ROBEŽAS DOMĀTAS, LAI TĀS PĀRKĀPTU.

BMW M6 Cabrio apvieno braukšanas dinamiku un efektivitāti.

ROBEŽAS DOMĀTAS, LAI TĀS PĀRKĀPTU.

BMW M6 Cabrio apvieno braukšanas dinamiku un efektivitāti.

BMW M6 Cabrio spēcīgā M TwinPower Turbo astoņcilindru dzinēja skaņa, modernās palīdzības sistēmas un balstiekārta ar autosporta gēniem kopā dzēš novilktās līnijas starp ceļiem un sacīkšu trasēm. Vismaz līdz brīdim, kad tiek nolaists mīkstā seguma jumts un luksusa salons pielīst ar saules gaismu. Tad sāk zust robežas starp automobili un jaudīgu ātrumlaivu.

ROBEŽAS DOMĀTAS, LAI TĀS PĀRKĀPTU.BMW M6 Cabrio apvieno braukšanas dinamiku un efektivitāti.

BMW M6 Cabrio spēcīgā M TwinPower Turbo astoņcilindru dzinēja skaņa, modernās palīdzības sistēmas un balstiekārta ar autosporta gēniem kopā dzēš novilktās līnijas starp ceļiem un sacīkšu trasēm. Vismaz līdz brīdim, kad tiek nolaists mīkstā seguma jumts un luksusa salons pielīst ar saules gaismu. Tad sāk zust robežas starp automobili un jaudīgu ātrumlaivu.

SEPTIŅPAKĀPJU M DUBULTĀ SAJŪGA PĀRNESUMKĀRBA AR DRIVELOGIC.

M dubultā sajūga pārnesumkārba ar Drivelogic ir inovatīva dubultā sajūga pārnesumkārba, kas īpaši radīta BMW M lielu apgriezienu dzinējiem. Tā var lepoties ar optimizētas saķeres automātisko pārnesumu pārslēgu, Launch Control funkciju, maza ātruma palīdzības sistēmu, kā arī automātisko Start/Stop funkciju. To iespējams pārvaldīt vai nu automātiski, vai manuāli, izmantojot M ādas stūres pārnesumu pārslēga lāpstiņas vai pārnesumu pārslēgu viduskonsolē.
M dubultā sajūga pārnesumkārba ļauj ārkārtīgi veikli mainīt pārnesumus, nemainot saķeres spēkus. To nodrošina divas apakšējās pārnesumkārbas, katra ar savu sajūgu, kas, pārklājot sajūgu darbību, nepārtraukti pārnes dzinēja jaudu uz riteņiem. Pārnesumu pārslēgšanas stratēģija tiek optimizēta arī ar esošo navigācijas datu palīdzību – piemēram, pirms pagriezieniem M dubultā sajūga pārnesumkārba proaktīvi pārslēdzas uz zemāku pārnesumu. Papildu Launch Control funkcija, kas ļauj sasniegt maksimālo paātrinājumu no nulles, piedāvā izcili dinamisku braukšanas pieredzi: pārnesumu maiņu lielā ātrumā iespējams veikt bez sajūga izmantošanas un jaudas pārvades pārtraukumiem.
Neatkarīgi no tā, vai vadītājs izvēlas automātisko ("D" režīms) vai manuālo ("S" režīms) režīmu, Drivelogic ar braukšanas pieredzes vadību vienmēr piedāvā trīs pārslēgšanas iespējas: ārkārtīgi sportisku, komfortablu un efektīvu.

COMPETITION PAKOTNE.

Patiesa sacīkšu sajūta: Competition pakotne sniedz uzlabotu dzinēja jaudu, tiešāku stūrēšanu un īpaši pielāgotu balstiekārtu, lai nodrošinātu to, ka BMW M6 uz ceļa rāda vēl augstāku sniegumu.

 

M TwinPower Turbo astoņcilindru benzīna dzinēja jauda palielinās no 423 kW līdz 442 kW. Šo uzlaboto sniegumu iespējams iegūt, paaugstinot paātrinājuma spiedienu pie augstākiem apgriezieniem. M sporta izplūdes sistēma rada īpaši dinamisku un aizraujošu dzinēja skaņu. Gan sacīkšu trasei, gan ikdienas lietojumam īpaši izstrādātā balstiekārta un ārkārtīgi dinamiskā tiešā stūrēšana gādā, lai katrs stūrēšanas rīkojums tiktu izpildīts maksimāli precīzi. Ekskluzīvie 20 collu M Double-spoke 601 M stila vieglmetāla diski ar divkrāsu dizainu un dažādu izmēru riepām, kā arī Black hromēts M sporta izplūdes sistēmas dubultais izpūtējs atstāj ievērojamu iespaidu.

AKTĪVAIS M DIFERENCIĀLIS.

Aktīvais M diferenciālis vienmērīgi sadala griezes momentu starp abiem aizmugurējiem riteņiem, lai optimizētu saķeri un braukšanas stabilitāti dinamiskas joslu maiņas laikā, paātrinājumā, izbraucot no līkumiem, veicot līkumotus manevrus lielā ātrumā vai uz ceļiem ar nelīdzenām virsmām, ieskaitot sniegu, granti un ledu. Tas nodrošina precīzu vadāmību pat ļoti krasā šķērspaātrinājumā. Diferenciāļa bloķētāja pastāvīgā, vienmērīgā pielāgošana harmonizē automobiļa braukšanas sniegumu, uzlabojot vadāmību ekstrēmās braukšanas situācijās.
Saķeri uzlabo elektroniski vadāma ierīce, kas samazina aizmugurējo riteņu griešanās ātruma atšķirības. Autosportam veidotā sistēma ir pievienota dinamiskās stabilitātes kontroles sistēmai (DSC), izmantojot elektronisko vadību. Tā proaktīvi nodrošina izcilu bloķēšanas lietojumu no 0 līdz 100 procentiem, neitralizējot pat sīkākās aizmugurējo riteņu griezes momenta atšķirības un novēršot nepietiekamu pagriežamību. Aktīvais M diferenciālis sniedz optimālu saķeri, kā arī lielisku virziena stabilitāti un izcilu vadāmību un pārvērš paātrinājumā praktiski visu dzinēja piedziņas spēku.

M OGLEKĻA KERAMIKAS BREMZES.

M oglekļa keramikas bremzes radušās, pārnesot tehnoloģijas no autosporta industrijas. Inovatīvās oglekļa šķiedru sakausējuma keramikas lietojums padara bremžu jaudu vēl tiešāku un stabilizē bremžu nodilumu. Tās ir arī nerūsējošas, ļoti izturīgas pret nodilumu, var izturēt lielāku karstumu un palīdz samazināt automobiļa svaru. Tās vieglā konstrukcija samazina rotācijas un neizmantoto masu, uzlabojot paātrinājumu, reakciju un vispārējo vadāmību, kā arī palielinot braukšanas dinamiku un saķeri, uzlabojot balstiekārtas komfortu un samazinot degvielas patēriņu.


Ar neparasti lielajiem bremžu diskiem (410 mm priekšpusē, 393 mm aizmugurē), fiksētajiem bremžu suportiem ar sešiem virzuļiem priekšpusē un vienu virzuli aizmugurē M oglekļa keramikas bremzes ir piemērotas sacīkšu trasei, jo tās ir ļoti izturīgas pret uzkaršanu pat ilgos lietošanas periodos. Perforēts un ventilēts bremžu diska gredzens nodrošina ievērojami uzlabotu reakciju mitros apstākļos un jaudīgāku siltuma izkliedēšanu. M oglekļa keramikas bremzes ir ļoti viegli atpazīt, pateicoties matētajiem Gold krāsas bremžu suportiem ar klasisko M logotipu.


Materiāla specifisko īpašību dēļ iespējams novērot no situācijas un lietošanas atkarīgus funkciju trokšņus, it sevišķi uz mitrām virsmām īsi pirms automobiļa apstāšanās.

SACĪKŠU ĪPAŠĪBAS.

Kāds automobilis vienmēr būs ātrāks. Un, lūk, te tas ir. BMW M6 Cabrio aptver BMW M GmbH filozofiju. Galu galā, jauda ir viens, bet pārvērst to nesalīdzināmā braukšanas sajūtā – gluži kas cits. Tādi augsto tehnoloģiju materiāli, kā alumīnijs, keramika un oglekļa šķiedra, tiek apvienoti ar zināšanām un sacīkšu DNS. Mēģinot radīt visaizraujošāko iespējamo pieredzi, kas ietver benzīnu, asfaltu un klajas debesis, inženieri kļūst par entuziastiem.

  • Palaišanas kontrole

    Launch Control funkcija ļauj dzinējam, kas sasniedzis darba temperatūru, sasniegt maksimālu paātrinājumu no nulles. Vienkārši deaktivizējiet dinamisko stabilitātes kontroles sistēmu (DSC), izvēlieties secīgo režīmu ar 3. braukšanas programmu, nospiediet un turiet bremzes, un tad līdz galam piespiediet akseleratora pedāli. Pēc tam, kad instrumentu panelī iedegas karoga simbols, nospiežot akseleratora pedāli, dzinējs uzņems optimālo braukšanas uzsākšanas ātrumu. Turot akseleratora pedāli līdz galam nospiestu, atlaidiet bremzes, un automobilis līdz akseleratora atlaišanai uzņems maksimālo paātrinājumu. M dubultā sajūga pārnesumkārba nepārtraukti nosaka pārslēgšanas punktus tā, lai, pārslēdzot uz lielāku pārnesumu, būtu pieejams nākamais optimālais dzinēja ātrums. Šī funkcija ir izstrādāta, domājot par vadītājiem ar dinamiskām, sportiskām ambīcijām.

  • Elektroniskā amortizācijas vadība

    Elektroniskā amortizatoru vadība (EDC) automātiski vai manuāli noregulē amortizāciju atbilstoši ceļa situācijai. Sensori uzrauga visas automobiļa kustības, ko ietekmē braukšanas reakcija. Elektroniskā amortizatoru vadība šo informāciju analizē un nodod to amortizatoriem. Lai amortizācijas spēkus pastāvīgi pielāgotu atbilstoši mainīgam ceļam, noslodzei un braukšanas apstākļiem, tajos tiek izmantoti magnētiski vārsti. Rezultātā jūtami samazinās līgošanās bremzējot un, piemēram, grambu, līkumu un paātrinājuma izraisītās šasijas kustības. Pateicoties īsākam bremzēšanas ceļam, tiek uzlabota braukšanas drošība, un brauciens ir komfortablāks.

  • Dinamiskā stabilitātes kontrole

    Citi vispārējās BMW M6 Cabrio koncepcijas akcenti ietver dinamisko stabilitātes kontroli (DSC). Salīdzinot ar priekšteču sistēmām, tagad optimizētas kontroles funkcijas nodrošina vēl vairāk uzlabotu braukšanas dinamiku. Turklāt ir ieviestas papildu funkcijas aktīvās drošības (bremzēšanas gatavība, sausā bremzēšana, bremžu efektivitātes samazināšanās atbalsts) un komforta (braukšanas uzsākšanas palīgs, stāvbremze ar automātisko fiksēšanu) nolūkā.
    Dinamiskā stabilitātes kontrole ļauj vadītājam izvēlēties no trim režīmiem: ieslēgta DSC, MDM (M Dynamic režīms), izslēgta DSC. Kamēr DSC, iejaucoties ar bremzēm, īpaši labi palīdz pret pārlieku pagriežamību un nepietiekamu pagriežamību, MDM ļauj riteņiem vairāk izslīdēt, lai apņēmīgi vadītāji varētu panākt vieglu sānslīdi. Kad tiek pārsniegtas noteiktās robežas, arī šajā režīmā iejaucas atbalsta funkcijas. Ar deaktivizētu DSC (izslēgtu DSC) vadītājs var pilnībā izpētīt sacīkšu trases robežas un, izmantojot akseleratora pedāli, ļaut mašīnai veikt sānslīdi.

  • M Servotronic stūres iekārta

    Ar M Servotronic stūres iekārtu vadītāji ikvienā situācijā var izbaudīt optimālu stūrēšanas atbalstu. Tas dinamiski pielāgo stūrēšanas palīgu šībrīža ātrumam un nodrošina tiešu un precīzu stūrēšanu, pat braucot ar lielu ātrumu. Tas piedāvā arī izcilu komfortu, samazinot stūrēšanai nepieciešamo fizisko piepūli, kā arī uzlabojot dinamiku novietošanas un manevru laikā un braucot pa šauriem vai līkumotiem ceļiem.
    Vadības ierīce izmanto elektroniskus ātruma mērījumus, lai noteiktu nepieciešamo stūres pastiprinātāja atbalstu ikvienā braukšanas situācijā. Hidrauliskā stūres pastiprinātāja stūrēšanas spēks tiek optimāli un precīzi pielāgots atbilstoši braukšanas situācijai.
    Tā gādā, lai stūrēšanai, braucot ar nelielu ātrumu, būtu nepieciešama mazāka fiziskā piepūle. Tomēr, palielinoties ātrumam, pakāpeniski tiek samazināts stūrēšanas atbalsts, lai nodrošinātu tiešāku saķeri ar ceļu un optimālu virziena stabilitāti. M Servotronic stūres iekārta ir īpaši pielāgota M automobiļiem un, nospiežot pogu, piedāvā trīs dažādus īpašību kopumus. Kopā ar Competition pakotni M Servotronic var lepoties ar vēl tiešāku reakciju.

M DRIVE.

M Drive ļauj veikt individuālu vadītāja personīgo profilu konfigurāciju diapazonā no ērtas slīdēšanas līdz pat sportiski tiešiem iestatījumiem, ko izmantot trasē. Katru no abiem saglabātajiem profiliem (ar visiem saglabātajiem iestatījumiem) iespējams aktivizēt, jebkurā laikā piespiežot vienu no M Drive pogām, kas integrētas multifunkciju ādas stūrē. Iepriekš iestatīto konfigurāciju iespējams individuāli pielāgot, izmantojot iDrive izvēlni.
M braukšanas dinamikas pogas, kas paredzētas, lai pielāgotu visas individuāli konfigurējamās piedziņas un balstiekārtas funkcijas, ir izkārtotas viduskonsolē ap pārnesumu pārslēgsviru. Vadītājs var individuāli izvēlēties DSC režīmu vai pielāgot dzinēja snieguma rādītājus, dinamiskās amortizatoru vadības parametrus, M Servotronic stūres iekārtas īpašības, M dubultā sajūga pārnesumkārbas pārslēgšanās iespējas un Head-Up displeja izskatu. Šādā veidā iespējams izveidot detalizētu automobiļa iestatījumu kopumu, vien nospiežot un turot nospiestu vienu no divām multifunkciju stūres M Drive pogām.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TEHNOLOĢIJAS.

Neatkarīgi no tā, vai mērķis ir maksimāla jauda vai minimāls degvielas patēriņš, BMW galvenais uzdevums vienmēr ir nodrošināt pašu būtiskāko – BMW braukšanas prieku. BMW EfficientDynamics ir BMW izveidota stratēģija, lai samazinātu degvielas patēriņu un izmešus, vienlaicīgi palielinot dinamiku un braukšanas prieku. Tā ir visaptveroša tehnoloģiju pakotne, kas aptver piedziņu, enerģijas pārvaldību un automobiļa koncepciju, kas balstīta uz atjautīgu, vieglu konstrukciju, un ir ietverta ikviena BMW standartaprīkojumā.

  • Automātiska Start/Stop funkcija

    Automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Kad automobilis uz brīdi apstājas, piemēram, gaidot pie luksofora vai braucot pavisam lēnā satiksmes plūsmā, kurā ik pa brīdim jāapstājas, automātiskā Start-Stop funkcija ietaupa degvielu, izslēdzot dzinēju, ja tas darbojas tukšgaitā un vadītājs ir atlaidis sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai nobremzējis, līdz automobilis pilnībā apstājas (M DCT Drivelogic).
    Signāls informācijas displejā norāda, ka automātiskā Start/Stop funkcija ir aktīva. Tiklīdz vadītājs noņem kāju no bremžu pedāļa, dzinējs atkal automātiski iedarbojas.
    Šī funkcija neietekmē braukšanas komfortu vai drošību, jo nav aktīva, ja dzinējs nav sasniedzis optimālo darbības temperatūru, salonā gaiss vēl nav pietiekami uzsilis vai atdzisis, akumulatora uzlādes līmenis ir pārāk zems vai tiek pagriezta stūre. Ja nepieciešams, centrālā vadības sistēma iedarbina dzinēju pat tad, kad automobilis vēl stāv uz vietas, piemēram, ja automobilis sāk slīdēt vai ir aizsvīdis vējstikls. Nospiežot pogu, automātisko Start/Stop funkciju jebkurā mirklī var izslēgt.

  • Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma

    Katru reizi bremzējot, tiek atbrīvota kinētiskā enerģija, kas vēl nesen netika izmantota. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma izmanto šo ilgi novārtā atstāto potenciālu. Tā izmanto enerģiju, kas rodas, bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, pārvēršot to elektrībā. Šo elektrību izmanto, lai uzlādētu akumulatoru. Šī atjautīgā enerģijas pārvaldības sistēma nozīmē, ka alternatoram nav jādarbojas nepārtraukti, tādējādi samazinot ģeneratora slodzi. Rezultāts: samazināts degvielas patēriņš un uzlabots dzinējspēks – BMW EfficientDynamics raksturīgās īpašības.