MAZI IZMĒRI. NETICAMS BRAUKŠANAS PRIEKS.

BMW 2. sērijas Active Tourer braukšanas dinamika.

MAZI IZMĒRI. NETICAMS BRAUKŠANAS PRIEKS.

BMW 2. sērijas Active Tourer braukšanas dinamika.

Neatkarīgi no tā, vai atrodaties pilsētas satiksmē, uz stāviem kalnu ceļiem vai apvidū, ar BMW 2. sērijas Active Tourer viena lieta paliek nemainīga – tā unikālā, enerģiskā braukšanas pieredze. Ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju, inovatīvu stūrēšanu ar izcilu reakciju un vairākām atjautīgām šasijas vadības sistēmām BMW 2. sērijas Active Tourer pa spēkam ir katrs līkums un ceļa virsma, braucot droši un ar lielu prieku.

MAZI IZMĒRI. NETICAMS BRAUKŠANAS PRIEKS.BMW 2. sērijas Active Tourer braukšanas dinamika.

Neatkarīgi no tā, vai atrodaties pilsētas satiksmē, uz stāviem kalnu ceļiem vai apvidū, ar BMW 2. sērijas Active Tourer viena lieta paliek nemainīga – tā unikālā, enerģiskā braukšanas pieredze. Ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju, inovatīvu stūrēšanu ar izcilu reakciju un vairākām atjautīgām šasijas vadības sistēmām BMW 2. sērijas Active Tourer pa spēkam ir katrs līkums un ceļa virsma, braucot droši un ar lielu prieku.

BMW TWINPOWER TURBO TEHNOLOĢIJU.

Pateicoties BMW TwinPower Turbo tehnoloģijai, inovatīvie BMW benzīna un dīzeļdzinēji nodrošina ievērojami dinamiskāku jaudas padevi un neticamu reakciju pat pie zemiem apgriezieniem, vienlaikus gādājot par īpašu degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni. Visjaunākās paaudzes dzinēji no EfficientDynamics saimes apvieno satriecošas degvielas iesmidzināšanas tehnoloģijas un pilnībā pielāgojamu jaudas sadali ar inovatīvu turbopūtes tehnoloģiju, lai uzlabotu efektivitāti un dinamiku.

Jauda un efektivitāte vienā

BMW 2. sērijas Active Tourer BMW TwinPower Turbo dzinēji.

BMW xDrive.

Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma ideāli pielāgojas pat visizaicinošākajiem ceļa apstākļiem, vienmēr nodrošinot izcilu saķeri. xDrive un dinamiskā stabilitātes kontrole (DSC) gādā par izcilu BMW stabilitāti. xDrive, ko vada DSC sensori, ātri un pielāgojami sadala piedziņas spēku starp tiltiem, lai novērstu pārlieku vai nepietiekamu pagriežamību, nodrošinot neticamu virziena stabilitāti. Tas palīdz DSC izšķirošos ceļa apstākļos. BMW xDrive apvieno visas pilnpiedziņas sistēmas saķeres, virziena stabilitātes un braukšanas drošības priekšrocības ar klasisko BMW dinamiku, sniedzot vēl lielāku braukšanas prieku.

ADRENALĪNS IK DIENU.

Iepazīstiet BMW 2. sērijas Active Tourer kustībā.

ADRENALĪNS IK DIENU.

Iepazīstiet BMW 2. sērijas Active Tourer kustībā.

BMW sDrive.

BMW sDrive.

Izcila dinamika un veiklība.

sDrive attiecas uz BMW automobiļiem, kuros transmisijas griezes momentu novada tikai uz vienu tiltu. Kompakta izmēra automobiļos, kas tomēr piedāvā plašu salonu un daudzpusīgu, paplašināmu bagāžas nodalījumu, sDrive priekšējam tiltam līdz ar šķērseniski ievietoto dzinēju ir telpu ekonomējošs risinājums, kas vienlaikus nodrošina izcilu dinamiku.

100 % SPORTISKS.

Uz taisniem ceļiem vai līkumos, garos braucienos vai pilsētas burzmā - ar tā veiklību un lielisko saķeri BMW 2. sērijas Active Tourer demonstrē savu atlētiskumu katrā situācijā.

  • Steptronic pārnesumkārba.

    Sešpakāpju vai astoņpakāpju Steptronic pārnesumkārba nosaka jaunus komforta un dinamiskā snieguma standartus un ir galvenais BMW EfficientDynamics elements. Īpaši smalkas pārnesumu iedaļas atvieglo optimālu jaudas atdevi pie jebkura ātruma. Tas ievērojami samazina degvielas patēriņu, vienlaikus ļaujot vadītājam izbaudīt sportiskāku sajūtu un dinamiskāku sniegumu. Braucot ar lielu ātrumu, papildu pārnesumi samazina dzinēja apgriezienus, tādējādi mazinot arī patēriņu un dzinēja troksni.

    Palīdz arī konvertera sajūgs, pat izmantojot manuālo režīmu. Apvienojumā ar ātru dzinēja apgriezienu maiņu un precīzu pārnesumkārbas iestatījumu tas nodrošina ļoti augstu pārnesumu pārslēgšanas komfortu un ievērojami samazina troksni.

  • Launch Control funkcija un BMW snieguma kontrole.

    Launch Control funkcija ļauj uzsilušam dzinējam sasniegt maksimālu paātrinājumu no nulles. Steptronic sporta pārnesumkārba nepārtraukti nosaka pārslēgšanas punktus tā, lai, pārslēdzot uz lielāku pārnesumu, būtu pieejams nākamais optimālais dzinēja ātrums. Šī funkcija ir izstrādāta, domājot par vadītājiem ar dinamiskām, sportiskām ambīcijām.

    Pagriezienos BMW snieguma kontrole novada dzinēja un bremzēšanas vadību uz atsevišķiem riteņiem. Tā kā ārējais ritenis līkumā veic lielāku attālumu nekā iekšējais, BMW snieguma kontrole atbalsta vadītāju, pielāgojot dzinēja jaudu un plānojot bremzēšanu: ārējie riteņi saņem lielāku jaudu nekā iekšējie, – visi riteņi darbojas ar maksimālu saķeri. Tas nozīmē, ka automobilis praktiski pagriežas pats, tādējādi uzlabojot braukšanas drošību un komfortu.

  • Dinamiskā amortizatoru vadība.

    Dinamiskā amortizatoru vadība ļauj vadītājam izvēlēties no diviem amortizatoru iestatījumiem, gādājot par īpaši vienmērīgu braucienu un uzlabotu dinamiku. Līdz ar standarta Comfort iestatījumiem, kas nodrošina rāmu un patīkamu braukšanas pieredzi, ir pieejami arī Sport iestatījumi. Izvēloties to, amortizatoru iestatījumi ir stingrāki un braukšanas raksturojums tiešāks un dinamiskāks. Iestatījumus aktivē, izmantojot braukšanas pieredzes vadības slēdzi viduskonsolē.

  • Elektromehāniskais stūres pastiprinātājs un variablā sporta stūres iekārta.

    Elektromehāniskais stūres pastiprinātājs nodrošina tiešu stūrēšanas pieredzi, vienlaikus uzlabojot dinamiku un braukšanas komfortu. Lai nodrošinātu raksturīgo BMW stūrēšanas precizitāti apvienojumā ar priekšējo riteņu piedziņu, elektromehāniskā stūrēšana ir ideāli pielāgota jaunajai piedziņas koncepcijai. Servo ierīce un stūrēšanas pārnesums ir apvienoti vienā komponentā. Tādējādi stūrēšanas sistēma darbojas ar īpaši mazu saķeri.
    Lai nodrošinātu precīzu un netraucētu stūrēšanas pieredzi, elektroniskais stūres pastiprinātājs darbojas, lai mazinātu citādi jūtamo piedziņas jaudu ar elektromehānisku spēku stūrēšanas pārnesumā pie līmeņa, ko aprēķinājusi DSC stūrēšanas ierīce. Piedziņas jaudas kompensācijas rezultāts ir stūrēšanas precizitātes līmenis, kāds raksturīgs automobiļiem ar aizmugurējā tilta piedziņu.
    Ārkārtīgi stingrā priekšdaļa un precīzā ass kinemātika gādā par automobiļa izcilo stūrēšanas raksturojumu. Elektromagnētiskais stūres pastiprinātājs pārliecina vadītājus ar precizitāti un tiešo reakciju, kā arī samazinātu novietošanas laikā nepieciešamo stūrēšanas piepūli.

    Variablā sporta stūres iekārta ar Servotronic nodrošina tiešu un dinamisku stūrēšanas reakciju ar mazāku piepūli stūrējot. Tā reaģē uz stūres leņķi neatkarīgi no šībrīža ātruma ar dažādiem stūrēšanas koeficientiem. Tā samazina nepieciešamo stūrēšanas kustību, griežot automobili īpaši lielā leņķī. Tas ievērojami uzlabo dinamiku un vadāmību, dinamiski braucot asos līkumos, pa šauriem ceļiem vai pēkšņi mainot kursu. Tādējādi arī novietošana, pagriešanās un manevrēšana ir ērtāka. Nelielam stūrēšanas leņķim sistēma nodrošina izcilu virziena stabilitāti un ārkārtīgi augstu stūrēšanas precizitāti.

ECO PRO REŽĪMS.

ECO PRO režīms palīdz vadītājam samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 20 procentiem atkarībā no braukšanas stila – atbilstoši iekšējam BMW degvielas patēriņa pētījumam. Tādas papildu funkcijas, kā vienmērīgas braukšanas funkcija, turpmāka maršruta palīgsistēma un ECO PRO maršruts, var potenciāli samazināt patēriņu par vēl pieciem procentiem.

  • ECO PRO Route

    ECO PRO Route ataino visefektīvāko maršrutu, pamatojoties uz satiksmes situāciju, braukšanas stilu un ceļa apstākļiem. Borta dators parāda, cik procentu degvielas var ietaupīt, izmantojot ECO PRO Route izvēlēto maršrutu.

  • Vienmērīga braukšana

    Vienmērīgas braukšanas funkcija atvieno transmisiju no dzinēja, un automobilis ripo tālāk bez papildu jaudas no dzinēja. Automobilis “slīd” uz priekšu, ja vadītājs atlaiž pedāli, braucot ar ātrumu no 50 līdz 160 km/h, un nenospiež bremzes. Pamatojoties uz navigācijas sistēmas datiem, turpmākā maršruta palīgs atpazīst līkumus, apdzīvotas vietas, ātruma ierobežojumus un automaģistrāles nobrauktuves, laikus iesakot vadītājam nepalielināt ātrumu.

AUTOMĀTISKA START/STOP FUNKCIJA.

AUTOMĀTISKA START/STOP FUNKCIJA.

Automātiskā Start/Stop funkcija gādā, lai degviela tiktu izmantota tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Kad automobilis uz brīdi apstājas, piemēram, gaidot pie luksofora vai braucot pavisam lēnā satiksmes plūsmā, kurā ik pa brīdim jāapstājas, automātiskā Start/Stop funkcija ietaupa degvielu, izslēdzot dzinēju, ja tas darbojas tukšgaitā un vadītājs ir atlaidis sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai nobremzējis, līdz automobilis pilnībā apstājas (Steptronic pārnesumkārba).

Signāls informācijas displejā norāda, ka automātiskā Start/Stop funkcija ir aktīva. Tiklīdz vadītājs nospiež sajūgu (manuālā pārnesumkārba) vai atlaiž bremžu pedāli (Steptronic pārnesumkārba), dzinējs automātiski atsāk darboties.

BREMŽU ENERĢIJAS REĢENERĀCIJAS SISTĒMA.

BREMŽU ENERĢIJAS REĢENERĀCIJAS SISTĒMA.

Katru reizi bremzējot, tiek atbrīvota kinētiskā enerģija, kas vēl nesen netika izmantota. Bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma izmanto šo ilgi novārtā atstāto potenciālu. Tā izmanto enerģiju, kas rodas, bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, pārvēršot to elektrībā.

Šo elektrību izmanto, lai uzlādētu akumulatoru. Atjautīgā enerģijas pārvaldības sistēma nozīmē, ka alternatoram nav jādarbojas nepārtraukti, tādējādi samazinot ģeneratora slodzi. Rezultāts: samazināts degvielas patēriņš un uzlabots sniegums – BMW EfficientDynamics klasika.

OPTIMĀLĀS PĀRSLĒGŠANAS INDIKATORS.

OPTIMĀLĀS PĀRSLĒGŠANAS INDIKATORS.

Jūs varat ietaupīt daudz degvielas, īstajā mirklī izvēloties piemērotāko pārnesumu, īpaši braucot pilsētā, tomēr arī tālākos izbraukumos. Optimāla pārnesumu pārslēgšana, mazāks degvielas patēriņš – dzinēja elektronikas sistēma aprēķina efektīvāko pārnesumu katrai braukšanas situācijai un dzinēja apgriezieniem. Ikreiz, kad automobilis varētu darboties efektīvāk augstākā vai zemākā pārnesumā, informācijas displejā parādās izgaismots bultas simbols. Sistēma arī nosaka, kad jūs strauji uzņemat paātrinājumu, un atbilstoši aizkavē ieteikumu, līdz dzinēja ātrums ir vienmērīgs. Salīdzinošās pārbaudes parāda, ka automobiļi ar optimālās pārslēgšanas indikatoru izmanto par aptuveni četriem procentiem mazāk degvielas.