NEIEROBEŽOTS BRAUKŠANAS PRIEKS.

BMW M4 Cabrio braukšanas dinamika.

NEIEROBEŽOTS BRAUKŠANAS PRIEKS.

BMW M4 Cabrio braukšanas dinamika.

Kad BMW M4 Cabrio vienā mirklī sasniedz maksimālo ātrumu, jaudas būtiskumu iespējams izjust ar visām maņām. Uzrāviena precīzas regulēšanas iespēja saglabājas pat augstākajā apgriezienu diapazonā. Un, pateicoties tādām autosporta tehnoloģijām kā aktīvais M diferenciālis un M Servotronic, BMW M4 Cabrio jebkurā situācijā reaģē kā īstam augstākās klases sportistam pienākas: ar lielu precizitāti un absolūtu tehnisko perfekciju.

NEIEROBEŽOTS BRAUKŠANAS PRIEKS.BMW M4 Cabrio braukšanas dinamika.

Kad BMW M4 Cabrio vienā mirklī sasniedz maksimālo ātrumu, jaudas būtiskumu iespējams izjust ar visām maņām. Uzrāviena precīzas regulēšanas iespēja saglabājas pat augstākajā apgriezienu diapazonā. Un, pateicoties tādām autosporta tehnoloģijām kā aktīvais M diferenciālis un M Servotronic, BMW M4 Cabrio jebkurā situācijā reaģē kā īstam augstākās klases sportistam pienākas: ar lielu precizitāti un absolūtu tehnisko perfekciju.

AKTĪVAIS M DIFERENCIĀLIS.

Aktīvais M diferenciālis vienmērīgi sadala griezes momentu starp abiem aizmugurējiem riteņiem, lai optimizētu saķeri un braukšanas stabilitāti dinamiskas joslu maiņas laikā, paātrinājumā, izbraucot no līkumiem, veicot līkumotus manevrus lielā ātrumā vai uz ceļiem ar nelīdzenām virsmām, ieskaitot sniegu, granti un ledu. Tas nodrošina precīzu vadāmību pat ļoti krasā šķērspaātrinājumā. Diferenciāļa bloķētāja pastāvīgā, vienmērīgā pielāgošana harmonizē automobiļa braukšanas sniegumu, uzlabojot vadāmību ekstrēmās braukšanas situācijās.
Saķeri uzlabo elektroniski vadāma ierīce, kas samazina aizmugurējo riteņu griešanās ātruma atšķirības. Autosportam veidotā sistēma ir pievienota dinamiskās stabilitātes kontroles sistēmai (DSC), izmantojot elektronisko vadību. Tā proaktīvi nodrošina izcilu bloķēšanas lietojumu no 0 līdz 100 procentiem, neitralizējot pat sīkākās aizmugurējo riteņu griezes momenta atšķirības un novēršot nepietiekamu pagriežamību. Aktīvais M diferenciālis sniedz optimālu saķeri, kā arī lielisku virziena stabilitāti un izcilu vadāmību un pārvērš paātrinājumā praktiski visu dzinēja piedziņas spēku.

JAUDAS CENTRĀ.

Atklājiet BMW M4 Cabrio dizainu un dinamiku filmā.

JAUDAS CENTRĀ.

Atklājiet BMW M4 Cabrio dizainu un dinamiku filmā.

PALAIŠANAS KONTROLE.

M dubultā sajūga pārnesumkārba ar Drivelogic ir inovatīva septiņpakāpju dubultā sajūga pārnesumkārba, kas īpaši radīta BMW M lielu apgriezienu dzinējam. Sistēma var lepoties ar optimizētas saķeres automātisko pārnesumu pārslēgu, Launch Control funkciju, maza ātruma palīdzības sistēmu, kā arī automātisko Start/Stop funkciju. Tā ļauj ārkārtīgi veikli mainīt pārnesumus, nezaudējot jaudu. Divas pārnesumkārbas, katra ar savu sajūgu, nepārtraukti pārnes dzinēja jaudu uz aizmugurējiem riteņiem.
Sistēmu iespējams pārvaldīt gan automātiski, gan manuāli, izmantojot pārnesumu pārslēga lāpstiņas uz stūres vai pārnesumu pārslēgsviru. Gluži kā ar Launch Control funkciju, kas no nulles ļauj sasniegt maksimālo paātrinājumu, rezultātā rodas izcili dinamiska braukšanas pieredze: pārnesumu maiņu lielā ātrumā iespējams veikt bez sajūga izmantošanas un jaudas pārvades pārtraukumiem. Drivelogic iespējams vadīt automātiski (D režīms) vai manuāli (S režīms), un katrā režīmā pieejamas trīs pārslēgšanas iespējas – no ārkārtīgi sportiskām līdz ērtām un efektīvām.

BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT.

BMW EfficientLightweight ir M automobiļu augstākā prioritāte. Tas tādēļ, ka lieliskas braukšanas dinamikas un izcilas efektivitātes pamatā ir mazs svars. BMW M vienmēr ir ņēmis vērā šo ieskatu automobiļu būvniecībā – un turpinājis to pilnveidot. Mūsu inženieri pastāvīgi uzdod sev jautājumu: "Kurās vietās ir vērts samazināt svaru un kurās – ne?" Rezultāts: BMW EfficientLightweight.


Izvēlētajos automobiļa komponentos izmantoti īpaši viegli materiāli, piemēram, CFRP (ar oglekļa šķiedru stiprināta plastmasa), magnijs un alumīnijs. Piemēram, viendaļīga CFRP pusass samazina rotējošo masu un CFRP precīzais priekšējais atgāznis nodrošina ievērojami lielāku izturību nekā alumīnijs, bet ar mazāku svaru. Priekšpusē svaru samazina arī vieglie materiāli sānu sienās, šķērsstieņos un stūres rāmī.


Tas viss samazina automobiļa masu un pazemina tā smaguma centru, vienlaikus saglabājot augstākos drošības standartus, sasniedzot lielāku veiklību un dinamiku līkumos un uzlabojot paātrinājumu un bremzēšanu.

ADAPTĪVĀ M BALSTIEKĀRTA.

Adaptīvās M balstiekārtas elektriski vadāmie amortizatori milisekunžu laikā pastāvīgi pielāgojas ceļa apstākļiem un braukšanas stilam, nodrošinot optimālu saskari ar ceļu ikvienā situācijā, labāko iespējamo saķeri un pat vēl dinamiskāku vadāmību. Izmantojot Comfort, Sport un Sport + režīmus, balstiekārtas iestatījumus iespējams pielāgot no ērtiem uz sportiski dinamiskiem.
Comfort režīms piedāvā ērtu vadāmību ikdienas braukšanā un uzlabotu drošību pēkšņu manevru laikā. Sport režīms palīdz saglabāt pilnīgu komfortu, taču ar mazāku amortizāciju un tiešāku saskari ar ceļu – lieliski piemērots lauku ceļiem un nelīdzenām trasēm. Sport + režīms sniedz minimālu amortizāciju un maksimālu braukšanas dinamiku uz līdzeniem ceļiem un trasēm.

BREMZES.

Viens no izšķirošiem BMW M4 Cabrio ārkārtīgi dinamiskās braukšanas pieredzes faktoriem ir bremžu sistēmas. M oglekļa keramikas bremžu sistēma un M sakausējuma bremzes ar nepārspējamo precizitāti nodrošina vēl neredzētu dinamiku un sniegumu.

  • M oglekļa keramikas bremžu sistēma

    M oglekļa keramikas bremzes radušās, pārnesot tehnoloģijas no autosporta industrijas. Inovatīvās oglekļa šķiedru sakausējuma keramikas lietojums padara bremžu jaudu vēl tiešāku un stabilizē bremžu nodilumu. Tās ir arī nerūsējošas, ļoti izturīgas pret nodilumu, var izturēt lielāku karstumu un palīdz samazināt automobiļa svaru. Tās vieglā konstrukcija samazina rotācijas un neizmantoto masu, uzlabojot paātrinājumu, reakciju un vispārējo vadāmību, kā arī palielinot braukšanas dinamiku un saķeri, uzlabojot balstiekārtas komfortu un samazinot degvielas patēriņu.

    Ar neparasti lielajiem bremžu diskiem (410 mm priekšpusē, 396 mm aizmugurē), fiksētajiem bremžu suportiem ar sešiem virzuļiem priekšpusē un vienu virzuli aizmugurē M oglekļa keramikas bremzes ir piemērotas sacīkšu trasei, jo tās ir ļoti izturīgas pret uzkaršanu pat ilgos lietošanas periodos. Perforēts un ventilēts bremžu diska gredzens nodrošina ievērojami uzlabotu reakciju mitros apstākļos un jaudīgāku siltuma izkliedēšanu. M oglekļa keramikas bremzes ir ļoti viegli atpazīt, pateicoties matētajiem Gold krāsas bremžu suportiem ar klasisko M logotipu.

    Materiāla specifisko īpašību dēļ iespējams novērot no situācijas un lietošanas atkarīgus funkciju trokšņus, it sevišķi uz mitrām virsmām īsi pirms automobiļa apstāšanās.

  • M sakausējuma bremzes

    M sakausējuma bremzes ir daudz guvušas no autosporta tehnoloģiju pārneses, kas ļauj tām saglabāt nepārtrauktu efektivitāti un stabilizēt bremžu nodilumu pat prasīgos apstākļos. Dažādu ļoti elastīgu materiālu izmantošana nodrošina lielisku termisko stabilitāti, ilgu kalpošanas laiku un precīzu vadāmību. Tāpat tas samazina bremžu svaru, kas pozitīvi ietekmē veiklību, dinamiku un paātrinājumu.
    Perforētie, ventilētie bremžu diski (380 mm priekšpusē, 370 mm aizmugurē) un bremžu suporti ar četriem virzuļiem priekšpusē un diviem virzuļiem aizmugurē garantē izcilu reakciju mitros apstākļos un ideālu siltuma izkliedēšanu. Blue Metallic krāsas bremžu suporti ar raksturīgo M logotipu ievērojami uzsver bremžu disku sportisko izskatu un izteiksmīgo, autentisko M dizainu.

M SERVOTRONIC.

M Servotronic pielāgo stūres pastiprinātāju esošajam ātrumam un nodrošina tiešu un precīzu stūres reakciju, braucot ar lielu ātrumu. Tas piedāvā arī izcilu komfortu, samazinot stūrēšanai nepieciešamo fizisko piepūli, kā arī uzlabojot dinamiku novietošanas un manevru laikā un braucot pa šauriem vai līkumotiem ceļiem.

SEPTIŅPAKĀPJU M DUBULTĀ SAJŪGA PĀRNESUMKĀRBA AR DRIVELOGIC.

M dubultā sajūga pārnesumkārba ar Drivelogic ir inovatīva septiņpakāpju dubultā sajūga pārnesumkārba, kas īpaši radīta BMW M lielu apgriezienu dzinējam. Sistēma var lepoties ar optimizētas saķeres automātisko pārnesumu pārslēgu, Launch Control funkciju, maza ātruma palīdzības sistēmu, kā arī automātisko Start/Stop funkciju. Tā ļauj ārkārtīgi veikli mainīt pārnesumus, nezaudējot jaudu. Divas pārnesumkārbas, katra ar savu sajūgu, nepārtraukti pārnes dzinēja jaudu uz aizmugurējiem riteņiem.
Sistēmu iespējams pārvaldīt gan automātiski, gan manuāli, izmantojot pārnesumu pārslēga lāpstiņas uz stūres vai pārnesumu pārslēgsviru. Gluži kā ar Launch Control funkciju, kas no nulles ļauj sasniegt maksimālo paātrinājumu, rezultātā rodas izcili dinamiska braukšanas pieredze: pārnesumu maiņu lielā ātrumā iespējams veikt bez sajūga izmantošanas un jaudas pārvades pārtraukumiem. Drivelogic iespējams vadīt automātiski (D režīms) vai manuāli (S režīms), un katrā režīmā pieejamas trīs pārslēgšanas iespējas – no ārkārtīgi sportiskām līdz ērtām un efektīvām.