MAZĀK RESURSU. VAIRĀK BRAUKŠANAS BAUDAS.

BMW EfficientDynamics BMW 5. sērijas Gran Turismo.

BMW 5. sērijas Gran Turismo ir vadošā loma arī efektivitātes jomā. Ikvienam BMW 5. Sērijas automobilim ir BMW EfficientDynamics līdzekļu un tehnoloģiju pakotne, kas ievērojami samazina patēriņu, vienlaikus samazinot toksiskos izmešu, gādājot par vēl lielāku braukšanas prieku.

BMW 520d.

The BMW TwinPower Turbo 4-cylinder diesel engine produces an exceptional 135 kW (184 hp) performance from its 2.0 litre capacity. Its combination of CommonRail direct injection and a turbocharger with variable turbine geometry yields a top speed of 215 km/h and acceleration from 0 to 100 km/h in 8.9 seconds, with a torque of 380 Nm at 1,750 to 2,750 rpm. The efficient average fuel consumption: 5.7 to 5.5 l to 100 km at a CO2 emissions level of 149 to 144 g/km.

ECO PRO REŽĪMS.

Tiklīdz jūs ieslēdzat ECO PRO režīmu, viss tiek pielāgots lielākai efektivitātei, un atkarībā no jūsu individuālā braukšanas stila degvielas patēriņš tiek samazināts par līdz pat 20 procentiem (kā liecina iekšējais BMW degvielas patēriņa pētījums).
Papildu funkcijas – vienmērīgas braukšanas režīms (tikai ar Steptronic pārnesumkārbu), priekšskatījuma palīgsistēma un ECO PRO Route (abas tikai ar navigācijas sistēmu Professional) – nodrošina vēl piecu procentu ekonomijas potenciālu. Šis režīms optimizē akseleratora pedāļa un pārnesumkārbas reakciju, kā arī pārslēgšanas momentu, un pārdomāti pielāgo apsildes/gaisa kondicionēšanas stratēģiju. Vadības displejs parāda, kuras EfficientDynamics tehnoloģijas šobrīd samazina degvielas patēriņu. Jūs arī saņemsiet ECO PRO padomus, kas saistīti ar aktuālo braukšanas situāciju, lai vēl vairāk kāpinātu efektivitāti.

  • Vienmērīga braukšana

    Vēl viena ECO PRO režīma funkcija ir vienmērīgas braukšanas režīms apvienojumā ar Steptronic pārnesumkārbu: ja, braucot ar ātrumu 50 – 160 km/h, vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa un nebremzē, sistēma atvieno dzinēju, un automobilis slīd uz priekšu bez dzinēja jaudas.

  • Pirmsskatījuma palīgs

    Īpaši inovatīvs ECO PRO režīma akcents ir pirmsskatījuma palīgsistēma apvienojumā ar navigācijas sistēmu Professional. Pamatojoties uz navigācijas datiem, tā maršrutā atpazīst līkumus, apbūvētas zonas, apkārtni, T veida krustojumus, ātruma ierobežojumus un nobrauktuves no automaģistrālēm, lai sniegtu savlaicīgus padomus un jūs varētu samazināt ātrumu. Proaktīvā braukšanas palīgsistēma efektīvi kontrolē arī vienmērīgas braukšanas funkciju.

  • ECO PRO Route

    Turklāt ECO PRO režīms ietver ECO PRO Route, kas apvienojas ar jaunākās paaudzes navigācijas sistēmu Professional, lai izmantotu dažādus parametrus, piemēram, individuālo braukšanas stilu, aktuālo satiksmes situāciju un ceļa apstākļus, un aprēķinātu ekonomiskāko maršrutu. Borta dators ataino bonusa diapazonu – cik papildu kilometrus varat nobraukt, pateicoties ECO PRO režīmam.

EU6 IZMEŠU NORMA.

BMW dzinēji vienmēr ir bijuši priekšā savam laikam, jo tie ir BMW galvenā kompetence kopš 1917. gada. BMW 5. sērijas Gran Turismo dzinēji ir īpaši pārliecinošs teiktā apliecinājums. Ar neticamu sniegumu, spontānu reakciju un ārkārtīgi vienmērīgu gaitu tas atbilst visaugstākajiem izsmalcināta braukšanas komforta standartiem.
BluePerformance tehnoloģija, standartaprīkojums visiem dīzeļa modeļiem, ir vērsta uz nākotni un ļauj vēl vairāk optimizēt dīzeļdzinēja izmešu līmeni. Papildus dīzeļdegvielas daļiņu filtram un oksidācijas katalizatoram slāpekļa oksīda pārveidotājs vēl vairāk samazina tā daudzumu izmešos. Daži modeļi izmanto citu slāpekļa oksīda daudzuma samazināšanas metodi: SCR katalizators (SCR = selektīvā katalītiskā samazināšana) ar AdBlue iesmidzināšanu. Ar karbamīda šķīduma AdBlue iesmidzināšanu aktivizētā ķīmiskā reakcija ievērojami samazina NO2. Ilgtermiņā tas nodrošina vienu no pasaulē tīrākajiem transportlīdzekļiem ar dīzeļdzinēju, nepārtraukti samazinot izmešus. Tas jau atbilst stingrajām EU6 izmešu normas prasībām.

BREMŽU ENERĢIJAS REĢENERĀCIJAS SISTĒMA.

Katru reizi bremzējot, tiek atbrīvota kinētiskā enerģija, kas vēl nesen netika izmantota. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma izmanto šo ilgi novārtā atstāto potenciālu. Tā izmanto enerģiju, kas rodas bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, pārvēršot to elektrībā. Šo elektrību izmanto, lai uzlādētu akumulatoru. Atjautīgā enerģijas pārvaldības sistēma nozīmē, ka alternatoram nav jādarbojas nepārtraukti, tādējādi samazinot ģeneratora slodzi. Rezultāts ir samazināts degvielas patēriņš un uzlabots sniegums – BMW EfficientDynamics klasika.

AUTOMĀTISKA START/STOP FUNKCIJA.

Automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Gaidot pie luksofora vai braucot pavisam lēnā satiksmes plūsmā, kurā ik pa brīdim jāapstājas, automātiskā Start-Stop funkcija ietaupa degvielu, izslēdzot dzinēju, ja tas darbojas tukšgaitā un jūs esat atlaidis sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai nobremzējis, līdz automobilis pilnībā apstājas (Steptronic pārnesumkārba).
Signāls informācijas displejā norāda, ka automātiskā Stop Start funkcija ir aktīva. Tiklīdz izvēlaties pārnesumu (manuālā pārnesumkārba) vai noņemat kāju no bremžu pedāļa (Steptronic pārnesumkārba), dzinējs acumirklī sāk darboties, lai jūs varētu turpināt ceļu bez aizkavēšanās.
Automātiskā Start-Stop funkcija neietekmē braukšanas komfortu un drošību, jo nav aktīva, ja dzinējs nav sasniedzis ideālo darbības temperatūru, salonā gaiss vēl nav pietiekami uzsilis/atdzisis, akumulatora uzlādes līmenis ir pārāk zems vai jūs griežat stūri. Centrālā vadības sistēma vajadzības gadījumā iedarbina dzinēju, pat ja automobilis stāv uz vietas. Piemēram, ja automobilis sāk ripot uz priekšu vai vējstikls ir aizsvīdis. Nospiežot pogu, automātisko Start/Stop funkciju jebkurā mirklī var izslēgt.