Trīs BMW M2 Competition automobiļu drifta manevri sacīkšu trasē ar naksnīgu pilsētu fonā.

TĀ PATI IELA. CITA SITUĀCIJA.

M87C

Jaunais BMW M2 Competition Coupé.

TĀ PATI IELA. CITA SITUĀCIJA.

Jaunais BMW M2 Competition Coupé.

TĀ PATI IELA. CITA SITUĀCIJA.Jaunais BMW M2 Competition Coupé.

Sporta automobilis, kas maina katru ceļu. BMW M2 Competition atstāj satriecošu iespaidu ar izcilu snieguma, veiklības un precizitātes kombināciju. Palielinātie priekšējā spoilera gaisa savācēji norāda uz jaunā 410 ZS Bi-turbo vienrindas sešcilindru benzīna dzinēja koncentrēto jaudu. BMW M2 Competition ir pastāvīga augsta snieguma un jaunu rekordu apliecināšanas centienu garantija. Īsts M automobilis – radīts uzvarētājiem.
 

BMW M2 Competition (2)(3):
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 10,0–9,9 [9,2–9,2]
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 228–225 [210–209]

Read more
BMW M

5 GALVENIE FAKTI

  • 01 Optimizēta svara Bi-turbo dzinējs maksimālai jaudai
  • 02 Jauda: 302 kW (410 ZS)*
  • 03 550 Nm* maksimālais griezes moments
  • 04 No 0 līdz 100 km/h 4,2 sekundēs ar M DCT*
  • 05 7600 1/min* maksimālie dzinēja apgriezieni

* Šie rādītāji ir plānotās vērtības un vēl nav apstiprināti. Informācija var tikt mainīta.

Read more
Divi BMW M2 Competition automobiļi sacīkšu trasē ar naksnīgu pilsētu fonā – ielas līmeņa skats.
Balta BMW M2 Competition automobiļa drifta manevri sacīkšu trasē ar naksnīgu apvārsni fonā.

DIVI TURBO. VIENS MĒRĶIS.

BMW M2 Competition nav nepieciešama finiša līnija, lai ieņemtu pirmo vietu. Ar milzīgo snieguma potenciālu un izcilo veiklību tas atstāj konkurentus tālu aiz sevis. Divi optimizēta svara turbokompresori nodrošina lielas jaudas spēka agregāta ārkārtīgi tiešu reakciju un neiegrožotu spēju sasniegt augstus apgriezienus – lieliski piemēroti ātrām, īsām distancēm un sportiskiem līkumiem. M sporta izplūdes sistēmas skaņu iespējams pielāgot konkrētam braukšanas režīmam, nospiežot pogu, lai jaudīgi noteiktu toni ikvienā mirklī. Sacīkšu trasē pārbaudītā dzesēšanas koncepcija sniedz optimālu darbības temperatūru, savukārt M īpašā balstiekārta garantē precīzu vadāmību. Automobilis ikvienam, kurš vēlas kontrolēt sacīkstes no vadītāja sēdekļa.

Divu BMW M2 Competition automobiļu sacīkstes naktī – skats no kokpita.
BMW M2 Competition kokpits un M sporta sēdekļi ar naksnīgu apvārsni fonā

LABĀKĀ ATBILSTĪBA. VĒL LABĀKA.

Kokpits, kas varētu būt būvēts sacīkšu trasei: M īpašais instrumentu displejs ir sistemātiski vērsts uz vadītāju, kā arī lepojas ar sarkanām mērierīces skalām, centrā novietotu eļļas mērierīci un uzrakstu M2 Competition. M ādas stūre arī ir optimizēta labākajam sniegumam. Individuālus braukšanas profilus iespējams konfigurēt ar M1/M2 pogām, savukārt pārnesumu pārslēga lāpstiņas mijiedarbībā ar M dubultā sajūga pārnesumkārbu ļauj veikt pārnesumu pārslēgšanu dažu sekunžu laikā. Kopējo izskatu noslēdz papildaprīkojuma M sporta sēdekļi. Apšūti ar Black Dakota ādu ar izgaismotiem M2 logotipiem, tie piedāvā ne tikai īpaši jaudīgu izskatu, bet arī nevainojamu atbalstu – autosporta iedvesmots M dizains finiša taisnē.

ŠĀDI IZKLAUSĀS UZVARĒTĀJI.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • Norādītās degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības tika noteiktas atbilstoši Eiropas regulai (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.

    Ar (2), atzīmēto automobiļu rādītāji ir plānotās vērtības.

    Automobiļu, kas atzīmēti ar (3), vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. [Attiecībā uz šiem transportlīdzekļiem, uz transportlīdzekli attiecināmiem nodokļiem vai citām nodevām, kas balstītas (vismaz cita starpā) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.]

    CO2 efektivitātes specifikācijas ir noteiktas saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK un Eiropas regulu konkrētajā piemērojamajā versijā. Attēlotās vērtības ir balstītas uz degvielas patēriņu, CO2 vērtībām un enerģijas patēriņu saskaņā ar NEDC cikla klasifikāciju.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un specifiskajām CO2 emisijām jaunajiem pasažieru automobiļiem var iegūt izdevumā “Jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa rokasgrāmata”, kas bez maksas pieejams visās tirdzniecības vietās un https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.