IKVIENAS IKONISKAS IZMAIŅAS VADA CELMLAUŽU GRUPA.

Dzimuši elektriski.

IKVIENAS IKONISKAS IZMAIŅAS VADA CELMLAUŽU GRUPA.

Dzimuši elektriski.

Kopš BMW i pirmsākumiem 2013. gadā elektriskie celmlauži visā pasaulē brauc, dzīvo un pievienojas mūsu redzējumam par nākotnes mobilitāti. Sociālo plašsaziņas līdzekļu platformās atrodama viņu personiskā telpa, viņu elektriskie stāsti un ikdienas dzīves mirkļi kopā ar BMW i.

IKVIENAS IKONISKAS IZMAIŅAS VADA CELMLAUŽU GRUPA.Dzimuši elektriski.

Kopš BMW i pirmsākumiem 2013. gadā elektriskie celmlauži visā pasaulē brauc, dzīvo un pievienojas mūsu redzējumam par nākotnes mobilitāti. Sociālo plašsaziņas līdzekļu platformās atrodama viņu personiskā telpa, viņu elektriskie stāsti un ikdienas dzīves mirkļi kopā ar BMW i.

BMW i

KATRĪNA DZIMUSI ELEKTRISKA 2014. GADA SEPTEMBRĪ.

"Mans mazais elektronauts."

Es vienmēr esmu ātri pieņēmusi jauninājumus – es dievinu dažādas ierīces – un jau pavisam drīz iemīlējos elektroauto tehnoloģijā, pateicoties tīrāka gaisa ieguvumiem un īpašajam kosmosa laikmeta izskatam. Šobrīd elektriskie automobiļi ir īpaši sekmīgi, un šķiet, ka sapnis par elektroauto beidzot piepildās. Es patiešām izjūtu iekšējā iekšdedzes dzinējā ieguldīto milzīgo inženieru darbu. Braucot ar BMW i3, tā mierīgajā, klusajā salonā aizplūst daudz stresa. Man vienkārši patīk atrasties automobilī un tā rāmajā salonā, dodoties pa ceļiem. Daži cilvēki pat apstājas un noskatās, kā auto papeld garām, un sauc: "Es mīlu tavu auto!"

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

LŪ. DZIMIS ELEKTRISKS 2014. GADA SEPTEMBRĪ.

"Mazāk ir vairāk mantra."

Man patīk salīdzināt BMW i3 ar mazo mājokļu mūsdienu kustību, kur pārdomāta dizaina objekts var būt funkcionāls savā formā, samazinot tā izmēru līdz minimumam. Salons atgādina Īmsa pārdomāti radītu moderno mājokli: veidotie un pielāgotie koka ielaidumi, it visur rūpīgi izvēlētie materiāli un lielie stikla plašumi. Tāpat kā atjautīga māja iet pretim dabai un nevainojami apvieno telpu un ārpustelpu platības, i3 ir radīts, lai apzināti iekļautu lielu funkciju un tehnoloģiju apjomu robusti minimālā ietvarā. Tāpēc es uztveru i3 kā savas dzīvojamās telpas paplašinājumu.

#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

RODŽERS. DZIMIS ELEKTRISKS 2013. GADA DECEMBRĪ.

"Nākotnē jau tagad."

Esmu izmēģinājis citus elektriskos automobiļus, bet i3 bija vienīgais, kas lika man justies īpaši. Es nemeklēju uzmanību, bet šķiet, ka tas rosina lielu interesi, pat vairāk nekā citi "sporta" automobiļi. Ar i3 palīdzību ātri iespējams uzsākt sarunu, un par šo automobili ir jautājis vairāk cilvēku nekā par jebkuru citu transportlīdzekli, kas bijis manā īpašumā. Galvenokārt es to izmantoju atpūtai, jo dzīvoju ļoti tuvu savam birojam un uz darbu parasti dodos ar velosipēdu. Bet, ja klienti ierodas manā pilsētā, es esmu tas, kas ar viņiem pārvietojas pa pilsētu. Lielākā daļa nekad nav sēdējuši elektriskajā automobilī un parasti ir ļoti pārsteigti, kad es "iespiežu gāzi grīdā".

