ZOSĀDA PRET ĀTRUMA TRĪSĀM.

Jaunā BMW 3. sērijas Sedan braukšanas dinamika.

ZOSĀDA PRET ĀTRUMA TRĪSĀM.

Jaunā BMW 3. sērijas Sedan braukšanas dinamika.

Dinamikai ir daudz aspektu: piešķiriet savam jaunajam BMW 3. sērijas Sedan vēl vairāk veiklības ar tādu papildaprīkojumu kā adaptīvā M balstiekārta, Sport režīms vai variablā sporta stūres iekārta. Varat sagaidīt vēl sportiskāku braukšanas stilu, kā arī izcilu vadāmību un precizitāti.

ZOSĀDA PRET ĀTRUMA TRĪSĀM.Jaunā BMW 3. sērijas Sedan braukšanas dinamika.

Dinamikai ir daudz aspektu: piešķiriet savam jaunajam BMW 3. sērijas Sedan vēl vairāk veiklības ar tādu papildaprīkojumu kā adaptīvā M balstiekārta, Sport režīms vai variablā sporta stūres iekārta. Varat sagaidīt vēl sportiskāku braukšanas stilu, kā arī izcilu vadāmību un precizitāti.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Iegūstiet vairāk no katra degvielas litra, izmantojot BMW EfficientDynamics: labāku sniegumu, lielāku efektivitāti un uzlabotu braukšanas pieredzi. Tehniskās inovācijas, kas samazina degvielas patēriņu, vienlaikus uzlabojot braukšanas prieku, nozīmē, ka tīra dinamika nu ir katra BMW aprīkojumā.

SPORTISTS VISLABĀKAJĀ FORMĀ.

BMW 3. sērijas braukšanas dinamika.

SPORTISTS VISLABĀKAJĀ FORMĀ.

BMW 3. sērijas braukšanas dinamika.

ASTOŅPAKĀPJU STEPTRONIC SPORTA PĀRNESUMKĀRBA.

ASTOŅPAKĀPJU STEPTRONIC SPORTA PĀRNESUMKĀRBA.

Automātiskā 8 pakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba pielāgojas jūsu individuālajam braukšanas stilam. Tā ir ideāli piemērota gan vienmērīgai, gan ļoti dinamiskai braukšanai. Papildus automātiskajai pārnesumu pārslēgšanai, protams, vienmēr ir iespējams pārslēgt pārnesumus arī manuāli - papildaprīkojumā pieejams optimālas pārnesumu pārslēgšanas indikators. Vadītājs var pārslēgt ātrumus, izmantojot saīsinātu pārnesumu pārslēgsviru vai pārnesumu pārslēga lāpstiņas uz ādas sporta stūres.

 

Sporta režīmā pārnesumi tiek pārslēgti atbilstoši maksimālajai jaudai. Ātra dzinēja apgriezienu pāreja starp pārnesumiem veicina jaudīgu paātrinājumu. Dzinējs vienmēr saglabā ātrumu, pie kura tas jebkurā brīdī var piekļūt ļoti augstai jaudas padevei. Launch Control funkcija regulē ideālos sākuma dzinēja apgriezienus, nodrošinot maksimālu paātrinājumu no nulles. Pie liela ātruma astotais pārnesums samazina apgriezienus un degvielas patēriņu. Tad tiek izmantots arī jaunizstrādātais sajūgs. Astoņpakāpju Steptronic sporta pārnesumkārba sadarbojas ar dzinēju, lai nodrošinātu vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu un izcilus efektivitātes un jaudas rādītājus.

