DZIMIS SPORTISTS. AR NOPIETNĀM REZERVĒM.

BMW 3. Sērijas Touring braukšanas dinamika un efektivitāte.

DZIMIS SPORTISTS. AR NOPIETNĀM REZERVĒM.

BMW 3. Sērijas Touring braukšanas dinamika un efektivitāte.

BMW 3. sērijas Touring piedāvā dinamiku daudz un dažādos aspektos. Papildaprīkojuma Adaptive M balstiekārta vai variablā sporta stūres iekārta nodrošina izcilu dinamiku, lai jūs saglabātu maksimālu vadāmību un precizitāti, pat sportiskas braukšanas laikā. BMW TwinPower Turbo dzinēji un papildaprīkojuma 8 pakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba nodrošina izcilu braukšanas prieku. Šīs un citas BMW EfficientDynamics tehnoloģijas nodrošina iespaidīgu sniegumu, vienlaikus palīdzot samazināt degvielas patēriņu.

DZIMIS SPORTISTS. AR NOPIETNĀM REZERVĒM.BMW 3. Sērijas Touring braukšanas dinamika un efektivitāte.

BMW 3. sērijas Touring piedāvā dinamiku daudz un dažādos aspektos. Papildaprīkojuma Adaptive M balstiekārta vai variablā sporta stūres iekārta nodrošina izcilu dinamiku, lai jūs saglabātu maksimālu vadāmību un precizitāti, pat sportiskas braukšanas laikā. BMW TwinPower Turbo dzinēji un papildaprīkojuma 8 pakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba nodrošina izcilu braukšanas prieku. Šīs un citas BMW EfficientDynamics tehnoloģijas nodrošina iespaidīgu sniegumu, vienlaikus palīdzot samazināt degvielas patēriņu.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Iegūstiet vairāk no katra degvielas litra, izmantojot BMW EfficientDynamics: labāku sniegumu, lielāku efektivitāti un uzlabotu braukšanas pieredzi. Tehniskās inovācijas, kas samazina degvielas patēriņu, vienlaikus uzlabojot braukšanas prieku, nozīmē, ka tīra dinamika tagad ir katra BMW aprīkojumā.

SPORTISTS VISLABĀKAJĀ FORMĀ.

BMW 3. sērijas braukšanas dinamika.

SPORTISTS VISLABĀKAJĀ FORMĀ.

BMW 3. sērijas braukšanas dinamika.

ASTOŅPAKĀPJU STEPTRONIC SPORTA PĀRNESUMKĀRBA.

Automātiskā 8 pakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba pielāgojas jūsu individuālajam braukšanas stilam. Tā ir ideāli piemērota gan vienmērīgai, gan ļoti dinamiskai braukšanai. Papildus automātiskajai pārnesumu pārslēgšanai, protams, vienmēr ir iespējams pārslēgt pārnesumus arī manuāli - papildaprīkojumā pieejams optimālas pārnesumu pārslēgšanas indikators. Vadītājs var pārslēgt ātrumus, izmantojot saīsinātu pārnesumu pārslēgsviru vai pārnesumu pārslēga lāpstiņas uz ādas sporta stūres.
Sporta režīmā pārnesumi tiek pārslēgti atbilstoši maksimālajai jaudai. Ātra dzinēja apgriezienu pāreja starp pārnesumiem veicina jaudīgu paātrinājumu. Dzinējs vienmēr saglabā ātrumu, pie kura tas jebkurā brīdī var piekļūt ļoti augstai jaudas padevei. Launch Control funkcija regulē ideālos sākuma dzinēja apgriezienus, nodrošinot maksimālu paātrinājumu no nulles. Pie liela ātruma astotais pārnesums samazina apgriezienus un degvielas patēriņu. Tad tiek izmantots arī jaunizstrādātais sajūgs. Astoņpakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba sadarbojas ar dzinēju, lai nodrošinātu vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu un izcilus efektivitātes un jaudas rādītājus.

  • Astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba

    Astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba nosaka jaunus komforta un dinamiskā snieguma standartus un ir galvenais BMW EfficientDynamics elements. Neparasti smalkas pārnesumu iedaļas atvieglo optimālu jaudas atdevi pie jebkura ātruma. Tas ievērojami samazina degvielas patēriņu, vienlaikus ļaujot vadītājam izbaudīt sportiskāku sajūtu un dinamiskāku sniegumu. Dzinēja apgriezieni ir samazināti, īpaši pie liela ātruma, tādējādi samazinot arī degvielas patēriņu un dzinēja skaņu.
    Palīdz arī konvertera sajūgs, pat ja automobilis tiek pārslēgts uz manuālo režīmu. Ātrā dzinēja apgriezienu maiņa un precīzais transmisijas pielāgojums nodrošina neticami vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu.
    Tādas integrētas funkcijas, kā Predictive piedziņa un nepārtraukta automobiļa kustības un satiksmes situācijas uzraudzīšana, ievērojami ietekmē transmisijas darbību. Neskatoties uz šībrīža braukšanas režīmu, sistēma vienmēr izvēlas piemērotāko pārnesumu. Transmisijas kontroles vienība ir saistīta ar navigācijas sistēmu, tādēļ atkarībā no maršruta Predictive transmisija pārslēdzas no sportiskāka iestatījuma (SPORT režīma) uz komfortablāku iestatījumu ar mazāk pārslēgumiem (COMFORT režīmu).

BMW 340i TOURING.

BMW 340i TOURING.

BMW EfficientDynamics dzinēju klāsta BMW TwinPower Turbo vienrindas sešcilindru benzīna dzinēju raksturo pārliecinoša jauda un vienmērīga darbība. Šis jaudīgais 3,0 litru dzinējs apvieno Valvetronic pilnībā variējamo vārstu kontroli, ieskaitot Double-VANOS, augstas precizitātes iesmidzināšanu un TwinScroll turbokompresoru, lai optimāli piepildītu cilindrus. Rezultāts: 240 kW (326 ZS) maksimālā jauda un 450 Nm maksimālais griezes moments pie 1380–5000 apgr./min. Tas nozīmē, ka Turbo benzīna dzinējs ļauj BMW 340i Tourin uzņemt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h elpu aizraujošā 5,1 s, sasniedzot 250 km/h maksimālo ātrumu. Dažādu atjautīgu tehnoloģisko inovāciju rezultātā kombinētais degvielas patēriņš ir tikai no 7,0 līdz 6,8 litriem uz 100 km, bet CO2 izmeši tikai no 164 līdz 158 g/km.
Dzinējs, kas iepriecinās ikvienu vadītāju: optimāli efektīvi nodrošinot izcilu sniegumu plašā diapazonā ar tiešu reakciju pat pie maziem dzinēja apgriezieniem, īsumā – tipisks BMW dzinējs.

BMW 320d Touring EfficientDynamics versija.

BMW 320d Touring EfficientDynamics versija ar BMW TwinPower Turbo 2,0 litru 4 cilindru dīzeļdzinēju nodrošina iespaidīgi zemu degvielas patēriņu un taupību. Tā maksimālā jauda ir 120 kW (163 ZS) pie 4000 apgr./min un 400 Nm maksimālais griezes moments starp 1750 un 2250 apgr./min. Ļauj BMW 320d Touring EfficientDynamics versijai uzņemt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 8,2 – 8,1 sekundē. Kombinētais degvielas patēriņš ir tikai no 4,5 to 4,0 litriem uz 100 km, bet CO2 izmeši tikai no 118 līdz 104 g/km.


BMW TwinPower Turbo 2,0 litru 4 cilindru dīzeļdzinējam ir neticama reakcija un jaunākās paaudzes CommonRail iesmidzināšana, kas nodrošina neticami vienmērīgu dzinēja darbību. Maināmas turbīnas ģeometrijas turbokompresors piegādā izcilu spiedienu un vienmērīgi augstu griezes momentu un spēcīgu vilces spēku plašā apgriezienu diapazonā.


Automobiļa izcilo efektivitāti lielā mērā nodrošina tā optimizētā pārnesumkārba, pielāgots optimālas pārslēgšanas indikators un dažādi aerodinamiskie uzlabojumi.

ŠASIJA.

BMW 3. sērija jau paaudzēm ilgi nosaka jaunus braukšanas dinamikas standartus. Citi uzlabojumi ir amortizatoru tehnoloģija, atjaunota šasija un uzlabota stūrēšana, kas nodrošina ievērojami lielāku braukšanas prieku. Balstiekārtas pielāgošana ir uzlabojusi gan garuma, gan platuma raksturlielumus. Tas attiecas ne tikai uz standarta balstiekārtu, bet arī uz M sporta balstiekārtu un Adaptive M balstiekārtu. Turklāt ir optimizēta arī stūrēšanas precizitāte, rites kustība un virziena stabilitāte. BMW 3. sērijas Touring atstāj iespaidu ar savu izcilo saķeri ar ceļu, ideālu vadāmību un neticamu dinamiku, vienlaikus piedāvājot nevainojamu kontroli visās braukšanas situācijās.

  • Adaptīvā M balstiekārta

    Adaptīvā M balstiekārta ir par desmit milimetriem zemāka, vēl vairāk uzlabojot BMW 3. sērijas dinamisko potenciālu. Vadītājs jebkurā laikā var pielāgot braukšanas raksturlielumus sev tīkamākam braukšanas stilam - no komfortabla līdz ārkārtīgi sportiskam. Lai arī kādu iestatījumu jūs izvēlētos, adaptīvā M balstiekārta elektriski kontrolē amortizatorus, atbilstoši ceļa apstākļiem sekundes desmitdaļu laikā. Sistēma arī izmanto dažādus sensorus, kas mēra riteņu vibrāciju, kā arī automobiļa ātrumu, lai nodrošinātu optimālu amortizācijas un automobiļa drošību.
    COMFORT režīms ir piemērots relaksētai braukšanai. SPORT režīms nodrošina nepārprotami sportisku balstiekārtas iestatījumu ar pamanāmi stingrākiem balstiekārtas raksturlielumiem. Vislabākā izvēle īpaši dinamiskai braukšanai ir SPORT+ režīms: tiek aktivizēta DTC funkcija (dinamiskā saķeres kontroles sistēma), ļaujot lielāku izslīdēšanu piedziņas riteņiem - sportiskai braukšanai, kas izaicina automobiļa dinamiku. Tomēr DSC funkcija netiek pilnībā atspējota - tā vienkārši iejaucas daudz vēlāk, kad tas ir fiziski iespējams un droši, lai stabilizētu automobili.

  • Variablā sporta stūres iekārta

    Variablā sporta stūres iekārta ar Servotronic nodrošina tiešu un dinamisku stūrēšanas reakciju ar mazāku piepūli stūrējot. Tā reaģē uz stūres leņķi neatkarīgi no šībrīža ātruma ar dažādiem stūrēšanas koeficientiem. Tā samazina nepieciešamo stūrēšanas kustību, griežot automobili īpaši lielā leņķī. Tā ietver no ātruma neatkarīgu, variablu stūres pastiprinātāju. Tas ievērojami uzlabo dinamiku un vadāmību, dinamiski braucot asos līkumos, vai pēkšņi mainot kursu, lai izvairītos no šķēršļiem. Tādējādi arī novietošana, pagriešanās un manevrēšana ir ērtāka. Nelielam stūrēšanas leņķim sistēma nodrošina izcilu virziena stabilitāti un ārkārtīgi augstu stūrēšanas precizitāti.

  • BMW xDrive

    Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma ideāli pielāgojas pat izaicinošākajiem ceļa apstākļiem, vienmēr nodrošinot optimālu saķeri. xDrive un dinamiskā stabilitātes kontrole (DSC) gādā par BMW drošību un stabilitāti. xDrive, ko vada DSC sensora sistēma, ātri un pielāgojami sadala piedziņas spēku starp tiltiem, lai novērstu pārlieku vai nepietiekamu pagriežamību līkumos, nodrošinot izcilu virziena stabilitāti. Turklāt tā garantē ātru un drošu paātrinājumu pat slidenos un stāvos ceļa posmos. Kritiskos ceļa apstākļos DSC nav nepieciešams daudz iejaukties. Tādējādi BMW xDrive apvieno visas pilnpiedziņas sistēmas saķeres, virziena stabilitātes un braukšanas drošības priekšrocības ar klasisko BMW dinamiku.

BRAUKŠANAS PIEREDZES VADĪBA, IETVEROT ECO PRO.

Braukšanas pieredzes kontrole ļauj vadītājam izvēlēties COMFORT režīma standarta dzinēja un pārnesumkārbas iestatījumus, efektīvāko ECO PRO režīmu, dinamiskāko SPORT režīmu vai SPORT+ režīmu, kas nodrošina maksimāli dinamisku braukšanu. ECO PRO režīms pielāgo akseleratora un Steptronic pārnesumkārbas (ja uzstādīta) raksturlielumus, kā arī apsildes/gaisa kondicionētāja iestatījumus, lai braukšana būtu optimāli ekonomiska. Tas samazina degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem. Vēl lielākus ietaupījumus piedāvā vienmērīgas braukšanas funkcija un ECO PRO Route, kas iesaka ekonomiskāko maršrutu, ņemot vērā satiksmes intensitāti, kā arī individuālu braukšanas stilu un vietējos apstākļus, lai ieteiktu maršrutu, kas uzlabot efektivitāti un samazina degvielas patēriņu. Vienmērīgas braukšanas funkcija ļauj automobilim slīdēt pa ceļu ar ātrumu līdz 160 km/h bez papildu jaudas padeves, ja vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa, nenospiežot bremzes.
COMFORT režīms nodrošina ārkārtīgi ērtu braukšanas pieredzi, atbilstoši pielāgojot balstiekārtas komponentu iestatījumus. SPORT un SPORT+ režīmos visi braukšanas un balstiekārtas iestatījumi tiek pielāgoti dinamiskākai braukšanai. Dzinēja reakcija ir spontānāka, automātiskās pārnesumkārbas pārnesumi pārslēgti pie lielāka ātruma, manuālās pārnesumkārbas pārslēgšanas punkti tiek norādīti vēlāk un kopumā automobilis reaģē daudz tiešāk un dinamiskāk.

BRAUKŠANAS PIEREDZES VADĪBA, IETVEROT ECO PRO.

BRAUKŠANAS PIEREDZES VADĪBA, IETVEROT ECO PRO.

Braukšanas pieredzes kontrole ļauj vadītājam izvēlēties COMFORT režīma standarta dzinēja un pārnesumkārbas iestatījumus, efektīvāko ECO PRO režīmu, dinamiskāko SPORT režīmu vai SPORT+ režīmu, kas nodrošina maksimāli dinamisku braukšanu. ECO PRO režīms pielāgo akseleratora un Steptronic pārnesumkārbas (ja uzstādīta) raksturlielumus, kā arī apsildes/gaisa kondicionētāja iestatījumus, lai braukšana būtu optimāli ekonomiska. Tas samazina degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem. Vēl lielākus ietaupījumus piedāvā vienmērīgas braukšanas funkcija un ECO PRO Route, kas iesaka ekonomiskāko maršrutu, ņemot vērā satiksmes intensitāti, kā arī individuālu braukšanas stilu un vietējos apstākļus, lai ieteiktu maršrutu, kas uzlabot efektivitāti un samazina degvielas patēriņu. Vienmērīgas braukšanas funkcija ļauj automobilim slīdēt pa ceļu ar ātrumu līdz 160 km/h bez papildu jaudas padeves, ja vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa, nenospiežot bremzes.
COMFORT režīms nodrošina ārkārtīgi ērtu braukšanas pieredzi, atbilstoši pielāgojot balstiekārtas komponentu iestatījumus. SPORT un SPORT+ režīmos visi braukšanas un balstiekārtas iestatījumi tiek pielāgoti dinamiskākai braukšanai. Dzinēja reakcija ir spontānāka, automātiskās pārnesumkārbas pārnesumi pārslēgti pie lielāka ātruma, manuālās pārnesumkārbas pārslēgšanas punkti tiek norādīti vēlāk un kopumā automobilis reaģē daudz tiešāk un dinamiskāk.

ATJAUTĪGA ENERĢIJAS PĀRVALDĪBA.

BMW 3. sērijas Touring atjautīgā enerģijas pārvaldība, ko nodrošina dažādas standartaprīkojuma BMW EfficientDynamics tehnoloģijas, tostarp automātiskā Start-Stop funkcija, elektriskais stūres pastiprinātājs, optimālas pārslēgšanas indikators un bremžu enerģijas reģenerācija. Šo tehnoloģiju mijiedarbība nodrošina ilgtspējīgu mobilitāti un maksimālu efektivitāti.

  • Automātiska Start/Stop funkcija

    Automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Kad automobilis uz brīdi apstājas, piemēram, gaidot pie luksofora vai braucot pavisam lēnā satiksmes plūsmā, kurā ik pa brīdim jāapstājas, automātiskā Start-Stop funkcija ietaupa degvielu, izslēdzot dzinēju, ja tas darbojas tukšgaitā un vadītājs ir atlaidis sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai nobremzējis, līdz automobilis pilnībā apstājas (Steptronic pārnesumkārba).
    Signāls informācijas displejā norāda, ka automātiskā Start/Stop funkcija ir aktīva. Tiklīdz vadītājs nospiež sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai atlaiž bremžu pedāli (Steptronic pārnesumkārba), dzinējs automātiski atsāk darboties.
    Šī funkcija neietekmē braukšanas komfortu vai drošību, jo nav aktīva, ja dzinējs nav sasniedzis optimālo darbības temperatūru, salonā gaiss vēl nav pietiekami uzsilis vai atdzisis, akumulatora uzlādes līmenis ir pārāk zems vai tiek pagriezta stūre. Ja nepieciešams, centrālā vadības sistēma iedarbina dzinēju pat tad, kad automobilis vēl stāv uz vietas, piemēram, ja automobilis sāk slīdēt vai ir aizsvīdis vējstikls. Nospiežot pogu, automātisko Start/Stop funkciju jebkurā mirklī var izslēgt.

  • Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma

    Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma samazina degvielas patēriņu un uzlabo piedziņas sistēmas efektivitāti. Kad vadītājs atlaiž akseleratoru vai piespiež bremzes, elektromotors pārvērš automobiļa kinētisko enerģiju elektroenerģijā. To uzglabā augstsprieguma akumulatorā un izmanto elektromotora darbināšanai.

  • Elektriskais stūres pastiprinātājs

    Elektriskais stūres pastiprinātājs optimāli pielāgo stūrēšanas atbalstu šībrīža ātrumam. Rezultāts ir tieša, precīza vadāmība pie liela ātruma un bezpiepūles manevrējamība novietošanas laikā. Stūrēšana patērē enerģiju tikai tad, kad tā ir tiešām nepieciešama. Tādējādi tiek ietaupīta enerģija un samazināti izmeši.
    Hidrauliskā sūkņa vietā tas paļaujas uz elektromotoru. Tradicionālajās sistēmās sūkni nepārtraukti darbina dzinējs, bet elektrība tiek patērēta tikai tad, kad stūre tiek pagriezta. Braucot taisni uz priekšu vai saglabājot vienu stūrēšanas leņķi (piemēram, garākā līkumā), elektromotors nav aktīvs un nepatērē enerģiju. Elastīgi pielāgojot stūrēšanas atbalstu braukšanas situācijai un ātrumam, tiek uzlabots stūrēšanas komforts.

  • Optimālas pārslēgšanas indikators

    Jūs varat ietaupīt daudz degvielas, īstajā mirklī izvēloties piemērotāko pārnesumu, īpaši braucot pilsētā, tomēr arī tālākos izbraukumos. Optimāla pārnesumu pārslēgšana, mazāks degvielas patēriņš – dzinēja elektronikas sistēma nosaka efektīvāko pārnesumu, pamatojoties uz ceļa apstākļiem un dzinēja darbības ātrumu. Informācijas displejā iedegas bultiņa, parādot, kad lielāka vai mazāka pārnesuma izvēle nodrošinās ekonomiskāku braukšanu. Sistēma arī nosaka, kad jūs strauji uzņemat paātrinājumu, un atbilstoši aizkavē ieteikumu, līdz dzinēja ātrums ir vienmērīgs. Arī vadītāji, kuri izmanto Steptronic pārnesumkārbu manuālajā režīmā, saņem atbilstošus pārslēgšanas ieteikumus. Salīdzinošās pārbaudes parāda, ka automobiļi ar optimālās pārslēgšanas indikatoru izmanto par aptuveni četriem procentiem mazāk degvielas.