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

STĪVS. DZIMIS ELEKTRISKS 2015. GADA MARTĀ.

"Dzīve ir ceļojums."

Manai ģimenei ir sena tradīcija doties izbraukumos, un ar savu BMW i3 mēs viegli varam doties šajos vairāku dienu ceļojumos uz tālākiem galamērķiem. Mums i3 ir īsts dzīvesstila automobilis, instruments, kas pastiprina dzīves pieredzi. Tas mūs aizved ne tikai uz vietām, bet arī uz piedzīvojumiem. Mums ir divi bērni – piecus un astoņus gadus veci –, un mēs vēlamies, lai viņi redzētu daudzos dabas brīnumus, kas atrodami mūsu pasaules malā. BMW i3 padara to iespējamu. Izbraukumos svarīgākais nav tikai galamērķis – būtiskas ir arī atmiņas par nonākšanu tajā.

#BORNELECTRIC #BMWi3 #SEATTLE

GARIJS. DZIMIS ELEKTRISKS 2015. GADA JŪLIJĀ.

"Kāp iekšā un dodies."

Kad pirmo reizi braucu ar BMW i3 pagājušajā gadā, tas mani uzreiz aizrāva. Es jutos kolosāli. Es jutos smalki. Es jutos svaigi. Es jutos labi, zinot, ka savā veidā palīdzu videi. Manuprāt, tā labākās īpašības ir dizaina estētika, izmērs un elektriskās funkcijas. Remote lietojumprogramma ir lieliska un nodrošina nevainojamu savienojamību. Pilsētā ir ļoti svarīgi vienkārši iekāpt un doties. Auto novietošana var sagādāt raizes, bet ar i3 varu bez problēmām iespraukties jebkurā vietā.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

LŪSIJA. DZIMUSI ELEKTRISKA 2014. GADA OKTOBRĪ.

"Esmu iemīlējusies."

Nekad nebiju iedomājusies, ka kādu dienu braukšu ar pilnībā elektrisku automobili. Tagad ar tādu braucu katru dienu. Es uzskatu, ka elektroautomobiļi ir mūsu nākotne, un priecājos, ka esmu tās daļa. Katra sekunde, ko pavadu, braucot ar savu BMW i3, man sagādā prieku. Tas ir tik aizraujoši: dzinējs, entuziasms, ātrā braukšanas uzsākšana. Braukšanas pieredze ir lieliska, tāpat arī komforts un skaistie materiāli kopā ar intuitīvo un dabisko automobiļa izmantošanu kopumā. Tas ir skaists un mežonīgs, un esmu tam pieķērusies. Vienīgais trūkums ir tāds, ka man tas jādala ar vīru, taču to man darīt nepatīk.

#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW i3 (60 Ah) enerģijas patēriņš un CO2 izmeši:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 0
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km: 12,9

    BMW i3 (94 Ah) enerģijas patēriņš un CO2 izmeši:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 0
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 0
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km: 12,6*/13,1**

    BMW i3 (60 Ah) ar darbības attāluma palielinājumu enerģijas patēriņš un CO2 izmeši:
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 13
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,5
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 0,6

    BMW i3 (94 Ah) ar darbības attāluma palielinājumu enerģijas patēriņš un CO2 izmeši:
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 12*/13**
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 11,3*/11,9**
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 0,6

    Enerģijas patēriņš un CO2 izmeši BMW i8 ar BMW eDrive hibrīdauto.
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 49
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 11,9
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 2,1

    *  riteņu izkārtojums 1: 19 collu diski
    ** 2. riteņu izkārtojums: 20 collu diski; ziemas riepas

    Degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības ir atkarīgas no izvēlētajiem riteņu un riepu izmēriem.

    Braukšanas diapazons ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, it īpaši personiskā braukšanas stila, izvēlētā maršruta, laikapstākļiem, apsildes/dzesēšanas izmantošanas un iepriekšējas sagatavošanas.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija.