MAKSIMĀLI DAUDZ IEGUVUMU.

BMW X5 braukšanas dinamika un efektivitāte.

MAKSIMĀLI DAUDZ IEGUVUMU.

BMW X5 braukšanas dinamika un efektivitāte.

MAKSIMĀLI DAUDZ IEGUVUMU.BMW X5 braukšanas dinamika un efektivitāte.

BMW X5 dinamika garantē braukšanas prieku ikvienā izbraucienā – ikvienā manevrā un jebkurā ātrumā. Asos līkumos vadītāja palīdzības sistēmas nodrošina lielisku saķeri ar ceļu – gan kalnos, gan lielā ātrumā. Tajā pašā laikā, pateicoties izsmalcinātai aerodinamikai, ekonomiskiem dzinējiem un dažādiem BMW EfficientDynamics līdzekļiem, BMW X5 atstāj iespaidu ar izcilu efektivitāti, it sevišķi BMW X5 xDrive40e iPerformance ar eDrive tehnoloģiju.

BMW X5 xDrive40e iPerformance attēlos parādīts jaunais BMW iPerformance dizains, kas gaidāms 2016. gada otrajā pusē.


Vadības displeja ekrāni attēlo jauno lietotāja saskarnes dizainu, kas gaidāms no 2016. gada oktobra.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TEHNOLOĢIJAS.

Neatkarīgi no tā, vai mērķis ir maksimāla jauda vai minimāls degvielas patēriņš, BMW galvenais uzdevums vienmēr ir nodrošināt pašu būtiskāko – BMW braukšanas prieku. BMW EfficientDynamics ir BMW stratēģija, lai samazinātu degvielas patēriņu un pazeminātu izmešu līmeni, vienlaikus palielinot braukšanas dinamiku un prieku.

 

Tas ir visaptverošs tehnoloģiju komplekts, kas ietver dzinēju, enerģijas pārvaldību un BMW automobiļa koncepciju. Pārdomātais BMW TwinPower Turbo dzinēja un elektromotora apvienojums pamato automobiļa uzlaboto sniegumu, nepalielinot degvielas patēriņu. Optimizēta aerodinamika vēl vairāk uzlabo efektivitāti, tāpat kā BMW EfficientLightweight, kas vienlaikus samazina svaru un palielina automobiļa stingrību, izmantojot pareizos materiālus pareizajām detaļām. Jau atkal BMW iespaidīgi pierāda savu inovatīvo spēku. Tas ir visaptverošs tehnoloģiju apvienojums, ietverot atjautīgas enerģijas pārvaldības sistēmu un papildaprīkojuma ECO PRO režīmu, kurš atbalsta braukšanas stilu, kas optimizē degvielas patēriņu.

  • EU6 izmešu norma.

    BMW X5 dzinēju inovatīvās tehnoloģijas jau tagad atbilst stingrajām EU6 izmešu normas prasībām.
    BMW dzinēji vienmēr ir bijuši priekšā savam laikam, jo tie ir BMW galvenā kompetence kopš 1917. gada. BMW X5 dzinēji ir īpaši pārliecinošs teiktā apliecinājums. Ar neticamu sniegumu, spontānu reakciju un ārkārtīgi vienmērīgu gaitu tas atbilst augstākajiem braukšanas komforta standartiem.
    Vēl viens iemesls, lai pārliecināti raudzītos nākotnē, ir BMW BluePerformance tehnoloģija, kas ietverta visu dīzeļdzinēja modeļu standartaprīkojumā. Pateicoties šai tehnoloģijai, dīzeļdzinēju izmešu līmenis ir optimizēts vēl vairāk. Papildus dīzeļdegvielas daļiņu filtram un oksidācijas katalizatoram ir arī NOx katalizatora glabātuve, kas vēl vairāk samazina slāpekļa oksīda daudzumu izplūdes gāzēs. Tiek izmantota vēl viena slāpekļa oksīda samazināšanas metode: SCR katalizators (SCR = selektīvā katalītiskā samazināšana) ar AdBlue iesmidzināšanu. Karbamīda šķīduma AdBlue iesmidzināšana izraisa ķīmisko reakciju, kas ievērojami samazina slāpekļa oksīda izmešus. Tādējādi varat būt drošs, ka braucat ar vienu no tīrākajiem dīzeļauto pasaulē ar ievērojami samazinātiem izmešiem, kas jau tagad atbilst stingrajai EU6 izmešu normai.

BRAUKŠANAS DINAMIKA.

Jaudas virsotnē: atklājiet BMW X5 nepārspējamo braukšanas dinamiku.

BRAUKŠANAS DINAMIKA.

Jaudas virsotnē: atklājiet BMW X5 nepārspējamo braukšanas dinamiku.

