SPORTISKA DZIRKSTELE.

BMW i8 piedziņa.

SPORTISKA DZIRKSTELE.

BMW i8 piedziņa.

Elektromotora un jaudīga benzīna dzinēja kombinācija kalpo par pamatu vienam no mūsdienu inovatīvākajiem sporta automobiļiem – BMW i8. Automobiļa sportiskais raksturs ir redzams ik brīdi. Precīza saspēle starp iekšdedzes dzinēju un elektrisko piedziņu nodrošina vienlīdz lielu efektivitāti un dinamiku.

SPORTISKA DZIRKSTELE.BMW i8 piedziņa.

Elektromotora un jaudīga benzīna dzinēja kombinācija kalpo par pamatu vienam no mūsdienu inovatīvākajiem sporta automobiļiem – BMW i8. Automobiļa sportiskais raksturs ir redzams ik brīdi. Precīza saspēle starp iekšdedzes dzinēju un elektrisko piedziņu nodrošina vienlīdz lielu efektivitāti un dinamiku.

BMW i

BMW eDRIVE.

BMW eDrive tehnoloģija ir BMW EfficientDynamics izstrādes darba daudzu gadu pūliņu rezultāts. Izveicīgā elektromotora pilns griezes moments pieejams nekavējoties, nodrošinot nesalīdzināmu braukšanas prieku. Tajā pašā laikā inovatīva dzesēšanas sistēma saglabā augstsprieguma akumulatoru optimālo darbības temperatūru, kas uzlabo sniegumu un kalpošanas ilgumu.

Atjautīgā enerģijas pārvaldība koordinē mijiedarbību starp elektromotoru un akumulatoru, kā arī elektromotoru un iekšdedzes dzinēju, un tā vienmēr ir vērsta uz maksimālu sniegumu ar minimālu patēriņu. Rezultātā ir radīta jaudīga un efektīva hibrīdsistēma.

BMW eDrive kā hibrīdauto.

Pirmais sporta automobilis ar kompaktklases automobiļa patēriņu.

  • Jaudīga hibrīdsistēma

    Domāt uz priekšu, lai tiktu tālāk. Atjautīgā BMW i8 eDrive dzinējspēka sistēma apvieno elektromotora un benzīna dzinēja ieguvumus hibrīdauto, lai radītu īpašu braukšanas pieredzi. Izcila efektivitāte un maksimāla dinamika vienlaikus. Elektriskā piedziņa – jaudīgs 96 kW (131 ZS) dzinējs – ir novietots uz priekšējās ass. Savukārt aizmugurējo asi vada jaudīgs BMW TwinPower Turbo 1,5 litru trīscilindru benzīna dzinējs ar 170 kW (231 ZS) maksimālo jaudu un līdz 320 Nm lielu griezes momentu; kombinācijā ar hibrīdsistēmas elektrisko atbalstu tas garantē BMW raksturīgo braukšanas prieku. Abas piedziņas sistēmas apvienojas, nodrošinot BMW i8 paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 4,4 sekundēs – ar tikai 2,1 l/100 km degvielas patēriņu un 49 g/km CO2 izmešu.

  • Atjautīga enerģijas pārvaldība

    BMW i8 satriecošā efektivitāte rodas BMW eDrive tehnoloģijas un benzīna dzinēja nevainojamajā mijiedarbībā. Abi sistēmas komponenti tiek precīzi koordinēti atbilstoši braukšanas režīmam un situācijai, ievērojot konkrētās prasības. Tajā pašā laikā bremžu enerģijas reģenerācija, izmantojot vienu pedāli, kā arī ātruma samazināšanas laikā nodrošina efektīvu pilnībā elektriskās darbības attāluma palielinājumu. Aerodinamiski optimizētais dizains papildina BMW i8 pilnasinīgā sporta automobiļa spējas, lai sasniegtu kompakta automobiļa cienīgus patēriņa un izmešu rādītājus.

BMW TWINPOWER TURBO 1,5 LITRU TRĪSCILINDRU BENZĪNA DZINĒJS.

