ĻAUJIET RĪKOTIES UZTICAMIEM PALĪGIEM.

BMW X1 BMW ConnectedDrive vadītāja atbalsta sistēmas.

Šie palīgi ir profesionāļi: BMW X1 jūs atbalsta plašs vadītāja palīdzības sistēmu klāsts. Tās vienmēr nodrošina maksimālo iespējamo drošību un komfortu. Tādējādi jūs varat pievērsties vissvarīgākajam – bezrūpīgam braukšanas priekam.

NAVIGĀCIJAS SISTĒMA PLUS.

Navigācijas sistēma Plus, kas ietver BMW Head-Up displeju, apvieno dažādus noderīgus komponentus: navigācijas sistēmu ar iebūvētu 8,8" LCD krāsu displeju, radio, MP3 atskaņotāju, RDS dubulto uztvērēju un instrumentu paneli ar augstas izšķirtspējas 5,7" TFT displeju. BMW Head-Up pilnkrāsu displejs ataino būtisko braukšanas informāciju vadītāja acu priekšā, ļaujot pilnībā pievērst uzmanību braukšanai. Maršruta vadību nodrošina ar bultiņu un kartes attēlojumu un balss instrukcijām. Navigācijas sistēmu var vadīt intuitīvi, izmantojot iDrive Touch kontrolleri ar tiešās izvēlnes vadības pogām un astoņām funkcionālām grāmatzīmēm vai, atkarībā no aprīkojuma, ar balss vadības sistēmu. Navigācijas sistēma Plus rāda vadītājam ātru un tiešu maršrutu caur daudzām Eiropas valstīm un dažos gadījumos pat vēl tālāk. Lai laikus noteiktu satiksmes kavēkļus, tiek izmantota TMC tehnoloģija; alternatīvi maršruti tiek aprēķināti ļoti ātri, lai droši un ērti sasniegtu mērķi.

  • iDrive Touch kontrolleris

    iDrive Touch kontrolleris (navigācijas sistēmas Professional sastāvdaļa) ļauj ērti pārvaldīt vadības displeju ar vienu roku. Pateicoties kontrollerī integrētajam skārienpaliktnim, tādu informāciju kā, piemēram, galamērķi navigācijas sistēmai, var ērti ievadīt, rakstot ar roku. Kontrolleri ir iespējams pagriezt un nospiest, lai piekļūtu daudzām funkcijām, nomainītu iestatījumus un pārlūkotu sarakstus. To var vadīt vienkārši un intuitīvi, jo tas balstīts uz pieskāriena sajūtu. Tas īpaši atvieglo vadītāja dzīvi, jo maksimāli samazina nepieciešamību novērsties no ceļa. Visas ar kontrolleri pārvaldītās funkcijas var skaidri redzēt vadības displejā.

BMW HEAD-UP DISPLEJS.

Pilnkrāsu BMW Head-Up displejs ataino būtisko braukšanas informāciju vadītāja acu priekšā, ļaujot pilnībā pievērst uzmanību braukšanai. Displejs ietver tādu informāciju kā šībrīža ātrums, navigācijas norādes, ātruma ierobežojumu informācija, tostarp apdzīšanas liegums, kā arī tālruņa un izklaides saraksti.

BRAUKŠANAS PALĪGSISTĒMA.

Braukšanas palīgsistēmas drošības pakotne apvieno kameras darbībā balstītas sistēmas, tādas kā tālo gaismu asistents, ātruma ierobežojumu informācija un joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma, kā arī tuvošanās kontroles brīdinājumu un gājēju tuvošanās brīdinājumu ar vieglas bremzēšanas pilsētā funkciju.


Tālo gaismu asistents nodrošina labāko redzamību tumsā, tālo gaismu lietošanas laikā izvairoties no citiem vadītājiem. Atjautīgā ātruma ierobežojumu informācija atpazīst konkrētā brīža ātruma ierobežojumus, izmantojot kameru un navigācijas datus, kā arī ņem vērā datus no citām sistēmām, tādām kā GPS vai lietus sensori, lai ievērotu ierobežojumus konkrētās situācijās vai mitruma apstākļos.


Joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma izraisa stūres vibrēšanu, ja automobilis nejauši pamet savu joslu ātrumā virs 70 km/h. Kritiskās situācijās tuvošanās kontroles brīdinājums informē vadītāju divās pakāpēs. Gājēju brīdinājums darbojas, braucot ar ātrumu no 10 līdz 60 km/h, un nodrošina viena līmeņa brīdinājumu akūtu briesmu gadījumā. Tajā pašā laikā bremzes tiek sagatavotas ātrākai reakcijai. Ārkārtas situācijā sistēma aktivizē bremzes, lai samazinātu sadursmes ātrumu. Ja priekšā braucošais automobilis pēkšņi bremzē, līdz vieglai piebremzēšanai tiek rādīti aizvien izteiktāki brīdinājumi.

AUTOMOBIĻA NOVIETOŠANAS ASISTENTS.

Novietošanas palīgs atvieglo paralēlo novietošanu. Neatkarīgi no tā, vai sistēma ir aktivizēta vai nē, tā mēra iespējamās novietošanas vietas, braucot garām ar nelielu ātrumu (zem 35 km/h) un ar maksimālo attālumu 1,5 m no novietotu automobiļu rindas. Kad ir atrasta pietiekami liela vieta, jūs ieslēdzat pagriezienu rādītāju, un novietošanas asistents stūrēs, kamēr jūs turpināsiet spiest akseleratora un bremžu pedāli un mainīsiet pārnesumus. Sistēma arī sniedz norādījumus vadības displejā papildu akustiskos signālus. Tādēļ vadītājs var justies ērti un izbaudīt lielāku drošību automobiļa novietošanas laikā.

ATPAKAĻSKATA KAMERA.

ATPAKAĻSKATA KAMERA.

Atpakaļskata kamera uzlabo redzamību, braucot atpakaļgaitā ar ātrumu, kas mazāks par 15 km/h, piemēram, novietojot automobili. Vadības displejā atainots lauks aiz automobiļa. Vadītājam manevra laikā palīdz interaktīvas trajektorijas līnijas attāluma mērīšanai un apgriešanās loki, kā arī ar krāsām iezīmēti šķēršļi.

AUTOMOBIĻA NOVIETOŠANAS ATTĀLUMA KONTROLE.

Automobiļa novietošanas attāluma kontrole (PDC) aizmugurē palīdz ērtāk novietot automobili šaurā vietā, braucot atpakaļgaitā. Par aiz automobiļa esošo šķēršļu tuvumu liecina skaņas brīdinājums un vizuāls indikators vadības displejā.

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN CO₂ IZMEŠI.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši BMW X1 modeļiem ar benzīna vai dīzeļdzinēju:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 6,6 līdz 3,9
CO2 izmeši g/km (kombinētie): no 152 līdz 104

 

BMW X1 xDrive25i degvielas patēriņš un CO2 izmeši:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 6,6 līdz 6,4
CO2 izmeši g/km (kombinētie): no 152 līdz 149

 

Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija.