BMW iPERFORMANCE. ELEKTRIZĒJOŠA BRAUKŠANAS SAJŪTA.

BMW 7. sērijas iPerformance.

BMW iPERFORMANCE. ELEKTRIZĒJOŠA BRAUKŠANAS SAJŪTA.

BMW 7. sērijas iPerformance.

BMW TwinPower Turbo dzinēja darbības attālums un sniegums apvienojumā ar elektromotora efektivitāti: BMW 7. sērija ar BMW EfficientDynamics tehnoloģiju eDrive (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) apvieno labāko no abām pasaulēm. Rezultāts ir ievērojami pazemināts degvielas patēriņa un izmešu līmenis. Un braukšanas sniegums, kas ļauj pat vēl intensīvāk izbaudīt komfortu un labsajūtu BMW 7. sērijā.

BMW iPERFORMANCE. ELEKTRIZĒJOŠA BRAUKŠANAS SAJŪTA.BMW 7. sērijas iPerformance.

BMW TwinPower Turbo dzinēja darbības attālums un sniegums apvienojumā ar elektromotora efektivitāti: BMW 7. sērija ar BMW EfficientDynamics tehnoloģiju eDrive (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) apvieno labāko no abām pasaulēm. Rezultāts ir ievērojami pazemināts degvielas patēriņa un izmešu līmenis. Un braukšanas sniegums, kas ļauj pat vēl intensīvāk izbaudīt komfortu un labsajūtu BMW 7. sērijā.

AUTOMOBIĻA KONCEPCIJA.

BMW luksusa klases sedans ar minimālu degvielas patēriņu un izcilu dinamiku visos braukšanas režīmos. Pateicoties piedāvātajam komfortam un dinamikai, BMW 7. sērijas iPerformance piepilda visas gaidas. Ārpusē iPerformance modelis no parastās piedziņas modeļiem atšķiras, piemēram, ar eDrive emblēmu uz aizmugurējiem statņiem abās pusēs, kā arī i emblēmu un priekšējā sānu paneļa. Arī zilie elipsveida režģa stieņi un zilās disku uzlikas nepārprotami norāda uz automobiļa inovatīvo piedziņas tehnoloģiju. Par citiem pārāku to padara darbības attālums pilnībā elektriskajā režīmā. Tas pieveic 44 – 48 kilometrus (41 – 45 kilometrus ar xDrive) bez izmešiem un nepatērējot degvielu. Pat kombinētajā režīmā BMW 7. sērijas iPerformance CO2 izmešu patēriņš ir tikai 51 – 45 g/km (56 – 49 g/km ar xDrive). Augstsprieguma akumulators tiek uzglabāts zem aizmugurējā sēdekļa, lai apjomīgas bagāžas pārvadāšanai joprojām būtu pieejams 420 litru tilpuma nodalījums. Uz nākotni vērsta automobiļa koncepcija, kam nav līdzīgas.

INDIVIDUĀLS BRAUKŠANAS STILS.

Kā hibrīdauto, BMW 7. sērijas iPerformance ir dažādi braukšanas režīmi, ar kuriem vadītājs var ievērojami ietekmēt reālo degvielas patēriņu. Praksē rezultāts ir atkarīgs, pirmkārt, no izvēlētā braukšanas režīma un, otrkārt, no braukšanas stila. Ja akumulators ir pilnībā uzlādēts, attālumu līdz 48 kilometriem (līdz 45 ar xDrive) var nobraukt pilnībā elektriskajā režīmā, pirms ieslēdzas BMW TwinPower Turbo benzīna dzinējs, lai optimizētu efektivitāti un attālumu.

TRANSMISIJA.

TRANSMISIJA.

BMW 7. sērijas iPerformance ir jaudīgs BMW TwinPower Turbo četrcilindru dzinējs un ārkārtīgi efektīvs eDrive elektromotors. Sistēmai ir 240 kW (326 ZS) jauda ar kombinēto patēriņu no 2,2 līdz 2,0 l/100 km (no 2,5 līdz 2,1 l/100 km ar xDrive)*. Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma nodrošina optimālu saķeri. Šo BMW EfficientDynamics tehnoloģiju apvienojums veido inovatīvu automobili ar ekonomisku patēriņu, kas vienlaikus nodrošina izcilu braukšanas dinamiku un stabilitāti jebkuros ceļa apstākļos.
* Degvielas patēriņa un CO2 izmešu vērtības ir atkarīgas no izvēlētā riepu izmēra.

  • BMW TwinPower Turbo četrcilindru benzīna dzinējs

    BMW 740e/Le iPerformance BMW TwinPower Turbo 2,0 litru četrcilindru benzīna dzinējs nodrošina izcilu braukšanas pieredzi, piedāvājot labu jaudas padeves reakciju pat pie zemiem apgriezieniem, kā arī iespaidīgu griezes momentu plašā apgriezienu diapazonā. Turklāt tas ir taupīgs un dabai draudzīgāks.


    Četrcilindru benzīna dzinējā ietverti visi augsti attīstītie modernas dzinēju ražošanas komponenti. Lai uzlabotu dinamiku un efektivitāti, BMW izmanto TwinPower Turbo tehnoloģiju ar Valvetronic vārstu vadības sistēmu, kas ietver Double Vanos maināmas kloķvārpstas kontroles sistēmu un augstas precizitātes iesmidzināšanu. Tādēļ dzinējs var darboties ar lielu jaudas-lietderības koeficientu jebkurā noslodzes diapazonā, attiecīgi samazinot degvielas patēriņu. Kamēr tiek lādēts augstsprieguma akumulators, hibrīdauto dzinējs pie lielas noslodzes darbojas ar optimālu jaudas-lietderības koeficientu. Tas nozīmē, ka elektroenerģija augstsprieguma akumulatoram tiek efektīvi saražota, kamēr automobilis atrodas kustībā.


    Šis dzinējs ietilpst BMW EfficientDynamics klāstā. Tas saražo 190 kW (258 ZS) jaudu, 400 Nm griezes momentu un iegūst paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 5,5 – 5,4 sekundēs (xDrive: 5,3 s). Kombinētais degvielas patēriņš: 2,2 – 2,0 litri uz 100 km (xDrive: 2,5 – 2,1 l/100 km) ar 51 – 45 g/km CO2 izmešu (xDrive: 56 – 49 g/km).

  • Elektromotors

    Ar šķidrumu dzesētais elektromotors hibrīdauto ir integrēts pārnesumkārbā. Tam ir 83 kW (113 ZS) maksimālā jauda un 250 Nm maksimālais griezes moments. Pilnībā elektriskajā režīmā iespējams nobraukt aptuveni 40 km* (37 km ar xDrive*), sasniedzot 120 km/h maksimālo ātrumu.


    Vadītājam noņemot kāju no akseleratora pedāļa, elektromotors darbojas kā ģenerators, ko darbina riteņi, un konvertē kinētisko enerģiju elektriskajā – šo procesu sauc par reģenerāciju. Bremzējot tiek sasniegts vēl augstāks reģenerācijas līmenis. Līdz noteiktam spiedienam uz bremžu pedāli automobiļa gaita tiek samazināta tikai caur elektromotoru, kas izmanto šo iespēju konvertēt vēl vairāk kinētiskās enerģijas. Tad šo bez maksas iegūto enerģiju var izmantot, lai darbinātu automobili ar elektromotoru vai piegādātu enerģiju elektriskajiem elementiem. Tas samazina degvielas patēriņu un ievērojami uzlabo brauciena efektivitāti.


    * Šie rādītāji ir plānotās vērtības, kas vēl nav apstiprinātas. Pieņēmums balstīts uz 17 un 18 collu riepām ar samazinātu rites pretestību.

