LABĀKAIS APĻA LAIKS. ARĪ ĀRPUS TRASES.

BMW X6 M braukšanas dinamika un efektivitāte.

LABĀKAIS APĻA LAIKS. ARĪ ĀRPUS TRASES.

BMW X6 M braukšanas dinamika un efektivitāte.

BMW X6 M piedāvā koncentrētu jaudu, ko M raksturīgā xDrive efektīvi pārnes uz ceļu. Garantēta izcila saķere. Veikla manuāla vai automātiska pārnesumu pārslēgšana, kas iespējama, pateicoties standartaprīkojuma astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbai. Ar M sakausējuma bremzēm iespējams sasniegt izcilus, autosporta cienīgus ātruma samazināšanas rādītājus. Un BMW EfficientDynamics tehnoloģijas apvieno lielisko sniegumu ar iespaidīgu efektivitāti.

LABĀKAIS APĻA LAIKS. ARĪ ĀRPUS TRASES.BMW X6 M braukšanas dinamika un efektivitāte.

BMW X6 M piedāvā koncentrētu jaudu, ko M raksturīgā xDrive efektīvi pārnes uz ceļu. Garantēta izcila saķere. Veikla manuāla vai automātiska pārnesumu pārslēgšana, kas iespējama, pateicoties standartaprīkojuma astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbai. Ar M sakausējuma bremzēm iespējams sasniegt izcilus, autosporta cienīgus ātruma samazināšanas rādītājus. Un BMW EfficientDynamics tehnoloģijas apvieno lielisko sniegumu ar iespaidīgu efektivitāti.

ASTOŅPAKĀPJU STEPTRONIC PĀRNESUMKĀRBA AR DRIVELOGIC.

ASTOŅPAKĀPJU STEPTRONIC PĀRNESUMKĀRBA AR DRIVELOGIC.

Optimāla jaudas atdeve.

Astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba ar Drivelogic ir jauns dinamikas un pārslēgšanas etalons. Neparasti smalkās pārnesumu iedaļas un ārkārtīgi ātrā pārslēgšana atvieglo optimālu jaudas atdevi jebkurā ātrumā, nodrošinot labāko jaudu un efektivitāti. Sevišķi braucot ar lielu ātrumu, astotais pārnesums samazina dzinēja apgriezienus, tādējādi mazinot arī patēriņu un dzinēja troksni. Vadītājs var manuāli pārslēgties uz "D" vai "S" režīmu, izmantojot M pārnesumu pārslēgsviru vai stūres M pārnesumu pārslēga lāpstiņas. Manuālajā "S" režīmā M Steptronic pārnesumkārba automātiski nepārslēdzas, un nepieciešamības gadījumā dzinējs var sasniegt maksimālos apgriezienus.

Ļoti dinamisks.

Turklāt vadītājs lielā ātrumā var ļoti dinamiski pārslēgt pārnesumus un izmantot Drivelogic funkciju, lai izvēlētos vienu no trim pārslēgšanas veidiem: no ērtas un efektīvas līdz dinamiskai vai sacīkšu pārslēgšanai ar īpaši īsiem pārnesumu pārslēgšanas posmiem. Sajūgs ar griezes momenta konversiju nodrošina tiešu sasaisti starp dzinēju un pārnesumkārbu un minimālu jaudas zudumu. M ekskluzīvā funkcija: kad automobilis ir apstājies, starp dzinēju un pārnesumkārbu nenotiek automātiska jaudas pārnese, tādējādi automobilis neripo. Taču, piemēram, manevrējot viegls pieskāriens akseleratora pedālim aktivizē "ripošanu pēc pieprasījuma".

xDrive ar M raksturīgām funkcijām.

xDrive ar M raksturīgām funkcijām.

Atjautīgā BMW pilnpiedziņas sistēma.

Atjautīgā pilnpiedziņas sistēma BMW xDrive elastīgi sadala piedziņas jaudu starp asīm. Lai sasniegtu un pārspētu sagaidāmos saķeres, virziena stabilitātes un braukšanas drošības rādītājus vienlaicīgi, elektroniski vadāmā sistēma zibenīgi pielāgo jaudas sadali. Tā palīdz tikt galā arī ar pārlieku un nepietiekamu pagriežamību, vēl vairāk uzlabojot automobiļa virziena stabilitāti un vadāmību.

Dinamisks šauros līkumos.

BMW M automobiļos xDrive uzsver aizmugurējo asi, un arī tas palīdz uzlabot dinamiku. Jauda vispirms tiek pievadīta aizmugurējiem riteņiem, pēc tam – priekšējiem. Tas samazina nepietiekamu pagriežamību, it sevišķi braucot līkumos. Tas nozīmē, ka vadītājs var uzņemt ātrumu agrāk un intensīvāk, pilnībā izbaudot automobiļa lielo braukšanas dinamikas potenciālu. Nepieciešamības gadījumā priekšējā ass var saņemt par līdz pat 50 % lielāku griezes momentu. Ar pilnībā deaktivizētu dinamiskās stabilitātes kontroles sistēmu ir iespējama arī kontrolēta sānslīde.

M SAKAUSĒJUMA BREMZES.

M sakausējuma bremzes ir daudz guvušas no autosporta tehnoloģijām, kas ļauj tām saglabāt nepārtrauktu efektivitāti un stabilizēt bremžu nodilumu pat prasīgos apstākļos. Dažādu ļoti elastīgu materiālu izmantošana nodrošina lielisku termisko stabilitāti, ilgu kalpošanas laiku un precīzu bremzēšanu. Tāpat tas samazina bremžu svaru, kas pozitīvi ietekmē veiklību, dinamiku, paātrinājumu un degvielas patēriņu.
Priekšējie perforētie, ventilētie bremžu diski ar sešu virzuļu bremžu suportiem nodrošina optimālu reakciju mitros apstākļus un uzlabotu siltuma izkliedēšanu. Blue Metallic krāsas bremžu suporti ar raksturīgo M logotipu ievērojami uzsver bremžu disku sportisko izskatu un izteiksmīgo, autentisko M dizainu.

SACĪKŠU AUTOMOBILIM RAKSTURĪGAS ĪPAŠĪBAS.

Ar neatvairāmo dinamiku, iespaidīgo veiklību un precīzo vadāmību BMW X6 M savā segmentā izvirza jaunus standartus. Launch Control funkcija ļauj lieliski uzsākt braukšanu. Ar dinamisko braukšanu, dinamisko jaudas kontroli un dinamisko amortizatoru vadību varat pielāgot automobiļa iestatījumus attiecīgajiem braukšanas apstākļiem.

  • Palaišanas kontrole

    Launch Control funkcija ļauj uzsilušam dzinējam sasniegt maksimālu paātrinājumu no nulles. Vadītājs deaktivizē dinamisko stabilitātes kontroles sistēmu (DSC), turot nospiestu DSC pogu, un tad aktivizē Launch Control funkciju. Pēc tam vadītājs izvēlas secīgo režīmu ar 3. braukšanas programmu, notur automobili vietā, turot nospiestas bremzes, un līdz galam piespiež akseleratora pedāli. Kad instrumentu panelī iedegas karoga simbols, nospiežot akseleratora pedāli, dzinējs automātiski uzņems optimālo braukšanas uzsākšanas ātrumu. Tad vadītājs atlaiž bremžu pedāli, turot akseleratora pedāli nospiestu, un automobilis uzņems maksimālu paātrinājumu, līdz tiks atlaists akseleratora pedālis. Astoņpakāpju M Steptronic pārnesumkārba nepārtraukti nosaka pārslēgšanas punktus tā, lai, pārslēdzot uz lielāku pārnesumu, būtu pieejams nākamais optimālais dzinēja ātrums. Šī funkcija ir izstrādāta, domājot par vadītājiem ar dinamiskām, sportiskām ambīcijām.

  • Dinamiskā jaudas kontrole

    Elastīgi sadalot piedziņas spēku starp aizmugurējās ass riteņiem, dinamiskā jaudas kontroles sistēma (DPC) palielina sportiskumu un optimizē braukšanas dinamiku. Apvienojumā ar citām balstiekārtas regulēšanas sistēmām DPC sniedz vēl lielāku braukšanas precizitāti un dinamiku. Tā ir izstrādāta īpaši M, samazina nepieciešamo stūrēšanas leņķi un uzlabo precizitāti.
    Aizmugurējai asij ir divi elektriski vadāmi vārsti un ass diferenciālis, kas ļauj dinamiskās jaudas kontroles sistēmai uzraudzīt braukšanas situāciju un līkumos attiecīgi novadīt lielāku griezes momentu uz ārējo aizmugurējo riteni.

