MAKSIMĀLI DAUDZ IEGUVUMU.

BMW X5 efektivitāte.

BMW X5 jaudai un efektivitātei ir daudz iemeslu: degvielu ekonomējoši benzīna un dīzeļdzinēji, izsmalcināta aerodinamika un plašs citu BMW EfficientDynamics līdzekļu klāsts.

Read more

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Maksimāls sniegums ar minimālu degvielas patēriņu.

Neatkarīgi no tā, vai mērķis ir maksimāla jauda vai minimāls degvielas patēriņš, mūsu galvenais uzdevums vienmēr ir nodrošināt pašu būtiskāko – BMW braukšanas prieku.
BMW EfficientDynamics ir BMW izveidota stratēģija, lai samazinātu degvielas patēriņu un izmešus, vienlaicīgi palielinot dinamiku un braukšanas prieku. Tā ir visaptveroša tehnoloģiju pakotne, kas aptver piedziņu, enerģijas pārvaldību un automobiļa koncepciju un ir ietverta ikviena BMW standartaprīkojumā.
Jaunā BMW TwinPower Turbo saimes benzīna un dīzeļdzinēju paaudze atbild par uzlaboto jaudu un mazāku degvielas patēriņu. Optimāla aerodinamika un pārdomāta, viegla konstrukcija palīdz uzlabot efektivitāti. Konstrukcija vienlaikus samazina svaru un palielina automobiļa izturību. BMW pārdomātās vieglās konstrukcijas koncepcija ietver pareizo materiālu izmantošanu pareizajā vietā, jo katram materiālam ir konkrētas izcilas īpašības. Tas apliecina BMW iespaidīgo inovatīvo vadošo pozīciju – BMW ir vienīgais no lielākajiem autoražotājiem, kas plaši izmanto neticami vieglo un ārkārtīgi izturīgo oglekļa šķiedru (CFRP). BMW pievērš uzmanību arī pārdomātām, uz nākotni vērstām piedziņas koncepcijām, piemēram, BMW eDrive tehnoloģijai ar 100 % elektriski vadāmu piedziņu un iespraužamiem hibrīdiem.

BMW CONCEPT X5 EDRIVE

BMW X5 konceptauto pirmo reizi tiek apvienotas inovatīvā EfficientDynamics braukšanas tehnoloģija eDrive un pārdomātā pilnpiedziņas sistēma BMW xDrive. BMW TwinPower Turbo četrcilindru iekšdedzes dzinēja un 70 kW (95 ZS) elektromotora kombinācija piedāvā BMW raksturīgu braukšanas prieku, BMW xDrive vēl vairāk paaugstinot dinamiku. Tajā pašā laikā šis dinamiskais duets ir iespaidīgi efektīvs: 3.8 l/100 km vidējais patēriņš ES pārbaužu ciklā ir savā klasē nepārspēts rādītājs, izvirzot jaunus standartus arī CO2 izmešiem ar mazāk nekā 90 g/km. Ar braukšanas režīmu palīdzību iespējams individuāli regulēt braukšanas raksturlielumus. Pilnīgajā elektroauto režīmā, kurā netiek ģenerēti vietēji izmeši, iespējams mērot attālumu līdz 30 km ar ātrumu līdz 120 km/h.

  • Izcili piemērots ikdienas prasībām.

    BMW X5 eDrive konceptauto iegūst elektroenerģiju no (litija jonu) augstsprieguma akumulatora, kas, ekonomējot vietu, novietots zem līdzenās bagāžas nodalījuma grīdas. Tas nozīmē, ka vietu automobilī vēl joprojām iespējams izmantot daudzveidīgi un ar gandrīz identisku bagāžas vietas tilpumu. Augstsprieguma akumulatoru iespējams ātri un ērti uzlādēt, izmantojot BMW Wallbox. Tāpat to iespējams uzlādēt, izmantojot jebkuru standarta kontaktligzdu vai publisko uzlādes staciju.
    Ar virsbūves metālisko Silverflake virsbūves krāsu satriecoši kontrastē elipsveida režģa stieņi un gaisa savācēju balsti ar īpašo BMW i Blue apdari, kā arī aerodinamiski uzlaboti 21 collas vieglmetāla diski.

ECO PRO REŽĪMS.

Tiklīdz jūs ieslēdzat ECO PRO režīmu, viss tiek pielāgots lielākai efektivitātei, un atkarībā no jūsu individuālā braukšanas stila degvielas patēriņš tiek samazināts par līdz pat 20 procentiem (kā liecina iekšējais BMW degvielas patēriņa pētījums).
Iespējams ietaupīt vēl piecus procentus, izmantojot papildu vienmērīgas braukšanas funkciju, priekšskatījuma palīgsistēmu un ECO PRO maršrutu. Šis režīms optimizē akseleratora pedāļa un pārnesumkārbas reakciju, kā arī pārslēgšanas momentu, un pārdomāti pielāgo apsildes/gaisa kondicionēšanas stratēģiju. Vadības displejs parāda, kuras EfficientDynamics tehnoloģijas šobrīd samazina degvielas patēriņu. Jūs arī saņemsiet ECO PRO padomus, kas saistīti ar aktuālo braukšanas situāciju, lai vēl vairāk kāpinātu efektivitāti.
Vēl viena ECO PRO režīma funkcija ir vienmērīgas braukšanas režīms: ja, braucot ar ātrumu 50 – 160 km/h, piedziņas jauda nav nepieciešama, sistēma atvieno dzinēju, un automobilis slīd uz priekšu bez dzinēja jaudas.
Īpaši inovatīvs ECO PRO režīma akcents ir priekšskatījuma palīgsistēma apvienojumā ar navigācijas sistēmu Professional. Pamatojoties uz navigācijas datiem, tā maršrutā atpazīst līkumus, apbūvētas zonas, apkārtni, T veida krustojumus, ātruma ierobežojumus un nobrauktuves no automaģistrālēm, lai sniegtu savlaicīgus padomus un jūs varētu samazināt ātrumu.
Turklāt ECO PRO režīms ietver ECO PRO maršrutu, kas apvienojas ar jaunākās paaudzes navigācijas sistēmu Professional, lai izmantotu dažādus parametrus, piemēram, individuālo braukšanas stilu, aktuālo satiksmes situāciju un ceļa apstākļus, un aprēķinātu ekonomiskāko maršrutu. Borta dators ataino bonusa diapazonu – cik papildu kilometrus varat nobraukt, pateicoties ECO PRO režīmam.

AERODINAMIKA.

Automobiļa dizains ir BMW EfficientDynamics filozofijas apliecinājums. Optimizētajam, aerodinamiskajam priekšējam spoilerim un balstrāmim ir inovatīvi uzlabojumi, kas samazina gaisa pretestību un degvielas patēriņu.

  • Gaisa aizkars un gaisa savācēji bremzēm

    Priekšējais spoileris ir izteiksmīga dizaina iezīme, kas iemieso BMW EfficientDynamics filozofiju. Integrētais gaisa aizkars vada gaisu caur diviem vertikālajiem gaisa savācējiem un gar priekšējo riteņu arkām. Paātrinātā gaisa plūsma rada tādu kā "aizkaru" ārējā riteņu malā. Gaisa savācēji novada gaisa plūsmu uz priekšējiem riteņiem. Šīs inovatīvās tehnoloģijas samazina turbulenci un gaisa pretestību, tādējādi samazinot degvielas patēriņu.

  • Gaisa vārstu kontrole

    Automātiskā gaisa vārstu vadība izmanto sensoru, lai nepārtraukti novērtētu šībrīža dzinēja dzesēšanas vajadzību un atbilstoši atver vai aizver radiatora gaisa vārstus. Tas optimizē aerodinamiku un saīsina uzsilšanas fāzi, mazinot degvielas patēriņu.

  • Aizmugurējais spoileris un gaisa šķēlēji

    Aizmugurējais jumta spoileris un tam sānos pievienotie gaisa šķēlēji kopā veido ārkārtīgi efektīvu "vilces malu". Precīzi novadītā gaisa plūsma aizmugurē līdz minimumam samazina traucējošo gaisa vērpi un bremzējošo efektu.

BMW X5 SDRIVE25D.

BMW X5 sDrive25d ir visefektīvākā modeļu klāsta versija. BMW X5 sDrive25d ir nevis visu, bet aizmugurējo riteņu piedziņa. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ degvielas patēriņš un izmešu līmenis ir tik zems. Ar 160 kW (281 ZS) BMW X5 sDrive25d piedāvā dinamisku braukšanu, vienlaikus patērējot tikai 5,6 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Neskatoties uz degvielas ekonomiju, tas uzņem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 8,2 sekundēs.

EU6 IZMEŠU NORMA.

BMW X5 dzinēju inovatīvās tehnoloģijas jau tagad atbilst stingrajām EU6 izmešu normas prasībām.
BMW dzinēji vienmēr ir bijuši priekšā savam laikam, jo tie ir BMW galvenā kompetence kopš 1917. gada. BMW X5 dzinēji ir īpaši pārliecinošs teiktā apliecinājums. Ar neticamu sniegumu, spontānu reakciju un ārkārtīgi vienmērīgu gaitu tas atbilst augstākajiem braukšanas komforta standartiem.
Vēl viens iemesls, lai pārliecināti raudzītos nākotnē, ir BMW BluePerformance tehnoloģija, kas ietverta visu dīzeļdzinēja modeļu standartaprīkojumā. Pateicoties šai tehnoloģijai, dīzeļdzinēju izmešu līmenis ir optimizēts vēl vairāk. Papildus dīzeļdegvielas daļiņu filtram un oksidācijas katalizatoram ir arī NOx katalizatora glabātuve, kas vēl vairāk samazina slāpekļa oksīda daudzumu izplūdes gāzēs. Tiek izmantota vēl viena slāpekļa oksīda samazināšanas metode: SCR katalizators (SCR = selektīvā katalītiskā samazināšana) ar AdBlue iesmidzināšanu. Karbamīda šķīduma AdBlue iesmidzināšana izraisa ķīmisko reakciju, kas ievērojami samazina slāpekļa oksīda izmešus. Tādējādi varat būt drošs, ka braucat ar vienu no tīrākajiem dīzeļauto pasaulē ar ievērojami samazinātiem izmešiem, kas jau tagad atbilst stingrajai EU6 izmešu normai.