  • 8 pakāpju Steptronic pārnesumkārba

    Visdinamiskākais un ērtākais taupības veids: astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba ne tikai nodrošina neticami vienmērīgas izmaiņas un samazina fona trokšņus, braucot lielā ātrumā, bet arī ievērojami samazina degvielas patēriņu. Pārnesumkārba pieejama kopā ar visiem dzinējiem. Pārnesumu pārslēgšana ar astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbu ir ātra un komfortabla. Atsevišķi pārnesumi ir smalki iedalīti, lai pārslēgšana tiktu paveikta ar nelieliem apgriezienu intervāliem un pārslēgšanas process būtu nemanāms. Vienlaikus dzinēja sniegums vienmēr tiek uzturēts tādā līmenī, kas ļauj maksimāli izmantot tā jaudu un efektivitāti. To atbalsta jaunais un efektīvākais sajūgs. Braucot ar lielu ātrumu, papildu pārnesumi samazina dzinēja apgriezienus, tādējādi mazinot arī patēriņu un dzinēja troksni.
    Pateicoties BMW EfficientDynamics astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārbai, tagad ir iespējams aktīvi atbalstīt sniegumu automobiļos ar jauno Predictive piedziņu, izmantojot braukšanas pieredzes kontroli. Sport režīmā pārnesumkārbas vadība izmanto navigācijas sistēmas datus, lai, balstoties uz maršruta īpatnībām, nodrošinātu vēl dinamiskāku un spontānāku reakciju. Jau pēc Comfort režīma nosaukuma iespējams noprast, ka tas piedāvā uz komfortu orientētu pārslēgšanās programmu ar mazāku pārslēgšanās reižu skaitu.
    BMW piedāvā papildaprīkojuma astoņpakāpju sporta Steptronic pārnesumkārbu vēl dinamiskākai pārslēgšanai un braukšanai. Papildus ātrākai pārslēgšanai tai ir arī divi lāpstiņu slēdži uz stūres un īsāka pārslēga svira, lai braukšana būtu vēl sportiskāka. Launch Control funkcija sniedz papildu dinamiku: šī autosporta iedvesmotā funkcija kontrolē sākotnējos apgriezienus un ļauj uzsākt kustību ar maksimālu paātrinājumu.

BMW 340i Sedan.

BMW 340i Sedan.

BMW EfficientDynamics dzinēju klāsta BMW TwinPower Turbo vienrindas sešcilindru benzīna dzinēju raksturo pārliecinoša jauda un vienmērīga darbība. Šis jaudīgais 3,0 litru dzinējs apvieno Valvetronic pilnībā variējamo vārstu kontroli, ieskaitot Double-VANOS, augstas precizitātes iesmidzināšanu un TwinScroll turbokompresoru, lai optimāli piepildītu cilindrus. Rezultāts: 240 kW (326 ZS) maksimālā jauda un 450 Nm pie 1380–5000 apgr./min maksimālā griezes momenta. Tas nozīmē, ka Turbo benzīna dzinējs ļauj automobilim uzņemt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/d elpu aizraujošās 5,2–5,1 s, sasniedzot 250 km/h maksimālo ātrumu. Dažādu atjautīgu tehnoloģisko inovāciju rezultātā kombinētais degvielas patēriņš ir tikai no 7,7 līdz 6,5 litriem uz 100 km, bet CO2 izmeši tikai no 179 līdz 152 g/km.

 

Dzinējs, kas iepriecinās ikvienu vadītāju: optimāli efektīvi nodrošinot izcilu sniegumu plašā diapazonā ar tiešu reakciju pat pie maziem dzinēja apgriezieniem, īsumā – tipisks BMW dzinējs.

BMW 320d SEDAN EFFICIENT DYNAMICS VERSIJA.

BMW 320d Sedan EfficientDynamics versija ar BMW TwinPower Turbo 2,0 litru 4 cilindru dīzeļdzinēju nodrošina iespaidīgi mazu degvielas patēriņu un taupību. Tā maksimālā jauda ir 120 kW (163 ZS) pie 4000 apgr./min un 400 Nm maksimālais griezes moments starp 1750 un 2500 apgr./min. Ļauj BMW 320d Sedan EfficientDynamics versijai uzņemt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 7,9 – 7,8 sekundēs. Kombinētais degvielas patēriņš ir tikai no 4,3 to 3,8 litriem uz 100 km, bet CO2 izmeši tikai no 113 līdz 99 g/km.


BMW TwinPower Turbo 2,0 litru 4 cilindru dīzeļdzinējam ir neticama reakcija un jaunākās paaudzes CommonRail iesmidzināšana, kas nodrošina neticami vienmērīgu dzinēja darbību. Maināmas turbīnas ģeometrijas turbokompresors piegādā izcilu spiedienu un vienmērīgi augstu griezes momentu un spēcīgu vilces spēku plašā apgriezienu diapazonā.


Automobiļa izcilo efektivitāti lielā mērā nodrošina tā optimizētā pārnesumkārba, pielāgots optimālas pārslēgšanas indikators un dažādi aerodinamiskie uzlabojumi.

ŠASIJA.

Izcils braukšanas komforts, saglabājot maksimālu vadību, dinamiku un precizitāti. Šīs prasības var šķist gandrīz neiespējami apvienot. Tomēr jaunā BMW 3. sērijas Sedan šasija viegli atrisina pretrunas.
Būtisku ieguldījumu tajā sniedz sarežģītā šasijas tehnoloģija ar divu savienojumu sprieguma statņa priekšējo asi un piecu sviru aizmugurējo asi, kas nodrošina ideālu atbalstu veiksmīgai koncepcijai ar vertikāli uzstādītu dzinēju, aizmugurējo riteņu piedziņu, līdzsvara ass slodzes sadalījumu un virsbūvi ar lielu stiprību.

  • Adaptīvā M balstiekārta.

    Adaptīvā M balstiekārta ir par desmit milimetriem zemāka, vēl vairāk uzlabojot automobiļa dinamisko potenciālu. Izmantojot braukšanas pieredzes kontroli, vadītājs jebkurā laikā var pielāgot braukšanas raksturlielumus sev tīkamākam braukšanas stilam – no komfortabla līdz ārkārtīgi sportiskam. Lai arī kādu iestatījumu jūs izvēlētos, adaptīvā M balstiekārta elektriski kontrolē amortizatorus, atbilstoši ceļa apstākļiem sekundes desmitdaļu laikā. Sistēma arī izmanto dažādus sensorus, kas mēra riteņu vibrāciju, kā arī automobiļa ātrumu, lai nodrošinātu optimālu amortizācijas un automobiļa drošību.
    COMFORT režīms ir piemērots relaksētai braukšanai. SPORT režīms nodrošina nepārprotami sportisku balstiekārtas iestatījumu ar pamanāmi stingrākiem balstiekārtas raksturlielumiem. Vislabākā izvēle īpaši dinamiskai braukšanai ir SPORT+ režīms: tiek aktivizēta DTC funkcija (dinamiskā saķeres kontroles sistēma), ļaujot lielāku izslīdēšanu piedziņas riteņiem - sportiskai braukšanai, kas izaicina automobiļa dinamiku. Tomēr DSC funkcija netiek pilnībā atspējota – tā tikai iejaucas daudz vēlāk, kad tas ir fiziski iespējams un droši, lai stabilizētu automobili.

  • Variablā sporta stūres iekārta.

    Sporta braukšanas dinamika un maksimāls komforts: variablā sporta stūres iekārta pielāgo priekšējo riteņu leņķi faktiskajiem apstākļiem, tādējādi jaunā BMW 3. sērijas Sedan tiešāk reaģē uz vadītāja rīkojumiem.
    Lieliem riteņu leņķiem nepieciešamās stūres kustības ir samazinātas par 25 procentiem. Tādējādi novietošana un līkumu izbraukšana ir vieglāka un ērtāka, jo vadītājam jāpieliek mazāka piepūle. Uzlabota ir arī vadības kvalitāte, piemēram, kad nepieciešami ātri izvairīšanās manevri.
    Mazāku stūrēšanas leņķu gadījumā, starp nulles un 100 grādiem, automobilis taisnos posmos parāda precīzu saķeri un lielu stabilitāti, vienlaikus neticami precīzi vadot stūrēšanu. Katrā gadījumā stūrēšanas koeficients tiek noteikts mehāniski ar pielāgojamo stūres statņa transmisiju.

  • BMW xDrive

    Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma ideāli pielāgojas pat izaicinošākajiem ceļa apstākļiem, vienmēr nodrošinot optimālu saķeri. xDrive un dinamiskā stabilitātes kontrole (DSC) gādā par BMW drošību un stabilitāti. xDrive, ko vada DSC sensora sistēma, ātri un pielāgojami sadala piedziņas spēku starp tiltiem, lai novērstu pārlieku vai nepietiekamu pagriežamību līkumos, nodrošinot izcilu virziena stabilitāti. Turklāt tā garantē ātru un drošu paātrinājumu pat slidenos un stāvos ceļa posmos. Kritiskos ceļa apstākļos DSC nav nepieciešams daudz iejaukties. Tādējādi BMW xDrive apvieno visas pilnpiedziņas sistēmas saķeres, virziena stabilitātes un braukšanas drošības priekšrocības ar klasisko BMW dinamiku.

BRAUKŠANAS PIEREDZES VADĪBA, IETVEROT ECO PRO.

Braukšanas pieredzes kontrole ļauj vadītājam izvēlēties COMFORT režīma standarta dzinēja un pārnesumkārbas iestatījumus, efektīvāko ECO PRO režīmu, dinamiskāko SPORT režīmu vai SPORT+ režīmu, kas nodrošina maksimāli dinamisku braukšanu. ECO PRO režīms pielāgo akseleratora un Steptronic pārnesumkārbas (ja uzstādīta) raksturlielumus, kā arī apsildes/gaisa kondicionētāja iestatījumus, lai braukšana būtu optimāli ekonomiska. Tas samazina degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem. Vēl lielākus ietaupījumus piedāvā vienmērīgas braukšanas funkcija un ECO PRO Route, kas iesaka ekonomiskāko maršrutu, ņemot vērā satiksmes intensitāti, kā arī individuālu braukšanas stilu un vietējos apstākļus, lai ieteiktu maršrutu, kas uzlabot efektivitāti un samazina degvielas patēriņu. Vienmērīgas braukšanas funkcija ļauj automobilim slīdēt pa ceļu ar ātrumu līdz 160 km/h bez papildu jaudas padeves, ja vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa, nenospiežot bremzes.

 

COMFORT režīms nodrošina ārkārtīgi ērtu braukšanas pieredzi, atbilstoši pielāgojot balstiekārtas komponentu iestatījumus. SPORT un SPORT+ režīmos visi braukšanas un balstiekārtas iestatījumi tiek pielāgoti dinamiskākai braukšanai. Dzinēja reakcija ir spontānāka, automātiskās pārnesumkārbas pārnesumi pārslēgti pie lielāka ātruma, manuālās pārnesumkārbas pārslēgšanas punkti tiek norādīti vēlāk un kopumā automobilis reaģē daudz tiešāk un dinamiskāk.

ATJAUTĪGA ENERĢIJAS PĀRVALDĪBA.

BMW 3. sērijas Sedan atjautīgā enerģijas pārvaldība, ko nodrošina dažādas standartaprīkojuma BMW EfficientDynamics tehnoloģijas, tostarp automātiskā Start-Stop funkcija, elektriskais stūres pastiprinātājs, optimālas pārslēgšanas indikators un bremžu enerģijas reģenerācija. Šo tehnoloģiju mijiedarbība nodrošina ilgtspējīgu mobilitāti un maksimālu efektivitāti.

  • Automātiska Start/Stop funkcija

    Automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Kad automobilis uz brīdi apstājas, piemēram, gaidot pie luksofora vai braucot pavisam lēnā satiksmes plūsmā, kurā ik pa brīdim jāapstājas, automātiskā Start-Stop funkcija ietaupa degvielu, izslēdzot dzinēju, ja tas darbojas tukšgaitā un vadītājs ir atlaidis sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai nobremzējis, līdz automobilis pilnībā apstājas (Steptronic pārnesumkārba).

    Signāls informācijas displejā norāda, ka automātiskā Start/Stop funkcija ir aktīva. Tiklīdz vadītājs nospiež sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai atlaiž bremžu pedāli (Steptronic pārnesumkārba), dzinējs automātiski atsāk darboties.

    Šī funkcija neietekmē braukšanas komfortu vai drošību, jo nav aktīva, ja dzinējs nav sasniedzis optimālo darbības temperatūru, salonā gaiss vēl nav pietiekami uzsilis vai atdzisis, akumulatora uzlādes līmenis ir pārāk zems vai tiek pagriezta stūre. Ja nepieciešams, centrālā vadības sistēma iedarbina dzinēju pat tad, kad automobilis vēl stāv uz vietas, piemēram, ja automobilis sāk slīdēt vai ir aizsvīdis vējstikls. Nospiežot pogu, automātisko Start/Stop funkciju jebkurā mirklī var izslēgt.

  • Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma

    Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma samazina degvielas patēriņu un uzlabo piedziņas sistēmas efektivitāti. Kad vadītājs atlaiž akseleratoru vai piespiež bremzes, elektromotors pārvērš automobiļa kinētisko enerģiju elektroenerģijā. To uzglabā augstsprieguma akumulatorā un izmanto elektromotora darbināšanai.

  • Elektriskais stūres pastiprinātājs

    Elektriskais stūres pastiprinātājs optimāli pielāgo stūrēšanas atbalstu šībrīža ātrumam. Rezultāts ir tieša, precīza vadāmība pie liela ātruma un bezpiepūles manevrējamība novietošanas laikā. Stūrēšana patērē enerģiju tikai tad, kad tā ir tiešām nepieciešama. Tādējādi tiek ietaupīta enerģija un samazināti izmeši.

    Hidrauliskā sūkņa vietā tas paļaujas uz elektromotoru. Tradicionālajās sistēmās sūkni nepārtraukti darbina dzinējs, bet elektrība tiek patērēta tikai tad, kad stūre tiek pagriezta. Braucot taisni uz priekšu vai saglabājot vienu stūrēšanas leņķi (piemēram, garākā līkumā), elektromotors nav aktīvs un nepatērē enerģiju. Elastīgi pielāgojot stūrēšanas atbalstu braukšanas situācijai un ātrumam, tiek uzlabots stūrēšanas komforts.

  • Optimālas pārslēgšanas indikators

    Jūs varat ietaupīt daudz degvielas, īstajā mirklī izvēloties piemērotāko pārnesumu, īpaši braucot pilsētā, tomēr arī tālākos izbraukumos. Optimāla pārnesumu pārslēgšana, mazāks degvielas patēriņš – dzinēja elektronikas sistēma nosaka efektīvāko pārnesumu, pamatojoties uz ceļa apstākļiem un dzinēja darbības ātrumu. Informācijas displejā iedegas bultiņa, parādot, kad lielāka vai mazāka pārnesuma izvēle nodrošinās ekonomiskāku braukšanu. Sistēma arī nosaka, kad jūs strauji uzņemat paātrinājumu, un atbilstoši aizkavē ieteikumu, līdz dzinēja ātrums ir vienmērīgs. Arī vadītāji, kuri izmanto Steptronic pārnesumkārbu manuālajā režīmā, saņem atbilstošus pārslēgšanas ieteikumus. Salīdzinošās pārbaudes parāda, ka automobiļi ar optimālās pārslēgšanas indikatoru izmanto par aptuveni četriem procentiem mazāk degvielas.