  • Dynamic Drive

    Hidrauliski vadāmie aktīvie stabilizatori ļauj dinamiskās braukšanas balstiekārtas vadības sistēmai samazināt automobiļa sasvēršanos līkumos un pēkšņos manevros. Tas uzlabo komfortu un veiklību, kā arī padara stūrēšanu vēl precīzāku. Galu galā vadītājs var pilnībā izmantot milzīgo BMW M dinamiskas braukšanas potenciālu.
    Braucot taisni, stabilizatora abas puses ir atdalītas, tādējādi neietekmējot amortizāciju un balstiekārtu un ļaujot tām darboties normāli. Sistēma izmanto vairākus sensorus, lai saskaņā ar šķērspaātrinājumu analizētu braukšanas situāciju un samazinātu virsbūves sasvēršanos līkumos. Aktīvā sasvēršanās sadale priekšējās un aizmugurējās ass starpā atvieglo kritiskas braukšanas situācijas. Pateicoties M īpašajai kalibrācijai ar spēcīgāku aizmugurējās ass sasvēršanās inerci, automobili raksturo izteikti dinamiskāka braukšana. Automobilis uz stūrēšanu reaģē vēl tiešāk un aktīvāk, pateicoties M īpašajai mērķtiecīgajai stūrēšanas reakcijai un noslodzes izmaiņu reakcijai.

  • Dinamiskā amortizatoru vadība

    Zemās balstiekārtas dinamiskā amortizatoru vadība nepārtraukti pielāgo amortizatoru īpašības, lai piemērotos konkrētajai braukšanas situācijai un ceļa virsmai. Izmantojot braukšanas dinamikas pogas viduskonsolē, vadītājs var pielāgot balstiekārtu savām tā brīža vēlmēm – no ērtiem iestatījumiem, saglabājot augstu braukšanas dinamikas potenciālu, līdz ārkārtīgi sportiskiem iestatījumiem, kas uzsver aktīvu braukšanas stilu un īstu M braukšanas prieku. Comfort režīmā amortizatori reaģē laidenāk, samazinot kaitinošo automobiļa vertikālo kustību, braucot pa nelīdzenām virsmām. Sport un Sport + režīmā amortizatoriem, tieši pretēji, tiek piemērota M īpašā stingrība, kas sniedz papildu sportisko braukšanas prieku uz līkumotiem lauku ceļiem, kur vislabāk iespējams izbaudīt M raksturīgo automobiļa augsto sniegumu. Maksimālai braukšanas dinamikai pa gludiem ceļiem riteņu un virsbūves kustības tiek samazinātas līdz minimumam. Izmantojot M pogas uz stūres, no M Drive izvēlnes iespējams izvēlēties iepriekš ieprogrammētus iestatījumus.
    Sensori katrā ritenī uztver kustības, ko pēc tam analizē vadības ierīce. Amortizatori tiek pielāgoti sekundes daļu laikā. Amortizatoru kompresijas un atsitiena iestatījumi tiek piemēroti pastāvīgi un neatkarīgi. Rezultāts: izcila saķere ar ceļu, pateicoties optimālai amortizācijai un katra riteņa balstiekārtai.

M DRIVE.

M DRIVE.

M Drive ļauj veikt individuālu vadītāja personīgo profilu konfigurāciju diapazonā no ērtas slīdēšanas līdz pat sportiski tiešiem iestatījumiem, ko izmantot trasē. Katru no abiem saglabātajiem profiliem (ar visiem saglabātajiem iestatījumiem) iespējams aktivizēt, tikai piespiežot vienu no divām M Drive pogām, kas integrētas M ādas stūrē.
M braukšanas dinamikas pogas, kas paredzētas, lai pielāgotu visas individuāli konfigurējamās piedziņas un balstiekārtas funkcijas, ir izkārtotas viduskonsolē ap pārnesumu pārslēgsviru. Vadītājs var neatkarīgi izvēlēties DSC režīmu, dzinēja snieguma īpašības, adaptīvās balstiekārtas parametrus, M Servotronic stūres iekārtas īpašības, astoņpakāpju M Steptronic pārnesumkārbas pārnesumu pārslēgšanas iespējas un Head-Up displeja izskatu. Ar iDrive izvēlnes palīdzību iespējams izveidot individualizētu automobiļa iestatījumu kopumu un to saglabāt, turot nospiestu vienu no divām M Drive pogām uz M ādas stūres.