  • Augstsprieguma akumulators

    Augstsprieguma akumulators BMW 740e/Le iPerformance Limousine ir novietots zem aizmugurējā sēdekļa, lai ietaupītu vietu un atrastos drošībā. Bagāžas nodalījums ir pavisam nedaudz mazāks kā parastajiem modeļiem – 420 litri. Akumulatoru, izmantojot ietverto kabeli, var uzlādēt parastā mājsaimniecības 230 voltu kontaktligzdā vai publiskā uzlādes stacijā. Brauciena laikā elektromotors reizēm darbojas kā ģenerators, pārvēršot kinētisko enerģiju elektriskajā un uzglabājot to akumulatorā.


    Pateicoties litija jonu tehnoloģijai, ar šķidrumu atdzesētajam augstsprieguma akumulatoram ir liels enerģijas blīvums un salīdzinoši kompakts izmērs. Ar 9,2 kWh tas acumirklī var pievadīt elektromotoram līdz 83 kW. Pilnībā uzlādēts tas nodrošina BMW 740e/Le iPerformance Limousine pilnībā elektriskas darbības attālumu līdz 44 – 48 km, kā arī maksimālo ātrumu līdz 140 km/h.

ATJAUTĪGA ENERĢIJAS PĀRVALDĪBA.

Atjautīgā enerģijas pārvaldība ir viens no BMW iPerformance koncepcijas pamatbalstiem. Sistēma koordinē visu komponentu mijiedarbību, lai apvienotu vislabāko iespējamo efektivitāti un izcilu braukšanas dinamiku. Pārdomātā enerģijas pārvaldība optimizē hibrīda piedziņas jaudas efektivitātes faktoru, izvēloties piemērotāko jaudu. Piemēram, pieejamie navigācijas dati tiek izmantoti, lai priekšlaikus atpazītu ceļa posmus un braukšanas situācijas, kas ir piemērotākas elektromotoram vai augstsprieguma akumulatora uzlādei.
Situācijās, kurās iekšdedzes dzinējam būtu mazs jaudas-lietderības koeficients, sistēma pārslēdzas uz augstāku noslodzi ar labāku jaudas-lietderības koeficientu. Tādējādi iekšdedzes dzinējs ražo papildu jaudu. Šī jauda tiek izmantota, lai radītu akumulatoram enerģiju, izmantojot elektromotoru/ģeneratoru, ko vēlāk var izmantot, lai brauktu elektriskajā režīmā vai efektīvi atbalstītu iekšdedzes dzinēju. Tiek arī kontrolēts elektromotors/ģenerators, lai vienmērīgas braukšanas vai bremzēšanas laikā pārveidotu kinētisko enerģiju elektroenerģijā. Apvienojumā ar ECO PRO režīmu atjautīgā enerģijas pārvaldība pielāgo visas automobiļa sistēmas, ieskaitot visus autonomos komponentus un komforta funkcijas ekonomiskam un ļoti efektīvam režīmam.
eDrive poga ļauj vadītājiem izvēlēties starp trijiem dažādiem elektriskās piedziņas režīmiem. Iedarbinot automobili, pēc noklusējuma tiek aktivizēts AUTO eDrive (hibrīda) režīms. MAX eDrive režīms ļauj braukt pilnībā elektriski ar līdz 140 km/h. Akumulatora kontroles režīmā saglabātā elektroenerģija tiek sataupīta vēlākam laikam.

  • AUTO eDRIVE režīms

    Iedarbinot automobili, AUTO eDrive režīms, t. i., hibrīda režīms, tiek aktivizēts pēc noklusējuma, un vadītājs var izvēlēties ārkārtīgi efektīvo pilnībā elektrisko piedziņu. Atkarībā no kravas noslodzes un elektriskā akumulatora uzlādes līmeņa automobilis izmanto tikai elektroenerģiju, braucot ar ātrumu līdz 80 km/h. Jaudas mērītāja displejs instrumentu panelī informē vadītāju, cik elektroenerģijas automobilis šobrīd izmanto un kad būs atkal automātiski jāieslēdz iekšdedzes dzinējs.

