DINAMIKAI NEKAD NAV BIJUSI IESPĒJA TIK BRĪVI ELPOT.

BMW 6. sērijas Cabrio braukšanas dinamika un efektivitāte.

DINAMIKAI NEKAD NAV BIJUSI IESPĒJA TIK BRĪVI ELPOT.

BMW 6. sērijas Cabrio braukšanas dinamika un efektivitāte.

Dzinēji ar augstu griezes momentu un izsmalcinātas šasijas tehnoloģijas ir kā radīti viens otram un nodrošina izcilu braukšanas pieredzi, ko noslēdz sporta izpūtēja sistēmas dinamiskā skaņa. BMW 6. sērijas Cabrio augstās klases dinamiku un veiklību sevišķi labi atspoguļo tādas BMW EfficientDynamics tehnoloģijas kā jaudīgie un efektīvie BMW TwinPower Turbo dzinēji un astoņpakāpju sporta Steptronic pārnesumkārba.

DINAMIKAI NEKAD NAV BIJUSI IESPĒJA TIK BRĪVI ELPOT.BMW 6. sērijas Cabrio braukšanas dinamika un efektivitāte.

Dzinēji ar augstu griezes momentu un izsmalcinātas šasijas tehnoloģijas ir kā radīti viens otram un nodrošina izcilu braukšanas pieredzi, ko noslēdz sporta izpūtēja sistēmas dinamiskā skaņa. BMW 6. sērijas Cabrio augstās klases dinamiku un veiklību sevišķi labi atspoguļo tādas BMW EfficientDynamics tehnoloģijas kā jaudīgie un efektīvie BMW TwinPower Turbo dzinēji un astoņpakāpju sporta Steptronic pārnesumkārba.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Neatkarīgi no tā, vai mērķis ir maksimāla jauda vai minimāls degvielas patēriņš, BMW galvenais uzdevums vienmēr ir nodrošināt pašu būtiskāko – BMW braukšanas prieku. BMW EfficientDynamics ir BMW izveidota stratēģija, lai samazinātu degvielas patēriņu un izmešus, vienlaicīgi palielinot dinamiku un braukšanas prieku. Tā ir visaptveroša tehnoloģiju pakotne, kas ietver piedziņu, enerģijas pārvaldību un BMW EfficientLightweight automobiļa koncepciju – kas ir katra BMW standarts.


BMW TwinPower Turbo dzinēju klāsta jaunā benzīna un dīzeļdzinēju paaudze rūpējas par uzlabotu sniegumu un mazāku degvielas patēriņu BMW automobiļos. Arī uzlabota aerodinamika veicina labāku efektivitāti.

SPORTA IZPLŪDES SISTĒMA.

Sporta izplūdes sistēmas spēcīgā skaņa ideāli papildina automobiļa kopējo sportiskumu. Skaņu var arī pielāgot, izmantojot integrētu izpūtēja vārstu mehānismu, ko kontrolē braukšanas pieredzes vadība. Dinamiskos SPORT un SPORT+ braukšanas režīmus izceļ aizraujoša, vēl atšķirīgāka skaņa, savukārt uz komfortu orientētos režīmus raksturo klusāka dzinēja skaņa, kas piemērotāka garākiem braucieniem un patīkamākai, relaksētai braukšanas pieredzei.

Jaudīgs un nepārprotams.

BRAUKŠANAS DINAMIKA.

Tas, kas var šķist dabisks, bieži vien ir ārkārtīgi smaga darba rezultāts. BMW 6. sērijas Cabrio nav nekāds izņēmums. Tā vadāmības vieglums ir rūpīgas, ārkārtīgi precīzi ieregulētas šasijas tūninga nopelns. Tādas BMW EfficientDynamics tehnoloģijas, kā BMW TwinPower Turbo vienrindas 6 cilindru un 8 cilindru dzinēji ar augstu griezes momentu un pamataprīkojuma 8 pakāpju Steptronic Sport pārnesumkārba, padara šo atvērto BMW 6. sērijas modeli par dinamisku kabrioletu, kurā varat ērti atlaisties, lai izbaudītu gaismu, sauli un vēju.

Trauksmains.

Iepazīstiet BMW 6. sērijas Cabrio braukšanas dinamiku.

  • Šasija

    BMW 6. sērijas Cabrio atstāj iespaidu ar precīzu vadāmību un pilnīgu virziena stabilitāti. Tehniskais pamats tam ir šasija, kas nodrošina optimālu saķeri ar ceļa virsmu un ideālu vadāmību jebkādos apstākļos. BMW 6. sērijas Cabrio šasija apvieno ideāli pielāgotus komponentus, vienmērīgu 50:50 svara sadalījumu starp asīm, kā arī aizmugurējo riteņu piedziņu.
    Aizmugurējā ass gādā par to, lai dzinēja jauda dinamiski tiktu novadīta uz ceļu, turklāt tas nekādi neietekmē stūrēšanu. Dubulta savienojuma priekšējā ass un integrēta aizmugurējā ass arī veido šasiju. Lai palīdzētu samazināt automobiļa svaru, abas galvenokārt ir ražotas no alumīnija. Jo mazāk ir vairāk: BMW 6. sērijas Cabrio gadījumā – mazāk masas, vairāk dinamikas, komforta un drošības.