M SERVOTRONIC.

Ar M Servotronic vadītāji ikvienā situācijā var izbaudīt optimālu stūrēšanas atbalstu. Tas pielāgo stūrēšanas palīgu šībrīža ātrumam un nodrošina tiešu un precīzu stūrēšanu, pat braucot ar lielu ātrumu. Tas piedāvā arī izcilu komfortu, samazinot stūrēšanai nepieciešamo fizisko piepūli, kā arī uzlabojot dinamiku novietošanas un manevru laikā un braucot pa šauriem vai līkumotiem ceļiem.
Vadības ierīce izmanto elektroniskus ātruma mērījumus, lai noteiktu nepieciešamo stūres pastiprinātāja atbalstu ikvienā braukšanas situācijā. Stūres pastiprinātāju iespējams precīzi pielāgot ar elektrisko vadības ierīci, padarot to precīzāku par standarta servostūres pastiprinātāju sistēmām, kas balstās uz dzinēja apgriezieniem.
Ar M Servotronic stūrēšanai nelielā ātrumā nepieciešama minimāla fiziskā piepūle. Tomēr, palielinoties ātrumam, tiek samazināts nepieciešamais stūrēšanas atbalsts, lai nodrošinātu tiešāku saķeri ar ceļu un optimālu virziena stabilitāti. M Servotronic ir īpaši izstrādāts M līnijai un piedāvā trīs individuālas konfigurācijas iestatījumus, ko iespējams izvēlēties, nospiežot pogu.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TEHNOLOĢIJAS.

Iegūstiet vairāk no katra degvielas litra, izmantojot BMW EfficientDynamics: labāku sniegumu, lielāku efektivitāti un uzlabotu braukšanas pieredzi. Tehniskās inovācijas, kas samazina degvielas patēriņu, uzlabojot dinamiku, nozīmē, ka tīra dinamika tagad ir katra BMW standartaprīkojumā.

  • Automātiska Start/Stop funkcija

    Automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Gaidot pie luksofora vai lēnā satiksmē, automātiskā Start/Stop funkcija izmanto iespēju ietaupīt degvielu, izslēdzot dzinēju, brīžos, kad automobilis ir pilnībā apstājies un vadītājs tur nospiestu bremžu pedāli.
    Signāls informācijas displejā norāda, ka funkcija ir aktīva. Vadītājam atlaižot bremzes un nospiežot akseleratora pedāli, dzinējs atkal tiek iedarbināts sekundes desmitdaļā.
    Šī funkcija neietekmē braukšanas komfortu vai drošību, jo nav aktīva, ja dzinējs nav sasniedzis optimālo darbības temperatūru, salonā gaiss vēl nav pietiekami uzsilis vai atdzisis, akumulatora uzlādes līmenis ir pārāk zems vai tiek pagriezta stūre. Ja nepieciešams, centrālā vadības sistēma iedarbina dzinēju pat tad, kad automobilis vēl stāv uz vietas, piemēram, ja automobilis sāk slīdēt vai ir aizsvīdis vējstikls. Nospiežot pogu, automātisko Start/Stop funkciju jebkurā mirklī var izslēgt.

  • Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma

    Katru reizi bremzējot, tiek atbrīvota kinētiskā enerģija, kas vēl nesen netika izmantota. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma izmanto šo ilgi novārtā atstāto potenciālu. Tā izmanto enerģiju, kas rodas, bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, pārvēršot to elektrībā. Šo elektrību izmanto, lai uzlādētu akumulatoru. Atjautīgā enerģijas pārvaldības sistēma nozīmē, ka alternatoram nav jādarbojas nepārtraukti, tādējādi samazinot ģeneratora slodzi. Rezultāts: samazināts degvielas patēriņš un uzlabots sniegums – BMW EfficientDynamics klasika.