  • MAX eDRIVE režīms

    MAX eDrive – pilnībā elektriskajā režīmā – elektriskā piedziņa nodrošina maksimālu jaudu. Vadītājs var spiest grīdā akumulatora pedāli, neaktivizējot iekšdedzes dzinēju, un automobilis var sasniegt ātrumu līdz 120 km/h. Ja nepieciešama lielāka dzinējspēka jauda, iekšdedzes dzinēju var iedarbināt jebkurā laikā, izmantojot pārnesumu pārslēgu vai nospiežot akseleratora pedāli līdz galam.

  • Akumulatora kontroles režīms

    Akumulatora kontroles režīmā automobilis darbojas tikai ar iekšdedzes dzinēju, kamēr tas tiek uzlādēts līdz vadītāja izvēlētam līmenim. Ietaupītā elektroenerģija tiek saglabāta turpmākai elektriskai braukšanai.

  • Prognozējoša izvēle

    Pēc galamērķa ievadīšanas navigācijas sistēmā prognozējošā enerģijas pārvaldība analizē plānoto maršrutu, izmantojot tādus satiksmes situācijas datus, kā ātruma ierobežojumi un reāllaika informācija. Tad sistēma efektīvi un atbilstoši situācijai izmanto elektrisko braukšanas režīmu, pievēršot īpašu uzmanību vislielākajai ekonomijai, piemēram, braucot pilsētā.

UZLĀDE.

Uzlādēt akumulatoru ir tik vienkārši – izmantojot parastu mājsaimniecības kontaktligzdu vai BMW i Wallbox no 360° ELECTRIC produktu un pakalpojumu plašā klāsta. Esot ceļā, ir pieejamas daudzas publiskās ChargeNow uzlādes stacijas.

  • Uzlāde mājās

    Šo automobili var ērti uzlādēt mājās, izmantojot mājsaimniecības 230 voltu kontaktligzdu – pilnai uzlādei nepieciešams mazāk par 4 stundām. Automobiļa uzlādes ports ir novietots aiz vāciņa kreisās puses priekšējā sānu panelī. Uzlādei nepieciešams tikai komplektā iekļautais kabelis, ko var droši noglabāt kreisajā pusē zem bagāžas nodalījuma grīdas. Uzlādes portu aizsargā īpaša blīve un korķis. Parastās kontaktligzdas vietā var izmantot pie sienas uzstādāmu uzlādes staciju vai BMWi Wallbox. Šāda iekārta piedāvā lielāku uzlādes jaudu, lai uzlādētu akumulatoru daudz ātrāk. Augstsprieguma akumulatora uzlādes līmeni var nolasīt daudzkrāsainajā LED gaismas gredzenā vai BMW ConnectedDrive lietojumprogrammā. Atkarībā no dažādiem faktoriem, piemēram, uzlādes stipruma un enerģijas avota, uzlādes laikā automobilī ieslēgtajām elektroierīcēm un BMWi Wallbox izmantošanas, akumulatora pilnīgai uzlādei nepieciešamas aptuveni 2,4 stundas. Turklāt, ārējās uzlādes laikā iespējams uzsildīt vai atdzesēt pasažieru salonu. Veicot lielu ceļa daļu tikai ar elektrību, iespējams ievērojami samazināt ceļojuma izmaksas.

  • Sabiedriskā uzlāde

    Automobili iespējams uzlādēt no mājsaimniecības kontaktligzdas ar komplektā esošo uzlādes kabeli vai publiskā uzlādes stacijā ar kabeli, ko piedāvā BMW piederumi. Tādējādi pēc iepirkšanās vadītājs var turpināt ceļu “ar pilnu bāku”, bet bez izmešiem. Automobiļa uzlādes ports ir novietots aiz vāciņa kreisās puses priekšējā sānu panelī. Uzlādei nepieciešams tikai komplektā iekļautais kabelis, ko var droši noglabāt zem bagāžas nodalījuma grīdas virs kreisās puses riteņa arkas. Lai uzlādētu akumulatoru publiskā uzlādes stacijā, nepieciešams BMW piederumu kabelis. Uzlādes laiks atšķiras atkarībā no vairākiem faktoriem, piemēram, strāvas stipruma un elektroierīcēm, kas patērē elektrību automobilī.
    Uzlādes portu aizsargā īpašs blīves gredzens. LED gaismas gredzens uz uzlādes porta skaidri norāda uzlādes līmeni. Navigācijas sistēma un BMW ConnectedDrive lietojumprogramma nodrošina vadītājam informāciju par piemērotu uzlādes staciju atrašanās vietām un pieejamību.
    Autorizēšana uzlādes stacijā un mēneša rēķina izrakstīšana notiek, izmantojot BMW mobilitātes pakalpojuma ChargeNow karti.
    Piezīme: ChargeNow ir 360° ELECTRIC klāsta pakalpojums, par kuru jūs saņemat rēķinu.

SAVIENOJAMĪBA.

Vienmēr savienots ar BMW: bez BMW attālajiem pakalpojumiem, piemēram, attālās aizslēgšanas, hibrīdauto īpašās funkcijas ir pieejamas arī viedtālruņos (iOS vai Android). Tādējādi jūs vienmēr pārraugāt sava BMW 7. sērijas iPerformance degvielas patēriņu un efektivitāti. BMW pakalpojumi katrā situācijā automobiļa salonā vai ārpus tā.

  • BMW ConnectedDrive lietojumprogramma

    BMW ConnectedDrive lietojumprogramma iOS un Android ataino detalizētu informāciju par BMW šībrīža statusu, piemēram, automobiļa atrašanās vietu, akumulatora uzlādes līmeni un atlikušo diapazonu.
    Uzlādes procesu var kontrolēt attālināti ar Week-to-view taimeri, un automobiļa temperatūru attālināti laikus pielāgot nākošajam braucienam. Izmantojot lietojumprogrammu, informāciju par galamērķiem, apskates vietām, un uzlādes staciju atrašanās vietām var vienkārši nosūtīt tieši uz automobili.
    BMW ConnectedDrive lietojumprogramma izmēra arī katra brauciena efektivitāti un sniedz noderīgus padomus, piemēram, kā efektīvāk vadīt automobili un palielināt diapazonu.

  • Iepriekšēja sagatavošana

    Vasarā iesēdieties patīkami vēsā salonā, bet ziemā – siltā salonā, – BMW 740e/Le iPerformance to nodrošina stacionārais gaisa kondicionētājs. Pateicoties elektriskā aukstumaģenta kompresoram un elektriskajam sildītājam bez tvertnes, automātiskais gaisa kondicionētājs ir gandrīz pavisam kluss, pat ja dzinējs ir izslēgts. Katrai nedēļas dienai iespējams ieprogrammēt trīs izbraukšanas laikus.
    Pusstundu pirms plānotās izbraukšanas atjautīga vadības sistēma izmanto apsildi, dzesēšanu un ventilāciju, lai sasniegtu izvēlēto temperatūru. Sistēmu vada iDrive kontrolleris salonā vai BMW ConnectedDrive lietojumprogramma saderīgā viedtālrunī.
    Ja vien akumulatoram ir pietiekams uzlādes līmenis, stacionārās gaisa kondicionēšanas funkcijas darbojas neatkarīgi no tā, vai automobilis tiek uzlādēts.

  • Degvielas patēriņš un CO2 izmeši BMW 7. sērijas modeļiem ar benzīna vai dīzeļdzinēju:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 12,6* līdz 4,4
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): no 299 līdz 116

    BMW 7. sērijas iPerformance modeļu degvielas patēriņš un CO2 izmeši:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 2,5 līdz 2,0
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): no 56 līdz 45
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): no 13,9 līdz 12,5

    BMW 740Le iPerformance degvielas patēriņš, CO2 izmeši un enerģijas patēriņš:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 2,2 līdz 2,0
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): no 51 līdz 45
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): no 13,3 līdz 12,6

    Degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības ir atkarīgas no izvēlētajiem riteņu un riepu izmēriem.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un apmeklējot/rakstot uz "DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH", Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija.