ĻAUJIET RĪKOTIES UZTICAMIEM PALĪGIEM.

BMW 2. sērijas Active Tourer BMW ConnectedDrive vadītāja palīdzības sistēmas.

ĻAUJIET RĪKOTIES UZTICAMIEM PALĪGIEM.

BMW 2. sērijas Active Tourer BMW ConnectedDrive vadītāja palīdzības sistēmas.

Dažādās situācijās jūs atbalsta vairākas inovatīvas tehnoloģijas, kas nodrošina visaugstākā līmeņa komfortu un drošību. Tādēļ varat koncentrēties uz vienu no svarīgākajām lietām dzīvē – bezrūpīgu braukšanas prieku.

ĻAUJIET RĪKOTIES UZTICAMIEM PALĪGIEM.BMW 2. sērijas Active Tourer BMW ConnectedDrive vadītāja palīdzības sistēmas.

Dažādās situācijās jūs atbalsta vairākas inovatīvas tehnoloģijas, kas nodrošina visaugstākā līmeņa komfortu un drošību. Tādēļ varat koncentrēties uz vienu no svarīgākajām lietām dzīvē – bezrūpīgu braukšanas prieku.

SASTRĒGUMU ASISTENTS.

SASTRĒGUMU ASISTENTS.

Sastrēgumu asistents atvieglo vadītāja slodzi uz autoceļiem un citās vienmuļās situācijās. Braucot ar ātrumu līdz 60 km/h, sistēma ļauj automobilim vienkārši slīdēt citu automobiļu plūsmā, lai sastrēgums nesagādātu tik daudz stresa. Tā automātiski saglabā vēlamo attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim un regulē ātrumu līdz pat automobiļa pilnīgas apstāšanās brīdim, kā arī nodrošina aktīvu stūrēšanas atbalstu. Automobilis var palīdzēt vadītājam nepamest vajadzīgo joslu.
Sastrēgumu asistents ir iekļauts papildaprīkojuma braukšanas palīgsistēmā Plus.

BMW HEAD-UP DISPLEJS.

Pilnkrāsu BMW Head-Up displejs projicē visu nepieciešamo braukšanas informāciju uz paneļa vadītāja redzes laukā, ļaujot nenovērsties no ceļa. Tiek parādīta tāda informācija kā ātrums, kā arī navigācijas ieteikumi, ātruma ierobežojumu informācija, tostarp apdzīšanas lieguma indikators, tālruņa un izklaides saraksti, kā arī dažādo vadītāja palīdzības sistēmu informācija un brīdinājumi.
Izvelkamajā panelī virs instrumentu paneļa simboli tiek atainotie pilnās krāsās, lai ceļazīmes izskatītos reālistiskas. Kontrastu palielina viegli tonētais panelis. Projekcijas spilgtums tiek automātiski pielāgots ārējiem gaismas apstākļiem, un to var arī manuāli pielāgot savām vēlmēm. Arī dienas un nakts displejiem ir dažādi dizaini. Vadītājs var arī izvēlēties, kādu informāciju atainot papildus šībrīža ātrumam un vadītāja palīdzības sistēmu brīdinājumiem. Displeju redzamība ir ierobežota, skatoties caur saulesbrillēm.

BRAUKŠANAS PALĪGSISTĒMA PLUS.

Braukšanas palīgsistēmas Plus aprīkojums piedāvā nepārprotamu drošības un komforta uzlabojumu. Tas ietver tuvošanās kontroles un gājēju brīdinājumu ar vieglas bremzēšanas funkciju pilsētā, joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēmu, tālo gaismu asistentu, ātruma ierobežojumu informāciju, uz kameras darbību balstītu kruīzkontroli ar Stop & Go funkciju, kā arī sastrēgumu asistentu.

 

Piezīme: šo funkciju var ierobežot tumsa un migla.

  • Braukšanas palīgsistēma

    Braukšanas palīgsistēmas aprīkojums ietver kameras darbībā balstītas vadītāja palīdzības sistēmas, piemēram, joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēmu, tuvošanās kontroles brīdinājumu, BMW Selective Beam un ātruma ierobežojumu informāciju. Tuvošanās un gājēju brīdinājums ar vieglas bremzēšanas funkciju pilsētā brīdina par sadursmi, braucot ar ātrumu no 10 līdz 60 km/h, savukārt joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma izraisa stūres vibrāciju, ja jūs nejauši izbraucat no joslas un ātrums ir 70 km/h vai lielāks.

  • Joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma

    Joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma atpazīst joslu marķējumu un ar stūres vibrāciju brīdina jūs par nejaušu joslu maiņu, sākot ar ātrumu apm. 70 km/h. Brīdinājums netiek aktivizēts, ja joslu maiņa notiek apzināti – ir ieslēgts pagriezienu rādītājs.

  • Tuvošanās un gājēju brīdinājums

    Ja tuvošanās brīdinājums ar vieglas bremzēšanas funkciju pilsētā pamana automobiļus, gājēju tuvošanās brīdinājums ar vieglas bremzēšanas funkciju pilsētā reaģē uz gājējiem. Rodoties sadursmes riskam, tuvošanās kontroles brīdinājums sūta divus signālus – ataino simbolu instrumentu panelī, kam seko akustisks brīdinājums. Gājēju brīdinājums darbojas, braucot ar ātrumu no 10 līdz 60 km/h, un nodrošina vienlīmeņa brīdinājumu akūtu briesmu gadījumā. Ja sistēma brīdina par iespējamu sadursmi, bremzes vienlaikus tiek sagatavotas ātrākai reakcijai. Ārkārtas situācijā sistēma aktivizē bremzes, lai samazinātu sadursmes ātrumu. Ja priekšā esošais transportlīdzeklis strauji bremzē, automobilis nekavējoties reaģē, ja ir aktivizēts tuvošanās kontroles brīdinājums. Sistēmas darbībai ir vairāki posmi – vispirms tiek atainots brīdinājuma simbols, tad simbols sāk mirgot un atskan skaņas brīdinājums, un tad tiek aktivizētas bremzes (ja braukšanas ātrums nepārsniedz 60 km/h).

  • Aktīvā kruīzkontrole ar Stop&Go funkciju

    Kameras darbībā balstītā kruīzkontrole ar Stop & Go funkciju saglabā vadītāja iestatīto ātrumu līdz 140 km/h un attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim. Ja nepieciešams, tā pilnībā apstādinās automobili, automātiski atkal uzsāks braukšanu un lēnā satiksmē saglabās minimālu attālumu līdz priekšā esošajam automobilim.

NOVIETOŠANAS ASISTENTU PAKOTNE.

Novietošanas palīgs atvieglo paralēlo novietošanu. Neatkarīgi no tā, vai sistēma ir aktivizēta vai nē, tā mēra iespējamās novietošanas vietas, braucot garām ar nelielu ātrumu (zem 35 km/h) un ar maksimālo attālumu 1,5 m no novietotu automobiļu rindas.

 

Kad ir atrasta pietiekami liela vieta, jūs ieslēdzat pagriezienu rādītāju, un novietošanas asistents stūrēs, kamēr jūs turpināsiet spiest akseleratora un bremžu pedāli un mainīsiet pārnesumus. Sistēma arī sniedz norādījumus vadības displejā papildu akustiskos signālus. Tādēļ vadītājs var justies ērti un izbaudīt lielāku drošību automobiļa novietošanas laikā.

ATPAKAĻSKATA KAMERA.

ATPAKAĻSKATA KAMERA.

Atpakaļskata kamera manevrēšanas un novietošanas laikā nodrošina aiz automobiļa esošās zonas atainošanu vadības displejā. Atpakaļskata kamera uzlabo redzamību, braucot atpakaļgaitā ar ātrumu, kas mazāks par 15 km/h, piemēram, novietojot automobili.
Trajektorijas līnijas un krāsaini šķēršļu marķējumi vadības displejā parāda, vai vieta ir piemērota automobiļa novietošanai, un palīdz, ja tā ir. Kad stūre ir gala stāvoklī, parādās sarkanas apļveida līnijas, kā arī zaļas trajektorijas līnijas, kas pielāgojas katrai stūres kustībai.
Atpakaļskata kamera automātiski tiek deaktivizēta pēc desmit metriem vai automobilim pārsniedzot 15 km/h ātrumu. Apvienojumā ar sakabes āķi atpakaļskata kamera izmanto praktisko tālummaiņas funkciju, lai ērtāk piestiprinātu piekabi.

Navigācijas sistēma Plus ar iDrive Touch kontrolleri.

Navigācijas sistēma Plus, kas ietver BMW Head-Up displeju, apvieno dažādus noderīgus komponentus: navigācijas sistēmu ar iebūvētu 8,8" LCD krāsu displeju, radio, MP3 atskaņotāju, RDS dubulto uztvērēju un instrumentu paneli ar augstas izšķirtspējas 5,7" TFT displeju. Maršruta vadību nodrošina ar bultiņu vai kartes attēlojumu un balss instrukcijām. Navigācijas sistēmu var vadīt intuitīvi, izmantojot iDrive Touch kontrolleri ar tiešās izvēlnes vadības pogām un astoņām funkcionālām grāmatzīmēm vai, atkarībā no aprīkojuma, ar balss vadības sistēmu.
Navigācijas sistēma Plus parāda vadītājam ātru un tiešu maršrutu caur daudzām Eiropas valstīm un dažos gadījumos pat vēl tālāk. Lai laikus noteiktu satiksmes kavēkļus, tiek izmantota TMC tehnoloģija; alternatīvi maršruti tiek aprēķināti ļoti ātri, lai vadītājs droši sasniegtu savu mērķi.

Navigācijas sistēma Plus.