ĻAUJIET RĪKOTIES. UZTICAMIEM PALĪGIEM.

BMW 7. sērijas Personal CoPilot vadītāja palīdzības sistēmas.

Neskaitāmas inovatīvas tehnoloģijas palīdz jums ceļā dažnedažādākajos veidos, nodrošinot izcilu komfortu un drošību. Tādējādi jūs varat pievērst uzmanību tam, kas ir tiešām svarīgi, – bezrūpīgam braukšanas priekam.

Read more

NAVIGĀCIJAS SISTĒMA PROFESSIONAL, IESKAITOT TOUCH DISPLEJU.

Navigācijas sistēmai Professional ir smalks dizains un neticams pakalpojumu klāsts: tā ir vienkārša un viegli izmantojama navigācijas sistēma, kas nemanāmi integrēta BMW un ietver iDrive vadības koncepciju ar iDrive Touch kontrolleri un skārienjutīgo displeju. Sistēma piedāvā balss vadību, radio BMW Professional ar DVD diskdzini, kā arī 20 GB atmiņu audio failiem. Tā arī atvieglo reāllaika satiksmes informācijas lietojumu (RTTI). Iebūvētais 10,25 collu LCD krāsainais displejs ar dalītā ekrāna funkciju (galvenais un papildu ekrāns) ir izstrādāts, lai nodrošinātu optimālu nolasāmību un pārskatu.
Vadība ļauj nemanāmi pārslēgt ievades veidus ar iDrive Touch kontrolleri, kura skārienjutīgā virsma ļauj navigācijas sistēmā ērti ievadīt galamērķus, rakstot ar roku displejā ar skārienekrānu, izmantojot žestu vadību vai balss vadību, kā arī septiņas grāmatzīmes.
BMW ConnectedDrive ietvaros sistēma trīs gadus automātiski atjaunina noteiktu Eiropas pilsētu kartes līdz četrām reizēm gadā.
Šeit redzamais attēls var mainīties.

  • Automātiski kartes atjauninājumi

    Jaunākās paaudzes navigācijas sistēma Professional apvienojumā ar BMW ConnectedDrive automātiski atjaunina kartes līdz četrām reizēm gadā. Tiklīdz iepriekš izvēlētajā reģionā ir pieejama jauna karte, atjauninājums bez vadu pieslēguma tiek pārraidīts, izmantojot mobilo tālruni, uz automobilī integrēto SIM karti.
    Automātiskai karšu atjaunināšanai nav nepieciešamas licences vai lejupielādes maksa, ne arī reģistrācija. Vairs nav nepieciešama manuāla atjaunināšana, izmantojot datu glabāšanas ierīci vai ar BMW servisa partnera starpniecību. Līdz atjauninājuma pabeigšanai navigācijas sistēma ir pilnībā funkcionāla.

BRAUKŠANAS PALĪGSISTĒMA PLUS, IESKAITOT STŪRĒŠANAS UN JOSLU PĀRVALDĪBAS PALĪGU.

Braukšanas palīgsistēma Plus piedāvā daļēji autonomas braukšanas ieguvumus, pateicoties aktīvajai kruīzkontrolei ar Stop & Go funkciju un stūrēšanas un joslu pārvaldības palīgam. Papildus braukšanas palīgsistēmas funkcijām aktīvo drošību uzlabo joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma, palikšanas joslā palīgs ar aktīvo sānu sadursmes aizsardzību, tuvošanās kontroles brīdinājums un gājēju brīdinājums ar bremzēšanas funkciju un tuvojošās satiksmes brīdinājumu.


Aktīvā kruīzkontrole saglabā izvēlēto ātrumu (līdz 210 km/h), kā arī attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim. Tajā pašā ātruma diapazonā ir pieejama arī ērtā stūrēšanas un joslu pārvaldības palīga funkcija. Tā pārņem stūrēšanas vadību un automātiski notur BMW joslas centrā. Lēnas kustības plūsmā un sastrēgumos automobilis saglabā izvēlēto attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim ar automātisku bremzēšanu un paātrinājumu.


Šeit redzamais attēls var mainīties.

  • Stūrēšanas un joslu pārvaldības palīgs, ietverot palīgu sastrēgumos

    Stūrēšanas un joslu pārvaldības palīgu, ietverot palīgu sastrēgumos, var aktivizēt, lai atbalstītu vadītāju vienmuļās satiksmes situācijās. Ātrumā līdz 210 km/h uz visām ceļa virsmām sistēma ērti atbalsta stūrēšanu un notur automobili savas joslas vidū.


    Modernais stūrēšanas atbalsts ir pieejams ar aktīvo kruīzkontroli vai bez tās. Tā izmanto vairāku zonu uzraudzības radaru sistēmas un stereokameru. Sistēma nosaka atrašanās vietu, izmantojot joslas atdalošo marķējumu un priekšā esošo automobili, ja tāds ir. Tā automātiski saglabā vēlamo attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim un regulē ātrumu, līdz pat automobiļa pilnīgas apstāšanās brīdim, kā arī nodrošina aktīvu stūrēšanas atbalstu. Stūrēšanas un joslu pārvaldības palīgs ir vēl viens pagrieziena punkts ceļā uz izcili autonomu braukšanu.


    Lai gan sistēma spēj neatkarīgi vadīt automobili, likums nosaka, ka par braukšanu atbild vadītājs, turot abas rokas uz stūres. Ja vadītājs neievēro šīs prasības, sistēmas sensori stūrē to pamana un pēc kāda brīža brīdina vadītāju ar akustisku signālu. Tad tā pārslēdzas uz gatavības režīmu. Tā notiek arī tad, ja tiek ieslēgts pagriezienu rādītājs vai vairs neizpildās sistēmas prasības, piemēram, josla ir pārāk šaura.

  • Palikšanas joslā palīgs ar aktīvo sānu sadursmes aizsardzību

    Palikšanas joslā palīgs ar aktīvo sānu sadursmes aizsardzību aktīvi piedalās stūrēšanā, lai izvairītos no nejaušas izbraukšanas no joslas vai sadursmes ar objektiem automobiļa sānos. Ja ir aktivizēts tuvošanās pārvaldības brīdinājums un priekšā esošais automobilis bremzē, BMW nekavējoties reaģē ar kāpinātas intensitātes brīdinājumiem, vieglu bremzēšanu un bremzēšanu, līdz automobilis apstājas.

BMW HEAD-UP DISPLEJS.

Pilnkrāsu BMW Head-Up displejs ataino būtisko braukšanas informāciju vadītāja acu priekšā, ļaujot pilnībā pievērst uzmanību braukšanai. Tiek parādīta tāda informācija kā ātrums, kā arī navigācijas ieteikumi, ātruma ierobežojumu informācija, tostarp apdzīšanas lieguma indikators, tālruņa un izklaides saraksti, kā arī dažādo vadītāja palīdzības sistēmu informācija un brīdinājumi.
Uz vējstikla projicētajām ikonām ir ārkārtīgi augsta izšķirtspēja un niansētas krāsas. Attēla projekcija šķietami atrodas 2,3 metrus no automobiļa. Apvienojumā ar optimālu novietojumu tas ļauj ātri un ērti nolasīt informāciju, nenovēršot uzmanību no ceļa.
Projicēšanas spilgtums automātiski tiek pielāgots ārējam apgaismojumam – ar atšķirīgu displeju dienā un naktī. Turklāt var pielāgot arī atainošanas augstumu. Vadītājs var arī izvēlēties, kādu informāciju atainot papildus šībrīža ātrumam un vadītāja palīdzības sistēmu brīdinājumiem.

NOVIETOŠANA.

Trīs ideāli saskaņotas funkcijas: ar novietošanas palīgu, attālo novietošanu un aktīvo PDC iebraukšanu stāvvietā ar BMW 7. sēriju neprasa nekādu piepūli. Pat šaurās garāžās! Izkāpiet un novietojiet savu 7. sērijas BMW, izmantojot tālvadības pulti un ar vienu pieskārienu BMW displeja atslēgai.

  • Novietošana stāvēšanai ar tālvadību

    Novietošanas funkcija ar tālvadību ļauj vadītājam izkāpt no automobiļa, lai ar tālvadības pulti to iebrauktu vai izbrauktu šaurā stāvvietā vai garāžā. Vadītājs aktivizē novietošanas funkciju ar tālvadību, izmantojot BMW displeja atslēgu.


    Novietošanas procesu uzrauga automobiļa novietošanas sensors (PDC), novietošanas palīgs un skata no augšas sensori. Lai izmantotu novietošanas funkciju ar tālvadību, automobilis jānovieto taisni un pa vidu, vērsts stāvvietas vai garāžas virzienā. Novietošanas laikā vadītājs, ja nepieciešams, var apturēt automobili.


    Kad automobilis ir novietots, dzinēju var izslēgt ar atslēgu. Kad pienācis laiks atkal doties ceļā, dzinēju var arī iedarbināt ar atslēgu. Izbraukšanas no stāvvietas laikā, ko vada attāli, automobilis automātiski izbrauc atpakaļgaitā, taisnā līnijā.


    Novietošanas funkcija ar tālvadību ir pieejama no 2016. gada marta 730d, 740d, 730i, 740i, 750i, 730Ld, 740Ld, 730Li, 740Li un 750Li modelim.

  • Automobiļa novietošanas asistents

    Novietošanas palīgs, kas ietver lineāras vadlīnijas, pilnīgi automātiski novieto automobili stāvvietās, kas atrodas paralēli vai perpendikulāri ielai. Neatkarīgi no tā, vai sistēma ir aktivizēta vai nē, tā mēra iespējamās novietošanas vietas, braucot garām ar nelielu ātrumu (zem 35 km/h) un ar maksimālo attālumu 1,5 m no novietotu automobiļu rindas.
    Atrodot piemērotu vietu, vadītājs ieslēdz pagriezienu rādītāju, un novietošanas asistents pārņem stūrēšanu, vadītājam turpinot pārvaldīt pārnesumus, akseleratora un bremžu pedāli. Vadītājs atbild tikai par novietošanas uzraudzību. Sistēma arī sniedz norādījumus vadības displejā papildu akustiskos signālus. Novietošanas palīgs ar skaņas signālu paziņo, ka novietošana ir pabeigta, un pārslēdz pārnesumu uz “P”.
    Novietojot automobili bez novietošanas palīga, sānu auto novietošanas palīgs izmanto papildu sensorus, lai uzraudzītu zonu automobiļa sānos un atainotu šķēršļus vadības displejā. Automobiļa novietošanas attāluma kontrole (PDC) automātiski bremzē, ja, braucot atpakaļgaitā stāvvietā, sadursme ar šķērsli ir neizbēgama. Tādēļ vadītājs var justies ērti un izbaudīt lielāku drošību automobiļa novietošanas laikā.

  • Aktīvā PDC

    Aktīvā PDC bremzēšana atbalsta vadītāju, novietojot automobili atpakaļgaitā, lai izvairītos no sadursmes un samazinātu negadījuma smagumu. Tādēļ vadītājs var justies ērti un izbaudīt lielāku drošību automobiļa novietošanas laikā.

SKATS NO AUGŠAS, KAS IETVER 3D SKATU, AUGŠAS SKATU UN PANORĀMAS SKATU.

Apkārtskats ietver kameras darbībā balstītas funkcijas – atpakaļskata kameru, panorāmas skatu, skatu no augšas, 3D skatu un attālo 3D skatu. Kameras ārējos atpakaļskata spoguļos, kā arī automobiļa priekšpusē un aizmugurē nodrošina 360° skatījumu.


Papildus vienkāršai zonas aizmugurē atainošanai skats no augšas piedāvā vadītājam skatu uz durvīm un zonu automobiļa sānos. 3D skatā vienlaikus tiek atainots datora izstrādāts 3D skats, lai novietošana būtu vēl ērtāka. Panorāmas skats padara drošāku braukšanu sliktas redzamības zonās, piemēram, izbrauktuvēs vai sarežģītos krustojumos. Digitāla kamera automobiļa priekšpuses centrā filmē satiksmes situāciju automobiļa priekšā. Tas ļauj laikus pamanīt tuvojošos satiksmi, lai vadītājs varētu atbilstoši reaģēt. Sānskata funkcija tiek automātiski dezaktivēta, ja automobiļa ātrums sasniedz 15 km/h.


Vadītājs var pārslēgt starp 3 funkcijām – skatu no augšas, panorāmas skatu un 3D skatu. Nākamo reizi izmantojot sistēmu, automātiski tiek aktivizēta pēdējā izvēlētā funkcija. Kameru sistēma tiek aktivizēta, izvēloties atpakaļgaitu vai nospiežot PDC pogu vai panorāmas skata pogu. Kameru uzņemtie attēli tiek atainoti vadības displejā. Ar attālo 3D skatu vadītājs var iPhone aplūkot novietotā automobiļa apkārtni no attāluma.

Skats no augšas.

Skatīt filmu par šo funkciju.

BMW NAKTS REDZAMĪBA AR CILVĒKU ATPAZĪŠANU.

BMW nakts redzamības iekārta ar cilvēku atpazīšanu nodrošina vadītājam tādu redzamības diapazonu, kas būtiski pārsniedz gaismas staru no priekšējiem lukturiem, tādējādi ļaujot pamanīt cilvēkus un lielus dzīvniekus naktī no liela attāluma. Tos pēc vajadzības arī apgaismo priekšējo lukturu ar pretapžilbināšanas funkciju dinamiskais apgaismotais gredzens. Infrasarkano staru kamera uz BMW elipsveida režģa pārraida attēlus no automobiļa priekšpuses uz vadības displeju. Tas ļauj vadītājam pamanīt cilvēkus un dzīvniekus attālumā līdz aptuveni 300 metriem.


Sistēma ne tikai ņem vērā automobiļa ātrumu un stūrēšanas leņķi, bet arī aprēķina, vai pamanītie objekti rada reālu risku. Akūtu briesmu gadījumā multifunkcionālajā instrumentu displejā un BMW Head-Up displejā parādās mirgojoša, sarkana ikona (dzīvnieka vai cilvēka). Atskan arī skaņas brīdinājums, un bremzes tiek pielāgotas optimālai gatavībai.


Iedarbinot automobili, automātiski tiek aktivizēta brīdinājuma sistēma. Briesmu gadījumā sistēma tādēļ sūta brīdinājumu pat tad, ja attēlu displejs nav aktivizēts. BMW nakts redzamības iekārta ar cilvēka atpazīšanu ir BMW ConnectedDrive inovācija.

  • Degvielas patēriņš un CO2 izmeši BMW 7. sērijas modeļiem ar benzīna vai dīzeļdzinēju:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): 12,8 – 4,9
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): no 294 līdz 129

    BMW 7. sērijas iPerformance modeļu degvielas patēriņš un CO2 izmeši:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 2,5 līdz 2,0
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): no 56 līdz 45
    Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 13,2 līdz 12,5

    BMW 750Li xDrive degvielas patēriņš un CO2 izmeši (1):
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 8,5 līdz 8,3
    CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): no 197 līdz 192

    Norādītās degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības tika noteiktas atbilstoši Eiropas regulai (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.

    (1) Rādītāji piemērojami līdz 15.04.2018. Lūdzu, pārbaudiet pieejamību pie BMW pārstāvja.

    Automobiļu, kas atzīmēti ar (3), vērtības jau šobrīd ir balstītas uz jauno WLTP regulu un ir atkal pārveidotas NEDC ekvivalentās vērtībās, lai nodrošinātu salīdzinājumu transportlīdzekļu starpā. [Attiecībā uz šiem transportlīdzekļiem, uz transportlīdzekli attiecināmiem nodokļiem vai citām nodevām, kas balstītas (vismaz cita starpā) uz CO2 izmešu rādītājiem, CO2 vērtības var atšķirties no šeit norādītajām vērtībām.]

    CO2 efektivitātes specifikācijas ir noteiktas saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK un Eiropas regulu konkrētajā piemērojamajā versijā. Attēlotās vērtības ir balstītas uz degvielas patēriņu, CO2 vērtībām un enerģijas patēriņu saskaņā ar NEDC cikla klasifikāciju.

    Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un specifiskajām CO2 emisijām jaunajiem pasažieru automobiļiem var iegūt izdevumā “Jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa rokasgrāmata”, kas bez maksas pieejams visās tirdzniecības vietās un https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.