IEDVESMOJOŠA DINAMIKA. PAREIZAJĀS DEVĀS.

BMW EfficientDynamics BMW X3.

IEDVESMOJOŠA DINAMIKA. PAREIZAJĀS DEVĀS.

BMW EfficientDynamics BMW X3.

BMW X3 ir gatavs ikvienam izaicinājumam. Tas īpaši attiecas uz piedziņas sistēmu. Izmantojot BMW EfficientDynamics pārdomātās tehnoloģijas, kā arī moderno enerģijas pārvaldību, tā piedāvā braukšanas prieku un veiklību, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un izmešus.

IEDVESMOJOŠA DINAMIKA. PAREIZAJĀS DEVĀS.BMW EfficientDynamics BMW X3.

BMW X3 ir gatavs ikvienam izaicinājumam. Tas īpaši attiecas uz piedziņas sistēmu. Izmantojot BMW EfficientDynamics pārdomātās tehnoloģijas, kā arī moderno enerģijas pārvaldību, tā piedāvā braukšanas prieku un veiklību, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un izmešus.

TEHNOLOĢIJAS, KAS APVIENO DINAMIKU UN EFEKTIVITĀTI.

TEHNOLOĢIJAS, KAS APVIENO DINAMIKU UN EFEKTIVITĀTI.

Ekonomiski BMW TwinPower Turbo dzinēji, pārdomātas, vieglas konstrukcijas un izsmalcināta aerodinamika veido ideālu pamatu efektivitātei, ko vēl vairāk uzlabo BMW EfficientDynamics tehnoloģijas un tādas iespējas kā astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba.

PĀRDOMĀTA, VIEGLA KONSTRUKCIJA.

BMW X3 ražošanā izmantots plašs augsto tehnoloģiju materiālu klāsts: viegls alumīnijs, izturīgs tērauds, moderna plastmasa un magnijs.
Šī pārdomātā, vieglā konstrukcija samazina automobiļa svaru, padara virsbūvi īpaši izturīgu, uzlabo pasīvo drošību un pilnveido dinamiku.

ENERĢIJAS PĀRVALDĪBA.

BMW X3 standartaprīkojumā ir tehnoloģijas, ko tas atjautīgi izmanto enerģijas koordinēšanā. Šīs augstās efektivitātes pamatā ir enerģijas pārvaldība. Tikai mijiedarbojoties visām šīm tehnoloģijām, automobilis var lepoties ar iespaidīgajiem degvielas patēriņa un izmešu rādītājiem.

  • Optimālas pārslēgšanas indikators

    Jūs varat ietaupīt daudz degvielas, īstajā mirklī izvēloties piemērotāko pārnesumu, īpaši braucot pilsētā, kā arī tālākos izbraukumos. Optimāla pārnesumu pārslēgšana, mazāks degvielas patēriņš – dzinēja elektronikas sistēma nosaka efektīvāko pārnesumu, pamatojoties uz braukšanas apstākļiem un dzinēja darbības ātrumu. Informācijas displejā iedegas bultiņa, parādot, kad lielāka vai mazāka pārnesuma izvēle nodrošinās ekonomiskāku braukšanu. Sistēma arī nosaka, kad jūs strauji uzņemat paātrinājumu, un atbilstoši aizkavē ieteikumu, līdz dzinēja ātrums ir vienmērīgs. Salīdzinošās pārbaudes parāda, ka automobiļi ar optimālās pārslēgšanas indikatoru izmanto par aptuveni četriem procentiem mazāk degvielas.

  • Automātiska Start/Stop funkcija.

    Auto Start-Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Kad automobilis uz brīdi apstājas, piemēram, gaidot pie luksofora vai braucot pavisam lēnā satiksmes plūsmā, kurā ik pa brīdim jāapstājas, Auto Start-Stop funkcija ietaupa degvielu, izslēdzot dzinēju, ja tas darbojas tukšgaitā un vadītājs ir atlaidis sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai nobremzējis, līdz automobilis pilnībā apstājas (Steptronic pārnesumkārba).
    Signāls informācijas displejā norāda, ka Auto Stop Start funkcija ir aktīva. Tiklīdz vadītājs nospiež sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai atlaiž bremžu pedāli (Steptronic pārnesumkārba), dzinējs automātiski atsāk darboties.
    Auto Start-Stop funkcija neietekmē braukšanas komfortu un drošību, jo nav aktīva, ja dzinējs nav sasniedzis ideālo darbības temperatūru, salonā gaiss vēl nav pietiekami uzsilis/atdzisis, akumulatora uzlādes līmenis ir pārāk zems vai tiek pagriezta stūre. Centrālā vadības sistēma nepieciešamības gadījumā iedarbina dzinēju pat tad, ja automobilis stāv uz vietas, piemēram, ja automobilis sāk slīdēt uz priekšu vai uz vējstikla krājas kondensāts. Nospiežot pogu, Auto Start-Stop funkciju jebkurā mirklī var izslēgt.

  • Elektriskais stūres pastiprinātājs

    Every time the driver steers, energy is consumed. But why should energy be consumed when the wheel is not being turned? BMW Electric Power Steering is only active when it is needed. Unlike conventional hydraulic steering systems, BMW EPS only uses energy when the wheel is actively being turned. When the steering wheel is static – e.g. when driving straight ahead along a motorway at high speed – the electric motor is inactive.

  • Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma

    Katru reizi bremzējot, tiek atbrīvota kinētiskā enerģija, kas vēl nesen netika izmantota. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma izmanto šo ilgi novārtā atstāto potenciālu. Tā izmanto enerģiju, kas rodas, bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, pārvēršot to elektrībā. Šo elektrību izmanto, lai uzlādētu akumulatoru. Atjautīgā enerģijas pārvaldības sistēma nozīmē, ka alternatoram nav jādarbojas nepārtraukti, tādējādi samazinot ģeneratora slodzi. Rezultāts: samazināts degvielas patēriņš un uzlabots sniegums – BMW EfficientDynamics klasika.

AERODINAMIKA.

Automobiļa dizains ir BMW EfficientDynamics filozofijas apliecinājums. Katram BMW ir izcila gaisa pretestība, pateicoties dažādiem savstarpēji optimizētiem aerodinamiskajiem elementiem, kas savukārt pozitīvi ietekmē efektivitāti un degvielas patēriņu.
Piemēram, automobiļa aerodinamiku uzlabo līdzenais šasijas pārsegs ar dzinēja nodalījuma un aizmugurējā tilta aizsargu. Šie jaunie apdares elementi ne tikai piedāvā izcilu aerodinamiku, bet arī uzlabo skaņas izolāciju un nodrošina labāku pretkorozijas aizsardzību. Citi aerodinamikas jauninājumi ietver izteiksmīgu aizmugurējo spoileri un aerodinamiski optimizētus ārējos atpakaļskata spoguļus. Spoguļi papildus aerodinamikai uzlabo akustiku un mazina sānu logu notraipīšanos.

AERO DISKI.

AERO DISKI.

17 collu vieglmetāla diski Streamline ar 306 stilu, 8 J x 17, ko dēvē par "aerodiskiem", ar samazinātas rites pretestības 245/55 R 17 riepām palīdz ietaupīt degvielu un pazemināt CO2 izmešu līmeni.

ECO PRO REŽĪMS.

ECO PRO režīms palīdz vadītājiem samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem atkarībā no individuālā braukšanas stila. Papildaprīkojuma vienmērīgas braukšanas funkcija (pieejama tikai ar astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbu) un ECO PRO Route (tikai ar navigācijas sistēmu Professional un Business) var samazināt patēriņu par vēl 5 procentiem.

  • Vienmērīga braukšana

    Vienmērīgas braukšanas funkcija atvieno transmisiju no dzinēja, un automobilis ripo tālāk, neizmantojot to. Automobilis "slīd" uz priekšu, ja vadītājs atlaiž akseleratoru, braucot ar ātrumu no 50 līdz 160 km/h, nenospiež bremzes un turpmākā maršruta palīgsistēma nepielāgo ātrumu.

  • Aktīvā kruīzkontrole ar ECO PRO režīma Stop & Go funkciju

    Apvienojumā ar aktīvo kruīzkontroli automobilis pēc bremzēšanas ar ECO PRO režīmu efektīvāk uzņem paātrinājumu.

  • Turpmākā maršruta palīgsistēma

    Pamatojoties uz navigācijas sistēmas datiem, turpmākā maršruta palīgs atpazīst līkumus, apdzīvotas vietas, ātruma ierobežojumus un automaģistrāles nobrauktuves, laikus iesakot vadītājam nepalielināt ātrumu.

  • ECO PRO Route

    Atkarībā no satiksmes situācijas, vadītāja stila un ceļa apstākļiem, ECO PRO Route ataino visefektīvāko maršrutu. Borta dators parāda, cik procentu degvielas var ietaupīt, izmantojot ECO PRO Route.

8 PAKĀPJU STEPTRONIC PĀRNESUMKĀRBA.

8 PAKĀPJU STEPTRONIC PĀRNESUMKĀRBA.

Astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba nosaka jaunus komforta un dinamiskā snieguma standartus un ir galvenais BMW EfficientDynamics elements.
Neparasti smalkas pārnesumu iedaļas atvieglo optimālu jaudas atdevi pie jebkura ātruma. Tas ievērojami samazina degvielas patēriņu, vienlaikus ļaujot vadītājam izbaudīt sportiskāku sajūtu un dinamiskāku sniegumu. Braucot ar lielu ātrumu, papildu pārnesumi samazina dzinēja apgriezienus, tādējādi mazinot arī patēriņu un dzinēja troksni.
Palīdz arī konvertera sajūgs, pat ja automobilis tiek pārslēgts uz manuālo režīmu. Apvienojumā ar ātru dzinēja apgriezienu maiņu un precīzu pārnesumkārbas iestatījumu tas nodrošina ļoti augstu pārnesumu pārslēgšanas komfortu un ievērojami samazina troksni.

Pateicoties BMW EfficientDynamics astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbai, tagad ir iespējams aktīvi atbalstīt sniegumu automobiļos ar jauno Predictive piedziņu, izmantojot braukšanas pieredzes kontroli. In the "Sport" mode, the transmission management uses data from the navigation system to deliver a level of responsiveness that is even more dynamic and spontaneous based on route characteristics. As suggested by its name, the "Comfort" mode offers a comfort-oriented shift programme with fewer shifts.