  • Aktīvā stūres vadība

    BMW M135i M Performance modelis ir no visiem skatpunktiem sportiskākā BMW 1. sērijas versija. Tādas funkcijas, kā variablā sporta stūres iekārta, M sporta balstiekārta vai adaptīvā M balstiekārta, vēl vairāk uzlabo braukšanas dinamiku. Aktīvā stūres vadība automobiļiem ar aizmugurējo piedziņu apvieno aizmugurējo riteņu stūrēšanu un maināmu priekšējās ass stūrēšanas leņķi. Braucot ar ātrumu līdz aptuveni 60 km/h, aizmugurējie riteņi griežas pretējā virzienā nekā priekšējie riteņi. Šķietami īsākā garenbāze uzlabo manevrējamību un dinamiku. Sākot ar 60 km/h, aizmugurējie riteņi pagriežas paralēli priekšējiem. Garenbāze šķiet garāka, tādējādi uzlabojot stabilitāti un komfortu – jo īpaši strauji vai ātri mainot braukšanas joslu.

  • Braukšanas pieredzes kontrole, ietverot ECO PRO

    Braukšanas pieredzes vadība ļauj vadītājam izvēlēties COMFORT režīmu, kas nodrošina standarta dzinēja un pārnesumkārbas iestatījumus, vai ECO PRO režīmu, kas izstrādāts, domājot par lielāku efektivitāti, un SPORT režīmu, kas nodrošina vēl dinamiskāku braukšanu. ECO PRO režīms pielāgo akseleratora un pārnesumkārbas raksturlielumus, kā arī apsildes/gaisa kondicionētāja iestatījumus, lai braukšana būtu optimāli ekonomiska.
    ECO PRO režīms samazina degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem. Vēl lielāku ietaupījumu piedāvā vienmērīgas braukšanas funkcija, turpmākā maršruta palīgs un ECO PRO maršruts. Turpmākā maršruta palīgs izmanto navigācijas sistēmu, lai novērtētu ceļa apstākļus un laikus sniegtu padomus. Ja aiz nākamā līkuma sākas ātruma ierobežojums, sistēma iesaka vadītājam samazināt ātrumu jau pirms līkuma.
    ECO PRO maršruts nodrošina ekonomisku degvielas patēriņu. Tas iesaka efektīvāko maršrutu, ņemot vērā satiksmes intensitāti, individuālo braukšanas stilu un vietējos apstākļus. Vienmērīgas braukšanas funkcija ļauj automobilim slīdēt pa ceļu ar ātrumu līdz 160 km/h, ja vadītājs noņem kāju no akseleratora, nenospiežot bremzes. Braucot ar SPORT režīmu, automobilim ir tiešāka reakcija, kas ļauj braukt dinamiskāk.

ASTOŅPAKĀPJU STEPTRONIC SPORTA PĀRNESUMKĀRBA.

8 pakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba pielāgojas jūsu individuālajam braukšanas stilam. Tā ir ideāli piemērota gan vienmērīgai, gan ļoti dinamiskai braukšanai. Papildus automātiskajai pārnesumu pārslēgšanai, protams, vienmēr ir iespējams pārslēgt pārnesumus arī manuāli. Pārnesumus var pārslēgt ar dinamiski izstrādāto pārnesumu pārslēgsviru vai ar lāpstiņām uz stūres.
Sporta režīmā pārnesumi tiek pārslēgti atbilstoši maksimālajai jaudai. Pateicoties smalkajam iedalījumam un astoņiem pārnesumiem, dzinējs vienmēr darbojas tā, lai optimāli izmantotu savu jaudu un efektivitāti. Tas uzlabo arī paātrinājumu, piemēram, apdzīšanas laikā.
Braucot ar lielu ātrumu, papildu astotais pārnesums samazina nepieciešamo dzinēja ātrumu, tādējādi samazinot degvielas patēriņu un dzinēja troksni. Tad tiek izmantots arī jaunizstrādātais sajūgs. 8 pakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba piedāvā lielāku pārslēgšanas komfortu un optimālu efektivitāti.

  • Palaišanas kontrole

    Launch Control funkcija ir iekļauta 8 pakāpju Steptronic sporta pārnesumkārbā, nodrošinot maksimālu paātrinājumu no nulles. Lai izmantotu šo funkciju, aktivizējiet DTC (dinamiskā saķeres kontroles sistēma), nospiežot DSC pogu (dinamiskā stabilitātes kontroles sistēma), novietojot pārslēgsviru “S” pozīcijā, turiet bremžu pedāli stingri nospiestu un nospiediet līdz galam akseleratora pedāli. Atlaidiet bremžu pedāli, turot akseleratora pedāli nospiestu, un automobilis uzņems maksimālo paātrinājumu, līdz atlaidīsiet akseleratora pedāli. Šī funkcija ir izstrādāta, domājot par vadītājiem ar dinamiskām, sportiskām ambīcijām.

BMW xDRIVE.

BMW xDRIVE.

Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma ideāli pielāgojas pat izaicinošākajiem ceļa apstākļiem, vienmēr nodrošinot optimālu saķeri. xDrive un dinamiskā stabilitātes kontrole (DSC) gādā par BMW drošību un stabilitāti. xDrive, ko vada DSC sensora sistēma, ātri un pielāgojami sadala piedziņas spēku starp tiltiem, lai novērstu pārlieku vai nepietiekamu pagriežamību līkumos, nodrošinot izcilu virziena stabilitāti. Turklāt tā garantē ātru un drošu paātrinājumu pat slidenos un stāvos ceļa posmos. Kritiskos ceļa apstākļos DSC nav nepieciešams daudz iejaukties. Tādējādi BMW xDrive apvieno visas pilnpiedziņas sistēmas saķeres, virziena stabilitātes un braukšanas drošības priekšrocības ar klasisko BMW dinamiku.

ATJAUTĪGA ENERĢIJAS PĀRVALDĪBA.

BMW 6. sērijas Cabrio atjautīgajā enerģijas pārvaldības sistēmas standarta aprīkojumā ietilpst BMW EfficientDynamics tehnoloģiju ECO PRO režīms, automātiskā Start/Stop funkcija un bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma. Šo funkciju mijiedarbība nodrošina ilgtspējīgu mobilitāti un maksimālu efektivitāti.

  • ECO PRO režīms

    ECO PRO režīms palīdz vadītājam samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem atkarībā no braukšanas stila – atbilstoši iekšējam BMW degvielas patēriņa pētījumam. Vēl piecus procentus ļauj ietaupīt vienmērīgas braukšanas funkcija, turpmākā maršruta palīgs un ECO PRO Route.
    Vienmērīgas braukšanas funkcija atvieno transmisiju no dzinēja, un automobilis ripo tālāk bez dzinēja pretestības. Automobilis “slīd” uz priekšu, ja vadītājs atlaiž pedāli, braucot ar ātrumu no 50 līdz 160 km/h, un nenospiež bremzes. Ja nepieciešams, turpmākā maršruta palīgs var “slīdēšanu” atjautīgi apturēt.
    Pamatojoties uz navigācijas sistēmas datiem, turpmākā maršruta palīgs atpazīst ātruma ierobežojumus, apdzīvotas vietas, līkumus, apļus, pagriezienus un automaģistrāles nobrauktuves, īstajā brīdī iesakot vadītājam nepalielināt ātrumu.
    ECO PRO Route ataino visefektīvāko maršrutu, pamatojoties uz satiksmes situāciju, braukšanas stilu un vietējiem apstākļiem. Borta dators parāda, cik procentu degvielas var ietaupīt, izmantojot ECO PRO Route izvēlēto maršrutu.

  • Automātiska Start/Stop funkcija

    Automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Kad automobilis uz brīdi apstājas, piemēram, gaidot pie luksofora vai braucot pavisam lēnā satiksmes plūsmā, kurā ik pa brīdim jāapstājas, automātiskā Start/Stop funkcija ietaupa degvielu, izslēdzot dzinēju, tiklīdz automobilis ir neitrālā pārnesumā un vadītājs bremzē, kamēr tas pilnībā apstājas.
    Signāls informācijas displejā norāda, ka automātiskā Start/Stop funkcija ir aktīva. Tiklīdz vadītājs atlaiž bremžu pedāli, dzinējs automātiski atsāk darboties.
    Šī funkcija neietekmē braukšanas komfortu vai drošību, jo nav aktīva, ja dzinējs nav sasniedzis optimālo darbības temperatūru, salonā gaiss vēl nav pietiekami uzsilis vai atdzisis, akumulatora uzlādes līmenis ir pārāk zems vai tiek pagriezta stūre. Ja nepieciešams, centrālā vadības sistēma iedarbina dzinēju pat tad, kad automobilis vēl stāv uz vietas, piemēram, ja automobilis sāk slīdēt vai ir aizsvīdis vējstikls. Nospiežot pogu, automātisko Start/Stop funkciju jebkurā mirklī var izslēgt.

  • Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma

    Katru reizi bremzējot, tiek atbrīvota kinētiskā enerģija, kas vēl nesen netika izmantota. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma izmanto šo ilgi novārtā atstāto potenciālu. Tā izmanto enerģiju, kas rodas, bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, pārvēršot to elektrībā. Šo elektrību izmanto, lai uzlādētu akumulatoru. Šī atjautīgā enerģijas pārvaldības sistēma nozīmē, ka alternatoram nav jādarbojas nepārtraukti, tādējādi samazinot ģeneratora slodzi. Rezultāts: samazināts degvielas patēriņš un uzlabots dzinējspēks – BMW EfficientDynamics raksturīgās īpašības.