8 PAKĀPJU STEPTRONIC PĀRNESUMKĀRBA.

Astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba nosaka jaunus dinamiskā snieguma un efektivitātes standartus un ir galvenais BMW EfficientDynamics elements.
Īpaši smalks pārnesumu iedalījums nodrošina optimālu jaudu – no maza līdz lielam ātrumam. Tas ievērojami samazina degvielas patēriņu, vienlaikus ļaujot jums izbaudīt sportiskāku sajūtu un dinamiskāku sniegumu.
Braucot ar lielu ātrumu, papildu pārnesumi samazina dzinēja apgriezienus, tādējādi mazinot arī patēriņu un dzinēja troksni. Liela nozīme šeit ir sajūga konvertoram pat tad, ja esat izvēlējies manuālo pārslēgšanu. Apvienojumā ar ātru dzinēja apgriezienu maiņu un precīzu pārnesumkārbas iestatījumu tas nodrošina ļoti augstu pārnesumu pārslēgšanas komfortu un ievērojami samazina troksni.

100 % SPORTISKS.

Tāds papildaprīkojums, kā aktīvā stūres vadības sistēma un adaptīvās balstiekārtas pakotne, palīdz uzlabot jūsu BMW X5 sportiskumu un komfortu. Aktīvā stūres vadības sistēma nodrošina vēl precīzāku braukšanu un vēl lielāku dinamiku. Izvēloties vienu no adaptīvās balstiekārtas pakotnēm, jūs izvēlaties lielāku braukšanas komfortu un lielāku dinamiku – vai visefektīvāko abu apvienojumu.

  • Aktīvā stūres vadības sistēma.

    Jaunā stūrēšanas komforta dimensija – aktīvā stūres vadības sistēma – piedāvā precizitāti, dinamiku un komfortu ikvienā situācijā uz ceļa.
    Pārvietojoties ar nelielu ātrumu, piemēram, pilsētā, novietojot automobili vai braucot pa līkumotiem ceļiem, aktīvā stūres vadības sistēma palielina stūrēšanas leņķi. Jūs varat veikt asākus manevrus ar mazāku stūres kustību un bez stūres pārgriešanas, kas ievērojami uzlabo BMW manevrējamību un atvieglo tā novietošanu.
    Lai uzlabotu pārākumu augstākajā ātruma diapazonā, aktīvā stūres vadības sistēma nodrošina tiešāku stūrēšanas koeficientu, braucot ar ātrumu no aptuveni 120 līdz 140 km/h (atkarībā no modeļa un iestatījumiem). Tādējādi tā samazina stūrēšanas kustību. Jūsu ieguvums: varat precīzāk stūrēt riteņus ar lielākiem pagriezieniem, iegūstot lielāku stabilitāti un komfortu. Kritiskās situācijās, piemēram, pie pārliekas pagriežamības vai bremzējot uz nevienmērīgas virsmas, aktīvā stūres vadības sistēma jums palīdz, piemēram, izlīdzinot pagriešanās kustības ātrāk, nekā spētu prasmīgs vadītājs.
    Tā kā aktīvā sistēma ir papildsistēma un neiejaucas tiešajā saiknē starp vadītāju un riteņiem, jūs nezaudējat pilnīgu BMW vadāmību pat tad, ja sistēmā rodas kļūme. Konstatējot bojājumu, aktīvās stūres vadības sistēmas pielāgošanas mehānismu nekavējoties bloķē drošības shēmā esošā tapa. Tas nozīmē, ka vienmēr varat pilnībā kontrolēt situāciju.

  • Adaptīvās balstiekārtas pakotnes.

    BMW X5 gaita ir tikpat majestātiska kā tā izskats – īpaši jau ar papildaprīkojuma adaptīvās balstiekārtas pakotnēm. Sportiski vai komfortabli, šīs pakotnes gādā par vislabāko saķeri ar ceļu it visās situācijās.

  • Komforts

    Maksimāls braukšanas komforts, vienlaikus saglabājot BMW raksturīgo braukšanas dinamiku: adaptīvās balstiekārtas pakotne Comfort ļauj jums atsevišķi jebkurā laikā pielāgot balstiekārtu un amortizācijas reakciju. Aizmugurējā tilta pneimatiskā balstiekārta nodrošina pastāvīgi augstu braukšanas komforta līmeni, neskatoties uz automobiļa noslodzi.
    Ja vēlaties dinamiskākus balstiekārtas iestatījumu laikus, braukšanas pieredzes kontrole piedāvā jums Sport un Sport+ režīmu.

  • Dynamic

    Adaptīvās balstiekārtas pakotne Dynamic ļauj jums vēl vairāk optimizēt automobiļa dinamisko potenciālu. Ietvertā dinamiskā jaudas kontrole un dinamiskā piedziņa nodrošina ļoti sportisku vispārējo braukšanas dinamiku, kas galvenokārt jūtama kā ļoti neitrāla stūres reakcija un minimāla virsbūves sasvēršanās līkumos, vienlaikus saglabājot izcilu braukšanas komforta līmeni.

  • Professional

    Labāko no abām pasaulēm nodrošina aktīvās balstiekārtas pakotne Professional, kas apvieno adaptīvās balstiekārtas pakotnes Comfort un adaptīvās balstiekārtas pakotnes Dynamic īpašības, piedāvājot maksimālu braukšanas komfortu un neticamu braukšanas dinamiku.

  • Adaptīvā M balstiekārta

    Lielāka braukšanas dinamika: Adaptive M balstiekārta ļauj jums maksimāli izmantot sava automobiļa iespējas. Funkcijas ietver aizmugurējā tilta dinamisko amortizatoru vadību un pneimatisko balstiekārtu ar īpaši sportiskai reakcijai izstrādātu iestatījumu. Adaptīvā M balstiekārta ir pieejama tikai M sporta pakotnē.

BMW xDrive.

Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma ideāli pielāgojas pat sarežģītākajiem ceļa virsmas apstākļiem, vienmēr nodrošinot optimālu saķeri. xDrive un dinamiskā stabilitātes kontroles sistēma (DSC) nodrošina BMW drošību un stabilitāti. xDrive, ko vada DSC sensora sistēma, ātri un pielāgojami sadala piedziņas spēku starp tiltiem, lai novērstu pārlieku vai nepietiekamu pagriežamību līkumos, nodrošinot izcilu virziena stabilitāti. Turklāt tā garantē ātru un drošu paātrinājumu pat slidenos un stāvos ceļa posmos. Kritiskos ceļa apstākļos DSC nav nepieciešams daudz iejaukties. Tādējādi BMW xDrive apvieno visas pilnpiedziņas sistēmas saķeres, virziena stabilitātes un braukšanas drošības priekšrocības ar klasisko BMW dinamiku.

AERODINAMISKS.

Automobiļa dizains ir BMW EfficientDynamics filozofijas apliecinājums. Optimizētajam, aerodinamiskajam priekšējam spoilerim un balstrāmim ir inovatīvi uzlabojumi, kas samazina gaisa pretestību un degvielas patēriņu.

  • Gaisa aizkars un gaisa savācēji bremzēm

    Priekšējais spoileris ir izteiksmīga dizaina iezīme, kas iemieso BMW EfficientDynamics filozofiju. Integrētais gaisa aizkars vada gaisu caur diviem vertikālajiem gaisa savācējiem un gar priekšējo riteņu arkām. Paātrinātā gaisa plūsma rada tādu kā "aizkaru" ārējā riteņu malā. Gaisa savācēji novada gaisa plūsmu uz priekšējiem riteņiem. Šīs inovatīvās tehnoloģijas samazina turbulenci un gaisa pretestību, tādējādi samazinot degvielas patēriņu.

  • Gaisa vārstu kontrole

    Automātiskā gaisa vārstu vadība izmanto sensoru, lai nepārtraukti novērtētu šībrīža dzinēja dzesēšanas vajadzību un atbilstoši atver vai aizver radiatora gaisa vārstus. Tas optimizē aerodinamiku un saīsina uzsilšanas fāzi, mazinot degvielas patēriņu.

  • Aizmugurējais spoileris un gaisa šķēlēji

    Aizmugurējais jumta spoileris un tam sānos pievienotie gaisa šķēlēji kopā veido ārkārtīgi efektīvu "vilces malu". Precīzi novadītā gaisa plūsma aizmugurē līdz minimumam samazina traucējošo gaisa vērpi un bremzējošo efektu.

ECO PRO REŽĪMS.

ECO PRO režīms palīdz vadītājam samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem atkarībā no braukšanas stila – atbilstoši iekšējam BMW degvielas patēriņa pētījumam. Tādas papildu funkcijas, kā vienmērīgas braukšanas funkcija, turpmāka maršruta palīgsistēma un ECO PRO maršruts, var potenciāli samazināt patēriņu par vēl pieciem procentiem.


Vienmērīgas braukšanas funkcija atvieno transmisiju no dzinēja, un automobilis ripo tālāk bez papildu jaudas no dzinēja. Automobilis “slīd” uz priekšu, ja vadītājs atlaiž pedāli, braucot ar ātrumu no 50 līdz 160 km/h, un nenospiež bremzes. Pamatojoties uz navigācijas sistēmas datiem, turpmākā maršruta palīgs atpazīst līkumus, apdzīvotas vietas, ātruma ierobežojumus un automaģistrāles nobrauktuves, laikus iesakot vadītājam nepalielināt ātrumu. ECO PRO Route ataino visefektīvāko maršrutu, pamatojoties uz satiksmes situāciju, braukšanas stilu un ceļa apstākļiem. Borta dators parāda, cik procentu degvielas var ietaupīt, izmantojot ECO PRO Route izvēlēto maršrutu.