. MAZĀKA PRETESTĪBA.

Aerodinamika

VAIRĀK DINAMIKAS. MAZĀKA PRETESTĪBA.

Aerodinamika

Labām idejām nav jābūt sarežģītām: pateicoties tādiem pārdomātiem aerodinamiskajiem līdzekļiem, kā gaisa vārstu vadība, aktīvais aizmugurējais spoileris vai gaisa aizkars, BMW ir uzlabots frontālās pretestības koeficients. Tas pozitīvi ietekmē efektivitāti un braukšanas stabilitāti, kā arī samazina troksni salonā. Skatieties pats.

VAIRĀK DINAMIKAS. MAZĀKA PRETESTĪBA.Aerodinamika

Labām idejām nav jābūt sarežģītām: pateicoties tādiem pārdomātiem aerodinamiskajiem līdzekļiem, kā gaisa vārstu vadība, aktīvais aizmugurējais spoileris vai gaisa aizkars, BMW ir uzlabots frontālās pretestības koeficients. Tas pozitīvi ietekmē efektivitāti un braukšanas stabilitāti, kā arī samazina troksni salonā. Skatieties pats.

Read more

ELIPSVEIDA REŽĢIS AR AKTĪVAS GAISA PLŪSMAS FUNKCIJU.

Gaisa vārstu kontrole aktīvās gaisa plūsmas elipsveida režģis zina, kad dzinējam, bremzēm un citiem komponentiem ir nepieciešams gaiss, un automātiski atver gaisa vārstus. Ja gaisa ieplūde vairs nav nepieciešama, tā atkal aizver vārstus. Tādējādi tiek uzlabota aerodinamika un samazināts degvielas patēriņš.

GAISA AIZKARS.

Jūs kontrolējat savu transportlīdzekli, bet gaisa aizkars – gaisa plūsmu. Jo tas samazina virsbūves gaisa pretestību neticami vienkāršā un īpaši efektīvā veidā. Tā sašaurinātie kanāli paātrina gaisa plūsmu un vada to gar riteņa arkām. Tādējādi tiek samazināta turbulence riteņu arkās, frontālās pretestības koeficients, degvielas patēriņš un CO2 izmešu līmenis.

GAISA SAVĀCĒJS.

Jūs uzņemat paātrinājumu. Jūs braucat arvien ātrāk. Bet joprojām nejūtat gaisa pretestību. Jo gaisa savācēji bremzēm novada gaisa plūsmu uz priekšējiem riteņiem. Tas samazina turbulenci riteņu arkās un samazina gaisa vērpi. Samazināts degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

AKTĪVS AIZMUGURĒJAIS SPOILERIS.

Palielinoties ātrumam, palielinās ārējo spēku ietekme uz transportlīdzekļa virsbūvi. Braucot ar ātrumu 110 km/h, aizmugurējais spoileris automātiski paceļas. Tiek samazināts frontālās pretestības koeficients, uzlabota saķere ar ceļu, samazināts spiediens augšup uz aizmugurējo asi. Turklāt tas nozīmē mazāku degvielas patēriņu un zemāku CO2 izmešu līmeni. Braucot ar ātrumu 70 km/h, aizmugurējais spoileris automātiski ievelkas.

GAISA ŠĶĒLĒJS.

Gaisa šķēlējs ir aizmugurējā statņa pagarinājums ar asām malām, kas sadala gaisu, lai mazinātu aiz automobiļa paliekošās gaisa plūsmas stiprumu. Tas samazina aerodinamisko pretestību aizmugurē, kas savukārt nozīmē mazāku degvielas patēriņu un zemāku CO2 izmešu līmeni.

AERODINAMISKIE RITEŅU DISKI.

Gatavs stāties pretim vējam: aerodinamiskie Turbine stila diski optimāli novada gaisa plūsmu gar transportlīdzekļa sāniem, uzlabojot tā aerodinamiku.

BMW i8 AERODINAMIKA.

B42MW i8 sporta automobiļa DNS nav apšaubāms: plūdlīniju virsbūve, pievilcīga koniska forma, mazs svars. Dažādas aerodinamiski uzlabotas funkcijas nodrošina vienlaikus maksimālu dinamiku un optimālu efektivitāti. Viens piemērs ir LED aizmugurējie lukturi ar vairākslāņu dizainu, kas izstrādāti kā gaisa plūsmas kanāli.

 

BMW i8 degvielas patēriņš un CO2 izmeši (3):
Kombinētais degvielas patēriņš l/100 km: 1,9
CO2 izmeši kombinētajā ciklā g/km: 42
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš kWh/100 km: 14,0

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • Norādītās degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības tika noteiktas atbilstoši Eiropas regulai (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.

    (1) Rādītāji piemērojami līdz 15.04.2018. Lūdzu, pārbaudiet pieejamību pie BMW pārstāvja.

    Automobiļu, kas atzīmēti ar (3), vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. [Attiecībā uz šiem transportlīdzekļiem, uz transportlīdzekli attiecināmiem nodokļiem vai citām nodevām, kas balstītas (vismaz cita starpā) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.]

    CO2 efektivitātes specifikācijas ir noteiktas saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK un Eiropas regulu konkrētajā piemērojamajā versijā. Attēlotās vērtības ir balstītas uz degvielas patēriņu, CO2 vērtībām un enerģijas patēriņu saskaņā ar NEDC cikla klasifikāciju.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un specifiskajām CO2 emisijām jaunajiem pasažieru automobiļiem var iegūt izdevumā “Jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa rokasgrāmata”, kas bez maksas pieejams visās tirdzniecības vietās un https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.