ELEKTROKARDIOSTIMULATORS. AR NEIEROBEŽOTU DIAPAZONU.

BMW 3. sērijas Gran Turismo braukšanas dinamika un efektivitāte.

ELEKTROKARDIOSTIMULATORS. AR NEIEROBEŽOTU DIAPAZONU.

BMW 3. sērijas Gran Turismo braukšanas dinamika un efektivitāte.

Vairāk braukšanas prieka un mazāk izmešu. BMW 3. sērijas Gran Turismo selektīvi apvieno īpašības, kas ir šķietami neapvienojamas. Vesela tehnoloģiju pakotne ļauj tam iegūt maksimālu sniegumu – no BMW EfficientDynamics līdzekļiem, tādiem kā astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba, līdz adaptīvajai balstiekārtai. Vizuālā ziņā aktīvais aizmugurējais spoileris nepārprotami akcentē BMW 3. sērijas Gran Turismo patieso dinamiku.

ELEKTROKARDIOSTIMULATORS. AR NEIEROBEŽOTU DIAPAZONU.BMW 3. sērijas Gran Turismo braukšanas dinamika un efektivitāte.

Vairāk braukšanas prieka un mazāk izmešu. BMW 3. sērijas Gran Turismo selektīvi apvieno īpašības, kas ir šķietami neapvienojamas. Vesela tehnoloģiju pakotne ļauj tam iegūt maksimālu sniegumu – no BMW EfficientDynamics līdzekļiem, tādiem kā astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba, līdz adaptīvajai balstiekārtai. Vizuālā ziņā aktīvais aizmugurējais spoileris nepārprotami akcentē BMW 3. sērijas Gran Turismo patieso dinamiku.

DINAMIKA VISLABĀKAJĀ FORMĀ.

DINAMIKA VISLABĀKAJĀ FORMĀ.

Šasija, kas pārnes īstu jaudu uz ceļu. Un BMW TwinPower Turbo dzinēji maksimālai enerģijai. Izbaudiet BMW 3. sērijas Gran Turismo iespaidīgo dinamiku – piedzīvojiet neierobežotu braukšanas prieku.

 

BMW 340i Gran Turismo:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētais): no 7,3 līdz 7,0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 166-159

 

Degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības ir spēkā ar izvēlēto riteņu un riepu formātu. Degvielas patēriņš noteikts atbilstoši ECE braukšanas ciklam. Redzamajos modeļos, iespējams, daļēji ir iekļauts papildaprīkojums un piederumi, ko nepiedāvā standarta komplektācijā.

DINAMISKA EFEKTIVITĀTE.

BMW 3. sērijas Gran Turismo izvirza standartus dinamikas un braukšanas komforta ziņā. Sadarbojoties ar BMW TwinPower Turbo dzinēja spēku, astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba ļauj sasniegt optimālu jaudas uzlādi jebkurā ātrumā. Adaptīvā M balstiekārta piedāvā vēl labāku braukšanas dinamikas pieredzi.

  • BMW TwinPower Turbo dzinēji

    Pateicoties BMW TwinPower Turbo tehnoloģijai, inovatīvie jaunās paaudzes BMW EfficientDynamics benzīna un dīzeļdzinēji nodrošina ievērojami dinamiskāku jaudas padevi un neticamu reakciju pat pie zemiem dzinēja apgriezieniem, vienlaikus gādājot par īpašu degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Uzlabota efektivitāte un optimāla dinamika nodrošina ievērojami lielāku braukšanas prieku.

    Šiem benzīna dzinējiem ir inovatīva turbopūtes tehnoloģija, Valvetronic vārstu vadības sistēma, kas ietver Double-VANOS un augstas precizitātes iesmidzināšanu. Ārkārtīgi smalku elementu virkne, kas kopā nodrošina satriecošu jaudas padevi un augstu efektivitāti. Turbokompresori ar maināmu turbīnas ģeometriju un jaunākās paaudzes Common Rail tiešā iesmidzināšana apvienojas arī dīzeļdzinējos. Šāda līmeņa optimizēta iekšdedze vēl vairāk pazemina degvielas patēriņa un izmešu līmeni

  • Astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba

    Astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba nosaka jaunus komforta un dinamiskā snieguma standartus un ir galvenais BMW EfficientDynamics elements. Neparasti smalkas pārnesumu iedaļas atvieglo optimālu jaudas atdevi pie jebkura ātruma. Tas ievērojami samazina degvielas patēriņu, vienlaikus ļaujot vadītājam izbaudīt sportiskāku sajūtu un dinamiku. Dzinēja apgriezieni ir samazināti, īpaši pie liela ātruma, tādējādi samazinot arī degvielas patēriņu un dzinēja skaņu.

    Palīdz arī elektriski vadāms griezes momenta konvertera sajūgs, pat ja automobilis tiek pārslēgts uz manuālo režīmu. Ātrā dzinēja apgriezienu maiņa un precīzais transmisijas pielāgojums nodrošina neticami vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu.

    SPORT režīmā brauciens ir sportiskāks un ar asāku reakciju, bet COMFORT režīms aktivizē uz komfortu orientētu pārslēgšanās programmu ar zemākiem dzinēja apgriezieniem. Pat integrētas funkcijas, tādas kā Predictive piedziņa un nepārtraukta automobiļa kustības un satiksmes situācijas uzraudzība, ievērojami ietekmē transmisijas darbību. Neskatoties uz šībrīža braukšanas režīmu, sistēma vienmēr izvēlas piemērotāko pārnesumu.

  • Adaptīvā M balstiekārta

    Adaptīvā M balstiekārta ir par desmit milimetriem zemāka, vēl vairāk uzlabojot automobiļa dinamisko potenciālu. Izmantojot braukšanas pieredzes kontroli, vadītājs jebkurā laikā var pielāgot braukšanas raksturlielumus sev tīkamākam braukšanas stilam – no komfortabla līdz ārkārtīgi sportiskam. Lai arī kādu iestatījumu jūs izvēlētos, adaptīvā M balstiekārta elektriski kontrolē amortizatorus, atbilstoši ceļa apstākļiem sekundes desmitdaļu laikā. Sistēma arī izmanto dažādus sensorus, kas mēra riteņu vibrāciju, kā arī automobiļa ātrumu, lai nodrošinātu optimālu amortizācijas un automobiļa drošību.

    COMFORT režīms nodrošina īpaši komfortablu braucienu, nelīdzenas ceļa virsmas padarot nemanāmas. SPORT režīms piedāvā fantastiski sportisku balstiekārtu ar ievērojami stingrākiem amortizatoru iestatījumiem. Izcila braukšanas dinamika ar spontānāku reakciju uz stūrēšanu un piedziņu – tas viss iekļauts SPORT+ režīmā. Tas aktivizē arī DTC (dinamiskās saķeres kontroles) funkciju, kas pieļauj lielāku dzenošo riteņu izslīdēšanu sarežģītos braukšanas apstākļos, nodrošinot ārkārtīgi sportisku braukšanu.

    Tas pilnībā neatspējo DSC (dinamiskās stabilitātes kontroles) funkciju, bet iejaucas daudz vēlāk, lai tomēr nodrošinātu automobiļa stabilitāti fizisko iespēju robežās.

AKTĪVS AIZMUGURĒJAIS SPOILERIS.

Lai uzlabotu stabilitāti, aktīvais aizmugurējais spoileris automātiski izbīdās, braucot ātrāk par 110 km/h, un tiek ievilkts, kad ātrums atgriežas pie 70 km/h. To iespējams aktivizēt arī manuāli, izmantojot pogu vadītāja durvīs.

ATJAUTĪGA ENERĢIJAS PĀRVALDĪBA.

Standarta BMW EfficientDynamics tehnoloģijas – tādas kā automātiskā Start/Stop funkcija, ECO PRO režīms, bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma un elektromehāniskais stūres pastiprinātājs – veido atjautīgu enerģijas pārvaldības sistēmu, kas samazina degvielas patēriņu, tādējādi pilnveidojot ilgtspējīgu mobilitāti. Tiek saglabāts nemainīgi augsts braukšanas dinamikas un braukšanas prieka līmenis.

  • Braukšanas pieredzes kontrole, ietverot ECO PRO

    Braukšanas pieredzes kontrole ļauj vadītājam izvēlēties starp COMFORT režīmu, uz efektivitāti orientēto ECO PRO režīmu, SPORT režīmu, kas piedāvā sportiski dinamisku braukšanu, un SPORT+ režīmu, kas paplašina dinamiskas braukšanas robežas. ECO PRO režīms pielāgo akseleratora un Steptronic pārnesumkārbas (ja uzstādīta) raksturlielumus, kā arī apsildes/gaisa kondicionētāja iestatījumus, lai braukšana būtu optimāli ekonomiska. Tas var arī samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem. Vēl lielākus ietaupījumus piedāvā vienmērīgas braukšanas funkcija un ECO PRO Route, kas iesaka ekonomiskāko maršrutu, ņemot vērā satiksmes intensitāti, kā arī individuālu braukšanas stilu un vietējos apstākļus, lai ieteiktu maršrutu, kas uzlabot efektivitāti un samazina degvielas patēriņu. Vienmērīgas braukšanas funkcija ļauj automobilim slīdēt pa ceļu ar ātrumu līdz 160 km/h bez papildu jaudas padeves, ja vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa, nenospiežot bremzes.

    COMFORT režīms nodrošina ārkārtīgi patīkamu braukšanas pieredzi, atbilstoši pielāgojot balstiekārtas komponentu iestatījumus. SPORT un SPORT+ režīmos visi braukšanas un balstiekārtas iestatījumi tiek pielāgoti dinamiskākai braukšanai. Dzinēja reakcija ir spontānāka, automātiskās pārnesumkārbas pārnesumi pārslēgti pie lielāka ātruma, manuālās pārnesumkārbas pārslēgšanas punkti tiek norādīti vēlāk. Kopumā automobiļa reakcija ir daudz stingrāka un tiešāka.

    * BMW iekšējā pētījuma par degvielas patēriņu rezultāts; atkarīgs no individuālā braukšanas stila

  • Automātiska Start/Stop funkcija

    Automātiskā Start/Stop funkcija izslēdz dzinēju, automobilim uz mirkli apstājoties (piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā), tādējādi vēl vairāk samazinot kopējo degvielas patēriņu. Vadītājam nospiežot sajūgu (manuālās pārnesumkārbas gadījumā) vai noņemot kāju no bremzēm (Steptronic pārnesumkārbas gadījumā), dzinējs nekavējoties automātiski atkal iedarbojas.

  • Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma

    Katru reizi bremzējot, tiek atbrīvota kinētiskā enerģija, kas vēl nesen netika izmantota. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma izmanto šo potenciālu. Tā izmanto enerģiju, kas rodas, bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, pārvēršot to elektrībā. Šo elektrību izmanto, lai uzlādētu akumulatoru. Šī atjautīgā enerģijas pārvaldības sistēma nozīmē, ka alternatoram nav nepārtraukti jāražo enerģija, kas savukārt samazina motora slodzi. Rezultāts: samazināts degvielas patēriņš un uzlabots dzinējspēks – BMW EfficientDynamics raksturīgās īpašības.

  • Elektriskais stūres pastiprinātājs

    Elektriskais stūres pastiprinātājs optimāli pielāgo stūrēšanas atbalstu šībrīža ātrumam. Rezultāts ir tieša, precīza vadāmība pie liela ātruma un bezpiepūles manevrējamība novietošanas laikā. Stūrēšana patērē enerģiju tikai tad, kad tā ir tiešām nepieciešama. Tādējādi tiek ietaupīta enerģija un samazināti izmeši.

    Hidrauliskā sūkņa vietā tas paļaujas uz elektromotoru. Tradicionālajās sistēmās sūkni nepārtraukti darbina dzinējs, bet elektrība tiek patērēta tikai tad, kad stūre tiek pagriezta. Braucot taisni uz priekšu vai saglabājot vienu stūrēšanas leņķi (piemēram, garākā līkumā), elektromotors nav aktīvs un nepatērē enerģiju. Elastīgi pielāgojot stūrēšanas atbalstu braukšanas situācijai un ātrumam, tiek uzlabots stūrēšanas komforts.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un nominālajiem specifiskajiem jauno automobiļu CO2 izmešiem var iegūt "Jaunajās pasažieru transportlīdzekļa degvielas patēriņa un CO2 izmešu vadlīnijās", kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, "Deutsche Automobil Treuhand GmbH" (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vācija, vai vietnē http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Vērtības neattiecas uz kādu noteiktu automobili un nav daļa no produkta piedāvājuma, tās ir paredzētas tikai dažādu automobiļu tipu salīdzināšanai. Degvielas vai citu enerģijas avotu ražošanas un piegādes procesā radītie CO2 izmeši nav ņemti vērā, nosakot CO2 izmešus saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK.