GUDRS VEIDS, KĀ UZLABOT BRAUKŠANAS PRIEKU.

BMW ConnectedDrive vadītāja palīdzības sistēmas BMW 3. sērijas Touring.

Jo vairāk varat pievērsties braukšanai, jo vairāk varat izbaudīt prieku. Tādēļ BMW 3. sērijas Touring atbrīvo jūs no daudziem pienākumiem. Braukšanas palīgsistēma brīdina par tuvām briesmām. Navigācijas sistēma Professional gādā, lai jums negadītos nepatīkami pārsteigumi pat svešā apkārtnē. Ar borta palīgsistēmām novietošana ir ērtāka nekā līdz šim.

BRAUKŠANAS PALĪGSISTĒMA.

Braukšanas palīgsistēmas pakotne apvieno kameras darbībā balstītu joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēmu un tuvošanās kontroli un gājēju tuvošanās brīdinājumu ar vieglas bremzēšanas pilsētā funkciju.


Joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma atpazīst joslu marķējumu un ar stūres vibrāciju brīdina jūs par nejaušu joslu maiņu, sākot ar ātrumu apm. 70 km/h. Brīdinājums netiek aktivizēts, ja joslu maiņa notiek apzināti – ir ieslēgts pagriezienu rādītājs.

 

Ja tuvošanās kontroles brīdinājums ar vieglas bremzēšanas pilsētā funkciju pamana automobiļus, gājēju tuvošanās brīdinājums ar vieglas bremzēšanas pilsētā funkciju reaģē uz gājējiem. Ja priekšā esošais transportlīdzeklis strauji bremzē, BMW 3. sērija nekavējoties reaģē, ja ir aktivizēts tuvošanās kontroles brīdinājums. Sistēma darbojas pakāpeniski. Vispirms tiek atainots brīdinājuma simbols, tad simbols sāk mirgot un atskan skaņas brīdinājums, un tad tiek aktivizētas bremzes (ja braukšanas ātrums nepārsniedz 60 km/h). Gājēju brīdinājums darbojas, braucot ar ātrumu no 10 līdz 60 km/h, un nodrošina viena līmeņa brīdinājumu akūtu briesmu gadījumā. Ja sistēma brīdina par iespējamu sadursmi, bremzes vienlaikus tiek sagatavotas ātrākai reakcijai. Ārkārtas situācijas gadījumā sistēma bremzē. Šo funkciju var ierobežot tumsa un migla.

AKTĪVĀ KRUĪZKONTROLE AR STOP&GO FUNKCIJU.

AKTĪVĀ KRUĪZKONTROLE AR STOP&GO FUNKCIJU.

Aktīvā kruīzkontrole ar Stop&Go funkciju, ieskaitot uz radaru balstītu tuvošanās kontroles brīdinājumu ar bremzēšanas funkciju, piedāvā lielāku komfortu un drošību sastrēgumos. Sistēma saglabā vadītāja noteikto ātrumu, kā arī distanci līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim. Automobilis pārņem paātrinājuma uzņemšanu un bremzēšanu, saglabājot iepriekšnoteikto attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim pat lēnā satiksmes plūsmā un līdz brīdim, kad automobilis pilnībā apstājas sastrēgumā. Ja automobilis tuvojas priekšā esošam transportlīdzeklim vai ja joslā iebrauc cits transportlīdzeklis, sistēma precīzi pielāgo ātrumu, ņemot vērā otru transportlīdzekli. To var aktivizēt, braucot ar ātrumu līdz 210 km/h.


Stop&Go funkcija ne tikai automātiski regulē ātrumu līdz pat apstāšanās mirklim, bet arī automātiski uzņem paātrinājumu līdz vēlamajam ātrumam ierobežotā laikā, tiklīdz satiksmes situācija to atļauj.


Ja priekšā esošais transportlīdzeklis strauji bremzē, BMW nekavējoties reaģē, ja ir aktivizēts tuvošanās kontroles brīdinājums. Sistēma darbojas pakāpeniski. Vispirms tiek atainots brīdinājuma simbols, tad simbols sāk mirgot un atskan skaņas brīdinājums, un tad tiek aktivizētas bremzes.

BMW HEAD-UP DISPLEJĀ.

Pilnkrāsu BMW Head-Up displejs ataino būtisko braukšanas informāciju vadītāja acu priekšā, ļaujot pilnībā pievērst uzmanību braukšanai. Displejs ietver tādu informāciju kā šībrīža ātrums un, atkarībā no aprīkojuma, navigācijas ieteikumi, ātruma ierobežojumu informācija, tostarp apdzīšanas liegums, tālruņa un izklaides saraksti, kā arī dažādo vadītāja palīdzības sistēmu informāciju un brīdinājumus.
Uz vējstikla projicētajām ikonām ir ārkārtīgi augsta izšķirtspēja un niansētas krāsas. Attēla projekcija šķietami atrodas aptuveni 2,3 metrus no automobiļa. Apvienojumā ar optimālu novietojumu tas ļauj ātri un ērti nolasīt informāciju, nenovēršot uzmanību no ceļa.
Projicēšanas spilgtums automātiski tiek pielāgots ārējam apgaismojumam – ar atšķirīgu displeju dienā un naktī. Turklāt var pielāgot arī atainošanas augstumu. Vadītājs var arī izvēlēties, kādu informāciju atainot papildus šībrīža ātrumam un vadītāja palīdzības sistēmu brīdinājumiem.

NOVIETOŠANA.

BMW 3. sērijas Touring papildaprīkojumā ir pieejamas atjautīgas sistēmas ērtai automobiļa novietošanai un izbraukšanai no stāvvietas. Noderīgi palīgi, piemēram, atpakaļskata kamera, novietošanas palīgs un skats no augšas, uzlabot komfortu ikvienā novietošanas situācijā - un īpaši šaurās vietās un apstākļos, kur redzamība ir ierobežota.

  • Atpakaļskata kamera

    Atpakaļskata kamera manevrēšanas un novietošanas laikā nodrošina aiz automobiļa esošās zonas atainošanu vadības displejā. Atpakaļskata kamera uzlabo redzamību, braucot atpakaļgaitā ar ātrumu, kas mazāks par 15 km/h, piemēram, novietojot automobili.
    Vadības displejā tiek atainota trajektorija un šķēršļi, parādot vadītājam, vai izvēlētā stāvvieta ir gana liela automobilim, tādējādi atvieglojot novietošanu. Ja stūre ir gala stāvoklī, sistēma parāda sarkanas pagriešanas līnijas un zaļas norādes līnijas, kas pielāgotas stūres rata kustībām.
    Atpakaļskata kamera automātiski tiek deaktivizēta pēc desmit metriem vai automobilim pārsniedzot 15 km/h ātrumu. Apvienojumā ar sakabes āķi atpakaļskata kamera izmanto praktisko tālummaiņas funkciju, lai ērtāk piestiprinātu piekabi.

  • Automobiļa novietošanas asistents

    Novietošanas palīgs atvieglo paralēlo novietošanu. Neatkarīgi no tā, vai sistēma ir aktivizēta vai nē, tā mēra iespējamās novietošanas vietas, braucot garām ar nelielu ātrumu (zem 35 km/h) un ar maksimālo attālumu 1,5 m no novietotu automobiļu rindas.


    Kad ir atrasta pietiekami liela vieta, jūs ieslēdzat pagriezienu rādītāju, un novietošanas asistents stūrēs, kamēr jūs turpināsiet spiest akseleratora un bremžu pedāli un mainīsiet pārnesumus. Sistēma arī sniedz norādījumus vadības displejā papildu akustiskos signālus. Tādēļ vadītājs var justies ērti un izbaudīt lielāku drošību automobiļa novietošanas laikā.


    Automobilim lēni tuvojoties šķērslim, novietošanas palīgu automātiski aktivizē ar "Auto PDC" (automobiļa novietošanas attāluma kontroles) funkciju. Sistēmas uzlabotā funkcija ietver vadītāja atbalstu, ja stāvvietas atrodas perpendikulāri ceļam. PDC brīdina, ja automobilis nonāk pārāk tuvu šķēršļiem jebkurā pusē.


    Novietojot automobili bez novietošanas palīga, sānu auto novietošanas palīgs izmanto papildu sensorus, lai uzraudzītu zonu automobiļa sānos un atainotu šķēršļus vadības displejā. Tādēļ vadītājs var justies ērti un izbaudīt lielāku drošību automobiļa novietošanas laikā.

  • Skats no augšas

    Skats no augšas ietver tādas uz kamerām balstītas funkcijas kā skatu no augšas, sānskatu un atpakaļskata kameru. Kameras ārējos atpakaļskata spoguļos, kā arī atpakaļskata kamera, nodrošina 270° skatu ap automobili.
    Skats no augšas ataino zonas automobiļa sānos, lai ērtāk manevrētu. Sānskats padara drošāku braukšanu sliktas redzamības zonās, piemēram, izbrauktuvēs vai sarežģītos krustojumos. Divas digitālās kameras automobiļa priekšpuses kreisajā un labajā pusē filmē satiksmes situāciju automobiļa priekšā. Tas ļauj laikus pamanīt tuvojošos satiksmi, lai vadītājs varētu atbilstoši reaģēt. Sānskata funkcija tiek automātiski dezaktivēta, ja automobiļa ātrums sasniedz 15 km/h. Tad vadītājs var izvēlēties atpakaļskata kameras, skata no augšas vai sānskata aktivizēšanu.
    Kameru sistēma tiek aktivizēta, izvēloties atpakaļgaitu vai nospiežot PDC pogu vai sānskata pogu. Kameru uzņemtie attēli tiek atainoti vadības displejā.

NAVIGĀCIJAS SISTĒMA PROFESSIONAL.

Navigācijas sistēmai Professional ir smalks dizains un izcils pakalpojumu klāsts. Tā ir vienkārša un viegli lietojama navigācijas sistēma, kas ir nevainojami integrēta BMW, ietverot iDrive vadības koncepciju un iDrive Touch kontrolleri. Sistēma ietver brīvroku funkciju ar USB saskarni un balss vadības sistēmu, Radio BMW Professional ar DVD diskdzini, kā arī 20 GB atmiņu audio failiem. Tā arī atvieglo reāllaika satiksmes informācijas lietojumu (RTTI). Iebūvētais 8,8 collu krāsu displejs ar 1280 x 480 pikseļu izšķirtspēju un dalītā ekrāna funkciju (galvenais un papildu ekrāns) ir izstrādāts, lai nodrošinātu optimālu nolasāmību un pārskatu.

  • iDrive Touch kontrolleris

    iDrive Touch kontrolleris ar tiešām izvēlnes vadības pogām, astoņām funkcionālām grāmatzīmēm un balss vadību nodrošina intuitīvu vadību, ļaujot jums ar roku uzrakstīt adresi tā skārienjutīgajā virsmā. Pateicoties trīsdimensiju kartes atainojumam, kas izmanto satelītattēlus kā kartes fonu, ar foto reālistisku noteiktu skatu atainojumu navigācija ātri kļūst par pievilcīgu vizuālo pieredzi.

  • Automātiski kartes atjauninājumi

    Kartes atjauninājumi ir pieejami trīs gadus bez maksas par licenci pie BMW pārstāvja. BMW ConnectedDrive ietvaros noteiktās Eiropas valstīs sistēma automātiski atjaunina kartes trīs līdz četras reizes gadā.

JOSLU MAIŅAS ATPAZĪŠANAS SISTĒMA.

JOSLU MAIŅAS ATPAZĪŠANAS SISTĒMA.

Braucot ar ātrumu 20 km/h vai vairāk, radarā balstītā joslu maiņas atpazīšanas sistēma nosaka automobiļus aklajā punktā, kā arī blakus joslā. Vadītāju par automobiļiem kritiskajā punktā brīdina trīsstūra simbols ārējos atpakaļskata spoguļos. Ja, neskatoties uz to, vadītājs ieslēdz pagrieziena rādītāju, tādējādi norādot uz nolūku mainīt joslu, sāk vibrēt stūre un mirgot trīsstūra brīdinājuma simbols ārējos atpakaļskata spoguļos.

ĀTRUMA IEROBEŽOJUMU INFORMĀCIJA, TAJĀ SKAITĀ APDZĪŠANAS AIZLIEGUMA INDIKATORS.

ĀTRUMA IEROBEŽOJUMU INFORMĀCIJA, TAJĀ SKAITĀ APDZĪŠANAS AIZLIEGUMA INDIKATORS.

Drošība pirmajā vietā: ātruma ierobežojumu informācija ar apdzīšanas lieguma indikatoru parāda šobrīd pieļaujamo ātrumu, kā arī to, vai ir atļauts apdzīt. Informācija tiek atainota instrumentu paneļa informācijas displejā. Atpakaļskata spogulī integrēta kamera atpazīst atbilstošas ceļazīmes. Vadības ierīce apstrādā un ataino šo informāciju kopā ar informāciju no navigācijas sistēmas. Izmantojot automobilī citas funkcijas, reizēm var tikt atainoti pat mainīgi ātruma ierobežojumi, piemēram, tie kas attiecas uz slapjiem laikapstākļiem.

BMW IZVĒLES GAISMAS.

BMW IZVĒLES GAISMAS.

Ar BMW izvēles gaismām braukšana naktī ir daudz ērtāka un drošāka. Tas nodrošina izcilu redzamību tumsā, neapžilbinot citus vadītājus. Sistēma atpazīst citus ceļu satiksmes dalībniekus, lai tos neskartu priekšējo lukturu tālās gaismas. 400 m gaismas diapazons nodrošina savlaicīgu risku atpazīšanu un uzlabotu virziena stabilitāti.