BMW TWINPOWER TURBO 1,5 LITRU TRĪSCILINDRU BENZĪNA DZINĒJS.

BMW TwinPower Turbo 1,5 litru trīscilindru benzīna dzinējs, kas jaunizstrādāts BMW EfficientDynamics stratēģijas ietvaros, apvieno visas priekšrocības, ko sagaidām no sporta automobiļa spēka agregāta. Tā dzinēja vadība garantē optimālu paātrinājuma izmaiņu procesu no aizdedzes punkta un nodrošina veiklu turbokompresora reakciju. Darbības laikā 170 kW (231 ZS) dzinējs demonstrē neticamu apgriezienu spēku un 320 Nm lielu griezes momentu. Kopā ar dinamiku un augsto snieguma līmeni novērtējama arī izcila efektivitāte, kas nodrošina vien 2,1 l/100 km kombinēto patēriņu un 49 g/km CO2 izmešu līmeni.

Vieglsvara un kompakts.

BMW TwinPower Turbo dzinējs demonstrē iespaidīgu sniegumu un mazu patēriņu.

  • CO2 atruna

    Plašāku informāciju par nominālo enerģijas un degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektroenerģijas patēriņa vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija.

    Dzinēja izplūdes gāzes augstsprieguma akumulatora uzlādē atbilst EU6 izmešu standartam. Degvielas patēriņš ir noteikts atbilstoši ECE braukšanas ciklam (93/116/EK), kurā viena trešdaļa ir pilsētas satiksme un divas trešdaļas – ārpus pilsētas satiksmes apstākļi (pamatojoties uz veikto attālumu). CO2 izmeši tiek mērīti papildus enerģijas patēriņam. Degvielas patēriņa līmeņi tiek aprēķināti automobiļiem ar standarta aprīkojumu. Īpašais aprīkojums var ietekmēt degvielas patēriņa rādītājus.

    Šīs specifikācijas attiecas uz automobiļiem Vācijas tirgū. Redzamajos modeļos var būt daļēji iekļauts papildaprīkojums un piederumi, ko nepiedāvā standartaprīkojumā. Citu tirgu konkrēto prasību dēļ ir iespējamas izmaiņas, kas saistītas ar modeļiem, standarta un papildu aprīkojumu, kā tas ir aprakstīts tekstā un parādīts ilustrācijās. Lai saņemtu precīzu informāciju, sazinieties ar savu BMW partneri. Iespējamas dizaina un aprīkojuma izmaiņas. Paturam tiesības veikt izmaiņas. Šeit nav norādīts konkrēts aprīkojums atsevišķu valstu tirgos.

    Svars bez kravas (ES) kg: norādītais lielums ietver par 90% piepildītu degvielas tvertni, vadītāju ar 68 kg svaru un 7 kg bagāžas. Svars bez bagāžas ir norādīts automobiļiem ar standarta aprīkojumu. Papildaprīkojums var palielināt svaru.

    BMW iesaka izmantot 95 RON benzīnu bez svina. Var izmantot arī RON 91 vai kvalitatīvāku degvielu bez svina ar maksimālo etanola daudzumu 10 procenti (E10). Iekšdedzes dzinēja degvielas patēriņa vērtības norādītas, izmantojot RON 98 benzīnu.

    Vērtības neattiecas uz kādu noteiktu automobili un nav daļa no produkta piedāvājuma, tās ir paredzētas tikai dažādu automobiļu tipu salīdzināšanai.

    Degvielas vai citu enerģijas avotu ražošanas un piegādes procesā radītie CO2 izmeši nav ņemti vērā, nosakot CO2 izmešus saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK.

BRAUKŠANAS REŽĪMI.

Dažādi režīmi izcilai braukšanas pieredzei: COMFORT, ECO PRO, SPORT un eDrive poga optimizē BMW i8 īpašības, lai pielāgotos braukšanas situācijai. Pieejama 100% elektriska braukšana ar 37 km* darbības attālumu un ārkārtīgi sportiska sporta automobiļa pieredze braucienam ārpus pilsētas. Abu starpā atrodams labākais no abām pasaulēm: benzīna dzinējs un elektromotors pastāvīgi parāda, ka to tehniskā simbioze nekādā gadījumā nav kompromiss.

Piespiežot eDrive pogu, BMW i8 tiek pielāgots pilnībā elektriski darbināmai braukšanai. Tas iespējams COMFORT un ECO PRO režīmos. COMFORT režīmā ar eDrive BMW i8 brauc bez iekšdedzes dzinēja palīdzības līdz brīdim, kad akumulators ir gandrīz iztukšots. Ar eDrive pieejama pilnībā elektriski darbināma braukšana ātrumā līdz 120 km/h. Ja poga netiek piespiesta, pie 60 km/h tiek iedarbināts iekšdedzes dzinējs.

* Noteikts iekšēja BMW patēriņa pētījuma ietvaros. Braukšanas diapazons ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, it īpaši personiskā braukšanas stila, izvēlētā maršruta, laikapstākļiem, apsildes/dzesēšanas izmantošanas un iepriekšējas sagatavošanas.

  • COMFORT režīms

    Visa vajadzīgā jauda, jau uzsākot braukšanu. COMFORT režīmā BMW i8 tiek iedarbināts elektriski. Pilnībā elektriski darbināma braukšana ir pieejama līdz aptuveni 65 km/h un ietver arī braukšanas uzsākšanu pie luksoforiem un apdzīšanu. Lielākā ātrumā tiek iedarbināts arī iekšdedzes dzinējs, kas nodrošina optimālu braukšanas komfortu.

  • ECO PRO režīms

    ECO PRO režīms ļauj BMW i8 demonstrēt tā efektivitāti. Akselerators un transmisija, kā arī apsildes un dzesēšanas sistēmas ir pielāgotas, lai būtu iespējami efektīvākas. Pilnībā elektriska braukšana ir iespējama ātrumā līdz 65 km/h. Iekšdedzes dzinējs tiek iedarbināts lielā ātrumā vai tad, kad akumulatora uzlādes līmenis sasniedz noteiktu minimālo robežu.

  • SPORT režīms

    "D" transmisijas iestatījumiem automātiskai braukšanai pieejama alternatīva, kad vadītājs izmanto pārnesumu pārslēgsviru, lai pārslēgtos uz SPORT režīmu. Šis režīms ietver arī manuālu pārnesumu pārslēgšanu, izmantojot pārnesumu pārslēgsviru vai pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres. SPORT režīms aktivizē arī automobiļa iestatījumus, kas īpaši pielāgoti sportiskai braukšanai. Iekšdedzes dzinējs un elektromotors nodrošina griezes momentu ar maksimālu dinamiku, akseleratora raksturīgā līnija ir ieprogrammēta spontānai reakcijai, un vadītājs var izbaudīt pilnu elektromotora atbalsta sistēmas sniegumu. Lai nodrošinātu to, ka vienmēr pieejams pietiekams enerģijas daudzums, SPORT iestatījumi piedāvā arī maksimālu enerģijas reģenerāciju uzrāviena un bremzēšanas laikā.

PILNPIEDZIŅA.

Ar piespiestu eDrive pogu BMW i8 100% elektriski darbināma braukšana ir iespējama, izmantojot enerģiju tikai no priekšējās ass. Hibrīdauto režīms ļauj pārdomāti izmantot abus piedziņas veidus, nodrošinot optimālu saķeri jebkurā situācijā. Elektriskā piedziņa atrodas uz priekšējās ass, savukārt jaudīgais trīscilindru dzinējs ir novietots uz aizmugurējās ass. Tādējādi vienlaicīgi iespējams darbināt visus četrus riteņus, izmantojot abus dzinējus, un – atkarībā no braukšanas situācijas – tas ļauj izmantot priekšējo riteņu piedziņas vai pilnpiedziņas priekšrocības. Ārpus pilsētas BMW i8 pilnpiedziņa parāda savas patiesās spējas ātrumā līdz 250 km/h.